bielaPL Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Kto mi porowna dwa sprzety z tematu? Cena podobna, moce tez, 500 wyzej sie kreci, 700 ma mocniejszy dol. Po co hondzie takie dwa podobne sprzety? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Kto mi porowna dwa sprzety z tematu? Cena podobna, moce tez, 500 wyzej sie kreci, 700 ma mocniejszy > dol. Po co hondzie takie dwa podobne sprzety? a ten 500 nie spelnia czasami A2 w przeciwienstwie do 700? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Sprawdz moze kiedy skonczyla sie produkcja CB 500 i masz odpowiedz. Lepszym modelem bylo CB 500 z ABS'em. 700 - tka to motocykl najnowszej generacji + ABS tych dwoch sprzetow nieda sie porownac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > a ten 500 nie spelnia czasami A2 w przeciwienstwie do 700? Nie nie spalnia, chyba, ze zdlawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lmb Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Sprawdz moze kiedy skonczyla sie produkcja CB 500 i masz odpowiedz. Lepszym modelem bylo CB 500 z > ABS'em. > 700 - tka to motocykl najnowszej generacji + ABS tych dwoch sprzetow nieda sie porownac. Ale tu chyba mowa o CB500X model 2013 - który właśnie wchodzi do produkcji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lmb Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Nie nie spalnia, chyba, ze zdlawiony. Nowa spełnia. Podobnie jak nowa CBR500R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 Nc700x to poprawny motocykl. Fajnie lata po mieście ale fanu nie daje zupełnie. Jeździłem wersją z AT i powiem szczerze ze skrzynia daje radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Ale tu chyba mowa o CB500X model 2013 - który właśnie wchodzi do produkcji... Masz racje, nie doczytalem ostatniej literki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Nc700x to poprawny motocykl. Fajnie lata po mieście ale fanu nie daje zupełnie. Jeździłem wersją z > AT i powiem szczerze ze skrzynia daje radę Fun to kwestia osobista. W kazdym razie cena wali na kolana co juz daje fun. Nie ma generalnie nic, co tak fajnie smiga za ta cene. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Fun to kwestia osobista. W kazdym razie cena wali na kolana co juz daje fun. Nie ma generalnie nic, > co tak fajnie smiga za ta cene. Masz rację , w tej cenie to dobra opcja Jedna rzecz mi w tym motocyklu nie pasowała. Nieczytelne zegary (jak w hornecie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Masz rację , w tej cenie to dobra opcja > Jedna rzecz mi w tym motocyklu nie pasowała. Nieczytelne zegary (jak w hornecie). Jezdilem nim w zeszlym roku i jakos nie pamietam abym mial problem z zegarami, kwestia przyzwyczajenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > a ten 500 nie spelnia czasami A2 w przeciwienstwie do 700? 500 spełnia, nie wiem jak 700 (nie znalazłem info chociaż mocowo tak, ale nei wiem jak z wagą), w każdym razie są bardzo bardzo podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > 500 spełnia, nie wiem jak 700 (nie znalazłem info chociaż mocowo tak, ale nei wiem jak z wagą), w > każdym razie są bardzo bardzo podobne przyjrzalem sie i: - 500 spelnia A2 - 700 jest mocowo podobny ale ciezszy wiec tez powinien spelniac - 500 nie ma ABS - 700 ma abs (a nawet automatyczna skrzynie ) 500 jest nizsza i krotsza, ma 'normalny' zbiornik paliwa i kreci sie znacznie wyzej (jak normalny motocykl a nie jak jakis diesel ) na 700 siedzialem, fajna ale za swojego nakeda bym nie wymienil , 500 tez nie poraza (no fotach, bo na zywo jeszcze nie mialem okazji) ale ze wzledu na nizsza wage i rozmiary - zonie bym potencjalnie kupil * co do fotek to slinie sie na CB1100 - poogladac, bo za mocny/duzy jednak na moje umiejetnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > - 500 nie ma ABS Ma Nie ma jakiegoś stricte porównania jeszcze (nie znalazłem). Widać że 700 bardziej taki New Concept tak, dla wygody, czyli mocny dół bo rozsądny nikt nie kręci do czerwonego, automat, schowek w baku. 500 wiadomo trochę mniejsza, ale