Skocz do zawartości

407 COUPE plusy dodatnie i ujemne


drblade

Rekomendowane odpowiedzi

> Czy ktoś ujeżdża to auto ?

> Z założenia dla kobity dobrze jeżdżącej nada się toto ?

> Bo mam zbadać rynek i udzielić wyczerpujących odpowiedzi.

> Cena nie gra roli, ale im taniej tym lepiej.

Kolega mial sluzbowe V6. Palil wrecz wciagal ogromne ilosci paliwa. Dla mnie to chyba najlepszy peugeot. Mial skore, swietne fotele. Bardzo dobre wyposazenie i prowadzil sie swietnie. Jak znajdziesz z mnniejszym silnikiem to brac i cieszyc sie z jazdy. Co do awaryjnosci to lal i jezdzil przy przebiegu okolo 80kkm calka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś ujeżdża to auto ?

> Z założenia dla kobity dobrze jeżdżącej nada się toto ?

> Bo mam zbadać rynek i udzielić wyczerpujących odpowiedzi.

> Cena nie gra roli, ale im taniej tym lepiej.

Na giełdzie jest bardzo fajna sztuka 2,7 hdi smile.gif

Dodatkowo kolega whitefunk ma dokładnie to o co pytasz smile.gif

Osobiście ze swojej 406tki jestem zadowolony, mimo kilku wad które skutecznie eliminuję. Mam najstarsze wolnossące 2,0 16v sprzęgnięte z 5biegowym automatem. Skrzynia pomimo 230tkm pracuje bardzo przyjemnie i bez jakichkolwiek szarpnięć (rok temu pierwszy raz został zmieniony olej, więc tym bardziej uznaję ją za trwałą konstrukcję).

Silniczek rozpędza to auto bez szaleństw i mocy brakuje, dlatego polecam coś mocniejszego smile.gif

Spalanie... trasa 10litrów LPG; Warszawa - od 14 w górę.

Moje autko więcej stoi niż jeździ, ale będę jego właścicielem jeszcze jakiś czas smile.gif

Do Francuzów nie zraziłem się ani trochę, dlatego jako następne najprawdopodobniej będzie 407 kombi... i mam nadzieję właśnie 2,7 v6 hdi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na giełdzie jest bardzo fajna sztuka 2,7 hdi

Widziałem.

Pomyślimy, choć podejrzewam, że kolor nie podejdzie. zlosnik.gif

O silnikach PSA nie mam bladego pojęcia.

W wersji Coupé dostępne są jedynie silniki 2.2 16V, 3.0 V6, 2.0 16V HDi, 2.7 V6 HDi i 3.0 V6 HDi.

I tu mam zgryz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widziałem.

> Pomyślimy, choć podejrzewam, że kolor nie podejdzie.

> O silnikach PSA nie mam bladego pojęcia.

> W wersji Coupé dostępne są jedynie silniki 2.2 16V, 3.0 V6, 2.0 16V HDi, 2.7 V6 HDi i 3.0 V6 HDi.

> I tu mam zgryz.

Za takie pieniadze, to juz lepiej szukac Lagune Coupe ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy ktoś ujeżdża to auto ?

> Z założenia dla kobity dobrze jeżdżącej nada się toto ?

> Bo mam zbadać rynek i udzielić wyczerpujących odpowiedzi.

> Cena nie gra roli, ale im taniej tym lepiej.

na portalu w forum jest dyskusja na temat zakupu 407 coupe polecam smile.gif

pozdr.

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Laguna C przy 407 C to gabarytowo małe "autko"

> peugeot jest o 17 cm dłuższy i o prawie 6 cm szerszy, to jakby inna klasa pomimo, że sedany i kombi

> są w tej samej klasie D

Za to wyglada duzo lepiej i jest sporo nowoczesniejsza ok.gif

Takim autem raczej nie jezdzi sie z rodzina na wczasy grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za to wyglada duzo lepiej i jest sporo nowoczesniejsza

wygląd to rzecz gustu, a z ta nowoczesnością to nie wiem w czym rzecz smile.gif

> Takim autem raczej nie jezdzi sie z rodzina na wczasy

ale już na weekend z mulher.gif tak! a w peugeocie jest więcej miejsca oink.gifoink.gifoink.gif

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Warunkiem jest 407. Tylko i wyłącznie.

Heh, szkoda.

Ja tez uważam, że Laguna Coupe jest o wiele ładniejsza od 407 coupe.

Moja żonka mi wierci dziurę w brzuchu o jakiej fajne autko dla niej ale ja jej nawet nie proponowałem Puga. Podoba sie jej 350Z lub 370Z, ale na razie nas nie stać. oslabiony.gif

Pozdro

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za to wyglada duzo lepiej

To jest rzecz gustu.

