Skocz do zawartości

Cb500x vs nc700x kto porowna?


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

> Kto mi porowna dwa sprzety z tematu? Cena podobna, moce tez, 500 wyzej sie kreci, 700 ma mocniejszy

> dol. Po co hondzie takie dwa podobne sprzety?

a ten 500 nie spelnia czasami A2 w przeciwienstwie do 700?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdz moze kiedy skonczyla sie produkcja CB 500 i masz odpowiedz. Lepszym modelem bylo CB 500 z

> ABS'em.

> 700 - tka to motocykl najnowszej generacji + ABS tych dwoch sprzetow nieda sie porownac.

Ale tu chyba mowa o CB500X model 2013 - który właśnie wchodzi do produkcji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nc700x to poprawny motocykl. Fajnie lata po mieście ale fanu nie daje zupełnie. Jeździłem wersją z

> AT i powiem szczerze ze skrzynia daje radę

Fun to kwestia osobista. W kazdym razie cena wali na kolana co juz daje fun. Nie ma generalnie nic, co tak fajnie smiga za ta cene.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz rację , w tej cenie to dobra opcja

> Jedna rzecz mi w tym motocyklu nie pasowała. Nieczytelne zegary (jak w hornecie).

Jezdilem nim w zeszlym roku i jakos nie pamietam abym mial problem z zegarami, kwestia przyzwyczajenia.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ten 500 nie spelnia czasami A2 w przeciwienstwie do 700?

500 spełnia, nie wiem jak 700 (nie znalazłem info chociaż mocowo tak, ale nei wiem jak z wagą), w każdym razie są bardzo bardzo podobne

NC700X_2.jpg

2013-Honda-CB500X.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 500 spełnia, nie wiem jak 700 (nie znalazłem info chociaż mocowo tak, ale nei wiem jak z wagą), w

> każdym razie są bardzo bardzo podobne

przyjrzalem sie i:

- 500 spelnia A2

- 700 jest mocowo podobny ale ciezszy wiec tez powinien spelniac

- 500 nie ma ABS

- 700 ma abs (a nawet automatyczna skrzynie wink.gif )

500 jest nizsza i krotsza, ma 'normalny' zbiornik paliwa i kreci sie znacznie wyzej (jak normalny motocykl a nie jak jakis diesel wink.gif )

na 700 siedzialem, fajna ale za swojego nakeda bym nie wymienil wink.gif , 500 tez nie poraza (no fotach, bo na zywo jeszcze nie mialem okazji) wink.gif ale ze wzledu na nizsza wage i rozmiary - zonie bym potencjalnie kupil wink.gif

* co do fotek to slinie sie na CB1100 wink.gif - poogladac, bo za mocny/duzy jednak na moje umiejetnosci wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - 500 nie ma ABS

Ma 270751858-jezyk.gif

Nie ma jakiegoś stricte porównania jeszcze (nie znalazłem). Widać że 700 bardziej taki New Concept tak, dla wygody, czyli mocny dół bo rozsądny nikt nie kręci do czerwonego, automat, schowek w baku. 500 wiadomo trochę mniejsza, ale stara szkoła budowy bez bajerów. Mi się to podoba bo czym więcej modeli tym lepiej, ale po prostu jestem zdziwiony małymi różnicami (przynajmniej na 1 rzut oka) między tymi sprzętami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ma

yikes.gif on ma ABS w standardzie... wszystkie inne modele maja jako opcja i to mnie zmylilo smile.gif

> Nie ma jakiegoś stricte porównania jeszcze (nie znalazłem). Widać że 700 bardziej taki New Concept

> tak, dla wygody, czyli mocny dół bo rozsądny nikt nie kręci do czerwonego, automat, schowek w

> baku. 500 wiadomo trochę mniejsza, ale stara szkoła budowy bez bajerów. Mi się to podoba bo

> czym więcej modeli tym lepiej, ale po prostu jestem zdziwiony małymi różnicami (przynajmniej

> na 1 rzut oka) między tymi sprzętami.

faktycznie, ciekawe jak bedzie sie jezdzilo, bo kolega ktory sie przymierzal (nawet jazde probna odbyl) na 700 to stwierdzil ze sie tym 700 jezdzi troche jak skuterem smile.gif - mimo ze jezdzil manualem. Moze to wynik niskiego srodka ciezkosci... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moze i jest w tej samej klasie cenowej ale niestety w prowadzeniu tych motocykli lezy roznica

> miedzy dniem a noca. Na korzysc Hondy.

chyba jezdziles popsutym Kawasaki... NC prowadzą się tak jak kosztują. ER "normalnie"... to samo potwierdzają testy w prasie...

no ale kwestia gustu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chyba jezdziles popsutym Kawasaki...