stara szkoła budowy bez bajerów. Mi się to podoba bo czym więcej modeli tym lepiej, ale po prostu jestem zdziwiony małymi różnicami (przynajmniej na 1 rzut oka) między tymi sprzętami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Ma on ma ABS w standardzie... wszystkie inne modele maja jako opcja i to mnie zmylilo > Nie ma jakiegoś stricte porównania jeszcze (nie znalazłem). Widać że 700 bardziej taki New Concept > tak, dla wygody, czyli mocny dół bo rozsądny nikt nie kręci do czerwonego, automat, schowek w > baku. 500 wiadomo trochę mniejsza, ale stara szkoła budowy bez bajerów. Mi się to podoba bo > czym więcej modeli tym lepiej, ale po prostu jestem zdziwiony małymi różnicami (przynajmniej > na 1 rzut oka) między tymi sprzętami. faktycznie, ciekawe jak bedzie sie jezdzilo, bo kolega ktory sie przymierzal (nawet jazde probna odbyl) na 700 to stwierdzil ze sie tym 700 jezdzi troche jak skuterem - mimo ze jezdzil manualem. Moze to wynik niskiego srodka ciezkosci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2013 > Fun to kwestia osobista. W kazdym razie cena wali na kolana co juz daje fun. Nie ma generalnie nic, > co tak fajnie smiga za ta cene. ER6 smiga fajniej... i jest w tej samej klasie cenowej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > ER6 smiga fajniej... i jest w tej samej klasie cenowej... Moze i jest w tej samej klasie cenowej ale niestety w prowadzeniu tych motocykli lezy roznica miedzy dniem a noca. Na korzysc Hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Moze i jest w tej samej klasie cenowej ale niestety w prowadzeniu tych motocykli lezy roznica > miedzy dniem a noca. Na korzysc Hondy. chyba jezdziles popsutym Kawasaki... NC prowadzą się tak jak kosztują. ER "normalnie"... to samo potwierdzają testy w prasie... no ale kwestia gustu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > chyba jezdziles popsutym Kawasaki... Przyznaje Ci racje, tylko, ze jak dotad nie jezdzilem zadnym ktory bylby ne popsuty, a kilka ich juz bylo Coz, kazdy ma inne odczucia i preferencje. W testach jakos ER6 nigdy powyzej 3 miejsca nie zajal, ciekawe dlaczego ? Pewnie popsute egzemplarze dostarczyli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Przyznaje Ci racje, tylko, ze jak dotad nie jezdzilem zadnym ktory bylby ne popsuty, a kilka ich > juz bylo > Coz, kazdy ma inne odczucia i preferencje. W testach jakos ER6 nigdy powyzej 3 miejsca nie zajal, > ciekawe dlaczego ? Pewnie popsute egzemplarze dostarczyli ER6 masz f i n, a ich kilka modyfikacji juz bylo. Teraz w salonach jest 3 lub 4 odslona modelu ER6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Przyznaje Ci racje, tylko, ze jak dotad nie jezdzilem zadnym ktory bylby ne popsuty, a kilka ich > juz bylo > Coz, kazdy ma inne odczucia i preferencje. W testach jakos ER6 nigdy powyzej 3 miejsca nie zajal, > ciekawe dlaczego ? Pewnie popsute egzemplarze dostarczyli bo ER6 był porównywany z odpowiednikami - czyli entry level od konkurencji (XJ6, Gladius). Seria NC to taka Dacią od Hondy... daj linka do testów, które wspominasz... to na ten moment, mój absolutny faworyt na zakup na wiosnę i mam zupełnie inne odczucia po lekturze... waham się jeszcze nad Z750/800. IMHO porównywanie ER6 do NC (S) bo X to "turystyk", jest jak porownywanie pierwszego Focusa z odpowiednikiem ówczesnym: Fiat Bravo... czyli wzór prowadzenia vs gumowe i niezbyt udane wozidełko - walczące ceną i to jest ok, ale niesmak jednak pozostaje... pytanie co jest wazne dla kierowcy. jak ktos wezmie np. automat w NC i traktuje motor jako narzędzie żeby dojechać do roboty, to honda podejdzie (chociaz nie kumam czemu nie wziąc wtedy maksiskutera?). a jak ktos traktuje motor jako coś więcej - to NC niestety odstaje od konkurnencji... akurat w zeszłym roku robiłem jazdy próbne hurtowo modelami. Podoba mi się bardzo koncepcja schowka w miejscu baku i cena Hondy, ale niestety widać cenę gołym okiem, a prowadzenie też trochę takie nie ten tego. do silnika który się nie kręci można przywyknąć... CB500 nie jezdzilem jeszcze, bo za nowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > ER6 masz f i n, a ich kilka modyfikacji juz bylo. Teraz w salonach jest 3 lub 4 odslona modelu ER6. Jezdzilem pierwsza i druga seria, roznica niewielka a wlasciwie zadna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > bo ER6 był porównywany z odpowiednikami - czyli entry level od konkurencji (XJ6, Gladius). Najbardziej mozna by porownac z nim wlasnie Gladiusa. Wierz lub nie, ale XJ'a w porownaniu do ER 6 to tak jak bys porownal S- Klase do Trabanta. > daj linka do testów, które wspominasz... to na ten moment, mój absolutny faworyt na zakup na wiosnę Linka nie dam, bo w j. niemieckim nie bedzie Cie raczej urzadzalo. Szkoda, ze ER6 jest Twoim faworytem, mimo tego proponowal bym Ci karnac sie XJ'ta lub CBF 600 ( F lub N ). Duzo lepszym wyborem byloby ( najlepszym z tych wsoomnianych ) Z 750 ma swietne wlasciwosci jezdne. > i mam zupełnie inne odczucia po lekturze... waham się jeszcze nad Z750/800. Wiec wyprobuj > wozidełko - walczące ceną i to jest ok, ale niesmak jednak pozostaje... pytanie co jest wazne > dla kierowcy. Dlatego jazdy probne to koniecznosc. > CB500 nie jezdzilem jeszcze, bo za nowe... Te dopiero gdzies w koncu Kwietnia na jazdach probnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > jak ktos wezmie np. automat w NC i traktuje motor jako narzędzie żeby dojechać do roboty, to honda > podejdzie (chociaz nie kumam czemu nie wziąc wtedy maksiskutera?). a jak ktos traktuje motor > jako coś więcej - to NC niestety odstaje od konkurnencji... bo niektorzy potrzebuja wozidelka do pracy a nie maja ochoty jezdzic na kiblu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > bo niektorzy potrzebuja wozidelka do pracy a nie maja ochoty jezdzic na kiblu ten kibel jest obiektywnie lepszym wozidełkiem (brak łańcucha (czyli serwis odpada i szarpanie), pełna owiewka, pierdylion schowków no ale stereotypy o kiblach wiecznie żywe... kibel to mniejszy lans niż 200 i szacunu takiego nie ma rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > ten kibel jest obiektywnie lepszym wozidełkiem (brak łańcucha (czyli serwis odpada i szarpanie), > pełna owiewka, pierdylion schowków > no ale stereotypy o kiblach wiecznie żywe... kibel to mniejszy lans niż 200 i szacunu takiego nie > ma rozumiem a pomyslales, ze komus moze zwyczajnie pozycja na kiblu nie pasowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Najbardziej mozna by porownac z nim wlasnie Gladiusa. Gladiusa nie tykam, bo to ewidentnie do kobiet kierowane moto. nie podoba mi się "linia". > Wierz lub nie, ale XJ'a w porownaniu do ER 6 to tak jak bys porownal S- Klase do Trabanta. tak. gdzie XJ6 to trabant. zobacz sobie tylny wahacz ciosany z kątownika w XJ6 - widać że Yamaha bierze kasę za "markę", wciskając starą konstrukcję w cenie, gdzie konkurencja się trochę bardziej stara... > Linka nie dam, bo w j. niemieckim nie bedzie Cie raczej urzadzalo. dam radę. > Szkoda, ze ER6 jest Twoim faworytem, mimo tego proponowal bym Ci karnac sie XJ'ta lub CBF 600 ( F > lub N ). edit: nie wspomniałem - jezdzilem wiekszoscia nakedów 70 i 100 konnych u wszystkich marek - tylko street tripla i monstera nie udało mi się dorwać. XJ jest nudny. a honda mi nie leży. bo jak już kupować cos w tym stylu, to wezmę prawdziwego klasycznego nakeda (Zephyr, CB750)... > Duzo lepszym wyborem byloby ( najlepszym z tych wsoomnianych ) Z 750 ma swietne wlasciwosci jezdne. > Wiec wyprobuj zalezy co akurat będzie do wzięcia. ale to wyższy segment. > Dlatego jazdy probne to koniecznosc. > Te dopiero gdzies w koncu Kwietnia na jazdach probnych ano. ale raczej nie skorzystam. 