wlad Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 witka! tak mnie naszlo-czy sa jakies auta ktore WIDOCZNIE sygnalizuja koniecznosc wypalania DPF-u? mam na mysli taki mniej wiecej schemat-DPF zapelniony w 50 %-zaswieca sie kontrolka ,DPF zapelniony w 75 %-kontrolka zaczyna migac sygnalizujac koniecznosc niezwlocznego wypalenia. oczywiscie procenty z czapy. byloby to wielce pomocne przy czestej jezdzie na krotkich dystansach takim dieslem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > witka! > tak mnie naszlo-czy sa jakies auta ktore WIDOCZNIE sygnalizuja koniecznosc wypalania DPF-u? > mam na mysli taki mniej wiecej schemat-DPF zapelniony w 50 %-zaswieca sie kontrolka ,DPF zapelniony > w 75 %-kontrolka zaczyna migac sygnalizujac koniecznosc niezwlocznego wypalenia. > oczywiscie procenty z czapy. > byloby to wielce pomocne przy czestej jezdzie na krotkich dystansach takim dieslem Reno ma tylko kontrolkę tj. jak trzeba wypalić to się zapali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > witka! > tak mnie naszlo-czy sa jakies auta ktore WIDOCZNIE sygnalizuja koniecznosc wypalania DPF-u? > mam na mysli taki mniej wiecej schemat-DPF zapelniony w 50 %-zaswieca sie kontrolka ,DPF zapelniony > w 75 %-kontrolka zaczyna migac sygnalizujac koniecznosc niezwlocznego wypalenia. > oczywiscie procenty z czapy. > byloby to wielce pomocne przy czestej jezdzie na krotkich dystansach takim dieslem Sądzę że większość aut tak ma. U mnie jest kontrolka, ale zapala się tylko gdy system sam sobie nie poradzi z wypaleniem DPFu. Więc nigdy mi się nie zapaliła, bo normalnie dzieje się to w niezauważalny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Reno ma tylko kontrolkę tj. jak trzeba wypalić to się zapali ale wszystkie modele z dieslem czy tylko powiedzmy te drozsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Sądzę że większość aut tak ma. U mnie jest kontrolka, ale zapala się tylko gdy system sam sobie nie > poradzi z wypaleniem DPFu. Więc nigdy mi się nie zapaliła, bo normalnie dzieje się to w > niezauważalny sposób. na pewno nie ma opel vectra-jakis czas temu kolega zalatwil sobie DPF nie wiedzac ze jest zapelniony i jezdzac az do konca jego zywota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 alfa 159 również nie posiada, jednak można poznać kiedy wypala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > alfa 159 również nie posiada, jednak można poznać kiedy wypala samochodami jezdza tez kobiety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > na pewno nie ma opel vectra-jakis czas temu kolega zalatwil sobie DPF nie wiedzac ze jest > zapelniony i jezdzac az do konca jego zywota Tam jest fiatowski 1,9. W Chevroletach i Oplu Antara są 2,0 VMotori i one na pewno mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > samochodami jezdza tez kobiety ja nie daje swojego kobiecie znałem tylko jedną dziewczynę której dałem auto, i dałbym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > ale wszystkie modele z dieslem czy tylko powiedzmy te drozsze? serwisowa widzialem w kazdym wspolczenym. Natomiast sygnalizacji wprost standardowego wypalania nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > serwisowa widzialem w kazdym wspolczenym. Natomiast sygnalizacji wprost standardowego wypalania nie > ma. czyli lipa-idea jest taka,ze jezdze sobie powiedzmy w miescie na krotkich dystansach.zapala sie kontrolka -przeganiam auto na autostradzie i znow mam spokoj przez nastepne 2-3 tygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > czyli lipa-idea jest taka,ze jezdze sobie powiedzmy w miescie na krotkich dystansach.zapala sie > kontrolka -przeganiam