OZI Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Taaaaaaaaara[...] Debiut na FMS 2013[...] A-Class na steriods[...] Sprzedaz w EU od "pozne 2013" jako konkurencja Audi Q3, BMW X1 & Range Rover Evoque.[...] W porownaniu do concept, widze, ze bezramkowe szyby ...zniklely[...] .. wnetrze przeniesione z A-Class... Silniki U mnie to ; GLA250 4Matic - 2.0-litre turbocharged 4cyl - 155kW GLA200 - 1.6-litre turbocharged 4cyl - 115kW GLA200 CDI - 1.8-litre turbocharged 4cyl Diesel - 100kW Manuala brak - wszystko z 7s dual-clutch automatic[...] Pewnie EU cos wiecej dostanie[...] i manual-a[...] Wersja GLA45 AMG ma dolaczyc wkrotce[...] IMVHO wyglada lepiej niz A-Class Source: Ozi secret stash , SA VW Club[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Zrobili coś w stylu , Volvo cross country Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Zrobili coś w stylu , Volvo cross country Teraz wszystkie miejskie auta muszą być "terenowe". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Do kogo kierowane jest to auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Auto totalnie bez sensu Ale może ktoś to kupi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Bedzie tani mini SUV w sam raz dla zony czy jako trzecie auto w rodzinie Ida sluszna droga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Do kogo kierowane jest to auto? Mlodzi 2+0 - czyli pozne lata 20, wczesne 30., potem jak wujekcybul mowi - drugie, trzecie auto w rodzinie[...] Z reszta, patrzac jakim powaodzeniem cieszy sie u mnie A45 AMG - gdzie masz rok czekania, to klientow beda IMVHO mieli[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Zrobili coś w stylu , Volvo cross country Tylko wielkosc nie ta[..] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Bedzie tani mini SUV w sam raz dla zony czy jako trzecie auto w rodzinie [...] Dodoatkowo glowny klient to tez 2+0 koniec lat 20tych poczatek 30tych, no [...] Wiec IMVHO zbyt bedzie i to pewnie taki jak przy A-Class[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Zrobili coś w stylu , Volvo cross country raczej, X1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Tylko wielkosc nie ta[..] V40 cross country Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > V40 cross country calkowicie o tym zapomnialem, mialem w glowie to ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Teraz wszystkie miejskie auta muszą być "terenowe". Taki trend w motoryzacji a za kółkiem drobna blondyneczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > calkowicie o tym zapomnialem, mialem w glowie to ... To jest extra Bardziej mi się podoba jak xc90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Teraz wszystkie miejskie auta muszą być "terenowe". Nie "terenowe" tylko sportowo użytkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > To jest extra > Bardziej mi się podoba jak xc90 I nadal popularne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Do kogo kierowane jest to auto? Do klientów klasy A, którzy potrafią zrobić coś więcej sami niż się ubrać i kupić Tyskie w supermarkecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Auto totalnie bez sensu Taka wersja nadaje właśnie sens beznadziejnej klasie A. Auto, które nie może przejechać po trawie bo mu się urwie plastik pod silnikiem ma sens? Poza...finansowym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Taka wersja nadaje właśnie sens beznadziejnej klasie A. Auto, które nie może przejechać po trawie > bo mu się urwie plastik pod silnikiem ma sens? Poza...finansowym... Ale ta "terenowa" wersja też nie może przejechać po trawie. Bo po pierwsze nie będzie miało trakcji na szosowych oponach, po drugie będzie zapewne tylko z napędem na przód a po trzecie te dodatkowe srebrne plastiki "ochronne" na zderzakach będą prawdopodobnie bardziej podatne na urwanie niż zwykły zderzak w zwykłej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > [...] ma sens? Poza...finansowym... Alez przeciez w EU tez lud chce wysoko siedziec, stad