Przyznaje Ci racje, tylko, ze jak dotad nie jezdzilem zadnym ktory bylby ne popsuty, a kilka ich juz bylo biglaugh.gif

Coz, kazdy ma inne odczucia i preferencje. W testach jakos ER6 nigdy powyzej 3 miejsca nie zajal, ciekawe dlaczego ? Pewnie popsute egzemplarze dostarczyli biglaugh.gif

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przyznaje Ci racje, tylko, ze jak dotad nie jezdzilem zadnym ktory bylby ne popsuty, a kilka ich

> juz bylo

> Coz, kazdy ma inne odczucia i preferencje. W testach jakos ER6 nigdy powyzej 3 miejsca nie zajal,

> ciekawe dlaczego ? Pewnie popsute egzemplarze dostarczyli

ER6 masz f i n, a ich kilka modyfikacji juz bylo. Teraz w salonach jest 3 lub 4 odslona modelu ER6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przyznaje Ci racje, tylko, ze jak dotad nie jezdzilem zadnym ktory bylby ne popsuty, a kilka ich

> juz bylo

> Coz, kazdy ma inne odczucia i preferencje. W testach jakos ER6 nigdy powyzej 3 miejsca nie zajal,

> ciekawe dlaczego ? Pewnie popsute egzemplarze dostarczyli

bo ER6 był porównywany z odpowiednikami - czyli entry level od konkurencji (XJ6, Gladius). Seria NC to taka Dacią od Hondy...

daj linka do testów, które wspominasz... to na ten moment, mój absolutny faworyt na zakup na wiosnę i mam zupełnie inne odczucia po lekturze... waham się jeszcze nad Z750/800.

IMHO porównywanie ER6 do NC (S) bo X to "turystyk", jest jak porownywanie pierwszego Focusa z odpowiednikiem ówczesnym: Fiat Bravo... czyli wzór prowadzenia vs gumowe i niezbyt udane wozidełko - walczące ceną i to jest ok, ale niesmak jednak pozostaje... pytanie co jest wazne dla kierowcy.

jak ktos wezmie np. automat w NC i traktuje motor jako narzędzie żeby dojechać do roboty, to honda podejdzie (chociaz nie kumam czemu nie wziąc wtedy maksiskutera?). a jak ktos traktuje motor jako coś więcej - to NC niestety odstaje od konkurnencji...

akurat w zeszłym roku robiłem jazdy próbne hurtowo modelami. Podoba mi się bardzo koncepcja schowka w miejscu baku i cena Hondy, ale niestety widać cenę gołym okiem, a prowadzenie też trochę takie nie ten tego. do silnika który się nie kręci można przywyknąć... CB500 nie jezdzilem jeszcze, bo za nowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo ER6 był porównywany z odpowiednikami - czyli entry level od konkurencji (XJ6, Gladius).

Najbardziej mozna by porownac z nim wlasnie Gladiusa.

Wierz lub nie, ale XJ'a w porownaniu do ER 6 to tak jak bys porownal S- Klase do Trabanta.

> daj linka do testów, które wspominasz... to na ten moment, mój absolutny faworyt na zakup na wiosnę

Linka nie dam, bo w j. niemieckim nie bedzie Cie raczej urzadzalo.

Szkoda, ze ER6 jest Twoim faworytem, mimo tego proponowal bym Ci karnac sie XJ'ta lub CBF 600 ( F lub N ).

Duzo lepszym wyborem byloby ( najlepszym z tych wsoomnianych ) Z 750 ma swietne wlasciwosci jezdne.

> i mam zupełnie inne odczucia po lekturze... waham się jeszcze nad Z750/800.

Wiec wyprobuj

> wozidełko - walczące ceną i to jest ok, ale niesmak jednak pozostaje... pytanie co jest wazne

> dla kierowcy.

Dlatego jazdy probne to koniecznosc.

> CB500 nie jezdzilem jeszcze, bo za nowe...

