HARDTECHNO Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 Witam, pytam o zacisk tyl , czy ktos rozkrecal go na czesci 1? chodzi mi o odkrecenie wszystkich elementow... mam problem z lewa strona, mianowicie 2 lata spokoju i zonk! wajcha po zaciagnieciu recznego nie odbija do pozycji 0... jest zacieta w gornej max granicy, nie wiem co sie stalo jakies pomysly? ... dodam ze jakis mechanik powiedzial mi ze wewnatrz zacisku jest sprezyna ktora mi pekla , a ta co jest na zwenatrz jest za slaba zeby odbic wajche do poz 0? czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > Witam, pytam o zacisk tyl , czy ktos rozkrecal go na czesci 1? chodzi mi o odkrecenie wszystkich > elementow... mam problem z lewa strona, mianowicie 2 lata spokoju i zonk! wajcha po > zaciagnieciu recznego nie odbija do pozycji 0... jest zacieta w gornej max granicy, nie wiem > co sie stalo jakies pomysly? ... dodam ze jakis mechanik powiedzial mi ze wewnatrz zacisku > jest sprezyna ktora mi pekla , a ta co jest na zwenatrz jest za slaba zeby odbic wajche do poz > 0? czy to prawda? Dobrze ci powiedział, mechanizm ma w środku jeszcze jedną spręzyne. Rozbieranie na drobne Ci nic nie da bo części i tak nie zdobędziesz, zacisk w kosz i trzeba dać drugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 jeden mi leży w garażu... zainteresowany? Zacisk od kolegi HIPO pochodzi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 24 Września 2013 Udostępnij Napisano 24 Września 2013 > Dobrze ci powiedział, mechanizm ma w środku jeszcze jedną spręzyne. Rozbieranie na drobne Ci nic > nie da bo części i tak nie zdobędziesz, zacisk w kosz i trzeba dać drugi. Czemu w kosz, skoro można z dwóch uszkodzonych zrobić jeden dobry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2013 zainteresowany do 50zl...stan tloczka nie gra roli i tak bedzie nowy.sasasasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 25 Września 2013 Udostępnij Napisano 25 Września 2013 > Czemu w kosz, skoro można z dwóch uszkodzonych zrobić jeden dobry? Jesli juz sie psuje w tym zacisku to mechanizm wiec co Ci da ze bedziesz mial dwa zlomki? chyba bedzie zlamany, pekniety, cylinder skorodowany ale sam slupek mechanizmu bedzie dobry (male prawdopodobienstwo) to mozesz zrobic dwa z jednego. Ponadto juz samo wydlubanie mechanizmu na wierzch stanowi spory problem bo pierscien zabezpieczajacy nie da sie wyjac zwyklymi szczypcami, nie ma miejsca na to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gborowik Napisano 25 Września 2013 Udostępnij Napisano 25 Września 2013 ... dodam ze jakis mechanik powiedzial mi ze wewnatrz zacisku > jest sprezyna ktora mi pekla , a ta co jest na zwenatrz jest za slaba zeby odbic wajche do poz > 0? czy to prawda? Nie koniecznie prawda. A nie masz przypadkiem skorodowanej linki w pancerzu? Zanim wsadzisz niemałą kasę w zacisk sprawdź linki. przy kołach. PS. Tak lepiej?- Pozdrówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2013 > Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janus_z Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Witam Spotkało i mnie to samo, a mianowicie u mnie jeszcze odbija tylko bardzo (oba koła w sumie)powoli, a nieraz zdarza się, że i zostanie w połowie i wiadomo koło trochę sie grzeje. Trochę szkoda mi kasy na nowy zacisk, idzie może kupić mocniejszą sprężynę ta zewnętrzna ?, bo mam wrażenie ze ona również jest słaba. A jeśli nie to jak robić, kopic nowy, regenerowany (180zł plus zwrot starego, trochę problem bo auto potrzebne i nie wiadomo jak to zgrać, żeby auta nie stało długo), czy próbować z używka z Allegro, chodzą tam już od około 80zł z przesyłka. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Wyżej Gborowik pisze o linkach.Zacznij od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janus_z Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Wyżej Gborowik pisze o linkach.Zacznij od tego. Linki są OK, jak odepnę i naciągnę ręka to tak samo wraca, już je rozbieralem, zmieniałam gumki smarowałem tłoczki, i bez dużej poprawy ten "środek" z tą śrubą sam w sobie chodzi ciężko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 nie koniecznie sprężyna zewnętrzna musi być problem. Równie dobrze może być środek zapieczony (tak jak było u mnie) Spróbuj zaciągnąć ręczny, a następnie sprawdź czy linka jest luźna czy dalej napięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janus_z Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > nie koniecznie sprężyna zewnętrzna musi być problem. Równie dobrze może być środek zapieczony (tak > jak było u mnie) > Spróbuj zaciągnąć ręczny, a następnie sprawdź czy linka jest luźna czy dalej napięta Dokładnie właśnie o tym pisze, że sam ten środek ciężko chodzi - moim zdaniem za ciężko, ale gdyby choć ta zewnętrzna sprężyna była ciut mocniejsza to już by wracało... - dużo nie brakuje. A Ty jak rozwizałes problem, kupiłeś nowe zaciski, z ile ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 kompletna regeneracja zacisków, sama wymiana sprężyny nie pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janus_z Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > kompletna regeneracja zacisków, sama wymiana sprężyny nie pomoże A gdzie robiłeś ?, jaki koszt?, jak to organizowałeś ?, bo jak widzę sa oferty na Allegro około 180zł i trzeba wysłać swoje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 kup uzywke w dobrym stanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 ja wysyłałem do słupska i czekałem 2 tyg. zaciski wróciły zregenerowane, wypiaskowane i pomalowane proszkowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janus_z Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > ja wysyłałem do słupska i czekałem 2 tyg. > zaciski wróciły zregenerowane, wypiaskowane i pomalowane proszkowo Czyli auto przez dwa tygodnie wyłączone z uzytku - u mnie odpada , a jaki koszt ? poszukam używki pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 ja kupilem za 80+20kurier z stilo w bdb stanie tloczysko chodzilo idealnie i mechanizm tez:D poszukaj na allegroszu na przegladzie juz dokladnie nie pamietam jakie byly wartosci KN ale byla to roznica 0.01 setnek KN miedzu L a P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janus_z Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > ja kupilem za 80+20kurier z stilo w bdb stanie tloczysko chodzilo idealnie i mechanizm tez:D > poszukaj na allegroszu > na przegladzie juz dokladnie nie pamietam jakie byly wartosci KN ale byla to roznica 0.01 setnek KN > miedzu L a P Tak jeszcze dopytam, to po stronie kierowcy to jest zacisk Lewy tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 taaa mi wlasnie lewy padl:( zlamana sprezyna wewnetrzna:( regeneracja nieoplacalna bo za 150zl doloza brakujaca czesc bebechy te same;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 ja płaciłem coś około 400 pln, czy się opłacało nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > Czyli auto przez dwa tygodnie wyłączone z uzytku - u mnie odpada , a jaki koszt ? > poszukam używki pewnie Szukaj z nowego bravo, te same zaciski a sporo mlodsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > Szukaj z nowego bravo, te same zaciski a sporo mlodsze. Mi się dzisiaj rano właśnie prawy tylny zacisk skończył. Dojechałem do Wrocławia i słychać już tylko jednostajne szuranie. Klocek się skończył, tarcza jest już szorowana tylko po wewnętrznej, już w czerwcu na SKP było 25% siły hamowania. Co ciekawe, lewy tylny ma prawie cały klocek, tarcza mniej zużyta. Stąd wniosek, że padł zacisk, zablokował się... Muszę się chyba przygotować na jego wymianę. Wymienia się parami, czy starczy jeden? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 lepiej parami by był ta sama reakcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > tarcza jest już szorowana tylko po wewnętrznej, Tego typu zużycie powodują zapieczone prowadnice.U mnie tak było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > Tego typu zużycie powodują zapieczone prowadnice.U mnie tak było. Jutro autko idzie do magika z serwisu "Gosia" we Wrocławiu, ul. Muchoborska. Ode mnie z roboty 5 gości tam robiło auta i nikt nie narzekał. Gość dzwoni co wykrył i proponuje że dowiozę materiały, albo sam kupi, marżę ma ponoć niewielką. Tak czy siak, od 2008 roku w końcu trzeba te tarcze tylne wymienić, przód IMO wytrzyma jeszcze do wiosny, na oko jest z obu stron po 2 mm klocka i tarcza ma z 0,5 mm "wżeru" ponad rant. Spróbuję budżetowo, czyli sam tył + regeneracja, jak kategorycznie stwierdzi że przód też, to pojadę jak na saniach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janus_z Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 A ja u siebie tylko "podgiąłem" ramiona sprężyny zewnętrznej (po około 7mm na zewnątrz) i to już wystarczyło, dźwignia pięknie wraca do pozycji spoczynkowej i koła lekko chodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > A ja u siebie tylko "podgiąłem" ramiona sprężyny zewnętrznej (po około 7mm na zewnątrz) i to już > wystarczyło, dźwignia pięknie wraca do pozycji spoczynkowej i koła lekko chodzą Przez pewien czas, w zasadzie całkowicie losowo ten felerny zacisk hamował trochę tylne koło, a ja walczyłem ze zbieżnością wtedy... A to hamulec był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andre1992 Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > A ja u siebie tylko "podgiąłem" ramiona sprężyny zewnętrznej (po około 7mm na zewnątrz) i to już > wystarczyło, dźwignia pięknie wraca do pozycji spoczynkowej i koła lekko chodzą Jak coś mam zacisk prawy tylny w bardzo dobrym stanie (odbijał na 100%) sprawdzałem na lewarku że nie blokuje gdy obracam koło.Cena 40zł jest do wymiany gumka na tłoczku (komplet nowych gumek 20zł też kupiłem i wrazie czego za tyle oddam) Giełda AK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.