tez te malutenskie SUV, pardon CUV[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 [...]Bo po pierwsze nie będzie miało trakcji > na szosowych oponach, po drugie będzie zapewne tylko z napędem na przód a po trzecie te > dodatkowe srebrne plastiki "ochronne" na zderzakach będą prawdopodobnie bardziej podatne na > urwanie niż zwykły zderzak w zwykłej wersji. Czekaj, czekaj, ale przeciez sam mowiles, ze jestes klientem na Trax, Mokka? To jakto - tyle wad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > [...]Bo po pierwsze nie będzie miało trakcji > Czekaj, czekaj, ale przeciez sam mowiles, ze jestes klientem na Trax, Mokka? To jakto - tyle wad? Trax i Mokka sa cholernie drogie. Ale jest cos tanszego Renault Captur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > [...]Bo po pierwsze nie będzie miało trakcji > Czekaj, czekaj, ale przeciez sam mowiles, ze jestes klientem na Trax, Mokka? To jakto - tyle wad? Mokka dysponuje napędem 4x4. Którego ja chcę używać w zimie, na zimowych oponach. Eksploatacja tych aut w terenie (czy na trawie) nie ma sensu. A do tego coraz więcej nowych "małych, miejskich SUVów" występuje bez napędu 4x4 - nawet w opcji. A w dodatku to coraz bardziej podoba się nam XV, który cośtam umie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Trax i Mokka sa cholernie drogie. Ale jest cos tanszego > Renault Captur. Ladne, ale co to potrafi wiecej niz zwykle - Clio (???) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Trax i Mokka sa cholernie drogie. Ale jest cos tanszego > Renault Captur. Pozbawiony jest on jedynej cechy, która nadaje takiemu auto jakikolwiek sens: napędu na cztery koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Mokka dysponuje napędem 4x4. Wiem:P i dlatego cie pytam, bo np niemoge zrozumiec kto to kupue - nawet u mnie. 2WD SUV na platformie auta EU klasy "B"[...] Nic innego mi nie przychodzi do glowy jak "chce siedziec wyzej" - i nie ma w tym nic zlego, jesli takie sa zamiary... ..ale druga grupa to pewnie "LAM"[..] Nie widze w ogole sensu takiego CUV jak ten bazujacy na Renault co wujek pokazal, czy Miss-a-bitchi ASX [...], widze natowmiast sens Skoda Yeti, czy Ix35 w EU warunkach - ot wiecej wchodzi[....] Ale to ?? [...] > A w dodatku to coraz bardziej podoba się nam XV, który cośtam umie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Pozbawiony jest on jedynej cechy, która nadaje takiemu auto jakikolwiek sens: napędu na cztery > koła. Dla mnie bez znaczenia gdyz poza zjazdjem do lasu na fiku miku nigdy w teren nie pojedzie A Opel/Chevy za 4x4 to juz wola grubo ponad 80k ( o ile dobrze pamietam) To juz troszku szok bo jest niesety Sportage czy Kysz Kysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Ladne, ale co to potrafi wiecej niz zwykle - Clio (???) ? Jest wyzsze, ma lepsza widocznosc, mozna go fajnie skonfigurowac no i jest modne. Nic wiecej nie potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Dla mnie bez znaczenia gdyz poza zjazdjem do lasu na fiku miku nigdy w teren nie pojedzie [...] To dlaczego nie lepiej kupic EU klase "C", skor powiedzmy kosztuje tyle samo, i wicej miesci + pewnie mam mocniejszy silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > To dlaczego nie lepiej kupic EU klase "C", skor powiedzmy kosztuje tyle samo, i wicej miesci + > pewnie mam mocniejszy silnik? Na dwie osoby nie potrzebna jest klasa C + taki Captur bylby idealny do miasta jako drugi samochod. MA tez skrzynie automatyczna dwu sprzeglowa, za co w klasie C trzeba zaplacic wor zlota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Jest wyzsze, ma lepsza widocznosc, - zgoda > mozna go fajnie skonfigurowac no i jest modne. Czyli LAM dziala[...] Nic wiecej nie > potrafi Czyli dobrze podejrzewam[...] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Wiem:P i dlatego cie pytam, bo np niemoge zrozumiec kto to kupue - nawet u mnie. > 2WD SUV na platformie auta EU klasy "B"[...] 