michal8937 Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 Wyniki plebiscytu "Car of the Year 2013" 1. Volkswagen Golf - 414 punktów 2. Subaru BRZ/Toyota GT-86 - 202 punkty 3. Volvo V40 - 189 punktów 4. Ford B-Max - 148 punktów 5. Mercedes Klasy A - 138 punktów 6. Renault Clio - 128 punktów 7. Peugeot 208 = 120 punktów 8. Hyundai i30 - 111 punktów źródło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Wyniki plebiscytu "Car of the Year 2013" > 1. Volkswagen Golf - 414 punktów > 2. Subaru BRZ/Toyota GT-86 - 202 punkty > 3. Volvo V40 - 189 punktów > 4. Ford B-Max - 148 punktów > 5. Mercedes Klasy A - 138 punktów > 6. Renault Clio - 128 punktów > 7. Peugeot 208 = 120 punktów > 8. Hyundai i30 - 111 punktów > źródło Czyli Das Auto of the Year... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > 2. Subaru BRZ/Toyota GT-86 - 202 punkty Mój faworyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Mój faworyt Rozmawiałem ze sprzedawcą Subaru i mówił,że to auto to mała porażka, może wygląda, ale nie jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Rozmawiałem ze sprzedawcą Subaru i mówił,że to auto to mała porażka, może wygląda, ale nie jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 4 Marca 2013 Udostępnij Napisano 4 Marca 2013 > Wyniki plebiscytu "Car of the Year 2013" > 1. Volkswagen Golf - 414 punktów > 2. Subaru BRZ/Toyota GT-86 - 202 punkty > 3. Volvo V40 - 189 punktów > 4. Ford B-Max - 148 punktów > 5. Mercedes Klasy A - 138 punktów > 6. Renault Clio - 128 punktów > 7. Peugeot 208 = 120 punktów > 8. Hyundai i30 - 111 punktów > źródło Cóż, był pewniakiem Nic tylko pogratulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Rozmawiałem ze sprzedawcą Subaru i mówił,że to auto to mała porażka, może wygląda, ale nie jedzie Zależy z czego się do niego przesiądziesz! Jak z matiza to przez jakiś czas będzie zajawka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 21 lat czekał Golf na kolejny tytuł. W 1992 roku "trójka" dostała nagrodę i ograniczając świat do Golfa, zgadzam się z tymi wyrokami. "Trójka" była faktycznie dobra. IV nie zasługiwała na nagrodę. V tym bardziej. VI to nie wiadomo co. A VII jest dowodem na zrozumienie, że tuczenie i komplikowanie aut popularnych to nie jest właściwa droga. Teraz mamy wersje z belką lub wielowahaczem z tyłu. Auto nie jest ciężkie. W serii ma centralny zamek i klimatyzację! Jednak w świecie poza Golfem, na tytuł zasługiwały bliźniaki BRZ/GT86 bo promowanie esencji motoryzacji z nutką sportu, emocji, radości za bardziej przystępną cenę niż milion Euro powinno być nagradzane. Gorąco liczę na MX-5/Spider i tego typu auta, w których liczy się silnik, napęd, masa i prostota, a nie kamery, USB czy iShity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Rozmawiałem ze sprzedawcą Subaru i mówił,że to auto to mała porażka, może wygląda, ale nie jedzie jeździłeś? bo ja tak i uważam że jest to genialne auto.no chyba że sprzedawca z subaru to gość dla którego sportowe auto = sport po amerykańsku - wdepnąć gaz do dechy na prostej i wszystkich wyprzedzić - tu i owszem GT sien ie sprawdzi, bo jest ciut słabe. ale jak ktoś ma na myśli prawdziwe sportowe autko do pojeżdżawek na torze, albo po zakrętach to będzie zachwycony tym samochodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > jeździłeś? > bo ja tak i uważam że jest to genialne auto.no chyba że sprzedawca z subaru to gość dla którego > sportowe auto = sport po amerykańsku - wdepnąć gaz do dechy na prostej i wszystkich wyprzedzić > - tu i owszem GT sien ie sprawdzi, bo jest ciut słabe. > ale jak ktoś ma na myśli prawdziwe sportowe autko do pojeżdżawek