Skocz do zawartości

Cos stuka...


Piterus_123

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, tak przez przypadek zaowazylem siedzac sobie w aucie. Robiac krotkie szybkie ruchy kierownica tak ze ledwo sie kola skrecaly cos puka, sciagnolem kola i zlapalem drazki kierownicze i koncowki zadnych luzow nie widze a i przy sciagnietych kolach stuka, czy to przekladnia? dziwne bo samochod ma 60kkm co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie, tak przez przypadek zaowazylem siedzac sobie w aucie. Robiac krotkie szybkie ruchy

> kierownica tak ze ledwo sie kola skrecaly cos puka, sciagnolem kola i zlapalem drazki

> kierownicze i koncowki zadnych luzow nie widze a i przy sciagnietych kolach stuka, czy to

> przekladnia? dziwne bo samochod ma 60kkm co to moze byc?

To teraz mając zdjęte koło dotknij ręka sprężyny i niech ktoś pokręci kierownicą. Jak wyczujesz, że to sprężyną szarpie to obstawiam górne łożysko kolumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie, tak przez przypadek zaowazylem siedzac sobie w aucie. Robiac krotkie szybkie ruchy

> kierownica tak ze ledwo sie kola skrecaly cos puka, sciagnolem kola i zlapalem drazki

> kierownicze i koncowki zadnych luzow nie widze a i przy sciagnietych kolach stuka, czy to

> przekladnia? dziwne bo samochod ma 60kkm co to moze byc?

ale na wyłączonym czy włączonym silniku? jak tylko wyłączony - to nie ma się czym przejmować. luz na przekładni, podczas jazdy nie powinno go byc.

no ale zawieszenie sprawadzić mozna coby wykluczyc inne obszary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio przerabiałem ten temat, jest to najprawdopodobniej luz w przekładni kierowniczej. Można tak jeździć, ale luz będzie się pogłębiał i prędzej czy później będziesz musiał ja wymienić/zregenerować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ostatnio przerabiałem ten temat, jest to najprawdopodobniej luz w przekładni kierowniczej. Można

> tak jeździć, ale luz będzie się pogłębiał i prędzej czy później będziesz musiał ja

> wymienić/zregenerować

U mnie niedawno również obstawiałem maglownicę, tymczasem stukot pochodził od luźnej tulejki wahacza zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale na wyłączonym czy włączonym silniku? jak tylko wyłączony - to nie ma się czym przejmować. luz

> na przekładni, podczas jazdy nie powinno go byc.

> no ale zawieszenie sprawadzić mozna coby wykluczyc inne obszary.

na wylaczonym i wlaczonym, (wspomaganie elektryczne) podczas jazdy teo absolutnie nie slychac tylo na postoju, a ja mam "pierdolca" z tym ze w zawieszeniu nic nie ma prawa stuknac, wiec cos takiego podswiadomie mi przeszkadza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.