2WD faktycznie bez sensu. Z drugiej strony - u Ciebie nie ma śniegu. > Nic innego mi nie przychodzi do glowy jak "chce siedziec wyzej" - i nie ma w tym nic zlego, jesli > takie sa zamiary... To jest jakiś argument... > ..ale druga grupa to pewnie "LAM"[..] A to jeszcze lepszy! > Nie widze w ogole sensu takiego CUV jak ten bazujacy na Renault Ja też nie. Moi rodzice się zastanawiali bo się wyżej siedzi. W pewnym wieku trudniej się do auta wcisnąć. Ale cena o 10-15k wyższa od zwykłego auta ostudziła zapał. > co wujek pokazal, czy Miss-a-bitchi > ASX [...] ASX u nas ma AWD. > , widze natowmiast sens Skoda Yeti, czy Ix35 w EU warunkach - ot wiecej wchodzi[....] > Ale to ?? > [...] U nas chodzi głównie o 4x4 na śnieg. Oczywiście żeby auto było modne i wygodne to trochę też... A, i jeszcze jedno. U nas bywają dziurawe drogi. Więc duże kółka i wysokie zawieszenie jest dobrym rozwiązaniem. Oczywiście do czasu gdy producenci w imię mody nie zaczynają w tych autach montować wielkich felg i niskoprofilowych opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Dla mnie bez znaczenia gdyz poza zjazdjem do lasu na fiku miku nigdy w teren nie pojedzie A > Opel/Chevy za 4x4 to juz wola grubo ponad 80k ( o ile dobrze pamietam) To juz troszku szok bo > jest niesety Sportage czy Kysz Kysz. Fakt, Opel i Chevy dość drogo wołają. Jeśli nie będzie dużych rabatów to nie zrobią interesu. Bo to za blisko ceny Subaru XV, do którego się nie umywają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Ale ta "terenowa" wersja też nie może przejechać po trawie. Bo po pierwsze nie będzie miało trakcji > na szosowych oponach Na szosowych oponach to trakcji też braknie w G-klasie, Wranglerze i Defenderze. Można sobie założyć opony dostosowane do terenu i jechać. Pole manewru jest duże bo są duże wnęki na koła. > po drugie będzie zapewne tylko z napędem na przód Jak trawa będzie sucha, duże koło pociągnie, a większy prześwit uchroni bebechy przed uszkodzeniem. > a po trzecie te > dodatkowe srebrne plastiki "ochronne" na zderzakach będą prawdopodobnie bardziej podatne na > urwanie niż zwykły zderzak w zwykłej wersji. Chodzi o prześwit. Każdy centymetr jest na wagę złota. Nieważne jaki kolor ma dana nakładka. Po prostu w zwykłych, niskich autach popękane zderzaki, urwane osłony to norma. Od strzała mogę podać przykłady Golfa IV, Swifta czy Insigni. Nie nadaje się to do zwykłej, miejskiej jazdy więc gdzie tam jaki teren? Każde auto wyższe (a są wśród nich modele, które nawet nie pachną SUVem) jest po prostu lepsze, praktyczniejsze i bezpieczniejsze. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Chodzi o prześwit. Każdy centymetr jest na wagę złota. Nieważne jaki kolor ma dana nakładka. Po > prostu w zwykłych, niskich autach popękane zderzaki, urwane osłony to norma. Od strzała mogę > podać przykłady Golfa IV, Swifta czy Insigni. Nie nadaje się to do zwykłej, miejskiej jazdy > więc gdzie tam jaki teren? A może po prostu wystarczy nie jeździć po krawężnikach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Alez przeciez w EU tez lud chce wysoko siedziec, stad tez te malutenskie SUV Siedzieć wysoko to raz. Lepiej widać sytuację na drodze, można jechać dzięki temu płynniej gdy widzimy co się dzieje dalej niż przed naszym zderzakiem. Trzymać wyżej nogi to dwa. Byle mała powódź i już te kilka centymetrów może zadecydować czy woda się Ci wleje do środka czy nie. SUVem lepiej zjechać na miękkie pobocze, a nawet lepiej przejechać kota...bo może akurat nie walnie się go w łeb tłumikiem środkowym. Poza tym o czym dyskutować? Na drogę wszystko jest lepsze wyższe. Niższe sprawdzi się na torze. Jeśli ktoś nie widzi praktycznych zalet aut typu SUV, znaczy to tylko, że korzysta z samochodu w sposób marginalny. Coś jak powiedzenie, że na klawiaturze wystarczy tylko jeden shift. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > A do tego coraz więcej nowych "małych, miejskich SUVów" występuje bez napędu 4x4 - nawet w opcji. SUV 4x2 jest gorszy od SUVa 4x4. To naturalne. Ale...tańszy! I wcale na tym nie kończy się sens ośki. Duże koło + większy prześwit sprawia, że trudniej się nim zakopać. Czysta fizyka. Mój Logan Pickup ma FWD. Pomijam, że nie jest SUVem, ale ma sztywne, wysokie zawieszenie i potężną, metalową osłonę silnika. W warunkach budowlanych (koleiny po wywrotkach i koparkach) spisuje się dostatecznie dobrze i oczywiście o klasę lepiej niż typowy Golf, którym jazda w takich warunkach mija się z celem. Bo nic nie załatwisz, a samochód uszkodzisz. Więc z praktyki mówię, że SUV 4x2 jest kiepawy, ale i tak lepszy od Octavii Tour 1.9 TDI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Ladne, ale co to potrafi wiecej niz zwykle - Clio (???) ? Zjedź z krawężnika na deskorolce i na rowerze...to zrozumiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Pozbawiony jest on jedynej cechy, która nadaje takiemu auto jakikolwiek sens: napędu na cztery > koła. Duster 4x2 ma opony 215/65R16 co daje średnicę koła 767 mm. Tradycyjny wymiar to 195/65R15 co daje 711 mm. Nie ma sensu? 56 mm. Które koło łatwiej siądzie w śniegu, piachu, błocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Duster 4x2 ma opony 215/65R16 co daje średnicę koła 767 mm. > Tradycyjny wymiar to 195/65R15 co daje 711 mm. > Nie ma sensu? 56 mm. Które koło łatwiej siądzie w śniegu, piachu, błocie? Tak, lecz popatrz na koła tego Captura. One się do niczego nie nadają, bo to są ogromne felgi z niskoprofilową oponą o typowo szosowym bieżniku. Gdyby tam siedziały takie koła jak w Dusterze, to owszem - rzecz ma sens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Na szosowych oponach to trakcji też braknie w G-klasie, Wranglerze i Defenderze. Owszem, braknie. Ale z uwagi na lepsze napędy 4x4 dużo później. > Można sobie > założyć opony dostosowane do terenu i jechać. Pole manewru jest duże bo są duże wnęki na koła. NIE WIERZĘ, że choć jeden użytkownik takiego Captura założy mu inne koła i pojedzie w teren. Te wnęki są po to, żeby zmieścić niskoprofilowe 18', nie żeby założyć terenowe balony. > Jak trawa będzie sucha, duże koło pociągnie, Duże koło pociągnie tak samo jak małe. A szeroki kapeć nawet gorzej. > a większy prześwit uchroni bebechy przed uszkodzeniem. > Chodzi o prześwit. Każdy centymetr jest na wagę złota. Niby tak... > Nieważne jaki kolor ma dana nakładka. Po > prostu w zwykłych, niskich autach popękane zderzaki, urwane osłony to norma. Od strzała mogę > podać przykłady Golfa IV, Swifta czy Insigni. Nie nadaje się to do zwykłej, miejskiej jazdy > więc gdzie tam jaki teren? ...tylko że zderzak do tego Golfa będzie kosztował 10x mniej. > Każde auto wyższe (a są wśród nich modele, które nawet nie pachną > SUVem) jest po prostu lepsze, praktyczniejsze Być może... > i bezpieczniejsze. > Pozdrawiam. Z tym można długo polemizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > 2WD SUV na platformie auta EU klasy "B"[...] > Nic innego mi nie przychodzi do glowy jak "chce siedziec wyzej" - i nie ma w tym nic zlego, jesli > takie sa zamiary... Jest to naturalny i sensowny zamiennik Corsy (Mokka & Trax). Jeśli ktoś ma $ to chyba normalne, że woli Mokke niż Corse, która potrafi... Można w niej uruchomić silnik, o! > ..ale druga grupa to pewnie "LAM"[..] Patrz, kupił kawę! Aleee ma hajsuuu. > Nie widze w ogole sensu takiego CUV jak ten bazujacy na Renault co wujek pokazal Takie auto pokazuje, że Clio jest totalnie bez sensu. > ASX Po prostu SUV w swojej klasie cenowej ze swoimi zaletami i wadami. > widze natowmiast sens Skoda Yeti, czy Ix35 w EU warunkach - ot wiecej wchodzi[....] Mhm...po co jest Corsa skoro można kupić Astrę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > A może po prostu wystarczy nie jeździć po krawężnikach? I to jest właśnie sedno! Wystarczy nie robić tego, nie robić tamtego, nie chcieć zbyt wiele, najlepiej nie mieć samochodu tylko łejkap o 6, na zakład trolejbusem, o 16 do domu, bawić dzieci, przed spankiem uklęknąć przed portretem dyktatora i tak do końca życia. Tak, to może być szczęście. Natomiast jeśli