Te dopiero gdzies w koncu Kwietnia na jazdach probnych

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak ktos wezmie np. automat w NC i traktuje motor jako narzędzie żeby dojechać do roboty, to honda

> podejdzie (chociaz nie kumam czemu nie wziąc wtedy maksiskutera?). a jak ktos traktuje motor

> jako coś więcej - to NC niestety odstaje od konkurnencji...

bo niektorzy potrzebuja wozidelka do pracy a nie maja ochoty jezdzic na kiblu wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo niektorzy potrzebuja wozidelka do pracy a nie maja ochoty jezdzic na kiblu

ten kibel jest obiektywnie lepszym wozidełkiem (brak łańcucha (czyli serwis odpada i szarpanie), pełna owiewka, pierdylion schowków smile.gif

no ale stereotypy o kiblach wiecznie żywe... kibel to mniejszy lans niż 200 i szacunu takiego nie ma wink.gif rozumiem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ten kibel jest obiektywnie lepszym wozidełkiem (brak łańcucha (czyli serwis odpada i szarpanie),

> pełna owiewka, pierdylion schowków

> no ale stereotypy o kiblach wiecznie żywe... kibel to mniejszy lans niż 200 i szacunu takiego nie

> ma rozumiem

a pomyslales, ze komus moze zwyczajnie pozycja na kiblu nie pasowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najbardziej mozna by porownac z nim wlasnie Gladiusa.

Gladiusa nie tykam, bo to ewidentnie do kobiet kierowane moto. nie podoba mi się "linia".

> Wierz lub nie, ale XJ'a w porownaniu do ER 6 to tak jak bys porownal S- Klase do Trabanta.

tak. gdzie XJ6 to trabant.

zobacz sobie tylny wahacz ciosany z kątownika w XJ6 - widać że Yamaha bierze kasę za "markę", wciskając starą konstrukcję w cenie, gdzie konkurencja się trochę bardziej stara...

> Linka nie dam, bo w j. niemieckim nie bedzie Cie raczej urzadzalo.

dam radę.

> Szkoda, ze ER6 jest Twoim faworytem, mimo tego proponowal bym Ci karnac sie XJ'ta lub CBF 600 ( F

> lub N ).

edit: nie wspomniałem - jezdzilem wiekszoscia nakedów 70 i 100 konnych u wszystkich marek - tylko street tripla i monstera nie udało mi się dorwać.

XJ jest nudny. a honda mi nie leży. bo jak już kupować cos w tym stylu, to wezmę prawdziwego klasycznego nakeda (Zephyr, CB750)...

> Duzo lepszym wyborem byloby ( najlepszym z tych wsoomnianych ) Z 750 ma swietne wlasciwosci jezdne.

> Wiec wyprobuj

zalezy co akurat będzie do wzięcia. ale to wyższy segment.

> Dlatego jazdy probne to koniecznosc.

> Te dopiero gdzies w koncu Kwietnia na jazdach probnych

ano. ale raczej nie skorzystam. 500 tki nie chcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a pomyslales, ze komus moze zwyczajnie pozycja na kiblu nie pasowac?

a pomyslales, ze ja wyrażam tylko własne preferencje?

skoro kupujesz moto pragmatycznie, to obiektywnie kibel jest lepszym wyborem niz zautomatyzowany motocykl... skoro przymykasz oko na budżetowa klasę motocykla, to czemu nie przymkniesz oka na pozycję na kiblu? kwestia gustu - dla mnie wybór prosty (pomimo ze fanem sedesów nie jestem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak. gdzie XJ6 to trabant.

Publicznie sie osmieszasz, rotfl.gifale to Twoja sprawa. biglaugh.gif

> zobacz sobie tylny wahacz ciosany z kątownika w XJ6 - widać że Yamaha bierze kasę za "markę", wciskając starą konstrukcję w cenie, gdzie konkurencja się trochę bardziej stara...

Czyli prosta konstrukcja wyklucza aby cos bylo dobre ? I to, ze ten wachaczniest taki a nie inny powoduje, ze cale moto jest beeeee ? No kolego, nie mam pytan, no moze poza jednym. Jakim codem XJ 6 jest obecnie na drugim miejscu rankingu niezawodnosci na dystansie 50 000 km ? ? ? Pewnie Yamaha posmarowala nie tylko lancuch biglaugh.gif

Zawieszenie ER 6 w porownaniu do XJ'ty to porazka, a o silniku nawet nei bede pisal, bo roznica Sokola Milenium ( Gwiezdne wojny ) do rosyjskiej snopowiazalki.

> street tripla i monstera nie udało mi się dorwać. .

Sprobuj tylko to tez inny segment cenowy

> XJ jest nudny.

Tyle, ze jezdzi, jezdzi, i jezdzi i jezdzi. Dobrze, ze gusta sa rozne. Dzisiaj kupujac 30 letnia XJ'te ma sie dalej pewnosc, ze moto jest solidne.

