ppmarian Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 czyli wózek sklepowy z pazurem auto musi spełniać następujące warunki: mniej niż 4.3m długości (garaż ogranicza) duza bezawaryjnosc tylko benzyna wolnossaca dawać radość z jazdy ale nie być uciążliwe na codzień powyżej 2000r raczej kompakt odporność na rudą moje typy e46 325ti chyba najwięcej frajda z jazdy dzięki seryjnej szpera i rwd xsara vti nie wiem jak z awaryjnoscia i brak szpery corolla ts brak szpery civic type r brak szpery, podobno słabo z ruda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > czyli wózek sklepowy z pazurem Gdzie Ty chcesz tym jeździć i co z tym robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Gdzie Ty chcesz tym jeździć i co z tym robić wieczorem z kolegami i pod remizie a na poważnie to track day, doskonalenie techniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hubertmlody Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > wieczorem z kolegami i pod remizie > a na poważnie to track day, doskonalenie techniki Chyba nie da się tego połączyć z autem do miasta na codzień . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 GTI mk5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > wieczorem z kolegami i pod remizie > a na poważnie to track day, doskonalenie techniki No to trzeba zacząć od wyboru napędu myślę. Jeśli RWD: zdecydowanie Bejca, skoro powyżej 2000 r. no to e46 zostaje jak wspomniałeś. Ewentualnie Nissan 350z ale tu koszta będą pewnie. FWD: jakieś Megane RS, Audi S3, Fabia RS AWD: Golf V6 4motion, Golf R32, WRX/STI, coś od Audi Teraz doczytałem, że wolnossące: mój typ Golf V6 4m lub R32 lub e46. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > GTI mk5 turbo wiec nie spelnia moich zalozen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > No to trzeba zacząć od wyboru napędu myślę. > Jeśli RWD: zdecydowanie Bejca, skoro powyżej 2000 r. no to e46 zostaje jak wspomniałeś. > Ewentualnie Nissan 350z ale tu koszta będą pewnie. > FWD: jakieś Megane RS, Audi S3, Fabia RS > AWD: Golf V6 4motion, Golf R32, WRX/STI, coś od Audi > Teraz doczytałem, że wolnossące: mój typ Golf V6 4m lub R32 lub e46. Nie chce protezy szpery a tym bardziej napędu. Im mniej elektronicznego szajsu albo im więcej da się wyłączyć tym lepiej długość auta też ogranicza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 xsara jest spoko, ale z doswiadczenia Ci powiem ze znalezc sztuke w ktorej nic nie trzeba robic, badz wszystko jest dosc logiczne, graniczy z cudem, to co na rynku sie pojawia to w 99% szroty :/ Aczkolwiek kumpel sprzedaje aktualnie swoja sztuke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 Clio rs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > czyli wózek sklepowy z pazurem > auto musi spełniać następujące warunki: > mniej niż 4.3m długości (garaż ogranicza) > duza bezawaryjnosc > tylko benzyna wolnossaca > dawać radość z jazdy ale nie być uciążliwe na codzień > powyżej 2000r > raczej kompakt > moje typy > e46 325ti chyba najwięcej frajda z jazdy dzięki seryjnej szpera i rwd > xsara vti nie wiem jak z awaryjnoscia i brak szpery > corolla ts brak szpery > civic type r brak szpery Astra OPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 zdecydowanie odradzam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > czyli wózek sklepowy z pazurem > auto musi spełniać następujące warunki: > mniej niż 4.3m długości (garaż ogranicza) > duza bezawaryjnosc > tylko benzyna wolnossaca > dawać radość z jazdy ale nie być uciążliwe na codzień > powyżej 2000r > raczej kompakt > moje typy > e46 325ti chyba najwięcej frajda z jazdy dzięki seryjnej szpera i rwd > xsara vti nie wiem jak z awaryjnoscia i brak szpery > corolla ts brak szpery > civic type r brak szpery Kupić dwa. zonie coś z normalnym silnikiem na zakupy a dla siebie za 10tys zł poszukać czegoś przygotowanego do zabawy,właśnie skończył sie sezon rajdowy i jest cała masa ogłoszeń,napewno da sie coś ciekawego upolować Jak połączysz obie funkcje w jednym samochodzie to zwsze będzie coś nie tak. Na treningu nie pojeździsz na 100%-bo żona nie bedzie miała czym po bułki podjechać. Zona sie będzie wkurzać bo felga krzywa,bo głośno chodzi,bo coś tam zawsze zepsujesz. Będzie sie zdarzało,że po niedzielnym upalaniu żona zostaje w poniedziałek na "treningowych"gumach i z krzywym wahaczem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Kupić dwa. zonie coś z normalnym silnikiem na zakupy a dla siebie za 10tys zł poszukać czegoś > przygotowanego do zabawy,właśnie skończył sie sezon rajdowy i jest cała masa ogłoszeń,napewno > da sie coś ciekawego upolować > Jak połączysz obie funkcje w jednym samochodzie to zwsze będzie coś nie tak. > Na treningu nie pojeździsz na 100%-bo żona nie bedzie miała czym po bułki podjechać. > Zona sie będzie wkurzać bo felga krzywa,bo głośno chodzi,bo coś tam zawsze zepsujesz. > Będzie sie zdarzało,że po niedzielnym upalaniu żona zostaje w poniedziałek na "treningowych"gumach > i z krzywym wahaczem. nic dodać, nic ująć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 TU masz np. szybkiego peugeota z tego co wiem to za 15 odda:) za jakieś 12 tys zł masz 180 konną astrę ze szperą i krótką skrzynią, fajną e30,... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Kupić dwa. CIACH Jako, że już na początku za bardzo marudzisz, to kol. kojdus jest głosem rozsądku dla Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Kupić dwa. zonie coś z normalnym silnikiem na zakupy (...) Ale wtedy żona nie poszaleje sobie to jaki sens brac dwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Jako, że już na początku za bardzo marudzisz, to kol. kojdus jest głosem rozsądku dla Ciebie Kolega chyba najważniejszego nie napisał-budżetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Kolega chyba najważniejszego nie napisał-budżetu Biorąc pod uwagę Jego typy to wychodzi 20tyś+,więc za 8tys kupujesz clio 1.2 dla kobity a za resztę coś do upalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Biorąc pod uwagę Jego typy to wychodzi 20tyś+,więc za 8tys kupujesz clio 1.2 dla kobity a za resztę > coś do upalania. No właśnie ciekawe...bo znam mistrzów co e46 szukają za 10-12 tyśw bdb stanie i to ze wskazaniem na 10 tyś Faktycznie 2 autka to byłoby najrozsądniejsze rozwiązanie, bo przy lataniu bokiem łatwo załatwić oponę czy koło na krawężniku i tak jak pisaliście-w poniedziałek auto niezdatne do zakupów. Poza tym jak dla kobiety i na zakupy-to może kombi jakieś albo van? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 206 RC. wolnossące szaleństwo w czystej postaci, a i na zakupy się nadaje. Miałem ten silnik w C4 VTS, którym moja mama bardzo lubiła jeździć. Ta jednostka w dużo lżejszym RC rzeczywiście "urywa dupę", przy okazji będąc całkowicie bezawaryjną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > No właśnie ciekawe...bo znam mistrzów co e46 szukają za 10-12 tyśw bdb stanie i to ze wskazaniem na > 10 tyś Ale co - nie znajda? Znajda - tyle ze pewnie poprzycierane tu i ówdzie A do latania na torze, to przeciez nie ma znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > 206 RC. wolnossące szaleństwo w czystej postaci, a i na zakupy się nadaje. Miałem ten silnik w C4 > VTS, którym moja mama bardzo lubiła jeździć. Ta jednostka w dużo lżejszym RC rzeczywiście > "urywa dupę", przy okazji będąc całkowicie bezawaryjną. Jest to chyba jeden z najdroższych samochodów (sportowych)w utrzymaniu w tym przedziale $ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Ale co - nie znajda? Znajda - tyle ze pewnie poprzycierane tu i ówdzie A do latania na torze, to > przeciez nie ma znaczenia TYlko po co? dużo lepiej sprawdza sie e 36 lub e30:) łatwiejszy dostęp do sportowych gratów i dużo tańsze części. e30 ciężko znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Jest to chyba jeden z najdroższych samochodów (sportowych)w utrzymaniu w tym przedziale $ a co w nim takiego drogiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > a co w nim takiego drogiego? mądra skrzynia, szpera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > mądra skrzynia, szpera. skrzynia jest taka jak w C4 VTS. Zasadniczo nie do zabicia. I od kiedy seryjne RC ma szperę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > skrzynia jest taka jak w C4 VTS. Zasadniczo nie do zabicia. > I od kiedy seryjne RC ma szperę? "Jest to chyba jeden z najdroższych samochodów (sportowych)w utrzymaniu w tym przedziale $" PIsałem o samochodzie sportowym. Wiem,że seryjnie ten samochód nie ma szpery i ma mocną skrzynie ale ta skrzynia jest dość długa. Drogo zaczyna sie robić gdy chcesz coś w tym samochodzie"poprawić". Nie twierdze,że jest to zły samochód,chodziło mi bardziej o to ,że za mniejszą kasę można mieć szybszy/fajniejszy/tańszy w trzymaniu samochód do ścigania sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > e46 325ti chyba najwięcej frajda z jazdy dzięki seryjnej szpera i rwd E46 ciut dłuższe (4.47-4.48m) jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > "Jest to chyba jeden z najdroższych samochodów (sportowych)w utrzymaniu w tym przedziale $" > PIsałem o samochodzie sportowym. > Wiem,że seryjnie ten samochód nie ma szpery i ma mocną skrzynie ale ta skrzynia jest dość długa. > Drogo zaczyna sie robić gdy chcesz coś w tym samochodzie"poprawić". > Nie twierdze,że jest to zły samochód,chodziło mi bardziej o to ,że za mniejszą kasę można mieć > szybszy/fajniejszy/tańszy w trzymaniu samochód do ścigania sie. ale autor wątku nic nie pisał o ściganiu ( przez duże "ś"). to już są tylko twoje dywagacje. Do weekendowego szaleństwa, i upalania na torze nada się świetnie. Pancerny silnik, pancerna skrzynia, reszta prosta jak budowa cepa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > E46 ciut dłuższe (4.47-4.48m) jest... napisałem ti czyli compakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Kupić dwa. zonie coś z normalnym silnikiem na zakupy a dla siebie za 10tys zł poszukać czegoś > przygotowanego do zabawy,właśnie skończył sie sezon rajdowy i jest cała masa ogłoszeń,napewno > da sie coś ciekawego upolować > Jak połączysz obie funkcje w jednym samochodzie to zwsze będzie coś nie tak. > Na treningu nie pojeździsz na 100%-bo żona nie bedzie miała czym po bułki podjechać. > Zona sie będzie wkurzać bo felga krzywa,bo głośno chodzi,bo coś tam zawsze zepsujesz. > Będzie sie zdarzało,że po niedzielnym upalaniu żona zostaje w poniedziałek na "treningowych"gumach > i z krzywym wahaczem. pojedzie w poniedziałek moim dupowozem foresterem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > ale autor wątku nic nie pisał o ściganiu ( przez duże "ś"). to już są tylko twoje dywagacje. > Do weekendowego szaleństwa, i upalania na torze nada się świetnie. Pancerny silnik, pancerna > skrzynia, reszta prosta jak budowa cepa. Pisząc o samochodach wymieniał modele z zaznaczeniem czy ma szpere czy nie więc uznałem,że to istotne. Ale tak jak piszesz taki peugeot na niedzielne upalanie na pół gwizdka da rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > ale autor wątku nic nie pisał o ściganiu ( przez duże "ś"). to już są tylko