Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

koszt montażu nowych wtrysków?

Featured Replies

Napisano

W nawiązaniu do mojego poprzedniego posta, mam do wymiany/regeneracji wtryski ,trzeba też wymienić oba filtry i przewody i przymocowac listwę do silnika. Obecnie są czerwone valteki po przebiegu ca 76 kkm, stag 300-4, reduktor tomasetto. Za taką operację z wyminą na Regf Fasty i ustawieniem tego wszystkiego powiedzieli 350PLN, zupełnie nie znam się na cenach części do LPG i cenach usług. Czy to akceptowalny koszt? Zakład raczej renomowany, autoryzowany przez stag.

Napisano

Jesli planujesz dłużej pojeździć autem ja bym dołozył do Hany, ja za wymianę "waldemarów" na Hane w Punto płaciłem 460zł bez wymiany filtrów (sam zrobiłem to wczesniej) + wymiana przewodu od reduktora do filtrów.

Napisano

> W nawiązaniu do mojego poprzedniego posta, mam do wymiany/regeneracji wtryski ,trzeba też wymienić

> oba filtry i przewody i przymocowac listwę do silnika. Obecnie są czerwone valteki po

> przebiegu ca 76 kkm, stag 300-4, reduktor tomasetto. Za taką operację z wyminą na Regf Fasty i

> ustawieniem tego wszystkiego powiedzieli 350PLN, zupełnie nie znam się na cenach części do LPG

> i cenach usług. Czy to akceptowalny koszt? Zakład raczej renomowany, autoryzowany przez stag.

Przyzwoita cena.

U mnie za coś podobnego (wtryski AC) ale z hamownią zaśpiewali 450PLN.

Za Hany już było 700PLN.

Napisano

> W nawiązaniu do mojego poprzedniego posta, mam do wymiany/regeneracji wtryski ,trzeba też wymienić