Co do linka, to nie wszystko jest w necie. Mozesz wejsc na strone Motorrad'u i zaplacic za przeslanie Ci testu.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jak sie prowadzi zalezy tez od samego usera, jego wzrostu, wagi itd

Owszem, mimo moich 120 kg przednie kolo w ER 6 jest niezmiernie lekkie przy hamowaniu co nie daje mi wrazenia bezpieczenstwa.

Rozlozenie mas w tym motocyklu naprawde nie powala na kolana. Co najwyzej jego cena. Ktora tez nie bierze sie z kosmosu a jest czyms podyktowana.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ten kibel jest obiektywnie lepszym wozidełkiem (brak łańcucha (czyli serwis odpada i szarpanie),

> pełna owiewka, pierdylion schowków

> no ale stereotypy o kiblach wiecznie żywe... kibel to mniejszy lans niż 200 i szacunu takiego nie

> ma rozumiem

nie, po prostu probowalem... naprawde probowalem i nie umiem jezdzic 'kiblem' wink.gif i przesiadlem sie z maxiskutera (pozyczony burgman 400) na pelnoletnie Kawasaki Zephyr 750 i naprawde dopiero teraz jestem zadowolony* wink.gif

(pomijajac ze Zephyr jest kaprysny i kosztowny w utrzymaniu... ale mam nadzieje ze pelen serwis ktorego wlasnie doswiadcza rozwiaze te drobne problemy ktore mi serwowal wink.gif )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Owszem, mimo moich 120 kg przednie kolo w ER 6 jest niezmiernie lekkie przy hamowaniu co nie daje

> mi wrazenia bezpieczenstwa.

Nie odczuwam tego, ale ja waze niecale 80kg wink.gif

> Rozlozenie mas w tym motocyklu naprawde nie powala na kolana. Co najwyzej jego cena. Ktora tez nie

> bierze sie z kosmosu a jest czyms podyktowana.

Jak chce sie kupic swiezy motocykl za rozsadne pieniadze to wielkiego wyboru nie ma, a er6 jest niezla propozycja w takim przypadku.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Publicznie sie osmieszasz, ale to Twoja sprawa.

no powiedzmy.

> Czyli prosta konstrukcja wyklucza aby cos bylo dobre ? I to, ze ten wachaczniest taki a nie inny

> powoduje, ze cale moto jest beeeee ? No kolego, nie mam pytan, no moze poza jednym. Jakim

> codem XJ 6 jest obecnie na drugim miejscu rankingu niezawodnosci na dystansie 50 000 km ? ? ?

> Pewnie Yamaha posmarowala nie tylko lancuch

a kto powiedzial jest beeee? IMHO nie jest warte ceny i stoi krok za konkurencją... nie znaczy to ze jest be i ze nie jezdzi. ale skoro mozna miec kawalek więcej... to czemu nie?

a niezawodnosc mam szczerze osobiscie w nosie, jakby mnie bylo stac to bym latał multistradą albo street triple. ale na początek pojde segment niżej...

XJ6 wyglada najgorzej ze stawki. nie masz rankingu jakiegos na to? wink.gif

> Zawieszenie ER 6 w porownaniu do XJ'ty to porazka, a o silniku nawet nei bede pisal, bo roznica

> Sokola Milenium ( Gwiezdne wojny ) do rosyjskiej snopowiazalki.

a to na podstawie jakich parametrów? testy miales przytoczyc jakies, bo narazie mocny jestes w porownaniach bez konkretu absolutnie zadnego.

4ki rzędowe to najnudniejsze konstrukcje... twin w kawasaki ma przynajmniej charakter... XJ6 jest NUDNE... poprostu - za silnik i wygląd, stare zawieszenie, wahacz i całokształt.

> Sprobuj tylko to tez inny segment cenowy

wiem. ale nie musi byc nowe.

> Tyle, ze jezdzi, jezdzi, i jezdzi i jezdzi. Dobrze, ze gusta sa rozne. Dzisiaj kupujac 30 letnia

> XJ'te ma sie dalej pewnosc, ze moto jest solidne.

XJ nie ma wyłącznosci na solidnosc. są inne solidne motory.