ktoś inaczej postrzega szczęście i wolność, nigdy nie będzie miał problemu ze zrozumieniem SUVa. Wszystko co otwiera drzwi, co umożliwia działanie, nie odmawianie sobie tego czy tamtego jest fajne. I SUVy są pięknem motoryzacji bo właśnie MOGĘ wjechać na krawężnik i im więcej "mogę" tym fajniejsze auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > I to jest właśnie sedno! Wystarczy nie robić tego, nie robić tamtego, nie chcieć zbyt wiele, > najlepiej nie mieć samochodu tylko łejkap o 6, na zakład trolejbusem, o 16 do domu, bawić > dzieci, przed spankiem uklęknąć przed portretem dyktatora i tak do końca życia. Tak, to może > być szczęście. > Natomiast jeśli ktoś inaczej postrzega szczęście i wolność, nigdy nie będzie miał problemu ze > zrozumieniem SUVa. > Wszystko co otwiera drzwi, co umożliwia działanie, nie odmawianie sobie tego czy tamtego jest > fajne. I SUVy są pięknem motoryzacji bo właśnie MOGĘ wjechać na krawężnik i im więcej "mogę" > tym fajniejsze auto. możesz też stracic plomby w miejscu gdzie zwykła wersja sobie spokojnie przejedzie. możesz przewrócić się na zakręcie, możesz więcej wydać na paliwo przez Cx do d...... no ale co tam - raz na kwartał wjedziesz na krawężnik (na który zwykłą wersją też byś pewnie wjechał)! SUV to nie jest synonim wolności. wolność prawdziwą daje terenówka, która jest konceptem starszym niż SUV... która umożliwia wszystko to co SUV + sporo więcej... to nie jest fajne. fajniejsze jest szczere zwykłe auto, albo terenówka. SUV jest pomiędzy i w rozkroku... jego rola to odwrócenie głowy sąsiada... a nie wolność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 kombinujecie. Znam takich, którzy lubią SUVy za to np. że się wyżej siedzi i łatwiej wsiada. I dla nich to wystarczy, żeby samochód był fajny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Tak, lecz popatrz na koła tego Captura. 205/60R16 - rozmiar z Mercedesa W211 w małym aucie. Ewentualnie 205/55R17. > One się do niczego nie nadają, bo to są ogromne felgi z > niskoprofilową oponą o typowo szosowym bieżniku. > Gdyby tam siedziały takie koła jak w Dusterze, to owszem - rzecz ma sens. OK, ale jakie opony ma Clio? 185/65R15. Chyba różnica jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Trax i Mokka sa cholernie drogie. Ale jest cos tanszego > Renault Captur. i słabego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Ladne, ale co to potrafi wiecej niz zwykle - Clio (???) ? Tak jak będzie wysoka trawa to przejedzie Zwykły napęd na przednią oś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p i p p Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > Owszem, braknie. Ale z uwagi na lepsze napędy 4x4 dużo później. Power is nothing without control. To była reklama opon. Lepszy napęd 4x4 nic nie da bez przyczepności. > NIE WIERZĘ, że choć jeden użytkownik takiego Captura założy mu inne koła i pojedzie w teren. Nie liczy się wiara, a możliwości. > Te > wnęki są po to, żeby zmieścić niskoprofilowe 18', nie żeby założyć terenowe balony. To zależy od przeznaczenia. Asfalt 18-ki, teren balony. Nie szukaj w aucie problemu, który tkwi w kierowcy. > Duże koło pociągnie tak samo jak małe. Niestety nie. > A szeroki kapeć nawet gorzej. Jak miękko to lepiej. > ...tylko że zderzak do tego Golfa będzie kosztował 10x mniej. 100% racji i fakt, że SUVy są droższe jest nie do zaprzeczenia. Ale ta dyskusja będzie identyczna jak rozmowa o tym czy warto zakładać gaz. Clio jest lepsze od Captura tyle, ile gaz od benzyny. Cena. Jak chcesz lepsze, zapłać więcej. > Z tym można długo polemizować. Nie zahaczenie o coś podwoziem to dla mnie właśnie bezpieczeństwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 > kombinujecie. Znam takich, którzy lubią SUVy za to np. że się wyżej siedzi i łatwiej wsiada. I dla > nich to wystarczy, żeby samochód był fajny. i większość za to kupuje tego typu samochody + za plastiki z zewnątrz przez które auto wygląda bardziej terenowo i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.