Skocz do zawartości

abs chevrolet cruze


bodyx

Rekomendowane odpowiedzi

> Mam problem z ABS, a mianowicie stoi w garażu wszystko ok wyjechałem z domu i postawiłem na

> parkingu(był mróz i padał marznący deszcz) i ABS nie ma. Ma ktoś jakiś pomysł co się dzieje?

Nie rozumiem porownania stania w garazu z staniem pod domem. Przeciez w garazu ABS nie uzywasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam problem z ABS, a mianowicie stoi w garażu wszystko ok wyjechałem z domu i postawiłem na

> parkingu(był mróz i padał marznący deszcz) i ABS nie ma. Ma ktoś jakiś pomysł co się dzieje?

Co to znaczy, że ABS nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może, źle sprecyzowałem pytanie, a mianowicie wyjeżdżam z garażu ABS działał postaniu na parkingu i tych warunkach pogodowych, o których wspomniałem wyżej przestał działać(zaświecają się trzy lampki na żółto od ABS, kontroli trakcji i jeszcze jedna zapomniałem jak się nazywa)tzn hamulce są ale koła się ślizgają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może, źle sprecyzowałem pytanie, a mianowicie wyjeżdżam z garażu ABS działał postaniu na parkingu i

> tych warunkach pogodowych, o których wspomniałem wyżej przestał działać(zaświecają się trzy

> lampki na żółto od ABS, kontroli trakcji i jeszcze jedna zapomniałem jak się nazywa)tzn

> hamulce są ale koła się ślizgają.

Na poczatek wstaw do garazu i sprawdz co bedzie dalej, moze czujnik wilgoci i mrozu nie znosi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może, źle sprecyzowałem pytanie, a mianowicie wyjeżdżam z garażu ABS działał postaniu na parkingu i

> tych warunkach pogodowych, o których wspomniałem wyżej przestał działać(zaświecają się trzy

> lampki na żółto od ABS, kontroli trakcji i jeszcze jedna zapomniałem jak się nazywa)tzn

> hamulce są ale koła się ślizgają.

Skoro kontrola też protestuje, to pewnie któryś z przednich czujników nie daje dobrego sygnału. Albo na jednym z połączeń stracił kontakt, albo może koronka na przegubie "zarosła" lodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może, źle sprecyzowałem pytanie, a mianowicie wyjeżdżam z garażu ABS działał postaniu na parkingu i

> tych warunkach pogodowych, o których wspomniałem wyżej przestał działać(zaświecają się trzy

> lampki na żółto od ABS, kontroli trakcji i jeszcze jedna zapomniałem jak się nazywa)tzn

> hamulce są ale koła się ślizgają.

Jak ci sie te kontrolki swieca ciagle nawet po check tescie to po prostu masz awarie ukladu lub wylaczyłes przyciskiem kolo lewarka dzialanie TC/ASR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam problem z ABS, a mianowicie stoi w garażu wszystko ok wyjechałem z domu i postawiłem na

> parkingu(był mróz i padał marznący deszcz) i ABS nie ma. Ma ktoś jakiś pomysł co się dzieje?

Jeśli auto na gwarancji to jedź do ASO bo kontrolki oznaczają jakąś awarię. Bez kompa to sobie można tylko gdybać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazuje się, że to przy pełnym skręcie przy cofaniu. Jak wyprostuję koła i wyłączę silnik i włączę to gasną i wszystko jest ok. Mechanik mówił. że to któryś czujnik w przednim kole. Dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam.

Mam pytanie czy warto instalować światła do jazdy dziennej jeśli tak to czy można tam gdzie halogeny?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Okazuje się, że to przy pełnym skręcie przy cofaniu. Jak wyprostuję koła i wyłączę silnik i włączę

> to gasną i wszystko jest ok. Mechanik mówił. że to któryś czujnik w przednim kole. Dzięki

> wszystkim za pomoc i pozdrawiam.

Może tylko złączka.

> Mam pytanie czy warto instalować światła do jazdy dziennej jeśli tak to czy można tam gdzie

> halogeny?

http://members.chello.pl/r.wicik/PoradyTechniczne.html#Paveo4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Okazuje się, że to przy pełnym skręcie przy cofaniu. Jak wyprostuję koła i wyłączę silnik i włączę

> to gasną i wszystko jest ok. Mechanik mówił. że to któryś czujnik w przednim kole. Dzięki

> wszystkim za pomoc i pozdrawiam.

> Mam pytanie czy warto instalować światła do jazdy dziennej jeśli tak to czy można tam gdzie

> halogeny?

