tjaszo Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 Ewidetnie zwiazane z klimatyzacja cos mi terkoce, jak * jest wlaczone to od czasu do czasu z funkcji obrotow silnika, jak zgasze * to momentalnie przestaje... cala sprezarka do wymiany? czy da sie cos mniejszego wymienic/regenerowac? ktos kojarzy jakie koszty to by byly (orientacyjnie oczywiscie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 Stary, u mnie od jakiś dwóch lat klima na przemian warczy, syczy, terkoce. Ale działa i czynnika prawie nie ubywa. Ostatnio na jesieni się tym wkurzałem, pojechałem na sprawdzenie i nabicie. Okazało się, że czynnika ubyło minimalnie, wszystko jest ok i nie wiadomo dlaczego wydaje dziwne dźwięki. Chociaż przez jakiś czas było lepiej. A od wiosny znowu to samo. Teraz już będę twardy, dopóki działa nic nie robię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 U mnie warczy, ale to jest od nowości. ASO twierdziło, że TTTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Z klimatyzacją jest jedna zasada. Nie ruszać póki działa. Z doświadczenia przy naprawach tego gadżetu doszedłem do takiego wniosku. Jak nie ubywa czynnika to nic nie robić. Jeśli przez 4 czy 5 lat klimatyzacja działa, to wymienić czynnik, zmienić olej. I tylko tyle. A tak to używać, używać i używać. Raz na pół roku wymienić filtr kabinowy, raz do roku samemu odgrzybić. Częstsza "wymiana" czynnika jest po prostu nabijaniem kasy. Po to w układzie jest czujnik ciśnienia, aby nie włączył sprężarki gdy jest za niskie ciśnienie w układzie. I wtedy warto szukać winnego. Albo czujnik uszkodzony albo od razu skraplacz do wymiany z racji wieku, tj. właśnie okolice 5, 6 lat. Pomijam fakt wypadających lamelek w skraplaczach w niektórych Bravo, bo to już pytanie poza konkursem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAMANA Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 To moze jeszcze jedno pytanko :co może być jeśli sprężarka załącza się i za moment wyłącza tak że czuć to w spadku mocy na silniku nawet w czasie jazdy . wkurzające to jest. wymieniony czujnik na nowy, klima nabita nowym czynnikem wraz z olejem, wymieniony skraplacz z racji wypadających lamelek. proszę o jakieś sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 W logice sterowania pracą sprężarki jest, że ma się wyłączyć jeśli zapotrzebowanie na moc z silnika jest duże, a sprężarka stanowi obciążenie. Ma to miejsce np. podczas gwałtownego naciśnięcia pedału przyspieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAMANA Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 Klima manualna. A jeśli cyka na wolnych obrotach (załącza i wyłącza co chwilę), a wczasie jazdy ze stałą prędokścią czuć szarpnięcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregor_BS Napisano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2013 > Klima manualna. > A jeśli cyka na wolnych obrotach (załącza i wyłącza co chwilę), a wczasie jazdy ze stałą prędokścią > czuć szarpnięcie? Sądze że nic z tym nie zrobisz ponieważ mam tak samo. Co prawda nie w bravolocie ale w corsie. Jak mam światła pod górkę to musze wyłączyć Klimę albo uruchomić but do odpychania :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAMANA Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > Sądze że nic z tym nie zrobisz ponieważ mam tak samo. Co prawda nie w bravolocie ale w corsie. Jak > mam światła pod górkę to musze wyłączyć Klimę albo uruchomić but do odpychania :-) Czyli co TTTM i trzeba się przyzwyczaić. Wczoraj jeszcze raz przejechałem jakieś 20km z włączoną klimą ale przy temperaturze otoczenia nie 38 stopni ale 29. Wszystko chodziło ok, nic nie cykało, sprężarka chodziła cicho, jedyne co to wentylator jak się zatrzymałem to kręcił i kręcił. Wydaje