koNik Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 niestety przez takie wybryki coraz trudniej zarejestrować na żółte coś czemu sie te blachy trochę bardziej należą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > niestety przez takie wybryki coraz trudniej zarejestrować na żółte coś czemu sie te blachy trochę > bardziej należą Dlaczego trudniej? A co do tematu - imho to zupełnie nie pasuje i nie wiem co wlasciciel chciał osiagnac - zwiększenie wartości auta czy korzystniejsze OC? edit: piękna fura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > niestety przez takie wybryki coraz trudniej zarejestrować na żółte coś czemu sie te blachy trochę > bardziej należą Z ciekawości, jakie kryteria musi spełniać samochód aby owe blachy dostać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > Dlaczego trudniej? po kilku zarejestrowanych w KRK W201 konserwator nie zarejestruje na żółte nic co nie ma 35 lat - bo tak i już. Kumpel miał poważny problem z zarejestrowaniem bardzo rzadkiej i bardzo zadbanej wersji 30-letniej Granady (skądinąd IMO słuszna granica te 35 lat) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > Z ciekawości, jakie kryteria musi spełniać samochód aby owe blachy dostać? Teoretycznie 25 lat i 15 lat od końca produkcji modelu i 75% oryginalności. Ale to tylko wytyczne, konserwator wcale nie musi się do nich ponoć stosować (co czyni od niedawna w KRK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > (skądinąd IMO słuszna granica te 35 lat) Troche za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > Teoretycznie 25 lat i 15 lat od końca produkcji modelu i 75% oryginalności. Ale to tylko wytyczne, > konserwator wcale nie musi się do nich ponoć stosować (co czyni od niedawna w KRK) W jaki wiec sposób pokazane przez Ciebie auto utrudnia zycie innym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > W jaki wiec sposób pokazane przez Ciebie auto utrudnia zycie innym? zmienia podejście konserwatorów zabytków na bardziej restrykcyjne i robi niepotrzebny "szum". Zabytek to taki jak z "koziej ... trąba" a dzięki takim zagrywkom niedługo pewnie wszyscy zobaczą nowe przepisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > Troche za dużo. przy średniej wieku jeżdżących w PL aut 25 lat to IMO zdecydowanie mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > niestety przez takie wybryki coraz trudniej zarejestrować na żółte coś czemu sie te blachy trochę > bardziej należą Jeśli byłaby to wersja v12 long lub amg to czemu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukaszC Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 Nieprawdą jest to co napisałeś bo akurat jestem po rozmowie z panią konserwator i granicą wieku w Krakowie jest 25 lat ale ona decyduje o tym czy wpisze taki pojazd do ewidencji , ideałem dla niej jest pojazd który ma 30 lat wtedy nie piętrzy problemów ! Nie jest też prawdą że pojazd musi miec conajmniej 25 lat czego jestem żywym dowodem i zarejestrowałem samohód 21 letni . Natomiast nie chce mi zarejestrować Bosmala a w tym samym czasie przeszła kolekcja 126p z 77 9X i 97 , także wszystko zależy od jej humoru . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > po kilku zarejestrowanych w KRK W201 konserwator nie zarejestruje na żółte nic co nie ma 35 lat - > bo tak i już. Kumpel miał poważny problem z zarejestrowaniem bardzo rzadkiej i bardzo zadbanej > wersji 30-letniej Granady (skądinąd IMO słuszna granica te 35 lat) Ford Granada. Zawsze podobał mi się ten samochód. Szczególnie sedan, bo miał kształt prawdziwego sedana. Samochód długi, szeroki, mocny, prosty, wygodny. Masz może zdjęcia tej Granady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > zmienia podejście konserwatorów zabytków na bardziej restrykcyjne i robi niepotrzebny "szum". > Zabytek to taki jak z "koziej ... trąba" a dzięki takim zagrywkom niedługo pewnie wszyscy > zobaczą nowe przepisy nie kapuje-najpierw ten konserwator daje blachy komu popadnie(zakladam ze rozroznia mesia od taczek) a potem ten sam gosciu placze i prewencyjnie uwala innych? a ma rowno pod sufitem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2013 > zmienia podejście konserwatorów zabytków na bardziej restrykcyjne i robi niepotrzebny "szum". > Zabytek to taki jak z "koziej ... trąba" a dzięki takim zagrywkom niedługo pewnie wszyscy > zobaczą nowe przepisy No ja rozumiem, ale skoro są jasne wytyczne to w jaki sposób podejście ma si e zmienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.