Miras_MM Napisano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 Witam, co moze byc nie halo w 1,2 8v skoro bardzo szybko sie grzeje. Szybko osiaga 90C i zakladajac ze jedziemy troche szybciej powiedzmy 100km/h to wszystko jest ok bo temperatura jest w normie czyli termostat i chlodnica dzialaja. Ale wystarczy ze jedziemy wolniej ,nie mowiac juz ze stoimy w korku bo wtedy to juz masakra temperatura rosnie w oczach. Wentylator zalacza sie przy tych 90stopniach ale nie daje rady wychlodzic silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 być może UPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maykii Napisano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 Miałem identyczny problem. Nawet dwa razy zapaliła mi się kontrolka... Po mocniejszym przejeździe przez miasto zauważyłem, że po zgaszeniu zrobiła się plama pod autem. Okazało się, że pękła magistrala wodna, a dokładniej to ten czwórnik. Prosta sytuacja, układ zaczyna się gdzieś zapowietrzać sprawdź, czy nie masz gdzieś wycieku płyunu, jeśli znajdziesz gdzieś wyciek to duże prawdopodobieństwo, że właśnie w tym miejscu się zapowietrza. Na początek po prostu odpowietrz układ. W najgorszym wypadku może być to koniec UPG... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 19 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 Wycieku żadnego niema bo nic a nic nie ubywa plynu, odpowietrzony byl juz pare razy i bez rezultatu. Ogolnie to nic oprocz tego grzania sie nie wskazuje na UPG ale tez juz tak pomyslalem dlatego chcialem poznac wasze zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysyrally Napisano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 zakamieniona chłodnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 19 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 > zakamieniona chłodnica ale przed swapem w 1,1 dzialala dobrze i nie jest jakos bardzo stara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2013 Kolega ci dobrze mowi jaki kolor ma płyn chłodniczy ? ciemno czerwony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > Kolega ci dobrze mowi jaki kolor ma płyn chłodniczy ? ciemno czerwony ? Jest jak nowy, zielony, auto od poskladania jeszcze nie zrobilo nawet tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > Witam, co moze byc nie halo w 1,2 8v skoro bardzo szybko sie grzeje. Szybko osiaga 90C i zakladajac > ze jedziemy troche szybciej powiedzmy 100km/h to wszystko jest ok bo temperatura jest w normie > czyli termostat i chlodnica dzialaja. Ale wystarczy ze jedziemy wolniej ,nie mowiac juz ze > stoimy w korku bo wtedy to juz masakra temperatura rosnie w oczach. Wentylator zalacza sie > przy tych 90stopniach ale nie daje rady wychlodzic silnika. u mnie przy narmalnej jezdzie przy obecnych warunkach 5-15 st C jest na blacie 70/80 st C, skoro zmieniales silnik to moze termostat nie dziala poprawnie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stychu Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 Wybebesz termostat i zobacz czy pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > u mnie przy narmalnej jezdzie przy obecnych warunkach 5-15 st C jest na blacie 70/80 st C, skoro > zmieniales silnik to moze termostat nie dziala poprawnie?? termostat jest juz drugi zalozony a najpierw byl sprawdzony i dziala dobrze.Ogolnie dopoki auto jedzie to temp jeszcze jakos sie trzyma w normie tylko jak te korki to masakra , tak jakby nie bylo wogole wentylatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 20 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > Wybebesz termostat i zobacz czy pomoże A wlasnie pytanie za 100 punktow !! w ktora strone ma sie krecic smiglo wentylatora ?Zakladajac ze siedzimy na fotelu pasazera i patrzymy na wentylator to kreci sie zgodnie z kierunkiem zegara czy odwrotnie? Wiem ze jak kupilem ta wiazke to bylo rzezbione cos przy wtyczce i moze ktos zmienil biegunowosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 > A wlasnie pytanie za 100 punktow !! w ktora strone ma sie krecic smiglo wentylatora ?Zakladajac ze > siedzimy na fotelu pasazera i patrzymy na wentylator to kreci sie zgodnie z kierunkiem zegara > czy odwrotnie? Wiem ze jak kupilem ta wiazke to bylo rzezbione cos przy wtyczce i moze ktos > zmienil biegunowosc włącz wentylator i zobacz czy powitrze idzie na silnik czy na chłodnice, bo powinno iść na silnik. jeżeli jest odwrotnie to raz, że jak stoisz ciepłe powietrze z kolektora idzie na chłodnice a dwa jak jedziesz to wiatrak stawia opór na pęd powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2013 Najprościej, przyłożyć kartkę do chłodnicy. Jak przyciąga ok, jak odpycha to źle BTW, też się zmagam z wysoką temperaturą, ale u mnie to raczej kamień/rdza. Płyn zamiast zielony, lekko brązowy był. Wczoraj wlałem coś do płukania układów i zobaczymy. Wentylator nie dawał rady zbić temperatury (trzeba było włączyć ogrzewanie na maxa, co przy temperaturze ok 15* w korku to nie jest przyjemne ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Moje 1.2 wydłubane tez się strasznie grzało. Miałem nową chłodnicę, nowy termostat, płyn, układ był odpowietrzony i dupa. Ale po 3 latach upalania nie padła uszczelka pod głowicą, więc się nie przejmowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2013 A powiedzcie, kupić najtańszą chłodnicę czy się szarpnąć na np valeo ? Różnica ok 100zł więc gdzieś chyba musiało być przyoszczędzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.