mi się więc, że wydajność klimy w bravce jest chyba za mała do takich upałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Jedno co mi przychodzi na myśl, to za dużo czynnika w układzie albo uszkodzony czujnik ciśnienia. Miałem tak w GP jak mi za dużo naładowali, a potem sprężarkę rozsadziło. W ASO mieli uszkodzony manometr w urządzeniu i rozwalili 5 sprężarek, które potem robili na swój koszt no i Fiat do nich zawitał, bo mieli największa ilość wymian sprężarek na gwarancji w krótkim czasie. Szarpnięcie jest odczuwalne, bo przy próbie zwiększenia obrotów silnika sprzęgło sprężarki zatrzymuje się, aby zmniejszyć obciążenie silnika. Sprawdź ciśnienia czynnika w poszczególnych fazach pracy układu oraz po kilkunastu minutach od wyłączenia układu, najlepiej po nocy przed włączeniem. Chodzi o progi załączania się i wyłączania sprężarki oraz o ciśnienie w układzie. Miałem przypadek znajomego w Punto, gdzie czujnik pokazywał 0 i potem 30, i wtedy cała klimatyzacja szalała. W stanie spoczynku też było 0, a układ szczelny, bo 3 miesiące po wymianie skraplacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAMANA Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Czujnik nowy bo z niego właśnie ulatywał czynnik. Wczoraj gość sprawdzał mi jeszcze ilość czynnika i próbował dobić ale mówił że jest dobrze. Układ szczelny. Po tym zabiegu tak jak pisałem samochód ostygł i przejechałem jakieś 20 km i wszystko było ok. Może czujnik się zawiesił albo nie wiem co . Póki co będę obserwował zachowanie klimy. A może z tym czynnikiem masz racje bo jak kupowałem auto od gościa to mówił że miał właśnie taki problem z klimą i jeździł do aso parę razy. A czy można jakoś zmniejszyć ilość czynnika nie pogarszając sprawności klimy. Czy w nastawach sprzętu do klimy są takie możliwości? Pytam bo nie mam z tym do czynienia na codzień. Czy w aso poradzą sobie z tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 W Bravo powinno być 500 gram czynnikai na pusty 15 gram oleju. Najpierw warto popatrzeć w odczyty poszczególnych parametrów, bo nowy czujnik może się także okazać ... niesprawny. Jeśli tu wszystko w porządku, to warto ściągnąć czynnik u kogoś innego i zobaczyć, bo manometr może być niesprawny u aktualnego obsługującego Twoje auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > W Bravo powinno być 500 gram czynnikai na pusty 15 gram oleju. A nie 540 Temat mnie interesuje bo dzisiaj jadę na uzupełnienie i wolałbym wiedzieć ile ma być żeby czasami "fachowcy" coś nie spierniczyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > A nie 540 Temat mnie interesuje bo dzisiaj jadę na uzupełnienie i wolałbym wiedzieć ile ma być > żeby czasami "fachowcy" coś nie spierniczyli. 500, jak nabijesz 530 to bedzie w max tolerancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 500 (plus minus) 40 - dane z serwisówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > 500, jak nabijesz 530 to bedzie w max tolerancji Dzięki panowie za precyzyjną odpowiedź A przy okazji może coś pomożecie w tym temacie jakiś tekst bo nie świeci mi lewa strona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZAMANA Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Jeszcze jedno pytanie :czy przyczyną owych klocków może być wentylator działajacy tylko na drugim biegu. Pytam bo czynnik wymieniony, szczelność sprawdzona a w trakcie prób wyszło, że wentylator załącza pełną moc dopiero przy maksymalnym ciśnieniu. Sprawdzenie kompem potwierdziło, że wentylator chodzi tylko na drugim biegu. Co Pan na to może mi odpowiedzieć? Bo nie wiem ile taki opornik może kosztować. Trochę idę w koszta z klima w tym sezonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 opornik went. do wymiany, koszt 90zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > opornik went. do wymiany, koszt 90zl Czy dużo jest problemów z wymianą? Jak potwierdzić, że jest trafiony, jakiś pomiar multimetrem, czy coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > Czy dużo jest problemów z wymianą? Jak potwierdzić, że jest trafiony, jakiś pomiar multimetrem, czy > coś? 5min roboty na luzie, jak nie dziala 1 bieg to tylko ten grat leci do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > 5min roboty na luzie, jak nie dziala 1 bieg to tylko ten grat leci do wymiany Mam wrażenie, że u mnie nie działa... Objaw charakterystyczny - auto stoi z włączoną klimą i wentylator załącza się co chwilę na wysokie obroty i po chwili wyłącza, znowu załącza, popracuje chwilę i ponownie wyłącza. Dobrze myślę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > Mam wrażenie, że u mnie nie działa... Objaw charakterystyczny - auto stoi z włączoną klimą i > wentylator załącza się co chwilę na wysokie obroty i po chwili wyłącza, znowu załącza, > popracuje chwilę i ponownie wyłącza. Dobrze myślę? po odpaleniu klimy wentylator ma startowac na 1 biegu praktycznie od reki wyjmij opoernice i sprawdz jak bardzo jest padnieta, bedzie widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 > po odpaleniu klimy wentylator ma startowac na 1 biegu praktycznie od reki muszę to sprawdzić, bo nie przypominam sobie tego efektu, ale głowy nie dam. > wyjmij opoernice i sprawdz jak bardzo jest padnieta, bedzie widac a gdzie i jak Czy wychodzi to podczas podłączania do komputera diagnostycznego w ASO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Jak najbardziej jest to możliwe. Na drugim biegu wentylator szybciej zabiera chłód z parownika przez co inaczej pracuje układ sprężarka - wentylator na skraplaczu. Podaj na PW swój adres, to wyślę Ci taki opornik do wentylatora. Pokryjesz tylko koszty wysyłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 > Jak najbardziej jest to możliwe. Na drugim biegu wentylator szybciej zabiera chłód z parownika > przez co inaczej pracuje układ sprężarka - wentylator na skraplaczu. > Podaj na PW swój adres, to wyślę Ci taki opornik do wentylatora. Pokryjesz tylko koszty wysyłki. Jakby kolega nie reflektował, to ja bardzo chętnie przygarnę Bo moje przypuszczenia okazały się trafne i u mnie też jest padnięty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 >Jak potwierdzić, że jest trafiony, jakiś pomiar multimetrem, czy coś? Najprościej to wyjąć przekaźnik włączjący 1 bieg i kawałkiem przewodu zewrzeć gniazda styku przekaźnika. U mnie też nigdy wentylator nie włącza się z klimą, a klima pracuje dobrze. Czytając o klimie tutaj i na kąciku Stilo, też pomyślałem że mam rąbnięty opór. Sprawdziłem na zworę działa, test FESem działa i nie wiem co mam sądzić o działaniu 1 biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 > Najprościej to wyjąć przekaźnik włączjący 1 bieg i kawałkiem przewodu zewrzeć gniazda styku > przekaźnika. gdzie dokładnie znajduje się ten przekaźnik? > U mnie też nigdy wentylator nie włącza się z klimą, a klima pracuje dobrze. Czytając o klimie tutaj > i na kąciku Stilo, też pomyślałem że mam rąbnięty opór. Sprawdziłem na zworę działa, test > FESem działa i nie wiem co mam sądzić o działaniu 1 biegu. IMO moja nie pracuje dobrze. Jak załączam klimę na postoju przy 30 stopniach i wentylator się nie załącza, a dopiero po chwili wchodzi na wysokie obroty, to nie jest ok. No i samo chłodzenie też nie zachwyca - albo mrozi (jest śwież nabita i sprawdzona), albo wieje letnim - nie ma stanów pośrednich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > a gdzie i jak Czy wychodzi to podczas podłączania do komputera diagnostycznego w ASO? po prawej stronie przy