Skocz do zawartości

COTY 2013


michal8937

Rekomendowane odpowiedzi

Wyniki plebiscytu "Car of the Year 2013"

1. Volkswagen Golf - 414 punktów

2. Subaru BRZ/Toyota GT-86 - 202 punkty

3. Volvo V40 - 189 punktów

4. Ford B-Max - 148 punktów

5. Mercedes Klasy A - 138 punktów

6. Renault Clio - 128 punktów

7. Peugeot 208 = 120 punktów

8. Hyundai i30 - 111 punktów

źródło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyniki plebiscytu "Car of the Year 2013"

> 1. Volkswagen Golf - 414 punktów

> 2. Subaru BRZ/Toyota GT-86 - 202 punkty

> 3. Volvo V40 - 189 punktów

> 4. Ford B-Max - 148 punktów

> 5. Mercedes Klasy A - 138 punktów

> 6. Renault Clio - 128 punktów

> 7. Peugeot 208 = 120 punktów

> 8. Hyundai i30 - 111 punktów

> źródło

Czyli Das Auto of the Year...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyniki plebiscytu "Car of the Year 2013"

> 1. Volkswagen Golf - 414 punktów

> 2. Subaru BRZ/Toyota GT-86 - 202 punkty

> 3. Volvo V40 - 189 punktów

> 4. Ford B-Max - 148 punktów

> 5. Mercedes Klasy A - 138 punktów

> 6. Renault Clio - 128 punktów

> 7. Peugeot 208 = 120 punktów

> 8. Hyundai i30 - 111 punktów

> źródło

Cóż, był pewniakiem ok.gif

Nic tylko pogratulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozmawiałem ze sprzedawcą Subaru i mówił,że to auto to mała porażka, może wygląda, ale nie jedzie

Zależy z czego się do niego przesiądziesz!

Jak z matiza to przez jakiś czas będzie zajawka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 lat czekał Golf na kolejny tytuł. W 1992 roku "trójka" dostała nagrodę i ograniczając świat do Golfa, zgadzam się z tymi wyrokami. "Trójka" była faktycznie dobra. IV nie zasługiwała na nagrodę. V tym bardziej. VI to nie wiadomo co. A VII jest dowodem na zrozumienie, że tuczenie i komplikowanie aut popularnych to nie jest właściwa droga.

Teraz mamy wersje z belką lub wielowahaczem z tyłu. Auto nie jest ciężkie. W serii ma centralny zamek i klimatyzację! zlosnik.gif

Jednak w świecie poza Golfem, na tytuł zasługiwały bliźniaki BRZ/GT86 bo promowanie esencji motoryzacji z nutką sportu, emocji, radości za bardziej przystępną cenę niż milion Euro powinno być nagradzane. Gorąco liczę na MX-5/Spider i tego typu auta, w których liczy się silnik, napęd, masa i prostota, a nie kamery, USB czy iShity.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozmawiałem ze sprzedawcą Subaru i mówił,że to auto to mała porażka, może wygląda, ale nie jedzie

jeździłeś?

bo ja tak i uważam że jest to genialne auto.no chyba że sprzedawca z subaru to gość dla którego sportowe auto = sport po amerykańsku - wdepnąć gaz do dechy na prostej i wszystkich wyprzedzić - tu i owszem GT sien ie sprawdzi, bo jest ciut słabe.

ale jak ktoś ma na myśli prawdziwe sportowe autko do pojeżdżawek na torze, albo po zakrętach to będzie zachwycony tym samochodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeździłeś?

> bo ja tak i uważam że jest to genialne auto.no chyba że sprzedawca z subaru to gość dla którego

> sportowe auto = sport po amerykańsku - wdepnąć gaz do dechy na prostej i wszystkich wyprzedzić

> - tu i owszem GT sien ie sprawdzi, bo jest ciut słabe.

> ale jak ktoś ma na myśli prawdziwe sportowe autko do pojeżdżawek na torze, albo po zakrętach to

> będzie zachwycony tym samochodem.

Nie jeździłem to się nie wypowiem jak wygląda sprawa na torze, napisałem tylko to co mi powiedział sprzedawca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ty zdaje sie masz ten agregacik az o 1/5 wiekszy taaaak ?

Powyżej 2,0 to już jest silnik, a dodam, że w pojeżdżawkach pojemność silników turbo mnoży się przez 1,7, więc można powiedzieć, że jest po amerykańsku - 4,25 wpysk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2,0 nazywasz silnikiem...? Toż to agregacik

Ten samochód nie został zaprojektowany do bicia rekordów prędkości, ale do ekonomicznego poruszania się z punktu A do punktu B dając jednocześnie przyjemność z jazdy. Np. po to żeby fajnie wpadał w poślizgi pomimo małej mocy, Toyota założyła chudziutkie oponki. Dzięki temu możesz jeździć z dyndającym tyłem przy niewielkich prędkościach. I jak stracisz kontrolę to nic sobie nie zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozmawiałem ze sprzedawcą Subaru i mówił,że to auto to mała porażka, może wygląda, ale nie jedzie

Jeżeli porównamy GT z np STI to faktycznie nie jedzie ale to nie ta liga...

GT daje maksymalną przyjemność z jazdy przy stosunkowo nie dużych kosztach. Nie ma drugiego auta na rynku w podobnym przedziale cenowym, które ma klasyczny układ napędowy. Konkurencję może stanowić co najwyżej MX-5 ale to też auto o trochę innej grupie docelowej.

Mi osobiście bardzo się GT podobało, nie chciało się wysiadać ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jeździłem to się nie wypowiem jak wygląda sprawa na torze, napisałem tylko to co mi powiedział

> sprzedawca

Nic nie daje takiej przyjemności z jazdy jak małe, lekkie, tylnonapędowe auto. Nie musi być mocne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten samochód nie został zaprojektowany do bicia rekordów prędkości, ale do ekonomicznego poruszania

> się z punktu A do punktu B dając jednocześnie przyjemność z jazdy.

inaczej odebrałem to auto.

zwykłe GT86 to IMO taka baza - jak w grach typu NFS underground. Dostajesz na początek auto o dużym potencjale, ale jeszcze słabe.

Masz potencjał - sportowe autko, z genialną skrzynią, dobrym przeniesieniem napędu, dobrze wyważone. Teraz zaczynasz dłubać - zwiększasz moc, dokładasz parę rzeczy i otrzymujesz świetnego ściganta.

to jak to auto zamiata w zakrętach, jak się w nim zmienia biegi, jak się człowiek w nim czuje podczas szybkich zakrętów to poezja smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.