> Co do linka, to nie wszystko jest w necie. Mozesz wejsc na strone Motorrad'u i zaplacic za

> przeslanie Ci testu.

no tak... czyli mityczny test magazynu niemieckiego jako podstawa oceny. ja własnym tyłkiem oceniałem te motory, a testy z magazynów... nie kojarze aby były tak jednoznacznie na korzysc yamahy... wrecz przeciwnie - XJ nie błyszczała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie, po prostu probowalem... naprawde probowalem i nie umiem jezdzic 'kiblem' i przesiadlem sie z

> maxiskutera (pozyczony burgman 400) na pelnoletnie Kawasaki Zephyr 750 i naprawde dopiero

> teraz jestem zadowolony*

zapowiada się ze ja tez na ten rok wyląduje z czyms w rodzaju zephyra smile.gif plany byly inne, ale cóż... niespodziewanie kupilem samochod i budzet sie zmniejszyl smile.gif

> (pomijajac ze Zephyr jest kaprysny i kosztowny w utrzymaniu... ale mam nadzieje ze pelen serwis

> ktorego wlasnie doswiadcza rozwiaze te drobne problemy ktore mi serwowal )

ale wyglada swietnie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakim

> codem XJ 6 jest obecnie na drugim miejscu rankingu niezawodnosci na dystansie 50 000 km ? ? ?

Kto jest na pierwszym ? I czyj to ranking ?

> o silniku nawet nei bede pisal, bo roznica

> Sokola Milenium ( Gwiezdne wojny ) do rosyjskiej snopowiazalki.

Nie zgadzam się, Chińczycy podrabiają ten silnik a to znaczy że musi być dobry biglaugh.gif

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kto jest na pierwszym ? I czyj to ranking ?

jak to czyj? kolegi smile.gif

kolega porównując 2 bardzo podobne sprzęty o trochę innym charakterze i pojedynczych rozwiązaniach, robi stego test JUNAK vs Hayabusa... albo snopowiązałka. nie rozumie subtelności, a potem pisze cos o ośmieszaniu smile.gif

> Nie zgadzam się, Chińczycy podrabiają ten silnik a to znaczy że musi być dobry

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMHO nie jest warte ceny i stoi krok za konkurencją...

Pytanie tylko kto to tak ocenil ? Twierdze, ze XJ'ta jest warta kazdego centa ktory zostal na nia wydany, Ty widzisz to inaczej. Pod jakim wzgledem stoi krok za konkurencja ?

Parokrotnie czytalem testy Wielkiej 4 – ki gdy chodzio o motocykl dla poczatkujacego ( chcialem dla corki ) wiec wychwytywalem wszystko co bylo pisane jak mlody pelikan. Osmiele sie wiec stwierdzic, ze wiem o czym mowie.

Honda CBF 600

Yamaha XJ 600

Suzuki GSX 650 F

Kawasaki ER 6

W zaleznosci od Prasy roznica byla w klasyfikacji Honda / Yamaha na I – szym lub II – gim miejscu i miedzy Suzuki a Kawasaki III – a IV – tym miejscem.

Jezeli redaktorzy Motorpresse Stuttgart w ktorych sklad wchodza byli zawodnicy sportow motocyklowych twierdza, ze … a na forum Ty twierdzisz, ze …. to pytam sie jaka wiedze masz na ten temat i kim jestes ?

> niezawodnosc mam szczerze osobiscie w nosie, jakby mnie bylo stac to bym latał multistradą albo

> street triple.

No mnie stac i Multistrada mimo tego nie smigam, i smigal nie bede, widac moze ze jednak za biedny jestem, albo za skapy. Albo po prostu nie choruje na teorie spiskowe i nie mam mani wiekszosci ktore daje o sobie znac wlasnie w postaci mniemania, ze wiem wiecej niz zawodowcy. Co najwyzej moge pokusic sie o sprawdzenie jak to co oni pisza przeksztalca sie na to co odczuwam. Z regoly poza malymi wyjatkami jestem z nimi zgodny.

> XJ6 wyglada najgorzej ze stawki. nie masz rankingu jakiegos na to ?

O gustach sie nie rozmawia, gust sie ma, …. albo i nie. biglaugh.gif

http://www.motorradonline.de/suche/index...ery=toptest+XJ6

> a to na podstawie jakich parametrów? testy miales przytoczyc jakies, bo narazie mocny jestes w

> porownaniach bez konkretu absolutnie zadnego.

Kopnij sie przy okazji do EMPIK'u sprawdz jak wyglada taki test i jego kryteria problem w tym, ze nie w kazdym 14 dniowym wydaniu jest Top Test.

> XJ nie ma wyłącznosci na solidnosc. są inne solidne motory.

No niestety nie wiesz o czymm mowiesz, ranking jest nieublagalny a pomiary zuzycia silnika wykonane po 50 000 km mowia same za siebie.