Wg mnie 407 coupe jest 3x ladniejszy od tej laguny, a 406 coupe jeszcze ładniejszy - wiadomo, włoski projekt wink.gif

> jest sporo nowoczesniejsza

A to nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja ujeżdzam, co chciałbyś wiedzieć?

> Mam 2.2 16V w bardzo dobrej wersj wyposażenia, praktycznie ze wszystkim.

> Dodatkowo będę Coupete sprzedawał lada dzień, miejsce zajęła Alfa 159, z racji zmiany pracy sporo

> będę jeździł, a firma "wspiera" niestety diesle...

Wszystko.

Bolączki, wady, zalety....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wady:

- sporych rozmiarów, ale skrętny (bez czujników parkowania przód/tył nie wyobrażam go sobie)

- utrudnione wsiadanie na tył i średnio tam z miejscem

- silnik 2.7 HDI sypie się na potęgę i nikt tego nie chce serwisować (brak miejsca pod maską i skomplikowana budowa), 3.0V6 pali jak smok, a 2.2 16V przez koło zmiennych faz pracuje jak diesel na wolnych obrotach. 2.0 HDI jest za wolne...

Zalety:

- komfort

- prowadzenie

- wyposażenie

- wygląd

- bezawaryjność

- pojemność bagażnika

Ogólnie samochód na prawdę ma znaczną przewagę plusów nad minusami, nie psuje się, świetnie prowadzi (jednak Alfa lepiej zlosnik.gif ), doskonale wygląda, przyciąga wzrok i nie ma go na każdym rogu smile.gif Ja świadomie wybrałem 2.2 16V, prosty, dynamiczny i oszczędny (w Warszawie pali mi 11 litrów). Wyposażenie po prostu świetne, wszystko chyba ma co może mieć samochód.

Ogólnie nie widzę minusów i nawet bym nie myślał o sprzedaży, gdyby nie to, że używając do celów służbowych prywatnego samochodu mam bardzo duży dodatek, a dodatkowo jeżeli to diesel to dostaję jeszcze więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy 60k pln to normalna cena za 5 letnie auto z problematycznym silnikiem?

a ile byś chciał zapłacić za 5 letni samochód (używany jak wynika z ogłoszenia od lat 4), który jako nowy kosztował 200 kzł? 30? zlosnik.gif allegro jest pełne takich okazji, same perełki trzeba tylko opłacić i zarejestrować

o przywołanym 2.7 HDi ja słyszałem bardzo dobre opinie, kultura pracy na wysokim poziomie, spalanie w normie jak na V6 - ten silnik awaryjnością też się jakoś specjalnie nie wyróżnia, z tego co wiem był montowany w jaguarze xf (przed FL)

Swoją drogą benzynowe 2.2 mniej nie pali zlosnik.gif (a opowieści, że tak jest można włożyć pomiędzy bajki - ten motor był montowany jeszcze w pugu 406) Po za tym silnik 2.2 jest IMHO za słaby do tej budy i nic się z tym zrobić tanim kosztem nie da. Diesle PSA mają natomiast spory potencjał do modyfikacji.

p.s Volvo też brało diesle od PSA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ile byś chciał zapłacić za 5 letni samochód (używany jak wynika z ogłoszenia od lat 4), który

> jako nowy kosztował 200 kzł? 30? allegro jest pełne takich okazji, same perełki trzeba

> tylko opłacić i zarejestrować

> o przywołanym 2.7 HDi ja słyszałem bardzo dobre opinie, kultura pracy na wysokim poziomie, spalanie

> w normie jak na V6 - ten silnik awaryjnością też się jakoś specjalnie nie wyróżnia, z tego co

> wiem był montowany w jaguarze xf (przed FL)

> Swoją drogą benzynowe 2.2 mniej nie pali (a opowieści, że tak jest można włożyć pomiędzy bajki -

> ten motor był montowany jeszcze w pugu 406) Po za tym silnik 2.2 jest IMHO za słaby do tej

> budy i nic się z tym zrobić tanim kosztem nie da. Diesle PSA mają natomiast spory potencjał do

> modyfikacji.

> p.s Volvo też brało diesle od PSA.

To powiedz mi czemu tyle do sprzedania 2.7 HDI z padnietymi silnikami? I tyczy się to nie tylko 407 ale 607 i właśnie Jaguarów... Musi coś być w takim razie nie tak.

A 2.2 to prosta konstrukcja, 163km dają spokojnie radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To powiedz mi czemu tyle do sprzedania 2.7 HDI z padnietymi silnikami? I tyczy się to nie tylko 407

> ale 607 i właśnie Jaguarów... Musi coś być w takim razie nie tak.