500 tki nie chcę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > a pomyslales, ze komus moze zwyczajnie pozycja na kiblu nie pasowac? a pomyslales, ze ja wyrażam tylko własne preferencje? skoro kupujesz moto pragmatycznie, to obiektywnie kibel jest lepszym wyborem niz zautomatyzowany motocykl... skoro przymykasz oko na budżetowa klasę motocykla, to czemu nie przymkniesz oka na pozycję na kiblu? kwestia gustu - dla mnie wybór prosty (pomimo ze fanem sedesów nie jestem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Jezdzilem pierwsza i druga seria, roznica niewielka a wlasciwie zadna. To jak sie prowadzi zalezy tez od samego usera, jego wzrostu, wagi itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > tak. gdzie XJ6 to trabant. Publicznie sie osmieszasz, ale to Twoja sprawa. > zobacz sobie tylny wahacz ciosany z kątownika w XJ6 - widać że Yamaha bierze kasę za "markę", wciskając starą konstrukcję w cenie, gdzie konkurencja się trochę bardziej stara... Czyli prosta konstrukcja wyklucza aby cos bylo dobre ? I to, ze ten wachaczniest taki a nie inny powoduje, ze cale moto jest beeeee ? No kolego, nie mam pytan, no moze poza jednym. Jakim codem XJ 6 jest obecnie na drugim miejscu rankingu niezawodnosci na dystansie 50 000 km ? ? ? Pewnie Yamaha posmarowala nie tylko lancuch Zawieszenie ER 6 w porownaniu do XJ'ty to porazka, a o silniku nawet nei bede pisal, bo roznica Sokola Milenium ( Gwiezdne wojny ) do rosyjskiej snopowiazalki. > street tripla i monstera nie udało mi się dorwać. . Sprobuj tylko to tez inny segment cenowy > XJ jest nudny. Tyle, ze jezdzi, jezdzi, i jezdzi i jezdzi. Dobrze, ze gusta sa rozne. Dzisiaj kupujac 30 letnia XJ'te ma sie dalej pewnosc, ze moto jest solidne. Co do linka, to nie wszystko jest w necie. Mozesz wejsc na strone Motorrad'u i zaplacic za przeslanie Ci testu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > To jak sie prowadzi zalezy tez od samego usera, jego wzrostu, wagi itd Owszem, mimo moich 120 kg przednie kolo w ER 6 jest niezmiernie lekkie przy hamowaniu co nie daje mi wrazenia bezpieczenstwa. Rozlozenie mas w tym motocyklu naprawde nie powala na kolana. Co najwyzej jego cena. Ktora tez nie bierze sie z kosmosu a jest czyms podyktowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > ten kibel jest obiektywnie lepszym wozidełkiem (brak łańcucha (czyli serwis odpada i szarpanie), > pełna owiewka, pierdylion schowków > no ale stereotypy o kiblach wiecznie żywe... kibel to mniejszy lans niż 200 i szacunu takiego nie > ma rozumiem nie, po prostu probowalem... naprawde probowalem i nie umiem jezdzic 'kiblem' i przesiadlem sie z maxiskutera (pozyczony burgman 400) na pelnoletnie Kawasaki Zephyr 750 i naprawde dopiero teraz jestem zadowolony* (pomijajac ze Zephyr jest kaprysny i kosztowny w utrzymaniu... ale mam nadzieje ze pelen serwis ktorego wlasnie doswiadcza rozwiaze te drobne problemy ktore mi serwowal ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Owszem, mimo moich 120 kg przednie kolo w ER 6 jest niezmiernie lekkie przy hamowaniu co nie daje > mi wrazenia bezpieczenstwa. Nie odczuwam tego, ale ja waze niecale 80kg > Rozlozenie mas w tym motocyklu naprawde nie powala na kolana. Co najwyzej jego cena. Ktora tez nie > bierze sie z kosmosu a jest czyms podyktowana. Jak chce sie kupic swiezy motocykl za rozsadne pieniadze to wielkiego wyboru nie ma, a er6 jest niezla propozycja w takim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Publicznie sie osmieszasz, ale to Twoja sprawa. no powiedzmy. > Czyli prosta konstrukcja wyklucza aby cos bylo dobre ? I to, ze ten wachaczniest taki a nie inny > powoduje, ze cale moto jest beeeee ? No kolego, nie mam pytan, no moze poza jednym. Jakim > codem XJ 6 jest obecnie na drugim miejscu rankingu niezawodnosci na dystansie 50 000 km ? ? ? > Pewnie Yamaha posmarowala nie tylko lancuch a kto powiedzial jest beeee? IMHO nie jest warte ceny i stoi krok za konkurencją... nie znaczy to ze jest be i ze nie jezdzi. ale skoro mozna miec kawalek więcej... to czemu nie? a niezawodnosc mam szczerze osobiscie w nosie, jakby mnie bylo stac to bym latał multistradą albo street triple. ale na początek pojde segment niżej... XJ6 wyglada najgorzej ze stawki. nie masz rankingu jakiegos na to? > Zawieszenie ER 6 w porownaniu do XJ'ty to porazka, a o silniku nawet nei bede pisal, bo roznica > Sokola Milenium ( Gwiezdne wojny ) do rosyjskiej snopowiazalki. a to na podstawie jakich parametrów? testy miales przytoczyc jakies, bo narazie mocny jestes w porownaniach bez konkretu absolutnie zadnego. 