> no tak... czyli mityczny test magazynu niemieckiego jako podstawa oceny. ja własnym tyłkiem

> oceniałem te motory, a testy z magazynów... nie kojarze aby były tak jednoznacznie na korzysc

> yamahy... wrecz przeciwnie - XJ nie błyszczała...

To inaczej, jaka masz praktyke na 2OO ? Ile sprzetow przetestowales – na jakich trasach i ile km ? Bo trudno mowic o tescie gdy smignelo sie wokol komina

W dalszym ciagu pytam sie na jakiej podstawie twierdzisz, ze nie blyszczala soro to jest obecnie najlepiej spisujacy sie motocyka po HD Road King'u

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No niestety nie wiesz o czymm mowiesz, ranking jest nieublagalny a pomiary zuzycia silnika wykonane

> po 50 000 km mowia same za siebie.

Stara poczciwa CB500 przy prawidlowej eksploatacji, wymienianiu plynow itd jest w stanie zrobic 300kkm bez remontu silnika, a to twin, te podobno krocej zyja zlosnik.gif.

50kkm to troche malo jak na badanie silnikow, chociaz w niektorych wysilonych moto to moze byc juz po silniku tongue.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stara poczciwa CB500 przy prawidlowej eksploatacji, wymienianiu plynow itd jest w stanie zrobic

> 300kkm bez remontu silnika, a to twin, te podobno krocej zyja .

Fakt, czytalem o Starej XJ 600 nakrecone ponad 400 000 km i jakos pyrka dalej.

> 50kkm to troche malo jak na badanie silnikow,

No wyobraz sobie, ze wychodzi nowy super sport i chcialbys wiedziec jak wypadnie, prz ydluzszym dystansie bylo by ciekawiej, tyle, ze po dwoch latach masz juz nowy model wiec nici z wyniku testu.

> chociaz w niektorych wysilonych moto to moze byc juz po silniku

Ducati, he, he

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Parokrotnie czytalem testy Wielkiej 4 – ki gdy chodzio o motocykl dla poczatkujacego (

> chcialem dla corki ) wiec wychwytywalem wszystko co bylo pisane jak mlody pelikan. Osmiele sie

> wiec stwierdzic, ze wiem o czym mowie.

> Honda CBF 600

> Yamaha XJ 600

> Suzuki GSX 650 F

> Kawasaki ER 6

> W zaleznosci od Prasy roznica byla w klasyfikacji Honda / Yamaha na I – szym lub II

> – gim miejscu i miedzy Suzuki a Kawasaki III – a IV – tym

> miejscem.

aha. prasa zdefiniowała Twój pogląd - dziekuje za uwage.

> Jezeli redaktorzy Motorpresse Stuttgart w ktorych sklad wchodza byli zawodnicy sportow

> motocyklowych twierdza, ze … a na forum Ty twierdzisz, ze …. to pytam sie

> jaka wiedze masz na ten temat i kim jestes ?

ja nie kwestionuje opinii "zawodowców" bo mam własne zdanie... rozumiem, że jak hołek CI powie że Twoje auto to g... to rzucisz je ze skarpy i pojedziesz kupować to co polecił? czy może jednak masz własne zdanie?

> No mnie stac i Multistrada mimo tego nie smigam, i smigal nie bede, widac moze ze jednak za biedny

> jestem, albo za skapy. Albo po prostu nie choruje na teorie spiskowe i nie mam mani wiekszosci

> ktore daje o sobie znac wlasnie w postaci mniemania, ze wiem wiecej niz zawodowcy. Co najwyzej

> moge pokusic sie o sprawdzenie jak to co oni pisza przeksztalca sie na to co odczuwam. Z

> regoly poza malymi wyjatkami jestem z nimi zgodny.

ooo teorie spiskowe i mania wielkosci sie pojawiła koło snopowiązałki... super. zaraz moją matkę zaczniesz obrażać? na pewno nie jestes zbyt napięty w temacie? słyszałeś o czyms takim jak własna d...hamownia? i własny gust? mi pasuje Er6 a XJ6 nie... i co zawodowcy na ten temat?

> No niestety nie wiesz o czymm mowiesz, ranking jest nieublagalny a pomiary zuzycia silnika wykonane

> po 50 000 km mowia same za siebie.

och nie.. i co teraz? pomiary zużycia silnika? zapach czy smak oleju? a cos o przyjemnosci z jazdy było? bo wole robic remont co 30 tys motocyklowi który daje fun, niz przejezdzic 100 tys km z emocjami jak w metrze... (hiperbola, ale Ty inaczej nie rozumiesz jak widać).