na torze, albo po zakrętach to > będzie zachwycony tym samochodem. Nie jeździłem to się nie wypowiem jak wygląda sprawa na torze, napisałem tylko to co mi powiedział sprzedawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Rozmawiałem ze sprzedawcą Subaru i mówił,że to auto to mała porażka, może wygląda, ale nie jedzie może zapomniał włączyć silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 2,0 nazywasz silnikiem...? Toż to agregacik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > 2,0 nazywasz silnikiem...? Toż to agregacik Ty zdaje sie masz ten agregacik az o 1/5 wiekszy taaaak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > Ty zdaje sie masz ten agregacik az o 1/5 wiekszy taaaak ? Powyżej 2,0 to już jest silnik, a dodam, że w pojeżdżawkach pojemność silników turbo mnoży się przez 1,7, więc można powiedzieć, że jest po amerykańsku - 4,25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > 2,0 nazywasz silnikiem...? Toż to agregacik Ten samochód nie został zaprojektowany do bicia rekordów prędkości, ale do ekonomicznego poruszania się z punktu A do punktu B dając jednocześnie przyjemność z jazdy. Np. po to żeby fajnie wpadał w poślizgi pomimo małej mocy, Toyota założyła chudziutkie oponki. Dzięki temu możesz jeździć z dyndającym tyłem przy niewielkich prędkościach. I jak stracisz kontrolę to nic sobie nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > Powyżej 2,0 to już jest silnik, a dodam, że w pojeżdżawkach pojemność silników turbo mnoży się > przez 1,7, więc można powiedzieć, że jest po amerykańsku - 4,25 Tylko że moc jakaś mała, tylko 370 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > Rozmawiałem ze sprzedawcą Subaru i mówił,że to auto to mała porażka, może wygląda, ale nie jedzie Jeżeli porównamy GT z np STI to faktycznie nie jedzie ale to nie ta liga... GT daje maksymalną przyjemność z jazdy przy stosunkowo nie dużych kosztach. Nie ma drugiego auta na rynku w podobnym przedziale cenowym, które ma klasyczny układ napędowy. Konkurencję może stanowić co najwyżej MX-5 ale to też auto o trochę innej grupie docelowej. Mi osobiście bardzo się GT podobało, nie chciało się wysiadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > Nie jeździłem to się nie wypowiem jak wygląda sprawa na torze, napisałem tylko to co mi powiedział > sprzedawca Nic nie daje takiej przyjemności z jazdy jak małe, lekkie, tylnonapędowe auto. Nie musi być mocne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > Ten samochód nie został zaprojektowany do bicia rekordów prędkości, ale do ekonomicznego poruszania > się z punktu A do punktu B dając jednocześnie przyjemność z jazdy. inaczej odebrałem to auto. zwykłe GT86 to IMO taka baza - jak w grach typu NFS underground. Dostajesz na początek auto o dużym potencjale, ale jeszcze słabe. Masz potencjał - sportowe autko, z genialną skrzynią, dobrym przeniesieniem napędu, dobrze wyważone. Teraz zaczynasz dłubać - zwiększasz moc, dokładasz parę rzeczy i otrzymujesz świetnego ściganta. to jak to auto zamiata w zakrętach, jak się w nim zmienia biegi, jak się człowiek w nim czuje podczas szybkich zakrętów to poezja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > Tylko że moc jakaś mała, tylko 370 KM Na ISFa wystarczyło Bardziej narzekam na napęd na niewłaściwą oś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > Na ISFa wystarczyło > Bardziej narzekam na napęd na niewłaściwą oś. Zawsze możesz tyłem ruszać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > Na ISFa wystarczyło > Bardziej narzekam na napęd na niewłaściwą oś. Jest na to rada. tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.