pejus1982 Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Mam możliwość kupienia avensisa z silnikiem 2,0D o mocy 126KM. Auto z 2009 roku, z przebiegiem 60kkm. Powiem szczerze, że miałem dwie toyoty ale to benzyny i wszystko było ok. Ale troszkę obawiam się diesla, czy słusznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > Mam możliwość kupienia avensisa z silnikiem 2,0D o mocy 136KM. Auto z 2009 roku, z przebiegiem > 60kkm. Powiem szczerze, że miałem dwie toyoty ale to benzyny i wszystko było ok. Ale troszkę > obawiam się diesla, czy słusznie? A nie powinno być 126 KM Tu jest mój wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > Mam możliwość kupienia avensisa z silnikiem 2,0D o mocy 136KM. Auto z 2009 roku, z przebiegiem > 60kkm. Powiem szczerze, że miałem dwie toyoty ale to benzyny i wszystko było ok. Ale troszkę > obawiam się diesla, czy słusznie? W dieslach 2,0 D4-D są wtryskiwacze Denso, które wg dostępnych informacji są nieregenerowalne. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > W dieslach 2,0 D4-D są wtryskiwacze Denso, które wg dostępnych informacji są nieregenerowalne. > dranio W 2.2 tez wystepuja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 13 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > A nie powinno być 126 KM Jasne, że 125 KM. Już poprawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dranio Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 > W 2.2 tez wystepuja? ZTCP tak. dranio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 ale przy tym przebiegu to raczej nie powinno być z nimi jeszcze długo problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > Mam możliwość kupienia avensisa z silnikiem 2,0D o mocy 126KM. Auto z 2009 roku, z przebiegiem > 60kkm. Powiem szczerze, że miałem dwie toyoty ale to benzyny i wszystko było ok. Ale troszkę > obawiam się diesla, czy słusznie? heh Tak się składa że mamy taką jedną avensiskę właśnie z 2009 roku tyle że jej przebieg i tak tylko 125 kkm. Nic się z nią nie dzieje poza dwukrotnym czyszczeniem EGR. Lejemy olej i jedzie. Zawieszenie mimo jeżdżenia po budowach i gorszych drogach jest w stanie wzorowym. Ostatnio poszły tylko przednie koła do wyważenia, bo to chyba im się obrywa i koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > ale przy tym przebiegu to raczej nie powinno być z nimi jeszcze długo problemu Jeszcze nie powinno być, ale przy ca. 180-220 kkm już może być problem. Koledze przy niecałych 200 kkm (niby realnych bo używana była) nie chciało nawet zrobić pomiaru na hamowni. Komplet nowych wtrysków to ponad 10 000 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qrak Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > Jeszcze nie powinno być, ale przy ca. 180-220 kkm już może być problem. > Koledze przy niecałych 200 kkm (niby realnych bo używana była) nie chciało nawet zrobić pomiaru na > hamowni. Komplet nowych wtrysków to ponad 10 000 zł. jak nie stosowano profilaktyki w celu wydłużenia czasu eksploatacji wtrysków...to nic dziwnego że padły... żywotność wtryskiwaczy Denso to własnie w okolicach 200kkm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > jak nie stosowano profilaktyki w celu wydłużenia czasu eksploatacji wtrysków...to nic dziwnego że > padły... A jest cos takiego?Albo inaczej jak wyglada taka profilaktyka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qrak Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > A jest cos takiego?Albo inaczej jak wyglada taka profilaktyka? tak, np utrzymywanie ich w dobrej kondycji przez okresowe usuwanie nagaru z wtryskiwaczy za pomocą porządnego środka chemicznego (na bazie PEA a nie żadnego STP itp) nic nie robienie przez 200kkm i czekanie aż wtryskiwacze padną od nawalonego nagaru to sytuacja podobna do palacza, który pali 2 paczki dziennie i się dziwi, że płuca siadły na raka w wieku 50 lat...przy tak 'małym przebiegu' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mustaff14 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Z drugiej strony samochód służy do jeżdzenia, a nie skupiania się nad tym, że wtryskiwacze trzeba czyścić. Mam Avensisa T25 z 2007 ze wspomnianym silnikiem. Po 190 kkm wtryskiwacze miały korekcję w okolicach 7 mm3, także chyba wyliczyli je na 200 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
umberto Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > tak, np utrzymywanie ich w dobrej kondycji przez okresowe usuwanie nagaru z wtryskiwaczy za pomocą > porządnego środka chemicznego (na bazie PEA a nie żadnego STP itp) > a co to za specyfik? można go uzywać przy DPF-ie? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > Z drugiej strony samochód służy do jeżdzenia, a nie skupiania się nad tym, że wtryskiwacze trzeba > czyścić. Mam Avensisa T25 z 2007 ze wspomnianym silnikiem. Po 190 kkm wtryskiwacze miały > korekcję w okolicach 7 mm3, także chyba wyliczyli je na 200 kkm jakie paliwo tankowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mustaff14 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Do czasu awarii, tylko droższe. Stacje Lotos, Shell. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qrak Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > jakie paliwo tankowałeś? paliwo w bardzo małym stopniu (jeśli w ogóle) coś zmienia. nagar/osady zawsze będą powstawać jako wynik procesu spalania diesla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qrak Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > a co to za specyfik? można go uzywać przy DPF-ie? tak, jest kilka na rynku...np BG244 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
umberto Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > tak, jest kilka na rynku...np BG244 ale w PL chyba niedostępny? jaki koszt? czy do benzyny też coś znajdziesz ? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qrak Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 > ale w PL chyba niedostępny? jaki koszt? > czy do benzyny też coś znajdziesz ? > pozdr jest dostępny, na stronie chyba powinni mieć liste dystrybutorów..pokierują ewentualnie tej firmy do benz: BG44K, niestety nie pomogę jakie efekty są bo nie próbowałem 'na własnej skórze' wersji benz. koszt to w okolicach 100pln wersja dla diesla -produkcja związków PEA nie jest tania... wszystkie STP i inne oczyszczacze marketowo-stacjowe zawierają w nikłym stopniu działające związki na bazie PIB: tanie i słabo (jesli cokolwiek) działające Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.