> To inaczej, jaka masz praktyke na 2OO ? Ile sprzetow przetestowales – na jakich trasach i

> ile km ? Bo trudno mowic o tescie gdy smignelo sie wokol komina

niewiele, bo prawko mam krótko, ale za to zrobiłem w kilka dni wiele jazd testowych - jedna po drugiej, tak aby porównywać maksymalnie podobne sprzęty i nie tracic wrazenia z jazdy poprzednim. sprzętów testowałem kilkanascie - wszystkie to szosowo-turystyczne... i OSOBIŚCIE (wiem, trudne słowo - bo niepoparte opiniami ekspertuf) XJ6 bym nie wziął... bo jest nudne jak Golf (i to że go wszyscy chwalą mi nie robi). ale potrafie uznać że to "dobry" sprzęt tylko nie wytrzymuje MOJEGO porównania z ER6...

ja lubie smaczki które wymieniam (kształt wahacza - pokazuje ze nie oszczędzają na segmencie, twin, wygląd, "wariactwo", całokształt)... a nie ordnung i małe zużycie silnika po 50 tys km...

dziękuję za uwagę.

> W dalszym ciagu pytam sie na jakiej podstawie twierdzisz, ze nie blyszczala soro to jest obecnie

> najlepiej spisujacy sie motocyka po HD Road King'u

przestan powtarzac nagłówki gazet. co to znaczy najlepiej spisujacy sie motocykl? po przejazdzce do pracy odkurza w domu? czy wyprowadza psa?

pierwszy link z góry:

http://www.scigacz.pl/Kawasaki,Er-6n,kontra,Yamaha,XJ6,8211,,rozne,charaktery,11060.html - bezpośrednie porównanie - Xj6 nie błyszczy. jest określona jako nudna. ja wiem - to coprawda nie to samo co niemieccy eksperci... ale popatrz - ktos ma podobne wrażenie jak ja... niemożliwe! przeciez niemieccy eksperci napisali inaczej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fakt, czytalem o Starej XJ 600 nakrecone ponad 400 000 km i jakos pyrka dalej.

Teraz juz nie robia takich sprzetow, jest podobnie jak z samochodami.

> No wyobraz sobie, ze wychodzi nowy super sport i chcialbys wiedziec jak wypadnie, prz ydluzszym

> dystansie bylo by ciekawiej, tyle, ze po dwoch latach masz juz nowy model wiec nici z wyniku

> testu.

Tez prawda, ktos kupuje nowke, pojezdzi 2-3 lata i sprzedaje. A nastepny nabywca niech juz sie martwi o silnik i cala reszte. A o ewentualnych wadach i problemach dowie sie z internetu.

> Ducati, he, he

Nie tylko, kolega robil remoncik z olejaku Bandicie 650 po okolo 60kkm, w silniku ktory podobno jest trwala jednostka. Jak widac, roznie bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ER6 ma kilka zalet: wyglad (w wersji n), dzwiek (ludzie sie ogladaja) oraz spalanie, bez problemu mozna zejsc do 4,5 litra na 100km albo i jeszcze nizej, oczywiscie przy spokojnej jezdzie.

Dla porownania Bandit 650 o podobnej mocy pali od 6 w gore, przyspiesza identycznie, V max tez zblizona.

P.S. Proponuje ograniczyc klotnie, jak wiadomo kazdy ma swoje zdanie i upodobania, ale zminimalizujcie wycieczki osobiste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ER6 ma kilka zalet: wyglad (w wersji n), dzwiek (ludzie sie ogladaja) oraz spalanie, bez problemu

> mozna zejsc do 4,5 litra na 100km albo i jeszcze nizej, oczywiscie przy spokojnej jezdzie.

wiem wink.gif

> Dla porownania Bandit 650 o podobnej mocy pali od 6 w gore, przyspiesza identycznie, V max tez

> zblizona.

bandit to youngtimer smile.gif

> P.S. Proponuje ograniczyc klotnie, jak wiadomo kazdy ma swoje zdanie i upodobania, ale

> zminimalizujcie wycieczki osobiste.

nie robiłem wycieczek osobistych. wyrażałem własne opinie w temacie (moze z dawką ironii), ale nie ruszałem obszarów manii wielkosci, osmieszania sie itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Caly ranking opublikowany jest na forum motocyklistow wystarczy poszukac

To nie możesz podać ?

Chyba o to Ci chodzi:

http://www.motorradonline.de/dauertests/...iversion/343928

ale nie mogę znaleźć rankingu z innymi

A swoją drogą jeśli to masz na myśli to ciężko chyba uznać za jakieś super wiarygodne źródło test gazety motocykl na jednym egzemplarzu nie uważasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a pomyslales, ze ja wyrażam tylko własne preferencje?