auto na autostradzie i znow mam spokoj przez nastepne 2-3 tygodnie u mnie widac wypalanie dpfa na spalaniu chwilowym. Idzie mocno w gore i nie ma cut-offu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > u mnie widac wypalanie dpfa na spalaniu chwilowym. Idzie mocno w gore i nie ma cut-offu. Na forum peugeot-klubu, posiadacze 307-ek HDI z FAPem radzą sobie inaczej. W lusterku kierowcy montują diodkę świecącą podpiętą pod ogrzewanie wkładu. Bowiem ECU auta w 307, aby podnieść temperaturę spalin przy wypalaniu, z automatu załącza ogrzewanie lusterek i tylnej szyby. Zwiększa tym samym obciążenie altka, a więc i silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > ale wszystkie modele z dieslem czy tylko powiedzmy te drozsze? wszystkie dizle maja kontrolke od dpfu - ale jak sie juz zaswieci to jest za pozno taka, ktora sygnalizuje wypalanie filtra "live" tylko garstka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Na forum peugeot-klubu, posiadacze 307-ek HDI z FAPem radzą sobie inaczej. W lusterku kierowcy > montują diodkę świecącą podpiętą pod ogrzewanie wkładu. Bowiem ECU auta w 307, aby podnieść > temperaturę spalin przy wypalaniu, z automatu załącza ogrzewanie lusterek i tylnej szyby. > Zwiększa tym samym obciążenie altka, a więc i silnika. tylko to jest oznajmianie o wlasnie trwajacym wypalaniu.mnie chodzi o informacji o koniecznosci wypalania-w jezdzie na krotkich odcinkach lusterka zawsze beda zimne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > taka, ktora sygnalizuje wypalanie filtra "live" tylko garstka taka tez mnie nie interesuje-chodzi o celowe wypalenie a nie niejako "po drodze". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > taka tez mnie nie interesuje-chodzi o celowe wypalenie a nie niejako "po drodze". jest tylko zwykla lampka sygnalizujaca awarie dpf/fap nie ma takich, ktore powiedza Ci, ze "uwazaj, system zapelnil sie juz w polowie, jak wrocisz do domu to wypal dpf" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > nie ma takich, ktore powiedza Ci, ze "uwazaj, system zapelnil sie juz w polowie, jak wrocisz do > domu to wypal dpf" ciekawe czemu? w wielu autach jest wskaznik sugerujacy koniecznosc wymiany oleju-co stoi na przeszkodzie aby cos podobnego dotyczylo DPF? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > ciekawe czemu? > w wielu autach jest wskaznik sugerujacy koniecznosc wymiany oleju-co stoi na przeszkodzie aby cos > podobnego dotyczylo DPF? imo z tego leci spora kasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > ciekawe czemu? > w wielu autach jest wskaznik sugerujacy koniecznosc wymiany oleju-co stoi na przeszkodzie aby cos > podobnego dotyczylo DPF? no jest lampka sugerujaca koniecznosc wymiany DPFa. I pali sie nie tak czesto jak ta od oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Opel sygnalizuje kontrolką świec żarowych krytyczne zapełnienie, które daje jeszcze szansę na wypalenie podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > serwisowa widzialem w kazdym wspolczenym. Natomiast sygnalizacji wprost standardowego wypalania nie > ma. przykładowe z instrukcji w clio w przeciwieństwie do megan zapala się tylko kontrolka DPF-u i znaczy się wtedy trzeba go przegonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > ale wszystkie modele z dieslem czy tylko powiedzmy te drozsze? najzwyklejsze clio z 2011 roku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > przykładowe z instrukcji > w clio w przeciwieństwie do megan zapala się tylko kontrolka DPF-u i znaczy się wtedy trzeba go > przegonić. to juz jest cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Tam jest