pionas Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 Od miesiąca coś dziwnego dzieje się z moim cc, mianowicie dziś jechałem sobie dając mu ostro w palnik, dojechałem do świateł i zgasł a co najważniejsze nie chciał już odpalić że niby aku padnięte...na pych pali normalnie. Inna sytuacja: Podjeżdżam dziś pod dom gasze auto i próbuje zapalić a tu kibel, dodam również że zrobiony został remont, głowica planowana, alternator nowy. Wszystko przerobione z 60 na 75km z tym że mam jeszcze komp z SPI, obroty troszki falują ale nie jest źle. Co może być przyczyną tak szybkiego spadku napięcia? Rozrusznik? Ratujcie bo auto pilnie potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > Od miesiąca coś dziwnego dzieje się z moim cc, mianowicie dziś jechałem sobie dając mu ostro w > palnik, dojechałem do świateł i zgasł a co najważniejsze nie chciał już odpalić że niby aku > padnięte...na pych pali normalnie. > Inna sytuacja: Podjeżdżam dziś pod dom gasze auto i próbuje zapalić a tu kibel, dodam również że > zrobiony został remont, głowica planowana, alternator nowy. Wszystko przerobione z 60 na 75km > z tym że mam jeszcze komp z SPI, obroty troszki falują ale nie jest źle. > Co może być przyczyną tak szybkiego spadku napięcia? Rozrusznik? > Ratujcie bo auto pilnie potrzebne. skad wiesz ze to spadek napiecia ?? Jak dla mnie po prostu sie szczotki w rozruszniku skonczyly lub tulejki w nim i kantuje sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > skad wiesz ze to spadek napiecia ?? Jak dla mnie po prostu sie szczotki w rozruszniku skonczyly lub > tulejki w nim i kantuje sie Pewności takiej nie mam, rozrusznik przez moment zakręci i dalej stoi...ale podobnie to wygląda jak przy padniętym aku... Nie wiem co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 A wszystko inne elektryczne działa ? Może sie poluzował kabel od rozrusznika, albo klema tak zaśniedziała że nie puszcza wystarczającego prądu do odpalenia, ewentualnie wziąć miernik i sprawdzić napięcie na akumulatorze podczas kręcenia. Miałem przypadek że pod dużym obciążeniem spadało do 0,1V, a tak to pokazywał ok 12V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 > A wszystko inne elektryczne działa ? Może sie poluzował kabel od rozrusznika, albo klema tak > zaśniedziała że nie puszcza wystarczającego prądu do odpalenia, ewentualnie wziąć miernik i > sprawdzić napięcie na akumulatorze podczas kręcenia. Miałem przypadek że pod dużym obciążeniem > spadało do 0,1V, a tak to pokazywał ok 12V. Klemy są ok, napięcie 14,4V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > Klemy są ok, napięcie 14,4V podczas kręcenia takie napięcie? napisz co z innymi urządzeniami, światła radio, wycieraczki Działają normalnie czy ledwo świecą/działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > > Klemy są ok, napięcie 14,4V podczas kręcenia takie napięcie? napisz co z innymi urządzeniami, > światła radio, wycieraczki Działają normalnie czy ledwo świecą/działają. wszystko działa normalnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > wszystko działa normalnie... No to wyciągaj rozrusznik i go pooglądaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hose Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 ja bym stawial ze aku powiedzial papa poprostu ladowanie jest ale aku szrot i nie ma sily przekrecic zrob probe zwarcia (ktos trzyma miernik ty wsiadasz wrzucasz 5 bieg hamulec i krecisz) jesli miernik pokaze ponizej 8V to aku do wymiany i bedzie krecil jak nowy bo mialem to samo u siebie i najpierw radze sprawdzic akumulator skoro ladowanie masz idealne to sprawdz akumulator tak jak napisalem wyzej jesli pokaze ponizej 8V wymien aku jesli bedzie wiecej problem tkwi w rozruszniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > ja bym stawial ze aku powiedzial papa poprostu ladowanie jest ale aku szrot i nie ma sily > przekrecic zrob probe zwarcia (ktos trzyma miernik ty wsiadasz wrzucasz 5 bieg hamulec i > krecisz) jesli miernik pokaze ponizej 8V to aku do wymiany i bedzie krecil