Piterus_123 Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 Witajcie, tak przez przypadek zaowazylem siedzac sobie w aucie. Robiac krotkie szybkie ruchy kierownica tak ze ledwo sie kola skrecaly cos puka, sciagnolem kola i zlapalem drazki kierownicze i koncowki zadnych luzow nie widze a i przy sciagnietych kolach stuka, czy to przekladnia? dziwne bo samochod ma 60kkm co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toost Napisano 23 Maja 2013 Udostępnij Napisano 23 Maja 2013 > Witajcie, tak przez przypadek zaowazylem siedzac sobie w aucie. Robiac krotkie szybkie ruchy > kierownica tak ze ledwo sie kola skrecaly cos puka, sciagnolem kola i zlapalem drazki > kierownicze i koncowki zadnych luzow nie widze a i przy sciagnietych kolach stuka, czy to > przekladnia? dziwne bo samochod ma 60kkm co to moze byc? To teraz mając zdjęte koło dotknij ręka sprężyny i niech ktoś pokręci kierownicą. Jak wyczujesz, że to sprężyną szarpie to obstawiam górne łożysko kolumny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 To samo miałem w Nubirze, Mercedesie i teraz w Citroenie, który również ma niecałe 60kkm. Jedynie w Volvo mimo ponad 170kkm tego objawu póki co nie ma. Wg mnie to luz na przekładni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > Witajcie, tak przez przypadek zaowazylem siedzac sobie w aucie. Robiac krotkie szybkie ruchy > kierownica tak ze ledwo sie kola skrecaly cos puka, sciagnolem kola i zlapalem drazki > kierownicze i koncowki zadnych luzow nie widze a i przy sciagnietych kolach stuka, czy to > przekladnia? dziwne bo samochod ma 60kkm co to moze byc? ale na wyłączonym czy włączonym silniku? jak tylko wyłączony - to nie ma się czym przejmować. luz na przekładni, podczas jazdy nie powinno go byc. no ale zawieszenie sprawadzić mozna coby wykluczyc inne obszary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 ostatnio przerabiałem ten temat, jest to najprawdopodobniej luz w przekładni kierowniczej. Można tak jeździć, ale luz będzie się pogłębiał i prędzej czy później będziesz musiał ja wymienić/zregenerować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 24 Maja 2013 Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > ostatnio przerabiałem ten temat, jest to najprawdopodobniej luz w przekładni kierowniczej. Można > tak jeździć, ale luz będzie się pogłębiał i prędzej czy później będziesz musiał ja > wymienić/zregenerować U mnie niedawno również obstawiałem maglownicę, tymczasem stukot pochodził od luźnej tulejki wahacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2013 > ale na wyłączonym czy włączonym silniku? jak tylko wyłączony - to nie ma się czym przejmować. luz > na przekładni, podczas jazdy nie powinno go byc. > no ale zawieszenie sprawadzić mozna coby wykluczyc inne obszary. na wylaczonym i wlaczonym, (wspomaganie elektryczne) podczas jazdy teo absolutnie nie slychac tylo na postoju, a ja mam "pierdolca" z tym ze w zawieszeniu nic nie ma prawa stuknac, wiec cos takiego podswiadomie mi przeszkadza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.