Morgan Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 Pany od ostatniej naprawy był spokój aż do wczoraj kiedy to znów ten zapach się pojawił. Dziś postanowiłem się za to zabrać, by owy zapach zneutralizować, a wyciek zatamować. No i wyciek zlokalizowany, ale zapach dalej jest, bo trzeba wymienić uszczelkę pod pompą paliwa. I tutaj do Was pytanie da radę dostać ową uszczelkę? Jak się do tego zabrać? Może ktoś z Was poratuje jakimiś cennymi uwagami PS. ale mi zrobił dziad prezent na walentynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin19JTD Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 , bo trzeba wymienić uszczelkę pod pompą paliwa. I tutaj > do Was pytanie da radę dostać ową uszczelkę? jeżeli nie da rady dostać nowej uszczelki to polecam ten oto produkt http://chopper.net.pl/product_info.php?products_id=1280 bardzo dobry. tylko na tej stronie troche cena zawyżona bo można tą tubke 70ml za cene 24-27 zl dostać w sklepach motoryzacyjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 wedle tego co piszą, to nie trzeba rozbierać tylko tym smarnąć i będzie trzymać. Dobrze zrozumiałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin19JTD Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > wedle tego co piszą, to nie trzeba rozbierać tylko tym smarnąć i będzie trzymać. Dobrze > zrozumiałem? można i tak spróbować ale najpierw dobrze odtłuścić. tylko teraz pytanie czy jest tam ciśnienie jak tak to jak duże żeby nie wypchało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 > , bo trzeba wymienić uszczelkę pod pompą paliwa. I tutaj > do Was pytanie da radę dostać ową uszczelkę? Jak się do tego zabrać? Może ktoś z Was poratuje Czy Ty masz na myśli pompę paliwa CR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 14 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2013 do pompy cr są zestawy naprawcze (uszczelki oringi) sam jak rozpoczynałem przygodę ze stilo to po zakupie wymieniałem - wiąże się to ze zdjęciem całej pompy i oczywiście paska rozrządu (koło zębate trzeba odkręcić aby pompa wyszła) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > do pompy cr są zestawy naprawcze (uszczelki oringi) sam jak rozpoczynałem przygodę ze stilo to po > zakupie wymieniałem - wiąże się to ze zdjęciem całej pompy i oczywiście paska rozrządu (koło > zębate trzeba odkręcić aby pompa wyszła) o kurcze , a po co ten pasek ściągać. Możesz zaznaczyć na jakimś foto o jakiej pompie mówisz ? Chodzi mi o jej umieszczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Samodzielna wymiana uszczelnień pod dekielkami w pompie jest nieco ryzykowna. Zdarzają się "upierdliwe" pompy, które po wymianie nadal podciekają. W zeszłym tygodniu własnie taką miałem. 5 albo 6 razy była zakładana i zdejmowana ze stołu probierczego bo wciąż ciekło. Cały dzień "w plecy". Niby robota nie skomplikowana ale niespodzianki mogą być. Następnego dnia robiłem to samo w pompie Siemensa ( kopia boscha tyle, że nieco zmieniona ). 1 godzina roboty z wymianą uszczelek i testami na stole. Najważniejszym niuansem w Boschu jest to, że te dekielki nie przylegają ściśle do korpusu pompy tylko jakby wiszą w powietrzu dociskając wewnętrzne elementy. Wystarczy nierównomiernie dokręcić dekielek i go lekko przekosić i będzie ciekło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 no to chyba będzie trzeba auto zawieść do mechanika, niech się męczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 no i wszystko jasne, to jednak nie pompa paliwa tylko wtryskowa cieknie. Miejmy nadzieję, że to tylko uszczelka a nie coś więcej. W wtorek auto jedzie do Pana doktora i zacznie kuracje. Oprócz tego uleczonych zostanie jeszcze kilka innych rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > no i wszystko jasne, to jednak nie pompa paliwa tylko wtryskowa cieknie. Uszczeleczka,.. mała gumowa. Niech mechanik wymieni wszystkie uszczelki ( razem 15-18 szt. ) pod 3-ema deklami. I jeśli ma to robić 1-szy raz to poproś, żeby zawióżł do kogoś