> skoro kupujesz moto pragmatycznie, to obiektywnie kibel jest lepszym wyborem niz zautomatyzowany

> motocykl... skoro przymykasz oko na budżetowa klasę motocykla, to czemu nie przymkniesz oka na

> pozycję na kiblu? kwestia gustu - dla mnie wybór prosty (pomimo ze fanem sedesów nie jestem).

ja jestem nieobiektywny, ja jezdze po miescie banditem 1250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> aha. prasa zdefiniowała Twój pogląd - dziekuje za uwage.

Napisalem gdzies to ? Co najwyzej, ze podzielam ich spostrzezenia.

> rozumiem, że jak hołek CI powie że Twoje auto to g... to rzucisz je ze skarpy i pojedziesz kupować to co polecił? czy może jednak

> masz własne zdanie?

Jezeli bede potrzebowal auto do tego czego potrzebuje Cholowczyc to napewno rozwazyl bym jego argumenty i ….

> zaraz moją matkę zaczniesz obrażać ?

No uderz w stol, he, he, nie przepowiedzialem ? Az tryska od nadinterpretacji.

> słyszałeś o czyms takim jak ... własny gust ?

A Bedzisz w stanie sobie to wyobrazic ?

> mi pasuje Er6 a XJ6 nie... i co zawodowcy na ten temat ?

Twoj cyrk i Twoje malpy, zawodowcom takim badziewiem nie jezdza, jest im wiec to obojetne, co najwyzej okaza wyrazy wspolczucia i to tez niekoniecznie. Kazdy zasluguje na to co sobie wybral.

> a cos o przyjemnosci z jazdy Pisalem juz w pierwszych postach – wrazenia z jazdy jak z 4 liter, szalu w kazdym razie nie robi. Wrecz odwrotnie.

> niewiele, bo prawko mam krótko, ale za to zrobiłem w kilka dni wiele jazd testowych - jedna po

> drugiej, tak aby porównywać maksymalnie podobne sprzęty i nie tracic wrazenia z jazdy

> poprzednim. sprzętów testowałem kilkanascie - wszystkie to szosowo-turystyczne... i OSOBIŚCIE

To dobrze, ze wogole jakies jazdy zrobiles.

Taaaa, osobiscie, rozumiem, ze ja osobiscie nie testowalem nic, tylko z czasopism swoje opinie biore. Po ile miales te motongi ? Po godzinie na jazde ? Zrobiles moze po 50 km na sztuce wiec raczej niema czym straszyc. Moglbyn wkleic ci linka ile a co wazniejsze jakie mtocykle testowalem, tyle, ze nie zalezy mi na tym aby Ci szczeka opadla.

> ja lubie smaczki które wymieniam (kształt wahacza - pokazuje ze nie oszczędzają na segmencie, twin,

> wygląd, "wariactwo", całokształt)... a nie ordnung i małe zużycie silnika po 50 tys km...

Wiec zafunduj sobie tego smaczka, to cudo techniki japonskiej tylko nie dorabiej mi tu ideologi do tematu.

> przestan powtarzac nagłówki gazet. co to znaczy najlepiej spisujacy sie motocykl? po przejazdzce

> do pracy odkurza w domu? czy wyprowadza psa?

Wyprowadzaj wiec dalej psa i odkurzaj nim dalej mieszkanie a jak juz w zyciu troche km nawiniesz i naprawde troche sprzetow oblecisz to wtedy bedziemy mogli pogadac.

> http://www.scigacz.pl/Kawasaki,Er-6n,kontra,Yamaha,XJ6,8211,,rozne,charaktery,11060.html -

> bezpośrednie porównanie - Xj6 nie błyszczy. jest określona jako nudna.

Nie, no scigacz bezwzglednym autorytetem ! To pojechales, ze kon by sie usmial, naprawde wiecej pytan juz do Ciebie niemam, czytaj wiec dalej tego scigacza i zawarte w nim mundrosci ludowe !

> nie to samo co niemieccy eksperci... ale popatrz - ktos ma podobne wrażenie jak ja...

> niemożliwe! przeciez niemieccy eksperci napisali inaczej!

Kolego, naprawde nie zdajesz sobie jadnak sprawy z tego jak bardzo se osmieszasz porownujac Motorpresse Stutgart do scigacza ale to juz naprawde nie moj problem

Z mojej strony w stosunku do Twoich wypowiedzi w tym temacie

AMEN

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.