darekpdkp Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 Testy wyscigowego Jelcza przed Hngaroringiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 kierowca fajny ma dresik ciekawe jakie są dane techniczne tego jelcza, w ogóle wujek mało o nim wie i coś jeszcze znalezione na yt (sorryy ale coś nie mogę wkleić ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > kierowca fajny ma dresik > ciekawe jakie są dane techniczne tego jelcza, podobno 470 km predkosc maksymalna okolo 170 gdzies kiedys czytalem ze na wyscigu po kilku okrazeniach skonczyly sie hamulce ale nie wiem czy tak bylo naprawde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > podobno 470 km predkosc maksymalna okolo 170 > gdzies kiedys czytalem ze na wyscigu po kilku okrazeniach skonczyly sie hamulce ale nie wiem > czy tak bylo naprawde to samo pisze w komentarzach z filmiku którego wkleić nie mogłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > to samo pisze w komentarzach z filmiku którego wkleić nie mogłem ciekawy jestem ktore miejsce zajeli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > Testy wyscigowego Jelcza przed Hngaroringiem fajnie na perwera pomalowali felgi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > Testy wyscigowego Jelcza przed Hngaroringiem To jest Lelcz , tak napisali w tytule Sweterki tez mają epokowe, czy jakieś takie auto zachowało się do dziś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 kurde, jakoś nie czuję tego jelczyka... ciekaw jestem co tam namodzone. bo turbo to już pompuje na jałowych to trzepanie drzwiami przypomina mi przygodę z roztelepanym TGA, którym miałem nieprzyjemność podróżować przez czas jakiś. uchwyt do trzaskania drzwami w tapicerce zastąpiony był przykręconym pasem transportowym, bo od tego walenia już dawno odpadł. coś było rozwalone z zatrzasku i trzeba było używać całej siły żeby jakoś to zamknąć. na parkinach wiocha, że szok. szkoda było mi kierowców, których pewnie budziłem i straszyłem tym napieprzaniem jak gdzieś w nocy stawałem na pauzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 ojciec miał Jelcza 327 pamiętam jak dziś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 7 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2013 > Testy wyscigowego Jelcza przed Hngaroringiem Filmik kręcony na parkingu przed wieżowcem-siedzibą (niedawno wyburzonym) firmy w Jelczu-Laskowicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 gustownie opony pomalowane razem z felgami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 8 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > To jest Lelcz , tak napisali w tytule > Sweterki tez mają epokowe, czy jakieś takie auto zachowało się do dziś? Wyscigowka raczej nie ale znalazly sie dwa rajdowe Jelcze tutaj wiecej na ten temat jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hektor Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 > gustownie opony pomalowane razem z felgami i tylne błotniki (chyba tak to sie nazywa w ciężarówkach) razem z chlapaczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gwizdek12 Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Testy wyscigowego Jelcza przed Hngaroringiem jelonek dresik i kola ciosowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rzucio Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 Ostatnio z kolezka lakierowalismy 422 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Słabe ma amory z tyłu. Stralisa też nie mogłem bokiem ustawić. Dopiero jak amorki mi zmienili to zaczął jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > podobno 470 km predkosc maksymalna okolo 170 > gdzies kiedys czytalem ze na wyscigu po kilku okrazeniach skonczyly sie hamulce ale nie wiem > czy tak bylo naprawde Z hamulców widać na koniec jak mu sie dymi jak grzebią pod kabiną. Ale w te 470KM to nie wierze, moge mu dać jakieś 300-320KM nie więcej. Jakby miał te 470KM przy wadze 417 z małą budą to by gumę dymił niemal ciągle. A tu de facto przy ruszeniu nawet za bardzo zamielić nie chce. Turbo śwista mocno bo nie ma wogóle wydechu, poza tym widzę że turbinę mu dali w logicznym miejscu czyli na środku kolektora a nie z tyłu jak w serii było Jeżdziłem 417 z dużą budą tzw chińczykiem czyli wersją eksportową, intercooler 280KM, skrzynka ZF16S109, most raboski na dużym koszu, nawet fajnie się to zbierało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Z hamulców widać na koniec jak mu sie dymi jak grzebią pod kabiną. > Ale w te 470KM to nie wierze, moge mu dać jakieś 300-320KM nie więcej. Jakby miał te 470KM przy > wadze 417 z małą budą to by gumę dymił niemal ciągle. A tu de facto przy ruszeniu nawet za Tylko ze kierowca ruszal z pewnie z 3 a moze i 4 nie sadze zeby tam bylo tylko 300 km przeciez tyle to prawie seria miala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Tylko ze kierowca ruszal z pewnie z 3 a moze i 4 nie sadze zeby tam bylo tylko 300 km > przeciez tyle to prawie seria miala Seria miala SW680T 240KM, wersje z intercoolerem SWT11 280KM tak wiec szalu nie bylo. Podobno w szczatkowej ilosci byl na koniec produkcji dostepny jeszcze motor 320KM oznaczony MDE111 czy jakos tak, musialbym poszperac po starych ciezarowkach swiata. Osobiscie z tym ostatnim nigdzie sie nie spotkalem. Uwazam ze sam silnik jako taki mial w sobie potencjal na te 350-400KM tyle ze u nas jak zwykle zaniechano wszelkich modyfikcji. A tam brakowalo dobrego ukladu wtryslowego i wiekszego turbo. Samo zalozenie wiekszego turbo z Liaza skutkowalo poprawa osiagow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
multiheniek Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Młody jesteś przeto Ci wybaczę... Tak się wtedy to robiło. Opony smarowało się pastą BHP (to było takie cuś do mycia silnie zabrudzonych rąk) i malowało "jak leci" felgę i częściowo opony. Potem jak farba wyschła i utwardziła się brało się wąż i "spłukiwało" farbę naniesioną na pastę. I wszystko było ok. Bez oklejania, maskowania itp. Proste i skuteczne. Jeżeli weźmie się pod wzgląd trwałość farb z "tamtych" czasów i związaną z tym konieczność malowania kół dwa trzy razy w roku to był najlepszy sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 Tym razem film z rajdowym Jelczem ps .zaloga Liaza zostala ukarana za wygrana TARPANEM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > Tym razem film z rajdowym Jelczem Fajny film. > ps .zaloga Liaza zostala ukarana za wygrana TARPANEM Ciekaw jestem jakie były dalsze losy głównej nagrody Czy w ogóle zabierali ją ze sobą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygry Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > i tylne błotniki (chyba tak to sie nazywa w ciężarówkach) razem z chlapaczami nadkole, to sie nazywa nadkole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koniuszko Napisano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2013 jak oglądam te filmiki to aż mi brakuje mojego 266 z wojska, rajdówka to nie była ale też szło poszaleć zwłaszcza poza asfaltem. Jak będę stary i może bogaty to sobie sprawie zabawkę do garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.