kto to już robił, a najlepiej ma stół do przetestowania po robocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 robił to będzie specjalista który pracował w aso fiata, więc raczej obcykany lepiej niż zdzichu z garage za mostem. Co do sprzętu to w garage ostatnio był remont i wleciały na pokład maszyny za xbaksów więc tym się nie przejmuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Nom zestaw naprawczy boscha nie jest drogi . Rok temu kukałem bo myślałem ,że też coś mi popuszcza. Zależnie jaki meches w 150-250zł powinno max kosztować uszczelnienie (demontaż/montaż) , chyba ,że to jakaś większa problematyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 zobaczymy jak wyjdzie, mam nadzieję, że nowej nie trzeba będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Tak wygląda winowajca Twojego wycieku. Ale tak jak wspomniałem- wymienić nalezy w sumie kilkanaście róznych uszczelek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 zobaczymy jak mechanior naprawi, wtedy będę wiedział co było nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 Juz gdzieś bylo....ale przez Morgana obwachiwac mi się zachciało. .. Znalazlem spocenie graniczoce z wyciekiem w jednym miejscu. ... Te złączki mozna jakoś uszczelnic? Jeden z przewodów juz wymienialem.... Jest alternatywa? Czy czeka mnie 3x worek zlota... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Juz gdzieś bylo....ale przez Morgana obwachiwac mi się zachciało. .. > Znalazlem spocenie graniczoce z wyciekiem w jednym miejscu. ... > Te złączki mozna jakoś uszczelnic? > Jeden z przewodów juz wymienialem.... > Jest alternatywa? Czy czeka mnie 3x worek zlota... cieknie na samej złączce plastikowej czy wężyku który wchodzi na złączkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > cieknie na samej złączce plastikowej czy wężyku który wchodzi na złączkę? Mam wrażenie, że obie złączki- oba miejsca... Mocniej na łączeniu i mniej na przejściu z węża na złączkę... Powycierałem ile się dało, nie zakładam porywy- jutro ze 200km trzasnę to zobaczę gdzie najwięcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > Mam wrażenie, że obie złączki- oba miejsca... > Mocniej na łączeniu i mniej na przejściu z węża na złączkę... > Powycierałem ile się dało, nie zakładam porywy- jutro ze 200km trzasnę to zobaczę gdzie > najwięcej... pytam bo mi na jesień też ostro ciekło i też wyglądało że z samej złączki to leci - jednak po założeniu opaski na końcu wężyka i wymyciu benzyna ekstrakcyjna nagle zrobiło się sucho spróbuj założyć opaski....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 15 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2013 > pytam bo mi na jesień też ostro ciekło i też wyglądało że z samej złączki to leci - jednak po > założeniu opaski na końcu wężyka i wymyciu benzyna ekstrakcyjna nagle zrobiło się sucho > spróbuj założyć opaski....... gut idea, prawie darmowa.... jutro przetestuje... szkoda, że przed drogą nie dam rady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 proponuję po pierwszych 50 km zjechać na pobocze i zobaczyć czy coś się dzieje, jeśli nic to jechać dalej i to samo przy 100, a później przy 150 i na końcu trasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > proponuję po pierwszych 50 km zjechać na pobocze i zobaczyć czy coś się dzieje, jeśli nic to jechać > dalej i to samo przy 100, a później przy 150 i na końcu trasy Tak to wyglądało na miejscu... cieknie ewidentnie ze złączki... ps ma ktoś pod ręką numerek wężyka z epera lub inną solucję? ps2 mimo to spalanie zadawalające ... więc za dużo nie ucieka bokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 kawalek tasmy klejacej na kolanko - 2-5gr. Wezyk 100-200pln. Wezyk czasem mozna dostac z kolankiem...czasem bez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > kawalek tasmy klejacej na kolanko - 2-5gr. Wezyk 100-200pln. Wezyk czasem mozna dostac z > kolankiem...czasem bez Ale problemem nie jest samo kolanko tylko luz "międzytulejkowy" Teoretycznie można by spróbować "bolca" owinąć przed nałożeniem złączki.... Ale kilku już go złamało... nie chciałbym być następny...choć może sie skuszę... Tylko, że to ropka... zwykła taśma się zdematerializuje... ciekawe jakby się teflonowa zachowała.