> A 2.2 to prosta konstrukcja, 163km dają spokojnie radę.

Ponoć w 2.7 wał/korbowody lubią wyjśc bokiem grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ile byś chciał zapłacić za 5 letni samochód (używany jak wynika z ogłoszenia od lat 4), który

> jako nowy kosztował 200 kzł? 30? allegro jest pełne takich okazji, same perełki trzeba

Na pewno nie 60k grinser006.gif On nowy tyle nie kosztowal bo praktycznie przez caly czas byly promocje. Wiec bez przesady IMO do 50k to uczciwa cena. Co nie zmienia faktu, ze zawsze mi sie podobal. Teraz wnetrze zwlaszcza kierownica traci myszka ale i tak jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To powiedz mi czemu tyle do sprzedania 2.7 HDI z padnietymi silnikami? I tyczy się to nie tylko 407

> ale 607 i właśnie Jaguarów...

>Musi coś być w takim razie nie tak.

Przejrzałem allegro pod kątem tego silnika - gdzie te uszkodzone silniki? to argument wyciągnięty z kapelusza, ten silnik pod względem usterkowości nie ustępuje innym dieslom V6, a do tego HDi V6 ma bardzo wysoką kulturę pracy

> A 2.2 to prosta konstrukcja, 163km dają spokojnie radę.

2.0 HDi 163, 2.7 HDi 204 i 3.0 HDi 240 dadzą radę lepiej... a z tych V6 po ingerencji w oprogramowanie robią się całkiem szybkie samochody: przy 2.7HDi niskie 7s (240KM), natomiast przy 3.0 HDi wysokie 6s (prawie 280KM).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na pewno nie 60k On nowy tyle nie kosztowal bo praktycznie przez caly czas byly promocje. Wiec

> bez przesady IMO do 50k to uczciwa cena.

uczciwa dla kupującego, natomiast dla sprzedającego który wyłożył pewnie z 150-170 kzł już niekoniecznie

> Co nie zmienia faktu, ze zawsze mi sie podobal. Teraz

> wnetrze zwlaszcza kierownica traci myszka ale i tak jest ok.

mnie też się podoba, ale ma niestety za mało drzwi grinser006.gif - a wbrew pozorom samochód sporo różni się od sedanów i kombi wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdecydujcie się Panowie.

> Czy 2,2 czy 2,7.

Jak masz kupić to 2.2 HDi albo benzyna 3.0 takie wnioski wysnuli koledzy na forum peugeota, na które nie chciałeś się zalogować.

a Przynajmniej takie wnioski można wysnuć czytając to co jest w postach na temat tego auta.

Z resztą jest tam jakiś jeden do kupienia w bdb stanie.

pozdr.

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak masz kupić to 2.2 HDi albo benzyna 3.0 takie wnioski wysnuli koledzy na forum peugeota, na

> które nie chciałeś się zalogować.

> a Przynajmniej takie wnioski można wysnuć czytając to co jest w postach na temat tego auta.

> Z resztą jest tam jakiś jeden do kupienia w bdb stanie.

> pozdr.

> M.

2.2 HDi to chyba jak sobie kolega sam swapa zrobi... bo w coupe nie było tego silnika, a 3.0 to montowane w pugach od lat benzynowe v6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stopnia komplikacji tych silnikow nawet nie ma sensu porownywac...

> Jezeli 2.7 to chyba tylko na gwarancji, albo sluzbowe

a wogóle to nie kupuj francuza, a tak wogóle samochodów na literę F, a tak wogóle i w szczególe to nie kupuj samochodu bo się może zepsuć... zlosnik.gif

opowieści o v6 diesel w PSA są wyssane z palca... zakup samochodu z takim silnikiem jest obarczony takim samym ryzykiem jak zakup mercedesa, audi czy bmw z silnikiem v6 diesel...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.2 HDi to chyba jak sobie kolega sam swapa zrobi... bo w coupe nie było tego silnika, a 3.0 to

> montowane w pugach od lat benzynowe v6

Możliwe, ze masz racje odnośnie silnika 2.2 w kupecie smile.gif. Tematy na forum dotyczyły wszystkich modeli 407 z różnymi silnikami. W każdym razie ten 2.7 nie należy do polecanych jednostek napędowych.

pozdr.

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wogóle to nie kupuj francuza, a tak wogóle samochodów na literę F, a tak wogóle i w szczególe to

> nie kupuj samochodu bo się może zepsuć...

> opowieści o v6 diesel w PSA są wyssane z palca...