4ki rzędowe to najnudniejsze konstrukcje... twin w kawasaki ma przynajmniej charakter... XJ6 jest NUDNE... poprostu - za silnik i wygląd, stare zawieszenie, wahacz i całokształt. > Sprobuj tylko to tez inny segment cenowy wiem. ale nie musi byc nowe. > Tyle, ze jezdzi, jezdzi, i jezdzi i jezdzi. Dobrze, ze gusta sa rozne. Dzisiaj kupujac 30 letnia > XJ'te ma sie dalej pewnosc, ze moto jest solidne. XJ nie ma wyłącznosci na solidnosc. są inne solidne motory. > Co do linka, to nie wszystko jest w necie. Mozesz wejsc na strone Motorrad'u i zaplacic za > przeslanie Ci testu. no tak... czyli mityczny test magazynu niemieckiego jako podstawa oceny. ja własnym tyłkiem oceniałem te motory, a testy z magazynów... nie kojarze aby były tak jednoznacznie na korzysc yamahy... wrecz przeciwnie - XJ nie błyszczała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > nie, po prostu probowalem... naprawde probowalem i nie umiem jezdzic 'kiblem' i przesiadlem sie z > maxiskutera (pozyczony burgman 400) na pelnoletnie Kawasaki Zephyr 750 i naprawde dopiero > teraz jestem zadowolony* zapowiada się ze ja tez na ten rok wyląduje z czyms w rodzaju zephyra plany byly inne, ale cóż... niespodziewanie kupilem samochod i budzet sie zmniejszyl > (pomijajac ze Zephyr jest kaprysny i kosztowny w utrzymaniu... ale mam nadzieje ze pelen serwis > ktorego wlasnie doswiadcza rozwiaze te drobne problemy ktore mi serwowal ) ale wyglada swietnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Jakim > codem XJ 6 jest obecnie na drugim miejscu rankingu niezawodnosci na dystansie 50 000 km ? ? ? Kto jest na pierwszym ? I czyj to ranking ? > o silniku nawet nei bede pisal, bo roznica > Sokola Milenium ( Gwiezdne wojny ) do rosyjskiej snopowiazalki. Nie zgadzam się, Chińczycy podrabiają ten silnik a to znaczy że musi być dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Kto jest na pierwszym ? I czyj to ranking ? jak to czyj? kolegi kolega porównując 2 bardzo podobne sprzęty o trochę innym charakterze i pojedynczych rozwiązaniach, robi stego test JUNAK vs Hayabusa... albo snopowiązałka. nie rozumie subtelności, a potem pisze cos o ośmieszaniu > Nie zgadzam się, Chińczycy podrabiają ten silnik a to znaczy że musi być dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > IMHO nie jest warte ceny i stoi krok za konkurencją... Pytanie tylko kto to tak ocenil ? Twierdze, ze XJ'ta jest warta kazdego centa ktory zostal na nia wydany, Ty widzisz to inaczej. Pod jakim wzgledem stoi krok za konkurencja ? Parokrotnie czytalem testy Wielkiej 4 – ki gdy chodzio o motocykl dla poczatkujacego ( chcialem dla corki ) wiec wychwytywalem wszystko co bylo pisane jak mlody pelikan. Osmiele sie wiec stwierdzic, ze wiem o czym mowie. Honda CBF 600 Yamaha XJ 600 Suzuki GSX 650 F Kawasaki ER 6 W zaleznosci od Prasy roznica byla w klasyfikacji Honda / Yamaha na I – szym lub II – gim miejscu i miedzy Suzuki a Kawasaki III – a IV – tym miejscem. Jezeli redaktorzy Motorpresse Stuttgart w ktorych sklad wchodza byli zawodnicy sportow motocyklowych twierdza, ze … a na forum Ty twierdzisz, ze …. to pytam sie jaka wiedze masz na ten temat i kim jestes ? > niezawodnosc mam szczerze osobiscie w nosie, jakby mnie bylo stac to bym latał multistradą albo > street triple. No mnie stac i Multistrada mimo tego nie smigam, i smigal nie bede, widac moze ze jednak za biedny jestem, albo za skapy. Albo po prostu nie choruje na teorie spiskowe i nie mam mani wiekszosci ktore daje o sobie znac wlasnie w postaci mniemania, ze wiem wiecej niz zawodowcy. Co najwyzej moge pokusic sie o sprawdzenie jak to co oni pisza przeksztalca sie na to co odczuwam. Z regoly poza malymi wyjatkami jestem z nimi zgodny. > XJ6 wyglada najgorzej ze stawki. nie masz rankingu jakiegos na to ? O gustach sie nie rozmawia, gust sie ma, …. albo i nie. http://www.motorradonline.de/suche/index...ery=toptest+XJ6 > a to na podstawie jakich parametrów? testy miales przytoczyc jakies, bo narazie