jak nowy bo > mialem to samo u siebie i najpierw radze sprawdzic akumulator skoro ladowanie masz idealne to > sprawdz akumulator tak jak napisalem wyzej jesli pokaze ponizej 8V wymien aku jesli bedzie > wiecej problem tkwi w rozruszniku ok dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > ok dzięki Rozkminiłem dziś że objawy tego rozładowanego niby akumulatora dzieją się po rozgrzanym silniku. Czyli jak jest zimny silnik to mogę odpalać i gaśnić do woli i nic się nie dzieje, ale jak przejadę się i temp. dojdzie do 85-90stopni i zgaszę silnik to już nie mogę odpalić na nowo, muszę poczekać aż auto ostygnie... Co może być przyczyną tego? Ktoś tak kiedyś miał? Czy to rozrusznik? Dodam jeszcze że mam komp SPI w 1.2 8v 75km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yahoo73 Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 ja miałem takie same objawy - tylko rozrusznik kręcił i był to czujnik położenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 > ja miałem takie same objawy - tylko rozrusznik kręcił i był to czujnik położenia wału Dziś sprawdzałem po kolei prócz rozrusznika, czujnik położenia wału jest OK, altek jest OK wszystko przykręcone jak należy, kręci się normalnie. Ale coś zżera ładowanie. Auto postoi parę godzin i nie ma prądu, lampy ledwo świecą, rozrusznik nie zakręci, a jak zakręci to nie odpali... Co to może być? Już mam dosyć tego cc, wyrzuce go na śmietnik chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juniek11 Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Dziś sprawdzałem po kolei prócz rozrusznika, czujnik położenia wału jest OK, altek jest OK wszystko > przykręcone jak należy, kręci się normalnie. Ale coś zżera ładowanie. Auto postoi parę godzin > i nie ma prądu, lampy ledwo świecą, rozrusznik nie zakręci, a jak zakręci to nie odpali... Co > to może być? Już mam dosyć tego cc, wyrzuce go na śmietnik chyba rozłącz wszystkie bezpieczniki i po kolei podłączaj i mierz napięcie na aku, może radio ma defekt ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 Wsadziłem wczoraj naładowany aku na noc, dziś wychodze próbuje odpalić i kibel. Co może zjadać prąd? Bo altek winny raczej tu nie jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Wsadziłem wczoraj naładowany aku na noc, dziś wychodze próbuje odpalić i kibel. Co może zjadać > prąd? Bo altek winny raczej tu nie jest... ale nie ma prądu bo rozrusznik nie kręci czy nie ma prądu bo nie zapalisz świateł, wentylatora itp sprawdź pobór prądu z akumulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > ale nie ma prądu bo rozrusznik nie kręci czy nie ma prądu bo nie zapalisz świateł, wentylatora itp > sprawdź pobór prądu z akumulatora rozrusznik nawet nie drgnie. lampy jak włącze to lekko kontrolki przygasną, ale światłą się palą a tak w ogóle to wszystko chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 a radio masz podłączone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > rozrusznik nawet nie drgnie. lampy jak włącze to lekko kontrolki przygasną, ale światłą się palą a > tak w ogóle to wszystko chodzi... postukaj w niego młotkiem czy czymś takim, powiedzmy że na tyle mocno żeby nie pękł na jakiś czas powinien się "naprawić" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > a radio masz podłączone? tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > tak. u mnie w innym samochodzie tez tak było i się okazało ze lampka w bagażniku ciągle się paliła a natomiast w innym radio pobierało prąd niby wyłączone ale brało... tak ze jak wszystko jest okej to poszukaj w takich rzeczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > tak. to je odłącz, oraz wszystkie inne oświetlenia które mogą pobierać prąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 Nadal hasasz na kompie od 1.1 z górą od 1.2 mpi ? musieliście przerabiać wiązkę, przypadkiem któryś kabelek w którymś pinie przy kompie nie wpierdzielał prądu ? takie luźne rozkminy mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Nadal hasasz na kompie od 1.1 z górą od 1.2 