fiatowski 1,9. > W Chevroletach i Oplu Antara są 2,0 VMotori i one na pewno mają. Zapalało sie przez pierwsze pol roku, potem zrobili aktualizacje i zapala sie jak jest zapchany na amen. Nie podaje zadnych informacji wczesniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > ciekawe czemu? > w wielu autach jest wskaznik sugerujacy koniecznosc wymiany oleju-co stoi na przeszkodzie aby cos > podobnego dotyczylo DPF? zapewne zyski z uszkodzonych, oraz nie odpalających samochodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > to juz jest cos tylko to jest komunikat 5 minut przed agonia. Na ogol nic to nie daje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > tylko to jest komunikat 5 minut przed agonia. Na ogol nic to nie daje czemu odbierasz mi wiare w dzisiejsza motoryzacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > czemu odbierasz mi wiare w dzisiejsza motoryzacje 400 funtow i 3-6 h w warsztacie przywroci Twoja wiare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > czemu odbierasz mi wiare w dzisiejsza motoryzacje ale jaka wiare? DPF mam, dziala, jezdzi sie normalnie. Kup auto przeznaczone do konkretnego celu. Nowoczesny diesel sie nie nadaje na krotkie trasy. Koniec kropka. Albo bedziesz jezdzil ciagle wymieniac olej albo filtr sie zapcha i tak wyladujesz w serwisie. Albo obie te opcje. Kup benzynowke. Co innego jak ktos jezdzi krotkie odcinki w tygodniu a weekendy jezdzi po trasie. To moze miec sens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Kup auto przeznaczone do konkretnego celu. Nowoczesny diesel sie nie nadaje na krotkie trasy. > Koniec kropka. To dlaczego producenci nie zamieszczają takich informacji w instrukcjach obsługi? Zmowa milczenia? Niedopowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > To dlaczego producenci nie zamieszczają takich informacji w instrukcjach obsługi? Zmowa milczenia? > Niedopowiedzenia? Instrukcja obslugi jest do kupionego juz pojazdu. To jaki wybrac i w jakiej wersji silnikowej powinien doradzic sprzedawca. Niestety czasami jest tak, ze klient sie uprze i nie chce czegos innego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > 400 funtow i 3-6 h w warsztacie przywroci Twoja wiare przy moich rocznych przebiegach i czestych zmianach wozu bardziej oplacalne bedzie dla mnie chyba pozostac heretykiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Kup auto przeznaczone do konkretnego celu. ale co kupic jesli jezdze miesiac na odcinkach 2-4km a potem 4kkm w 2 tygodnie? Nowoczesny diesel sie nie nadaje na krotkie trasy. > Koniec kropka. ale czemu? mam primere i jakos nic w niej od takiej jazdy sie nie psuje-mimo ze programowo sa to awaryjne auta.mialem wczesniej inne dwa diesle-to samo.rozumiem ze wczesniej padnie aku,rozrusznik,swiece zarowe-ale to sa czesci eksploatacyjne. >Albo bedziesz jezdzil ciagle wymieniac olej albo filtr sie zapcha i tak > wyladujesz w serwisie. ale taki wskaznik bylby recepta na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > ale co kupic jesli jezdze miesiac na odcinkach 2-4km a potem 4kkm w 2 tygodnie? diesla. Nic mu nie bedzie. > mam primere i jakos nic w niej od takiej jazdy sie nie psuje-mimo ze programowo sa to awaryjne > auta.mialem wczesniej inne dwa diesle-to samo.rozumiem ze wczesniej padnie > aku,rozrusznik,swiece zarowe-ale to sa czesci eksploatacyjne. > ale taki wskaznik bylby recepta na to maja/mialy DPFy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > maja/mialy DPFy? no wlasnie nie.ale wydaje mi sie ze majac wskaznik wypalania eksploatacja bylaby rownie nieklopotliwa-z wyjatkiem przymusowych przejazdzek co jakis czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > no wlasnie nie.ale wydaje mi sie ze majac wskaznik wypalania eksploatacja bylaby rownie > nieklopotliwa-z wyjatkiem przymusowych przejazdzek co jakis czas. Powiedz mi w jaka marke celujesz to Ci powiem czy warto sie przejmowac dpf. Np mazda nie da rady i wycinka bedzie obowiazkowa. 