kamilmm Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 Witam! Chciałem się zapytać czy ktoś próbował wrzucić do Uno (dawca Punto II): - serwo hamulcowe, - hamulce przód, - skrzynię 6-biegową . Z góry dzięki za odpowiedzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Junak_1991 Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 o ile się nie mylę to Tshoob chyba ma 6 biegową skrzynię w uno, wiem że takie coś było, serwo ma chyba Szwagier jak się nie mylę, a z hamulcami nie wiem, ale jak spasowały mi ze sieny bez kombinowania to i z punto powinny bez problemu wejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > o ile się nie mylę to Tshoob chyba ma 6 biegową skrzynię w uno, wiem że takie coś było, serwo ma > chyba Szwagier jak się nie mylę, a z hamulcami nie wiem, ale jak spasowały mi ze sieny bez > kombinowania to i z punto powinny bez problemu wejść Ok, dzięki za odpowiedź. A mocowania do skrzyni trzeba dorabiać? Prosiłbym właściciela o wypowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 Ze sieną nie będzie problemu ale punto to już zupełnie inna bajka także nie liczyłbym na p&p jeśli chodzi o zaciski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 Chyba, że spróbować załadować całego mcphersona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 jarzmo ma inne osadzenie, dlatego hamulce nie pasują do końca plug&play, co nie oznacza że nie da się ich założyć skrzynię 6-tkę ale bodajże z P1 ma trychu u siebie co do serwa to każde wejdzie..., Lord Falcon wkładał większe... chyba z bravo i spasowało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > Chyba, że spróbować załadować całego mcphersona? A co Ci to da? Jest sprawdzony zestaw Siena/Palio 240mm, ewentualnie zaciski/jarzma/klocki CC tarcze Uno D, po co kombinować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > Chyba, że spróbować załadować całego mcphersona? Musisz wtedy brać pod uwagę oba sworznie ich rozmiar, górny rozstaw mocowania McPhersonów no i przegubi i długość półosi. Nie warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 Ok, w takim razie trzeba poszukać od 1,0 Fire przegubów, półosi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > jarzmo ma inne osadzenie, dlatego hamulce nie pasują do końca plug&play, co nie oznacza że nie > da się ich założyć > skrzynię 6-tkę ale bodajże z P1 ma trychu u siebie > co do serwa to każde wejdzie..., Lord Falcon wkładał większe... chyba z bravo i spasowało z punto II jest 9calowe - czyli maksymalnie jakie się zmieści w uno - ale nie będzie pasować z racji odmiennego mocowania do pedału hamulca. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > Ok, w takim razie trzeba poszukać od 1,0 Fire przegubów, półosi? Ne nie. Uno i punto mają inne wahacze. Zwrotnice wyjdą w innym miejscu co za tym idzie najprawdopodobniej półosie z uno będą za krótkie a z punto za długie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > Ne nie. Uno i punto mają inne wahacze. Zwrotnice wyjdą w innym miejscu co za tym idzie > najprawdopodobniej półosie z uno będą za krótkie a z punto za długie. To będzie trochę zabawy, ale spoko . A jeszcze co do skrzyni --> przy 6 muszę też zmienić pewnie wybierak cały. Jakiś konkretny polecacie użyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > To będzie trochę zabawy, ale spoko . > A jeszcze co do skrzyni --> przy 6 muszę też zmienić pewnie wybierak cały. Jakiś konkretny > polecacie użyć? A jeszcze btw. jest ktoś w posiadaniu schematu wiązki silnika z Punta II 1,2 16V? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 26 Maja 2013 Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 > To będzie trochę zabawy, Uwierz że nie warto babrać się w całe kolumny z punto bo polegniesz. Lepiej dorobić adapter między zwrotnicę a jarzmo zacisków. Wyniesie cię to tyle co kupno zacisków ze sieny i ich regeneracja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2013 Ok. Powiedzcie mi jeszcze jakich niespodzianek moge sie spodziewac przy swapie? Dodam ze mam obecnie silnik 899. Co oprocz 'calego' punta, lap i mocowan z 1,0 moze byc potrzebne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 mam skrzynie 6b , lapy trzeba obie dorabiac , do tego musisz dorobic polos bo w uno masz mokre przeguby a w punto 1 suche...Krotka polos pasuje od SC ale dluzsza trzeba dorabiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > mam skrzynie 6b , lapy trzeba obie dorabiac , do tego musisz dorobic polos bo w uno masz mokre > przeguby a w punto 1 suche...Krotka polos pasuje od SC ale dluzsza trzeba dorabiac A ta z pandy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 Zaciski wsadź z P1 albo seicento, do tego tarcze z Uno diesla i wszystko ładnie pasuje co do skrzyni to dorabiasz łapy od skrzyni albo kombinujesz z łapami od sieny, jak Ci się buda nie rozjeżdża to krótka półoś seicento, długa panda (trzeba zrobić nacięcie na pierścieć zabezpieczający), dorabiasz linkę sprzęgła bo żadna nie pasuje- mam gdzieś zwymiarowaną, linka prędkościomierza pasuje od punto. generalnie trochę zabawy jest ale da się to wykonać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > mam skrzynie 6b , lapy trzeba obie dorabiac , do tego musisz dorobic polos bo w uno masz mokre > przeguby a w punto 1 suche...Krotka polos pasuje od SC ale dluzsza trzeba dorabiac Ok, a co z mechanizmem zmiany biegow? Ten co jest da sie wykorzystac czy musze zaadoptowac z innego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > Ok, a co z mechanizmem zmiany biegow? Ten co jest da sie wykorzystac czy musze zaadoptowac z innego > auta? zakładasz wybierak od seicento, koszyk z wajchą i linkami od seicento i działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > Zaciski wsadź z P1 albo seicento, do tego tarcze z Uno diesla i wszystko ładnie pasuje > co do skrzyni to dorabiasz łapy od skrzyni albo kombinujesz z łapami od sieny, jak Ci się buda nie > rozjeżdża to krótka półoś seicento, długa panda (trzeba zrobić nacięcie na pierścieć > zabezpieczający), dorabiasz linkę sprzęgła bo żadna nie pasuje- mam gdzieś zwymiarowaną, linka > prędkościomierza pasuje od punto. generalnie trochę zabawy jest ale da się to wykonać Ok, tylko skrzynie mam od punta II to duze beda roznice? Sory ze tak pytam bo ja dopiero zobacze wszystko za jakies 2 3 tygodnie u siebie na podworku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > Ok, tylko skrzynie mam od punta II to duze beda roznice? Sory ze tak pytam bo ja dopiero zobacze > wszystko za jakies 2 3 tygodnie u siebie na podworku . z tego co się orientuję to mocowania skrzyń są takie same bo u tschooba jeździły dwie szóstki. ja tam bym wolał z p1 bo krótsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > z tego co się orientuję to mocowania skrzyń są takie same bo u tschooba jeździły dwie szóstki. ja > tam bym wolał z p1 bo krótsza Moze i tak, ale ja bede mial caly przod od sportinga wiec nie bardzo mi sie oplaca szukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > Moze i tak, ale ja bede mial caly przod od sportinga wiec nie bardzo mi sie oplaca szukac ale zaraz zaraz, Ty masz 899 czy 999? bo jak 899 to nie zapakujesz tej skrzyni tak łatwo...chyba że robisz przeszczep całego motoru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > ale zaraz zaraz, Ty masz 899 czy 999? bo jak 899 to nie zapakujesz tej skrzyni tak łatwo...chyba że > robisz przeszczep całego motoru? 