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > Ale problemem nie jest samo kolanko tylko luz "międzytulejkowy" > Teoretycznie można by spróbować "bolca" owinąć przed nałożeniem złączki.... > Ale kilku już go złamało... nie chciałbym być następny...choć może sie skuszę... > Tylko, że to ropka... zwykła taśma się zdematerializuje... ciekawe jakby się teflonowa > zachowała.... u mnie trzyma... 60kkm zwykla chamska plastikowa "elektryczna" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 16 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2013 > ma ktoś pod ręką numerek wężyka z epera lub inną solucję? 46826728 Wymieniałem 2 tygodnie temu, bo z pocenia kontrolowanego od roku wyszedł z tego wyciek. Po wymianie sucho. Koszt w ASO 80zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 Solucja testowa Łącznie 12 pln.... Można spokojnie szukać oryginalny. ... Może się sprawdzić. ....? Jak myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > Solucja testowa One mają wytrzymałość aż 25 bar - dobrze widzę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 Tak... Olejoodporne, ciśnieniowe, zbrojone.... Haczyk w temperaturze może być. Im cieplej tym plastyczniejsze podobno..... Boję się czy sie nie załamia na lukach i zmniejszenie przepływu nie nastąpi. Póki co, stare w worku w bagażniku. Pokrywy nie zakładam. Będę sprawdzać co postój. .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > Póki co, stare w worku w bagażniku. Pokrywy nie zakładam. Najpewniejszy sposób , jak kiedyś musiałem jeździć z klejonym trójniczkiem od powrotu paliwa z wtrysków to też miałem opcję bezpokrywową > Będę sprawdzać co postój. .... Tylko te opaski zaciskowe nie wzbudzają za bardzo zaufania - może warto je zamienić na jakieś szersze z solidniejszą śrubką ? A swoją drogą w okolicach odmy też czeka mnie robota , bo mam tam nieźle zaślimaczone , choć wycieków nie za bardzo widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 jezeli sie nie sprawdzi? to moze proponuje zakuc w weze cisnieniowe w stalowym oplocie?te to napewno sie nie załamia tylko cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > Najpewniejszy sposób , jak kiedyś musiałem jeździć z klejonym trójniczkiem od powrotu paliwa z > wtrysków to też miałem opcję bezpokrywową > Tylko te opaski zaciskowe nie wzbudzają za bardzo zaufania - może warto je zamienić na jakieś > szersze z solidniejszą śrubką ? Mają ok cm szerokości i są skręcane śruba. Powinny dać radę. > A swoją drogą w okolicach odmy też czeka mnie robota , bo mam tam nieźle zaślimaczone , choć > wycieków nie za bardzo widać Ja przechodzę w tryb intensywnej obserwacji. ... Spokojnie rozeznam sobie ceny fabrycznych. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 18 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2013 > jezeli sie nie sprawdzi? to moze proponuje zakuc w weze cisnieniowe w stalowym oplocie?te to > napewno sie nie załamia tylko cena? Jak się będzie pocic lub dlawic to oryginalne szybko wrócą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Ja około 2 lata temu skleiłem tą pocącą się złączkę tym klejem i jest święty spokój. Fakt jakbym chciał to rozłączyć to będę miał problem, ale jak na razie się na to nie zapowiada, ewentualnie rozłączę przy filtrze i wyciągnę całość z zbiorniczkiem. Oczywiście przed sklejeniem odtłuszczone i potem 3 godziny nie ruszałem auta. Trzyma do dziś, a koszt jakieś 10zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 20 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2013 Klej trudniej .... Wolę cybanciki..... koszty podobne. ..a rozbiórka łatwiejsza Ps Pierwsze 300 km nie cieknie i brak innych niepokojących objawów. Chyba zda to egzamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.