mpi ? musieliście przerabiać wiązkę, przypadkiem któryś > kabelek w którymś pinie przy kompie nie wpierdzielał prądu ? > takie luźne rozkminy mam Tak, przy kompie z 1.2 trzeba odciąć pin 26 bodajże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > Nadal hasasz na kompie od 1.1 z górą od 1.2 mpi ? musieliście przerabiać wiązkę, przypadkiem któryś > kabelek w którymś pinie przy kompie nie wpierdzielał prądu ? > takie luźne rozkminy mam nie miałem kompa od 1.1 miałem 1.2 SPI, teraz juz mam 1.2 MPI i górę MPI. Już zostało wyjaśnione, winowajcą okazało się radijo Tylko nie wiem czy radio samo w sobie czy kostka która do niego idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 21 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 myślę że jak podasz producenta radia będzie łatwiej ustalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2013 > myślę że jak podasz producenta radia będzie łatwiej ustalić Sony x-plod gt-232 Taki to jest KLICK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 > Sony x-plod gt-232 > Taki to jest KLICK Okazało się że to nie radio. Rano znowu problem z odpaleniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > Okazało się że to nie radio. Rano znowu problem z odpaleniem... Auto znowu stało całą noc z naładowanym aku, przyszedłem po południu zapalić auto a tu nic, nawet nie zakręci a do tego jeszcze tykało coś, chyba przekaźnik jakiś. Od czego on jest? Czy on może wżerać prąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > Auto znowu stało całą noc z naładowanym aku, przyszedłem po południu zapalić auto a tu nic, nawet > nie zakręci a do tego jeszcze tykało coś, chyba przekaźnik jakiś. > Od czego on jest? Czy on może wżerać prąd? Przekaźnik pompy paliwa, zawsze cyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > Przekaźnik pompy paliwa, zawsze cyka nigdy nie słyszałem by cykał nie wiem co mi zżera prąd, już dosyć mam tego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > nigdy nie słyszałem by cykał > nie wiem co mi zżera prąd, już dosyć mam tego auta bo gdy jest aku naładowane to on raz"cyknie" i tyle a jak jest rozładowane to moze cykać cały czas. Wes zaopatrz się w miernik i kogoś do pomocy. Ustaw miernik na pomiar prądu i wepnij szeregowo z klemą masy (między klemę masy a biegun ujemny akumulatora - oczywiście wcześniej odkręć kleme. Jeśl prąd będzie wiekszy niż 0,3A (a skoro sie aku rozładowywuje to będzie) to wyciag wszystkie bezpieczniki i wkładaj pokolei az dojdziesz do tego obwodu co zźrea prąd (jeden wkłada bezpieczniki a drugi patrzy na miernik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 0.3A to bardzo dużo. Satysfakcjonujący pobór to 0,01-0,02A. Oczywiście drzwi zamknięte, wszystko wyłączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Byłem przed chwilą w garażu, porozłączałem kable od alarmu, aku było padnięte, ładowałem go przez 5min i teraz odpala bez problemu. Zobaczymy rano, jak będzie coś nie tak to pójdę za radą CiO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 > 0.3A to bardzo dużo. > Satysfakcjonujący pobór to 0,01-0,02A. Oczywiście drzwi zamknięte, wszystko wyłączone. sorka, moja pomyłka miało być o rząd niżej czyli 0,03A (choć nawet przy 0,3 jak by auto zostawił wieczorem to rano powinno odpalić, oczywiście przy zdrowym aku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > sorka, moja pomyłka miało być o rząd niżej czyli 0,03A (choć nawet przy 0,3 jak by auto zostawił > wieczorem to rano powinno odpalić, oczywiście przy zdrowym aku) Wszystko jasne! Powodem całego zamieszania był alarm, który ciągle czuwał i ciągną prąd Dziękuje dobranoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 24 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > Wszystko jasne! Powodem całego zamieszania był alarm, który ciągle czuwał i ciągną prąd > Dziękuje dobranoc Ciekawe co jutro okaże się winowajcą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2013 > Ciekawe co jutro okaże się winowajcą Jak wyjde to zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.