mocny jestes w > porownaniach bez konkretu absolutnie zadnego. Kopnij sie przy okazji do EMPIK'u sprawdz jak wyglada taki test i jego kryteria problem w tym, ze nie w kazdym 14 dniowym wydaniu jest Top Test. > XJ nie ma wyłącznosci na solidnosc. są inne solidne motory. No niestety nie wiesz o czymm mowiesz, ranking jest nieublagalny a pomiary zuzycia silnika wykonane po 50 000 km mowia same za siebie. > no tak... czyli mityczny test magazynu niemieckiego jako podstawa oceny. ja własnym tyłkiem > oceniałem te motory, a testy z magazynów... nie kojarze aby były tak jednoznacznie na korzysc > yamahy... wrecz przeciwnie - XJ nie błyszczała... To inaczej, jaka masz praktyke na 2OO ? Ile sprzetow przetestowales – na jakich trasach i ile km ? Bo trudno mowic o tescie gdy smignelo sie wokol komina W dalszym ciagu pytam sie na jakiej podstawie twierdzisz, ze nie blyszczala soro to jest obecnie najlepiej spisujacy sie motocyka po HD Road King'u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Kto jest na pierwszym ? I czyj to ranking ? > Nie zgadzam się, Chińczycy podrabiają ten silnik a to znaczy że musi być dobry Caly ranking opublikowany jest na forum motocyklistow wystarczy poszukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > No niestety nie wiesz o czymm mowiesz, ranking jest nieublagalny a pomiary zuzycia silnika wykonane > po 50 000 km mowia same za siebie. Stara poczciwa CB500 przy prawidlowej eksploatacji, wymienianiu plynow itd jest w stanie zrobic 300kkm bez remontu silnika, a to twin, te podobno krocej zyja . 50kkm to troche malo jak na badanie silnikow, chociaz w niektorych wysilonych moto to moze byc juz po silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Stara poczciwa CB500 przy prawidlowej eksploatacji, wymienianiu plynow itd jest w stanie zrobic > 300kkm bez remontu silnika, a to twin, te podobno krocej zyja . Fakt, czytalem o Starej XJ 600 nakrecone ponad 400 000 km i jakos pyrka dalej. > 50kkm to troche malo jak na badanie silnikow, No wyobraz sobie, ze wychodzi nowy super sport i chcialbys wiedziec jak wypadnie, prz ydluzszym dystansie bylo by ciekawiej, tyle, ze po dwoch latach masz juz nowy model wiec nici z wyniku testu. > chociaz w niektorych wysilonych moto to moze byc juz po silniku Ducati, he, he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Parokrotnie czytalem testy Wielkiej 4 – ki gdy chodzio o motocykl dla poczatkujacego ( > chcialem dla corki ) wiec wychwytywalem wszystko co bylo pisane jak mlody pelikan. Osmiele sie > wiec stwierdzic, ze wiem o czym mowie. > Honda CBF 600 > Yamaha XJ 600 > Suzuki GSX 650 F > Kawasaki ER 6 > W zaleznosci od Prasy roznica byla w klasyfikacji Honda / Yamaha na I – szym lub II > – gim miejscu i miedzy Suzuki a Kawasaki III – a IV – tym > miejscem. aha. prasa zdefiniowała Twój pogląd - dziekuje za uwage. > Jezeli redaktorzy Motorpresse Stuttgart w ktorych sklad wchodza byli zawodnicy sportow > motocyklowych twierdza, ze … a na forum Ty twierdzisz, ze …. to pytam sie > jaka wiedze masz na ten temat i kim jestes ? ja nie kwestionuje opinii "zawodowców" bo mam własne zdanie... rozumiem, że jak hołek CI powie że Twoje auto to g... to rzucisz je ze skarpy i pojedziesz kupować to co polecił? czy może jednak masz własne zdanie? > No mnie stac i Multistrada mimo tego nie smigam, i smigal nie bede, widac moze ze jednak za biedny > jestem, albo za skapy. Albo po prostu nie choruje na teorie spiskowe i nie mam mani wiekszosci > ktore daje o sobie znac wlasnie w postaci mniemania, ze wiem wiecej niz zawodowcy. Co najwyzej > moge pokusic sie o sprawdzenie jak to co oni pisza przeksztalca sie na to co odczuwam. Z > regoly poza malymi wyjatkami jestem z nimi zgodny. ooo teorie spiskowe i mania wielkosci sie pojawiła koło snopowiązałki... super. zaraz moją matkę zaczniesz obrażać? na pewno nie jestes zbyt napięty w temacie? słyszałeś o czyms takim jak własna d...hamownia? i własny gust? mi pasuje Er6 a XJ6 nie... i co zawodowcy na ten temat? > No niestety nie wiesz o czymm mowiesz, ranking jest nieublagalny