chlodnicy, zakrecany na chyba jedna srubke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > U mnie też nigdy wentylator nie włącza się z klimą, a klima pracuje dobrze. Czytając o klimie tutaj > i na kąciku Stilo, też pomyślałem że mam rąbnięty opór. Sprawdziłem na zworę działa, test > FESem działa i nie wiem co mam sądzić o działaniu 1 biegu. U mnie podobnie - wentylator włącza się po około 15-30s od włączenia klimy . Czytając forum też myślałem, że mam uszkodzony opornik- okazał się jednak dobry . Sprawdzałem też fesem i okazało się, że jest on załączany przy określonej wartości ciśnienia czynnika a nie od razu po załączeniu klimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > 5min roboty na luzie, jak nie dziala 1 bieg to tylko ten grat leci do wymiany A jak samodzielnie sprawdzić czy działa ten 1 bieg? Włączyć klimę i przy dzisiejszych temperaturach wentylator powinien od razu działać? Czy tylko podpięcie pod kompa lub inną maszynerię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > A jak samodzielnie sprawdzić czy działa ten 1 bieg? Włączyć klimę i przy dzisiejszych temperaturach > wentylator powinien od razu działać? Czy tylko podpięcie pod kompa lub inną maszynerię? po odpaleniu klimy 1 bieg ma dzialac od reki bledu rezystora nie ma na kompie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irishpiter Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 Sprawdzałem też fesem i okazało > się, że jest on załączany przy określonej wartości ciśnienia czynnika a nie od razu po > załączeniu klimy. A FES pokazuje cisnienie czynnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > A nie 540 Temat mnie interesuje bo dzisiaj jadę na uzupełnienie i wolałbym wiedzieć ile ma być > żeby czasami "fachowcy" coś nie spierniczyli. Klima nabita (było 410 - dobite do 510) ale nadal nie jestem zachwycony jej wydajnością. Zauważyłem, że im wyższy bieg nadmuchu tym mniej chłodne powietrze leci z nawiewów i w sumie ciężko uzyskać komfortowy chłód przy tych upałach. Nie wiem czy to ma znaczenie ale dość rzadko załącza mi się 2 bieg wentylatora skraplacza i może przez to słabo chłodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 23 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Klima nabita (było 410 - dobite do 510) ale nadal nie jestem zachwycony jej wydajnością. > Zauważyłem, że im wyższy bieg nadmuchu tym mniej chłodne powietrze leci z nawiewów i w sumie > ciężko uzyskać komfortowy chłód przy tych upałach. Nie wiem czy to ma znaczenie ale dość > rzadko załącza mi się 2 bieg wentylatora skraplacza i może przez to słabo chłodzi filtr kabinowy oczywiscie wymieniles? bo ja mam podobne odczucie jak mam go masakrycznie zasyfionego - im wyzszy bieg wentylatora tym slabiej dmucha i subiektywnie gorzej chlodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 Od filtra zacząłem Moje obserwacje sa takie, że wkładając czujnik tremometru do kratki nawiewu to na 1 biegu temp. schodzi do 5*C a załączając wyższy bieg zaczyna rosnąć. Pamiętam, że poprzednimi latami to temp. w nawiewie schodziła do 2*C i to niezależnie od biegu nadmuchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > Od filtra zacząłem Moje obserwacje sa takie, że wkładając czujnik tremometru do kratki nawiewu to > na 1 biegu temp. schodzi do 5*C a załączając wyższy bieg zaczyna rosnąć. Pamiętam, że > poprzednimi latami to temp. w nawiewie schodziła do 2*C i to niezależnie od biegu nadmuchu. jaki rocznik? lamelki kompletne w skraplaczu ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > jaki rocznik? > lamelki kompletne w skraplaczu ma? IMO to nie ma specjalnego znaczenia... U mnie 2 rzędów nie ma, a na max obrotach miałem 3,1C No chyba, że lamelek już w ogóle nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > jaki rocznik? > lamelki kompletne w skraplaczu ma? Lamelki całe, rocznik 2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 Jak coś to pisz na PW. Mam 3 sztuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > A FES pokazuje cisnienie czynnika? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > po odpaleniu klimy 1 bieg ma dzialac od reki Czym wytłumaczyłbyś zwłokę 15-30s startu wentylatora na 1 biegu u mnie? Klima działa poprawnie. U mnie jest tak: po włączeniu klimatyzacji ciśnienie w układzie rośnie - przy około 7barach włącza się 1 bieg wentylatora, przy około 13barach drugi bieg. Moim zdaniem za włączenie wentylatora odpowiada czujnik ciśnienia. W układach klimatyzacji, w których jest ponad 7bar "w stanie spoczynku" wentylator włączy się od razu, a tam gdzie jest mniej włączy się dopiero gdy sprężarka dobije ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > Czym wytłumaczyłbyś zwłokę 15-30s startu wentylatora na 1 biegu u mnie? Klima działa poprawnie. no bez jaj, pisalem praktycznie od razu, nie liczmy ze stoperem czasu 15-30sekund, problem jest gdy nie odpala sie 1 bieg bo tutaj o to glownie chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irishpiter Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 > Tak możesz napisać gdzie tego szukać(z którym modułem sie połączyć i jak sie to nazywa)? jakoś nie mogłem namierzyć w menu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2013 > możesz napisać gdzie tego szukać(z którym modułem sie połączyć i jak sie to nazywa)? jakoś nie > mogłem namierzyć w menu. Logujesz się do silnika i wybierasz opcję "parametry" i tam masz pozycję ciśnienie klimatyzatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irishpiter Napisano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2013 > Logujesz się do silnika i wybierasz opcję "parametry" i tam masz pozycję ciśnienie klimatyzatora sprawdziłem w wersji symulacja. Faktycznie w niektórych sterownikach jest ta opcja a niektórych np w 1,4 90km nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2013 > po odpaleniu klimy 1 bieg ma dzialac od reki no i tak właśnie jest u mnie po wymianie tego opornika > bledu rezystora nie ma na kompie I tu ciekawostka... Zobaczymy, jak będzie dalej, ale póki co zniknął mi błąd mrugających świec żarowych po odpaleniu auta. Na razie odpalałem kilka razy i nie zapalił się ani razu, wcześniej pojawiał się przy prawie każdym odpaleniu (po zastanowieniu stwierdziłem, że to "prawie" wynikało z tego, że błąd nie pojawiał się, gdy odpalałem auto bez włączonej klimy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 11 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2013 > I tu ciekawostka... Zobaczymy, jak będzie dalej, ale póki co zniknął mi błąd mrugających świec > żarowych po odpaleniu auta. Na razie odpalałem kilka razy i nie zapalił się ani razu, Niestety radość była przedwczesna, błąd wrócił i pojawiał się znowu przy każdym odpaleniu auta. > wcześniej pojawiał się przy prawie każdym odpaleniu (po zastanowieniu stwierdziłem, że to > "prawie" wynikało z tego, że błąd nie pojawiał się, gdy odpalałem auto bez włączonej klimy). Wczoraj byłem na wymianie oleju w silniku i w skrzyni, filtrów powietrza i oleju oraz świec żarowych. Niestety warsztat, w którym byłem ogarnął tylko to ostatnie - świeczki udało się wykręcić bez najmniejszego problemu - 2 były padnięte. Błąd znikł i oby już się nie pojawił Pozostałych czynności nie udało się zrobić, ponieważ auto okazało się niekompatybilne z łapami podnośnika - po prostu nie da rady podnieść auta na standardowym podnośniku, a kanał był akurat zajęty. Przeprosili mnie i umówiłem się na piątek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.