bodyx Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 Mam problem z ABS, a mianowicie stoi w garażu wszystko ok wyjechałem z domu i postawiłem na parkingu(był mróz i padał marznący deszcz) i ABS nie ma. Ma ktoś jakiś pomysł co się dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > Mam problem z ABS, a mianowicie stoi w garażu wszystko ok wyjechałem z domu i postawiłem na > parkingu(był mróz i padał marznący deszcz) i ABS nie ma. Ma ktoś jakiś pomysł co się dzieje? Nie rozumiem porownania stania w garazu z staniem pod domem. Przeciez w garazu ABS nie uzywasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > Mam problem z ABS, a mianowicie stoi w garażu wszystko ok wyjechałem z domu i postawiłem na > parkingu(był mróz i padał marznący deszcz) i ABS nie ma. Ma ktoś jakiś pomysł co się dzieje? Co to znaczy, że ABS nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodyx Napisano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 Może, źle sprecyzowałem pytanie, a mianowicie wyjeżdżam z garażu ABS działał postaniu na parkingu i tych warunkach pogodowych, o których wspomniałem wyżej przestał działać(zaświecają się trzy lampki na żółto od ABS, kontroli trakcji i jeszcze jedna zapomniałem jak się nazywa)tzn hamulce są ale koła się ślizgają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 Przy jakiej to predkosci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > Może, źle sprecyzowałem pytanie, a mianowicie wyjeżdżam z garażu ABS działał postaniu na parkingu i > tych warunkach pogodowych, o których wspomniałem wyżej przestał działać(zaświecają się trzy > lampki na żółto od ABS, kontroli trakcji i jeszcze jedna zapomniałem jak się nazywa)tzn > hamulce są ale koła się ślizgają. Na poczatek wstaw do garazu i sprawdz co bedzie dalej, moze czujnik wilgoci i mrozu nie znosi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2012 > Może, źle sprecyzowałem pytanie, a mianowicie wyjeżdżam z garażu ABS działał postaniu na parkingu i > tych warunkach pogodowych, o których wspomniałem wyżej przestał działać(zaświecają się trzy > lampki na żółto od ABS, kontroli trakcji i jeszcze jedna zapomniałem jak się nazywa)tzn > hamulce są ale koła się ślizgają. Skoro kontrola też protestuje, to pewnie któryś z przednich czujników nie daje dobrego sygnału. Albo na jednym z połączeń stracił kontakt, albo może koronka na przegubie "zarosła" lodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > Może, źle sprecyzowałem pytanie, a mianowicie wyjeżdżam z garażu ABS działał postaniu na parkingu i > tych warunkach pogodowych, o których wspomniałem wyżej przestał działać(zaświecają się trzy > lampki na żółto od ABS, kontroli trakcji i jeszcze jedna zapomniałem jak się nazywa)tzn > hamulce są ale koła się ślizgają. Jak ci sie te kontrolki swieca ciagle nawet po check tescie to po prostu masz awarie ukladu lub wylaczyłes przyciskiem kolo lewarka dzialanie TC/ASR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > Mam problem z ABS, a mianowicie stoi w garażu wszystko ok wyjechałem z domu i postawiłem na > parkingu(był mróz i padał marznący deszcz) i ABS nie ma. Ma ktoś jakiś pomysł co się dzieje? Jeśli auto na gwarancji to jedź do ASO bo kontrolki oznaczają jakąś awarię. Bez kompa to sobie można tylko gdybać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodyx Napisano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 Okazuje się, że to przy pełnym skręcie przy cofaniu. Jak wyprostuję koła i wyłączę silnik i włączę to gasną i wszystko jest ok. Mechanik mówił. że to któryś czujnik w przednim kole. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam. Mam pytanie czy warto instalować światła do jazdy dziennej jeśli tak to czy można tam gdzie halogeny? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > Okazuje się, że to przy pełnym skręcie przy cofaniu. Jak wyprostuję koła i wyłączę silnik i włączę > to gasną i wszystko jest ok. Mechanik mówił. że to któryś czujnik w przednim kole. Dzięki > wszystkim za pomoc i pozdrawiam. Może tylko złączka. > Mam pytanie czy warto instalować światła do jazdy dziennej jeśli tak to czy można tam gdzie > halogeny? http://members.chello.pl/r.wicik/PoradyTechniczne.html#Paveo4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 > Okazuje się, że to przy pełnym skręcie przy cofaniu. Jak wyprostuję koła i wyłączę silnik i włączę > to gasną i wszystko jest ok. Mechanik mówił. że to któryś czujnik w przednim kole. Dzięki > wszystkim za pomoc i pozdrawiam. > Mam pytanie czy warto instalować światła do jazdy dziennej jeśli tak to czy można tam gdzie > halogeny? > pozdrawiam Wszystko zalezy jaka masz opcje, bo niestety w wszystkich nowych Chevroletach nie da sie wylaczyc swiatel, wiec nie da sie tez podpiac DRL. Jedynym wyjsciem jak masz wyłacznik z funkcja AUTO i tam recznie mozna swiatla wylaczyc ale tylko do nastepnego zalaczenia silnika. Tak jak mam ja BTW uzupełnij profil bo jakos tak pusty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodyx Napisano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 Trudno montuje się takie światła do jazdy dziennej, a nie myślałeś o okrągłych lampach zamiast halogenów przeciwmgielnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Trudno montuje się takie światła do jazdy dziennej, a nie myślałeś o okrągłych lampach zamiast > halogenów przeciwmgielnych. Halogeny czasem sie przydaja, a do prac trzeba zdjac zderzak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artur-wiater Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Mam problem z ABS, a mianowicie stoi w garażu wszystko ok wyjechałem z domu i postawiłem na > parkingu(był mróz i padał marznący deszcz) i ABS nie ma. Ma ktoś jakiś pomysł co się dzieje? Na 99% czujnik niestety cała piasta do wymiany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szary77 Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > Na 99% czujnik niestety cała piasta do wymiany... A to nie można samego czujnika ABS tak jak to w Nubirkach jest wymienić i no trza 1/3 zawiechy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > A to nie można samego czujnika ABS tak jak to w Nubirkach jest wymienić i no trza 1/3 zawiechy Technika idzie do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 W Epice też w zeszłym roku zaświeciła się kontrolka esp/abs. Lewy przód piasta była do wymiany ( Czujnik padł ). Na szczęście była gwarancja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szary77 Napisano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2012 > W Epice też w zeszłym roku zaświeciła się kontrolka esp/abs. Lewy przód piasta była do wymiany ( > Czujnik padł ). Na szczęście była gwarancja. A weźcie nawet nie gadajcie takich rzeczy Oni sie całkiem z łby pozamieniali z wiadomo kim I co jak padnie UPG to pewnie silnik do wymiany, bo pefnie głowica zintegrowana z blokiem sie okaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > A weźcie nawet nie gadajcie takich rzeczy Oni sie całkiem z łby pozamieniali z wiadomo kim Może jak im koszty napraw gwarancyjnych tych fantów wyjdą bokiem, to je dopracują na tyle, żeby się nie psuły? Pewnie zamysł był taki, że to miało być "navsegda", ale wyszło jak zwykle. > I co jak padnie UPG to pewnie silnik do wymiany, bo pefnie głowica zintegrowana z blokiem sie okaże Spokojnie, era silników typu "ślepak" skończyła się chyba w latach międzywojennych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > A weźcie nawet nie gadajcie takich rzeczy Oni sie całkiem z łby pozamieniali z wiadomo kim > I co jak padnie UPG to pewnie silnik do wymiany, bo pefnie głowica zintegrowana z blokiem sie okaże Niestety era czujnikow dokrecanych do piasty skonczyla sie na poziomie Astra F i Vectra A, a Daewoo (Chevrolet) na poziomie Lacetti i Nubira Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szary77 Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > Niestety era czujnikow dokrecanych do piasty skonczyla sie na poziomie Astra F i Vectra A, a Daewoo > (Chevrolet) na poziomie Lacetti i Nubira Trochę więcej "tych ER" si widze skończyło. Kat razem z kolektorem niewymienne łożysko koła ( trzeba piaste), różne czujniki pointegrowane w urządzeniach bez możliwości wymiany samego czujnika, tylko całego urządzenia. Nie wiem OCTB ale podejrzewam że o kase jak coś padnie po gwarancji, chore to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 > W Epice też w zeszłym roku zaświeciła się kontrolka esp/abs. Lewy przód piasta była do wymiany ( > Czujnik padł ). Na szczęście była gwarancja. Ja już kupiłem z uszkodzonym czujnikiem. Wymiana piasty 300 części + 200 robota w ASO (części moje, bo ta sama piasta w ASO 700 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > Trudno montuje się takie światła do jazdy dziennej, a nie myślałeś o okrągłych lampach zamiast > halogenów przeciwmgielnych. One nie muszą być zamiast, może być jedno i drugie razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2013 > One nie muszą być zamiast, może być jedno i drugie razem. Ale wtedy to totalnie poza prawem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Ale wtedy to totalnie poza prawem Jeśli zespolony reflektor, w tym przypadku przeciwmgielny, zawiera w sobie dwa różne źródła światła dla DRL i mgielnych to jest to poza polskim prawem? Ponoć przez TÜV to przeszło bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 > Jeśli zespolony reflektor, w tym przypadku przeciwmgielny, zawiera w sobie dwa różne źródła światła > dla DRL i mgielnych to jest to poza polskim prawem? > Ponoć przez TÜV to przeszło bez problemu. Sam kwit z TUV chyba nie za wiele daje. Osobne źródła to warunek konieczny, ale jeszcze nie wystarczający. Lampa na polskie drogi musi mieć po prostu homologację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 > Jeśli zespolony reflektor, w tym przypadku przeciwmgielny, zawiera w sobie dwa różne źródła światła > dla DRL i mgielnych to jest to poza polskim prawem? > Ponoć przez TÜV to przeszło bez problemu. W jakim przypadku? W którym aucie to sie udało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > W jakim przypadku? W którym aucie to sie udało? Np. w nowej Octavii tak jest. i jakoś ma to homologacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > Sam kwit z TUV chyba nie za wiele daje. Osobne źródła to warunek konieczny, ale jeszcze nie > wystarczający. Lampa na polskie drogi musi mieć po prostu homologację. Zobacz na niemieckim forum, tam był przynajmniej jeden taki przypadek, w którym homologacji ECE dla tych świateł nie było a TÜV się nie przyczepił. Podobnie u nas SKP nie powinno się czepiać. Oni w zasadzie to tylko chcą aby dzienne gasły przy odpaleniu świateł mijania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2013 > Np. w nowej Octavii tak jest. i jakoś ma to homologacje Ale tam jest podwojna lampa zhomologacja RL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
C77 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Ale tam jest podwojna lampa zhomologacja RL Tak, jest zespolona i uzyskała homologacje, więc w Cruze reflektor przeciwmgielny razem ze światłem DRL (również osobne źródła światła) tez byłby lampą zespoloną i też podwójną, środek przeciwmgielny, pierścień DRL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.