Rozumiem, ze miales flote kilku tysiecy takich aut i na tej podstawie wnioskujesz? hehe.gif

Koszty utrzymania 2.7 beda daleko wyzsze niz prostego 2.2 noPB.

I tutaj nie ma nawet co dyskutowacok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak masz kupić to 2.2 HDi albo benzyna 3.0 takie wnioski wysnuli koledzy na forum peugeota, na

> które nie chciałeś się zalogować.

Może założę konto jak już taki samochód będzie kupiony.

> a Przynajmniej takie wnioski można wysnuć czytając to co jest w postach na temat tego auta.

> Z resztą jest tam jakiś jeden do kupienia w bdb stanie.

> pozdr.

> M.

A mógłbyś jakąś linkę rzucić ?

Może być PW.

Czy tylko dla zalogowanych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dlaczego?? rozrzad kosztuje podobnie w benzynie i w v6 diesel, kultura pracy 2.7 jest bardzo fajna, znam conajmniej 3 sztuki na ktore wlasciciele nie narzekaja, a prawda jest taka ze zajezdzic nowego diesla to nie sztuka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale dlaczego?? rozrzad kosztuje podobnie w benzynie i w v6 diesel, kultura pracy 2.7 jest bardzo

> fajna, znam conajmniej 3 sztuki na ktore wlasciciele nie narzekaja, a prawda jest taka ze

> zajezdzic nowego diesla to nie sztuka...

Moze inaczej, przy zalozeniu, ze nic sie nie wysypie, to pewnie koszty beda podobne grinser006.gif

Ale jak to w uzywanym dieslu, wysypac moze sie wszystko i wtedy robi sie mniej ciekawie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem, ze miales flote kilku tysiecy takich aut i na tej podstawie wnioskujesz?

nie, ale opowieści o nadprzeciętnej awaryjności tego silnika są po prostu bzdurą...

> Koszty utrzymania 2.7 beda daleko wyzsze niz prostego 2.2 noPB.

> I tutaj nie ma nawet co dyskutowac

wybacz ale wielkie odkrycie to nie jest: diesel v6 bi-turbo vs rzędowa czwórka z tym, że diesel v6 pali mniej paliwa

2.2 benzyna nie występował w najbogatszej wersji wyposażeniowej i nie występowała w tej budzie z automatem

2.2 benzyna kosztował troszeczkę więcej niż wersja 407 sedan, natomiast 2.7HDi czy 3.0 HDi cennikowo kosztowały tyle co nowe Audi A6 ze średnim wyposażeniem i silnikiem 2.0 TDi

tutaj nie ma co dyskutować o kosztach utrzymania, ten samochód w zależności od silnika znajdował klientów wśród ludzi z różną zawartością portfela rozrzut od 140 - 200 kzł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie, ale opowieści o nadprzeciętnej awaryjności tego silnika są po prostu bzdurą...

> wybacz ale wielkie odkrycie to nie jest: diesel v6 bi-turbo vs rzędowa czwórka

> 2.2 benzyna nie występował w najbogatszej wersji wyposażeniowej i nie występowała w tej budzie z

> automatem

> 2.2 benzyna kosztował troszeczkę więcej niż wersja 407 sedan, natomiast 2.7HDi czy 3.0 HDi

> cennikowo kosztowały tyle co nowe Audi A6 ze średnim wyposażeniem i silnikiem 2.0 TDi

> tutaj nie ma co dyskutować o kosztach utrzymania, ten samochód w zależności od silnika znajdował

> klientów wśród ludzi z różną zawartością portfela rozrzut od 140 - 200 kzł

Ale w przypadku uzywek, ta roznica nie jest juz tak wyrazna...

Wiec decydujac sie na takie auto warto to wziac pod uwage, zeby pozniej nie bylo zdziwienia i druciarstwa na kazdym kroku grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale w przypadku uzywek, ta roznica nie jest juz tak wyrazna...

procentowa różnica w cenie jest w tej chwili zbliżona, a może nawet wyższa niż w przypadku nowego...

> Wiec decydujac sie na takie auto warto to wziac pod uwage, zeby pozniej nie bylo zdziwienia i

> druciarstwa na kazdym kroku

nie, to jest wybór pomiędzy rzędową czwórką a v6 diesel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj drogi, mam 2.2 16V i mam chyba najbogatsza wersje wyposazenia wlacznie ze skorzana deska rozdzielcza, nawi, elektryka fotel, skórą wentylowaną, JBL i wszystkimi możliwymi czujnikami...

Chyba tylko szyberdachu mi brakuje.

A automat w Peugeotach o ile nie jest 4-ro biegowy to też niezbyt dobry pomysł smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.