2,0tdi tez srednio. 3,0d bmw rzadziej ale tez sie zdarza. Nowe tdci/hdi 2,0 sa spoko, 1,6 tdci/hdi lypa. A jak chcesz porzadne auto, nie do zdarcia to kup accorda 2,4 PB. Bez dwumasy, na lancuszku, kompletnie bezawaryjny silnik. A na koniec, wycinka dpf wersja dla oszczednych.To tak jakby ktos oferowal Ci naprawe za 200 funtow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 Ja mam mazdę 6 z tym nieszczęsnym DPF'em i nie mam z nim problemów jak na razie. Do pracy mam 18km i to wystarcza. Do tego mam do wyboru trasę brzegiem miasta lub autostradą (raptem 3 km dalej) i jak widzę, że zaczyna się wypalać to mogę pojechać autostradą. Jest kontrolka DPF, ale zapala się dopiero, jak bodajże czwarte wypalanie się nie zakończyło, wtedy można jeszcze wypalić samemu i jest do tego instrukcja-ja jescze nie miałem takiej potrzeby. Jakbym miał specjalnie jeździć, żeby wypalić filtr, to na pewno nie kupiłbym klekota, wolałbym bezproblemową benzynę, nowsze noPb nie spalają dużo. Producenci nie dają kontrolek informujących o stopniu zapełnienia filtra , bo założenie jest takie, że wypalanie ma być niezauważalne i użytkownik nie powinien się tym przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > wtedy można jeszcze > wypalić samemu i jest do tego instrukcja-ja jescze nie miałem takiej potrzeby. zworki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > zworki ?? Można, ale to to samo regeneracja w aso. W instrukcji napisali, że jak zapali się kontrolka DPF, to należy jechać na 4tym biegu przy obrotach około 2000. Wypalanie nie powinno zająć więcej niż 15minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Można, ale to to samo regeneracja w aso. > W instrukcji napisali, że jak zapali się kontrolka DPF, to należy jechać na 4tym biegu przy > obrotach około 2000. Wypalanie nie powinno zająć więcej niż 15minut. Tak Z reguly pomaga na krotko, raz zapchany filtr juz dlugo nie pociagnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Można, ale to to samo regeneracja w aso. > W instrukcji napisali, że jak zapali się kontrolka DPF, to należy jechać na 4tym biegu przy > obrotach około 2000. Wypalanie nie powinno zająć więcej niż 15minut. pusty smiech mnie ogarnia jak slysze teksty ze wracam do domu okrezna droga, albo w sobote jade na autoban bo musze DPF-a dopalic, do tego dochodza codzienne modlitwy do turbosprezarki przed zgaszeniem silnika i nasluchiwanie kola dwumasowego po co sobie komplikowac zycie diesel jest na dlugie dystanse autostradowe benzyna do miasta i krecene sie sie dookola komina koniec kropka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > pusty smiech mnie ogarnia jak slysze teksty ze wracam do domu okrezna droga, albo w sobote jade na > autoban bo musze DPF-a dopalic, > do tego dochodza codzienne modlitwy do turbosprezarki przed zgaszeniem silnika i nasluchiwanie kola > dwumasowego > po co sobie komplikowac zycie > diesel jest na dlugie dystanse autostradowe > benzyna do miasta i krecene sie sie dookola komina > koniec kropka. Zaraz uslyszysz, ze malo pali i jest super elastyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2013 > Powiedz mi w jaka marke celujesz to Ci powiem czy warto sie przejmowac dpf. > Np mazda nie da rady i wycinka bedzie obowiazkowa. 2,0tdi tez srednio. 