a pomiary zuzycia silnika wykonane > po 50 000 km mowia same za siebie. och nie.. i co teraz? pomiary zużycia silnika? zapach czy smak oleju? a cos o przyjemnosci z jazdy było? bo wole robic remont co 30 tys motocyklowi który daje fun, niz przejezdzic 100 tys km z emocjami jak w metrze... (hiperbola, ale Ty inaczej nie rozumiesz jak widać). > To inaczej, jaka masz praktyke na 2OO ? Ile sprzetow przetestowales – na jakich trasach i > ile km ? Bo trudno mowic o tescie gdy smignelo sie wokol komina niewiele, bo prawko mam krótko, ale za to zrobiłem w kilka dni wiele jazd testowych - jedna po drugiej, tak aby porównywać maksymalnie podobne sprzęty i nie tracic wrazenia z jazdy poprzednim. sprzętów testowałem kilkanascie - wszystkie to szosowo-turystyczne... i OSOBIŚCIE (wiem, trudne słowo - bo niepoparte opiniami ekspertuf) XJ6 bym nie wziął... bo jest nudne jak Golf (i to że go wszyscy chwalą mi nie robi). ale potrafie uznać że to "dobry" sprzęt tylko nie wytrzymuje MOJEGO porównania z ER6... ja lubie smaczki które wymieniam (kształt wahacza - pokazuje ze nie oszczędzają na segmencie, twin, wygląd, "wariactwo", całokształt)... a nie ordnung i małe zużycie silnika po 50 tys km... dziękuję za uwagę. > W dalszym ciagu pytam sie na jakiej podstawie twierdzisz, ze nie blyszczala soro to jest obecnie > najlepiej spisujacy sie motocyka po HD Road King'u przestan powtarzac nagłówki gazet. co to znaczy najlepiej spisujacy sie motocykl? po przejazdzce do pracy odkurza w domu? czy wyprowadza psa? pierwszy link z góry: http://www.scigacz.pl/Kawasaki,Er-6n,kontra,Yamaha,XJ6,8211,,rozne,charaktery,11060.html - bezpośrednie porównanie - Xj6 nie błyszczy. jest określona jako nudna. ja wiem - to coprawda nie to samo co niemieccy eksperci... ale popatrz - ktos ma podobne wrażenie jak ja... niemożliwe! przeciez niemieccy eksperci napisali inaczej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Fakt, czytalem o Starej XJ 600 nakrecone ponad 400 000 km i jakos pyrka dalej. Teraz juz nie robia takich sprzetow, jest podobnie jak z samochodami. > No wyobraz sobie, ze wychodzi nowy super sport i chcialbys wiedziec jak wypadnie, prz ydluzszym > dystansie bylo by ciekawiej, tyle, ze po dwoch latach masz juz nowy model wiec nici z wyniku > testu. Tez prawda, ktos kupuje nowke, pojezdzi 2-3 lata i sprzedaje. A nastepny nabywca niech juz sie martwi o silnik i cala reszte. A o ewentualnych wadach i problemach dowie sie z internetu. > Ducati, he, he Nie tylko, kolega robil remoncik z olejaku Bandicie 650 po okolo 60kkm, w silniku ktory podobno jest trwala jednostka. Jak widac, roznie bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 ER6 ma kilka zalet: wyglad (w wersji n), dzwiek (ludzie sie ogladaja) oraz spalanie, bez problemu mozna zejsc do 4,5 litra na 100km albo i jeszcze nizej, oczywiscie przy spokojnej jezdzie. Dla porownania Bandit 650 o podobnej mocy pali od 6 w gore, przyspiesza identycznie, V max tez zblizona. P.S. Proponuje ograniczyc klotnie, jak wiadomo kazdy ma swoje zdanie i upodobania, ale zminimalizujcie wycieczki osobiste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > ER6 ma kilka zalet: wyglad (w wersji n), dzwiek (ludzie sie ogladaja) oraz spalanie, bez problemu > mozna zejsc do 4,5 litra na 100km albo i jeszcze nizej, oczywiscie przy spokojnej jezdzie. wiem > Dla porownania Bandit 650 o podobnej mocy pali od 6 w gore, przyspiesza identycznie, V max tez > zblizona. bandit to youngtimer > P.S. Proponuje ograniczyc klotnie, jak wiadomo kazdy ma swoje zdanie i upodobania, ale > zminimalizujcie wycieczki osobiste. nie robiłem wycieczek osobistych. wyrażałem własne opinie w temacie (moze z dawką ironii), ale nie ruszałem obszarów manii wielkosci, osmieszania sie itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > Caly ranking opublikowany jest na forum motocyklistow wystarczy poszukac To nie możesz podać ? Chyba o to Ci chodzi: http://www.motorradonline.de/dauertests/...iversion/343928 ale nie mogę znaleźć rankingu z innymi A swoją drogą jeśli to masz na myśli to