twoje dywagacje. > Do weekendowego szaleństwa, i upalania na torze nada się świetnie. Pancerny silnik, pancerna > skrzynia, reszta prosta jak budowa cepa. oczywiście ze zależy mi na dobrej zabawie i nauce a nie urywaniu poszczególnych sekund na okrążeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Pisząc o samochodach wymieniał modele z zaznaczeniem czy ma szpere czy nie więc uznałem,że to > istotne. > Ale tak jak piszesz taki peugeot na niedzielne upalanie na pół gwizdka da rade. szpera to takie zboczenie nic mnie bardziej nie irytuje jak spalona guma wewnętrzna na wyjściu z zakrętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Kolega chyba najważniejszego nie napisał-budżetu budżet jest płynny od 15 do 35 wolę więcej zapłacić ale mieć pewność bezawaryjnosc jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > szpera to takie zboczenie > nic mnie bardziej nie irytuje jak spalona guma wewnętrzna na wyjściu z zakrętu z cywilną szperą też bez problemu tak zrobisz. to nie kwestia braku szpery tylko braku umiejętności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > budżet jest płynny od 15 do 35 > wolę więcej zapłacić ale mieć pewność bezawaryjnosc jazdy Albo bezawaryjbnie albo na track day'e. Każde auto na takich obrotach dostaj x raz więcej w tyłek niz podczas normalnej jazdy. Mi się wydaje ze jak koledzy pisali. Kupić kobiecie szybkie seryjne a sobie typowo torowa zabawke. Innej opcji. Niema. Albo kompromis albo dwa auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Pisząc o samochodach wymieniał modele z zaznaczeniem czy ma szpere czy nie więc uznałem,że to > istotne. > Ale tak jak piszesz taki peugeot na niedzielne upalanie na pół gwizdka da rade. to co piszesz miałoby sens przy dwóch autach (wiem wiem, juz to proponowales). jedno dla niej, na zakupy, drugie dla niego, do zabawy. wtedy ci wszystko jedno, czy gdzieś się lekko obetrzesz, rozwalisz zderzak na hopie.....a przy jednym aucie to już wstyd by takim poobijanym jeździć na zakupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > budżet jest płynny od 15 do 35 > wolę więcej zapłacić ale mieć pewność bezawaryjnosc jazdy A to niekoniecznie będzie szło w parze. Tu dużo zależy od egzemplarza i szczęścia. Jaki napęd Cię interesuje głównie ? Bo o sensowną szperę w FWD będzie ciężko, więc zostaje RWD - Bmw lub AWD. Jeśli AWD to duży silnik musi być jeśli ma być bez turbo, czyli wg. Twojej teorii ciężki (w sensie za ciężki) więc zostaje RWD czyli Bmw, czyli E46, bo e36 jest za stare, czyli pozostają Ci poszukiwania To jest też ciekawe auto: celica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Albo bezawaryjbnie albo na track day'e. Każde auto na takich obrotach dostaj x raz więcej w tyłek > niz podczas normalnej jazdy. > Mi się wydaje ze jak koledzy pisali. Kupić kobiecie szybkie seryjne a sobie typowo torowa zabawke. > Innej opcji. Niema. Albo kompromis albo dwa auta. bez przesady. większość moich aut zaliczyła nie raz nie dwa pełen weekend w Poznaniu i inne pojeżdżawki. Co nie zmienia faktu, że jeździem nimi na codzień i do pracy, i na zakupy. I nic im nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > to co piszesz miałoby sens przy dwóch autach (wiem wiem, juz to proponowales). jedno dla niej, na > zakupy, drugie dla niego, do zabawy. wtedy ci wszystko jedno, czy gdzieś się lekko obetrzesz, > rozwalisz zderzak na hopie.....a przy jednym aucie to już wstyd by takim poobijanym jeździć na > zakupy jeszcze raz napisze pod domem zawsze stoi forester nie poobijany jest też plan żeby kobieta się nim poruszała na codzień a ją sobie kupił zabawkę tylko no właśnie jaka żeby była nie męcząca na codzień i dawała radoche na