899 mam wlasnie i wlasnie wszystko zbyt pieknie wygladalo . Sprowadzam przod punta II i chce go wykorzystac. Jest opcja zeby ewentualnie wziac punto I ale roznice beda az tak znaczne? Sory za brak polskich liter ale pisze z telefonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > 899 mam wlasnie i wlasnie wszystko zbyt pieknie wygladalo . Sprowadzam przod punta II i chce go > wykorzystac. Jest opcja zeby ewentualnie wziac punto I ale roznice beda az tak znaczne? > Sory za brak polskich liter ale pisze z telefonu. wsadż silnik 1.2mpi bo na 899 lipa troszku.. dorabianie flanszy pod mocowanie skrzyni itd.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > wsadż silnik 1.2mpi bo na 899 lipa troszku.. dorabianie flanszy pod mocowanie skrzyni itd.. To inaczej bedzie zrobiony przeszczep silnika na 1.2 16V z punta II. Jest opcja zeby ewentualnie zamiast przodu z punta II wziac przod z punta I z tym silnikiem 86 (?) km. Tylko ktory bedzie mniej inwazyjny przy montazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > To inaczej bedzie zrobiony przeszczep silnika na 1.2 16V z punta II. Jest opcja zeby ewentualnie > zamiast przodu z punta II wziac przod z punta I z tym silnikiem 86 (?) km. Tylko ktory bedzie > mniej inwazyjny przy montazu? obydwa będą tak samo. jeżeli będziesz miał silnik z kompletną wiązką to połowa sukcesu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > obydwa będą tak samo. jeżeli będziesz miał silnik z kompletną wiązką to połowa sukcesu Tak, akurat to bede mial. Tylko myslalem ze bedzie troche mniej kombinowania . A skrzynia 5 od punto rozni sie od skrzyni z 1.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > Tak, akurat to bede mial. Tylko myslalem ze bedzie troche mniej kombinowania . A skrzynia 5 od > punto rozni sie od skrzyni z 1.0? skrzynię 5 z punto tak samo się wiesza jak 6b więc w przypadku kombinacji bez znaczenia a co do hebli z punto sportinga to tam jest tarcza lita 257 więc nie wsadzisz koła 13" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > skrzynię 5 z punto tak samo się wiesza jak 6b więc w przypadku kombinacji bez znaczenia > a co do hebli z punto sportinga to tam jest tarcza lita 257 więc nie wsadzisz koła 13" Ok. Czyli podsumowywujac, potrzebuje jeszcze: - Lap silnika z 1.0, - Polosi krotkiej z sc i dlugiej z pandy, - Mechanizm zmiany biegow z sc. Jeszcze jakies sugestie co kupic co zmienic? Hamulce sprobuje zaadoptowac, ale zobaczymy co z tego wyjdzie . Jak lipton to pojda z sieny. Co jeszcze ewentualnie moge uzyc z punta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > skrzynię 5 z punto tak samo się wiesza jak 6b więc w przypadku kombinacji bez znaczenia > a co do hebli z punto sportinga to tam jest tarcza lita 257 więc nie wsadzisz koła 13" w punto II 1.2 16V z przodu byly tarcze 257 ale pelne a nie wentylowane....IMO lepiej wsadzic 240 wentylowane z palio/siena / uno turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > w punto II 1.2 16V z przodu byly tarcze 257 ale pelne a nie wentylowane....IMO lepiej wsadzic 240 > wentylowane z palio/siena / uno turbo napisałem że lite czyli pełne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > w punto II 1.2 16V z przodu byly tarcze 257 ale pelne a nie wentylowane....IMO lepiej wsadzic 240 > wentylowane z palio/siena / uno turbo Ok. W takim razie wezme to pod uwage. Hmm a serwo hamulcowe tez pasowaloby wtedy wieksze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > Ok. W takim razie wezme to pod uwage. do tego listwa paliwowa jest bez powrotu wiec z koszykiem w baku bedziesz musial pokombinowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > do tego listwa paliwowa jest bez powrotu wiec z koszykiem w baku bedziesz musial pokombinowac A w jaki sposób to rozwiązaliście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 listwa paliwowa z p1 1.2 16V ale wtedy i kombinacje z wtryskami i mocowaniem samej listwy....ja mam wogole silnik 1.4 t-jet oblozony osprzetem z p1 1.2 16V... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > listwa paliwowa z p1 1.2 16V ale wtedy i kombinacje z wtryskami i mocowaniem samej listwy....ja mam > wogole silnik 1.4 t-jet oblozony osprzetem z p1 1.2 16V... A gdyby spróbować zamontować bak z PII albo sam ten koszyk, czy wkład pompy? Albo może inną pompę i zaślepić powrót? Czy niemożliwa jest taka opcja? Widziałem podobny temat na Centomanii ale nie ma tam końcowej odpowiedzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 zostaw tak jak masz tylko zaślep powrót przy pompie...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > zostaw tak jak masz tylko zaślep powrót przy pompie...... Ok, czyli do baku po prostu montuję wkład pompy z PII i zaślepiam powrót? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 27 Maja 2013 Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > Ok, czyli do baku po prostu montuję wkład pompy z PII i zaślepiam powrót? byle jaki wkład byle dawał 3b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2013 > Zaciski wsadź z P1 albo seicento, do tego tarcze z Uno diesla i wszystko ładnie pasuje > co do skrzyni to dorabiasz łapy od skrzyni albo kombinujesz z łapami od sieny, jak Ci się buda nie > rozjeżdża to krótka półoś seicento, długa panda (trzeba zrobić nacięcie na pierścieć > zabezpieczający), dorabiasz linkę sprzęgła bo żadna nie pasuje- mam gdzieś zwymiarowaną, linka > prędkościomierza pasuje od punto. generalnie trochę zabawy jest ale da się to wykonać Moglbys podeslac zwymiarowana linke? I jak jeszcze z tymi lapami pod skrzynie - masz to gdzies tez rozrysowane czy zwymiarowane? Ulatwiloby mi to prace . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 seria serwo/pompa hamulcowa w uno radzi sobie bez problemu z zestawem 257 wentylowane przód/ 240 lite tył... tylko skok hamulca jest sporawy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stolarz Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 a czy ma ktoś może manual jak wstawić hamulce palio/siena 240 mm? niestety ze strony UKP zniknęło i już się pewnie nie pojawi... (albo nie prędko) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 28 Maja 2013 Udostępnij Napisano 28 Maja 2013 > a czy ma ktoś może manual jak wstawić hamulce palio/siena 240 mm? niestety ze strony UKP zniknęło > i już się pewnie nie pojawi... (albo nie prędko) manual wygląda tak: - wyjmujesz zacisk->jarzmo->tarczę z fiata uno - obcinasz/demontujesz osłonę tarczy - zakładasz tarczę->jarzmo->zacisk z fiata sieny - odpowietrzasz wszystko pasuje p&p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 Docelowo chciałbym tarcze też mieć z tyłu, ale w bliżej nie znanym czasie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 29 Maja 2013 Udostępnij Napisano 29 Maja 2013 tu masz 257 robi sie tak samo tylko tarcza mniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Dobry! Mam sprawę - nie ma ktoś pożyczyć linki sprzęgła? Potrzebna mi od strony pedału... Mile widziany Kraków . Jeszcze takie pytanko - skrzynia 5 z 1,0 z półosiami od 1,0 na grubym wałku, koszem też od 1,0 pasowałaby plug&play do silnika 1,2 16V? Sprzęgło z 1,2 16V może zostać czy trzeba zmieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 skrzynia podpasuje , sprzeglo trzeba dac na grubym walku od 1.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 > Dobry! > Mam sprawę - nie ma ktoś pożyczyć linki sprzęgła? Potrzebna mi od strony pedału... Mile widziany > Kraków . > Jeszcze takie pytanko - skrzynia 5 z 1,0 z półosiami od 1,0 na grubym wałku, koszem też od 1,0 > pasowałaby plug&play do silnika 1,2 16V? Sprzęgło z 1,2 16V może zostać czy trzeba > zmieniać? Tak jak tschoob napisał - skrzynia do bloku pasuje z tym, że rozrusznik dobierasz do skrzyni (a nie do silnika), sprzęgło też będzie pasowało jeśli zmienisz razem z kołem zamachowym bo w 16v był cienki wałek. W razie czego mam całość od 8v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.