3,0d bmw rzadziej ale tez > sie zdarza. > Nowe tdci/hdi 2,0 sa spoko, 1,6 tdci/hdi lypa. nie mam konkretnego auta na mysli. > A jak chcesz porzadne auto, nie do zdarcia to kup accorda 2,4 PB. Bez dwumasy, na lancuszku, > kompletnie bezawaryjny silnik. accord to tylko kombi-a to zbyt duza szafa dla mojej zony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > pusty smiech mnie ogarnia mnie tez jak najwiecej gadaja Ci co nimi nie jezdza. w ciagu 6 lat na naprawy wydalem w dieslach 300pare i 500 zł. W obu przypadkach rura od intercoolera. Olejow, filtrow, klockow, tarcz itp nie licze bo to eksploatacja. Natomiast uczciwie nalezy powiedziec, ze mondeo jezdzilo po serwisach (gwarancja) ale z rzeczami zupelnie niezwiazanymi z ukladem paliwowym i przyleglosciami. Z Laguna mam spokoj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woockush Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > czyli lipa-idea jest taka,ze jezdze sobie powiedzmy w miescie na krotkich dystansach.zapala sie > kontrolka -przeganiam auto na autostradzie i znow mam spokoj przez nastepne 2-3 tygodnie Ale prawidłowo skonstruowany DPF nie wymaga "mitycznego" przeganiania po autostradzie. Toczysz się w korku, czasami rozpędzisz do 60km/h i jest to w zupelności wystarczające żeby filtr się oczyścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > mnie tez jak najwiecej gadaja Ci co nimi nie jezdza. > w ciagu 6 lat na naprawy wydalem w dieslach 300pare i 500 zł. W obu przypadkach rura od > intercoolera. > Olejow, filtrow, klockow, tarcz itp nie licze bo to eksploatacja. > Natomiast uczciwie nalezy powiedziec, ze mondeo jezdzilo po serwisach (gwarancja) ale z rzeczami > zupelnie niezwiazanymi z ukladem paliwowym i przyleglosciami. Z Laguna mam spokoj. znajomego honda crv diesel 3,5roku i 80kkm od zakupu (nowa z salonu) czyli tuz po gwarancji turbo powiedzialo ASO krzyknelo 8500zł, w niezalezym warsztacie za regeneracje chca 3500zł do tego ASO kolo 2-masowe zakwalifikowali także do wymiany.... gdzie tu zysk? chlop cale zycie jezdzil hondami (zawsze nowe z salonu i benzyniaki) i raz kupil diesla - pierwszy i ostatni p.s. auto ~50% swojego przebiegu zrobilo w miescie (bruksela) i ~50% trasa bruksela - wrocław. wszystkie serwisy robione w/g ksiaąki w ASO bez zadnego oszczedzania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 Jesli to pierwszy klekot tego Pana to mogl mu lekko pomoc. A co do tego ze ASO cos zakwalifikowalo do wymiany to mnie nic nie dziwi. Natomiast jesli 2masa jest faktycznie walnieta + pad turbo to wskazuje niestety na użytkownika. Natomiast jesli takie przypadki zdarzaja sie duzej grupie userów to takiego auta po prostu sie nie kupuje. a tak BTW daj mi dowolnego diesla zabije go gora w rok. Polecam diesle z automatem. 2masy nie ma, nie da sie jezdzic tym za nisko. Polowa klopotow od razu znika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > Jesli to pierwszy klekot tego Pana to mogl mu lekko pomoc. A co do tego ze ASO cos zakwalifikowalo > do wymiany to mnie nic nie dziwi. Natomiast jesli 2masa jest faktycznie walnieta + pad turbo > to wskazuje niestety na użytkownika. > Natomiast jesli takie przypadki zdarzaja sie duzej grupie userów to takiego auta po prostu sie nie > kupuje. > a tak BTW daj mi dowolnego diesla zabije go gora w rok. > Polecam diesle z automatem. 2masy nie ma, nie da sie jezdzic tym za nisko. Polowa klopotow od razu > znika. W 2,2 cdti raczej pada docisk nie dwumasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2013 > W 2,2 cdti raczej pada docisk nie dwumasa. nie znam ani auta ani silnika. Natomiast tak wczesny pad obu tych elementow (2mas i turbo) jest dziwny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.