weekend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > bez przesady. większość moich aut zaliczyła nie raz nie dwa pełen weekend w Poznaniu i inne > pojeżdżawki. Co nie zmienia faktu, że jeździem nimi na codzień i do pracy, i na zakupy. I nic > im nie było. Też jeździlem rajdówka przez 5 lat na codzień i żyje. Ale jak sie coś urwało na KJSie lub trzeba było pomodzieć to nie było czym śmigać. Dla tego najlepsza opcja to jedno auto do upalania drugie do normalnej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Też jeździlem rajdówka przez 5 lat na codzień i żyje. Ale jak sie coś urwało na KJSie lub trzeba > było pomodzieć to nie było czym śmigać. Dla tego najlepsza opcja to jedno auto do upalania > drugie do normalnej jazdy. Też miałem 2 fiaty sc cywilno/rajdowe i nigdy więcej. Ani rajdówka ani cywil. Przy budrzecie 30 tys zł można naprawde kupic fajną furę dla kobiety i bardzo szybki samochód do zabawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > jeszcze raz napisze > pod domem zawsze stoi forester nie poobijany > jest też plan żeby kobieta się nim poruszała na codzień a ją sobie kupił zabawkę > tylko no właśnie jaka żeby była nie męcząca na codzień i dawała radoche na weekend Zgadza sie,ale jak unieruchomisz samochód na kilka dni/tygodni to zostajecie z jednym działającym pojazdem-tzn Ty zostajesz bez pojazdu bo zepsułeś furę kobiety i oddajesz jej subaraka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > Też jeździlem rajdówka przez 5 lat na codzień i żyje. Ale jak sie coś urwało na KJSie co innego track day, co innego KJS. w pierwszym możesz spokojnie i bez najmniejszych wyrzeczeń użytkować cywilne auto. w drugim to już jest jakiś kompromis - a kompromis jest wtedy, kiedy żadna ze stron nie jest zadowolona też swego czasu jeździłem na codzień Agrupowym sejem. Da się? Da. Ale to nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > czyli wózek sklepowy z pazurem > auto musi spełniać następujące warunki: > mniej niż 4.3m długości (garaż ogranicza) > duza bezawaryjnosc > tylko benzyna wolnossaca > dawać radość z jazdy ale nie być uciążliwe na codzień > powyżej 2000r > raczej kompakt > moje typy > e46 325ti chyba najwięcej frajda z jazdy dzięki seryjnej szpera i rwd > xsara vti nie wiem jak z awaryjnoscia i brak szpery > corolla ts brak szpery > civic type r brak szpery http://allegro.pl/honda-civic-type-r-k20a2-i2860877149.html pół rzeczy wspomnianych przez powyższych towarzyszy z forum nie mieści się w wymaganiach, a druga połowa to "LUL" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > xsara vti nie wiem jak z awaryjnoscia i brak szpery > corolla ts brak szpery > civic type r brak szpery Te dwa pierwsze nie powinny absolutnie stac z tym trzecim w jednym szeregu, nie ta liga. A szpere sie kupuje za 2-2.5k takze zaden problem tak naprawde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SLAYER_GG Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 Ja kupiłem "Żonie" Cougara 2,5 V6 170KM. Wolnossący. Prowadzi się fajnie. Rocznik 2001 czyli po FL. Ale chyba za długi na Twoje wymagania. I żona jeździ i ja jeżdżę a Seat stoi w garażu i roczny przebieg to 5tkm Za to kocur jeździ codziennie. Jedyne co boli to wahacze. I przydał by się napęd 4x4 albo RWD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 > co innego track day, co innego KJS. w pierwszym możesz spokojnie i bez najmniejszych wyrzeczeń > użytkować cywilne auto. KJS mnie nie interesują po przemyśleniu zakup dwóch aut odpada nie będą mi trzy (w tym forester) stały pod domem potrzebuje uniwersalne auto (na zakupy i do upalania) pytanie czy coś poza e46 325ti i Civic Type-R się do tego nadaje (+ założenia z 1. wątku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.