> pozdrawiam

Wszystko zalezy jaka masz opcje, bo niestety w wszystkich nowych Chevroletach nie da sie wylaczyc swiatel, wiec nie da sie tez podpiac DRL. Jedynym wyjsciem jak masz wyłacznik z funkcja AUTO i tam recznie mozna swiatla wylaczyc ale tylko do nastepnego zalaczenia silnika.

Tak jak mam ja

cam0983.jpg

BTW uzupełnij profil bo jakos tak pusty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Epice też w zeszłym roku zaświeciła się kontrolka esp/abs. Lewy przód piasta była do wymiany (

> Czujnik padł ). Na szczęście była gwarancja.

A weźcie nawet nie gadajcie takich rzeczy panic.gif Oni sie całkiem z łby pozamieniali z wiadomo kim hmm.giftuk.gif

I co jak padnie UPG to pewnie silnik do wymiany, bo pefnie głowica zintegrowana z blokiem sie okaże beksa.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A weźcie nawet nie gadajcie takich rzeczy Oni sie całkiem z łby pozamieniali z wiadomo kim

Może jak im koszty napraw gwarancyjnych tych fantów wyjdą bokiem, to je dopracują na tyle, żeby się nie psuły? Pewnie zamysł był taki, że to miało być "navsegda", ale wyszło jak zwykle. smile.gif

> I co jak padnie UPG to pewnie silnik do wymiany, bo pefnie głowica zintegrowana z blokiem sie okaże

Spokojnie, era silników typu "ślepak" skończyła się chyba w latach międzywojennych. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A weźcie nawet nie gadajcie takich rzeczy Oni sie całkiem z łby pozamieniali z wiadomo kim

> I co jak padnie UPG to pewnie silnik do wymiany, bo pefnie głowica zintegrowana z blokiem sie okaże

Niestety era czujnikow dokrecanych do piasty skonczyla sie na poziomie Astra F i Vectra A, a Daewoo (Chevrolet) na poziomie Lacetti i Nubira

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety era czujnikow dokrecanych do piasty skonczyla sie na poziomie Astra F i Vectra A, a Daewoo

> (Chevrolet) na poziomie Lacetti i Nubira

Trochę więcej "tych ER" si widze skończyło. Kat razem z kolektorem oslabiony.gif niewymienne łożysko koła ( trzeba piaste), różne czujniki pointegrowane w urządzeniach bez możliwości wymiany samego czujnika, tylko całego urządzenia.

Nie wiem OCTB ale podejrzewam że o kase jak coś padnie po gwarancji, chore to sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Epice też w zeszłym roku zaświeciła się kontrolka esp/abs. Lewy przód piasta była do wymiany (

> Czujnik padł ). Na szczęście była gwarancja.

Ja już kupiłem z uszkodzonym czujnikiem. Wymiana piasty 300 części + 200 robota w ASO (części moje, bo ta sama piasta w ASO 700 hehe.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Trudno montuje się takie światła do jazdy dziennej, a nie myślałeś o okrągłych lampach zamiast

> halogenów przeciwmgielnych.

One nie muszą być zamiast, może być jedno i drugie razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale wtedy to totalnie poza prawem

Jeśli zespolony reflektor, w tym przypadku przeciwmgielny, zawiera w sobie dwa różne źródła światła dla DRL i mgielnych to jest to poza polskim prawem?

Ponoć przez TÜV to przeszło bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli zespolony reflektor, w tym przypadku przeciwmgielny, zawiera w sobie dwa różne źródła światła

> dla DRL i mgielnych to jest to poza polskim prawem?

> Ponoć przez TÜV to przeszło bez problemu.

Sam kwit z TUV chyba nie za wiele daje. Osobne źródła to warunek konieczny, ale jeszcze nie wystarczający. Lampa na polskie drogi musi mieć po prostu homologację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sam kwit z TUV chyba nie za wiele daje. Osobne źródła to warunek konieczny, ale jeszcze nie

> wystarczający. Lampa na polskie drogi musi mieć po prostu homologację.

Zobacz na niemieckim forum, tam był przynajmniej jeden taki przypadek, w którym homologacji ECE dla tych świateł nie było a

TÜV się nie przyczepił. Podobnie u nas SKP nie powinno się czepiać. Oni w zasadzie to tylko chcą aby dzienne gasły przy odpaleniu świateł mijania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Ale tam jest podwojna lampa zhomologacja RL

Tak, jest zespolona i uzyskała homologacje, więc w Cruze reflektor przeciwmgielny razem ze światłem DRL

(również osobne źródła światła) tez byłby lampą zespoloną i też podwójną, środek przeciwmgielny, pierścień DRL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.