ciężko chyba uznać za jakieś super wiarygodne źródło test gazety motocykl na jednym egzemplarzu nie uważasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > a pomyslales, ze ja wyrażam tylko własne preferencje? > skoro kupujesz moto pragmatycznie, to obiektywnie kibel jest lepszym wyborem niz zautomatyzowany > motocykl... skoro przymykasz oko na budżetowa klasę motocykla, to czemu nie przymkniesz oka na > pozycję na kiblu? kwestia gustu - dla mnie wybór prosty (pomimo ze fanem sedesów nie jestem). ja jestem nieobiektywny, ja jezdze po miescie banditem 1250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > ja jestem nieobiektywny, ja jezdze po miescie banditem 1250 no dokladnie. jak sie rozmawia o motocyklach kupowanych z pasji, to sedes ani NC nie ma racji bytu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > wiem > bandit to youngtimer Mam porownanie z Banditem 650, rocznik 2001. Jeszcze nie taki youngtimer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2013 > aha. prasa zdefiniowała Twój pogląd - dziekuje za uwage. Napisalem gdzies to ? Co najwyzej, ze podzielam ich spostrzezenia. > rozumiem, że jak hołek CI powie że Twoje auto to g... to rzucisz je ze skarpy i pojedziesz kupować to co polecił? czy może jednak > masz własne zdanie? Jezeli bede potrzebowal auto do tego czego potrzebuje Cholowczyc to napewno rozwazyl bym jego argumenty i …. > zaraz moją matkę zaczniesz obrażać ? No uderz w stol, he, he, nie przepowiedzialem ? Az tryska od nadinterpretacji. > słyszałeś o czyms takim jak ... własny gust ? A Bedzisz w stanie sobie to wyobrazic ? > mi pasuje Er6 a XJ6 nie... i co zawodowcy na ten temat ? Twoj cyrk i Twoje malpy, zawodowcom takim badziewiem nie jezdza, jest im wiec to obojetne, co najwyzej okaza wyrazy wspolczucia i to tez niekoniecznie. Kazdy zasluguje na to co sobie wybral. > a cos o przyjemnosci z jazdy Pisalem juz w pierwszych postach – wrazenia z jazdy jak z 4 liter, szalu w kazdym razie nie robi. Wrecz odwrotnie. > niewiele, bo prawko mam krótko, ale za to zrobiłem w kilka dni wiele jazd testowych - jedna po > drugiej, tak aby porównywać maksymalnie podobne sprzęty i nie tracic wrazenia z jazdy > poprzednim. sprzętów testowałem kilkanascie - wszystkie to szosowo-turystyczne... i OSOBIŚCIE To dobrze, ze wogole jakies jazdy zrobiles. Taaaa, osobiscie, rozumiem, ze ja osobiscie nie testowalem nic, tylko z czasopism swoje opinie biore. Po ile miales te motongi ? Po godzinie na jazde ? Zrobiles moze po 50 km na sztuce wiec raczej niema czym straszyc. Moglbyn wkleic ci linka ile a co wazniejsze jakie mtocykle testowalem, tyle, ze nie zalezy mi na tym aby Ci szczeka opadla. > ja lubie smaczki które wymieniam (kształt wahacza - pokazuje ze nie oszczędzają na segmencie, twin, > wygląd, "wariactwo", całokształt)... a nie ordnung i małe zużycie silnika po 50 tys km... Wiec zafunduj sobie tego smaczka, to cudo techniki japonskiej tylko nie dorabiej mi tu ideologi do tematu. > przestan powtarzac nagłówki gazet. co to znaczy najlepiej spisujacy sie motocykl? po przejazdzce > do pracy odkurza w domu? czy wyprowadza psa? Wyprowadzaj wiec dalej psa i odkurzaj nim dalej mieszkanie a jak juz w zyciu troche km nawiniesz i naprawde troche sprzetow oblecisz to wtedy bedziemy mogli pogadac. > http://www.scigacz.pl/Kawasaki,Er-6n,kontra,Yamaha,XJ6,8211,,rozne,charaktery,11060.html - > bezpośrednie porównanie - Xj6 nie błyszczy. jest określona jako nudna. Nie, no scigacz bezwzglednym autorytetem ! To pojechales, ze kon by sie usmial, naprawde wiecej pytan juz do Ciebie niemam, czytaj wiec dalej tego scigacza i zawarte w nim mundrosci ludowe ! > nie to samo co niemieccy eksperci... ale popatrz - ktos ma podobne wrażenie jak ja... > niemożliwe! przeciez niemieccy eksperci napisali inaczej! Kolego, naprawde nie zdajesz sobie jadnak sprawy z tego jak bardzo se osmieszasz porownujac Motorpresse Stutgart do scigacza ale to juz naprawde nie moj problem Z mojej strony w stosunku do Twoich wypowiedzi w tym temacie AMEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.