Skocz do zawartości

Punto 2 1.2 16V mapy


EGON-TKL

Rekomendowane odpowiedzi

stag+4 valteki czerwone po przejechaniu 10 tys km na lpg podłączyłem kompa i zrobiłem kalibracje po kalibracji znikła mapa gazu benzynowa lina została pojeździłem trochę na benzynie (linia benzyny uległa zmianie) potem przełączyłem na LPG i otrzymałem takie wyniki:

przed kalibracją:

mspog.jpg

po kalibracji:

bjh4xs.png

auto i przed i po kalibracji jeździ dobrze zastanawia mnie fakt czemu mnożnik po kalibracji poszedł w górę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie mapki Ci wyszły lecz mnożnik trochę za wysoki, zwiększ ciśnienie na 1,2 i jeszcze raz kalibracja. Początek lini mnożnika powinien być między 1-1,2 a na wysokości końca mapki mnożnik powinien być w okolicach 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Początek lini mnożnika powinien być między 1-1,2 a na wysokości końca mapki

> mnożnik powinien być w okolicach 1.

Jak dla mnie mapy są OK: Drugi punkt (wolne obroty) jest między 1.1 i 1.6 - tak jak sugeruje instrukcja STAGA. Pierwszy punkt mógłby sobie kolega sztucznie przesunąć w dół dokładając np za nim dodatkowy punkt - tylko po co. Zakresy bliskie 0 to i tak mają znaczenie tylko przy dotryskach, lub przt wychodzeniu z cut-offu.

A to ze mnoznik poszedl w góre - to np wina tego ze zbierałeś mapy w innej temperaturze albo w innych warunkach drogowych, stylu jazdy itp.

Jak kiedyś się bawiłem to zawsze była róznica między latem a zimą. Sterownik STAGa ma w sobie zapisane jakies algorytmy dodatkowej kompensacji temperaturowej wiec ważne jest to aby mapy za mocno sie nie rozjezdzaly.

Mozez poczytac na ten temat na forum firmowym STAGa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ładnie mapki Ci wyszły lecz mnożnik trochę za wysoki, zwiększ ciśnienie na 1,2 i jeszcze raz

> kalibracja. Początek lini mnożnika powinien być między 1-1,2 a na wysokości końca mapki

> mnożnik powinien być w okolicach 1.

instrukcja staga mówi co innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ładnie mapki Ci wyszły lecz mnożnik trochę za wysoki, zwiększ ciśnienie na 1,2 i jeszcze raz

> kalibracja. Początek lini mnożnika powinien być między 1-1,2 a na wysokości końca mapki

> mnożnik powinien być w okolicach 1.

Niech nic nie kombinuje bo Valtek jest za wolny do tego auta więc jak mnożnik będzie niższy to zacznie mu falować na wolnych obrotach i gasnąć po wysprzgleniu. Po prostu poniżej 4ms Valteki nie pracują stabilnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niech nic nie kombinuje bo Valtek jest za wolny do tego auta więc jak mnożnik będzie niższy to

> zacznie mu falować na wolnych obrotach i gasnąć po wysprzgleniu. Po prostu poniżej 4ms Valteki

> nie pracują stabilnie.

czyli lepiej by było obnizyc ciśnienie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko śmiga ładnie to nic nie ruszam, chciałem się tylko dowiedzieć jaki ujemny wpływ ma wyższy mnożnik ? a tu czytam że dla valteków to nawet lepiej jak mają dłuższy czas wtrysku, zmieniać nie mam zamiaru bo to 2 moje auto z takim zestawem (stag valtek) i poprzednie zostało w rodzinie valteki padły po 50zł kupiłem zestaw naprawczy i śmigają dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.