Skocz do zawartości

BMW i8


DoLeCk

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze linia nadwozia jest ładna i jak na sportowe auto przystało "szybka" to do momentu otwierania drzwi mi się podobało. Gwoździem do trumny był subtelny prze malutki nocnik na środku maski...

Już sobie wyobrażam wysiadającego kierowcę na naszych polskich parkingach hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze linia nadwozia jest ładna i jak na sportowe auto przystało "szybka" to do momentu

> otwierania drzwi mi się podobało. Gwoździem do trumny był subtelny prze malutki nocnik na

> środku maski...

> Już sobie wyobrażam wysiadającego kierowcę na naszych polskich parkingach

Mam mieszane uczucia - z jednej strony samochód wydaje się dość ciekawy zarówno stylistycznie jak i technologicznie, z drugiej przeraża mnie bardzo mały zasięg na baterii - tylko 35 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam mieszane uczucia - z jednej strony samochód wydaje się dość ciekawy zarówno stylistycznie jak i

> technologicznie, z drugiej przeraża mnie bardzo mały zasięg na baterii - tylko 35 km.

Ale to jest hybryda plug in, a nie czysty elektryk. Bateria bardziej pełni role KERS niż zasilania podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może zasilany jest dwiema bateryjkami 9V

> Na polskiej stronie nie ma żadnych informacji technicznych póki co.

Są na niemieckiej stronie.

Łącznie 362 KM 4,5 do setki średnie spalanie 2,5 litra. Silnik spalinowy 3 cylindry 1,5 litra 230 KM napęd 4x4 blisko 4,7m długości, a wiec duże auto jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale to jest hybryda plug in, a nie czysty elektryk. Bateria bardziej pełni role KERS niż zasilania

> podczas jazdy.

To prawda, co nie zmienia faktu ze nie spełnia on mojego wymogu na plug-in hybrid - minimum 50 km zasięgu na baterii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odległość do pracy żony

Przy spokojnej, płynnej jeździe pewnie do uzyskania. Przynajmniej początkowo.

Z tego co doczytałem u Niemców.

Z przodu jest elektryk i napędza koła przednie. Z tylu jest benzyniak i napędza koła tylne. Rozkład masy typowy dla bmw 50:50.

Tak BTW mogliby oferować wersje bez tego elektrozlomu tylko z napędem tylnym przy masie 1000 kg spokojnie by te 230 KM wystarczyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Już sobie wyobrażam wysiadającego kierowcę na naszych polskich parkingach

Wydaje sie praktyczniejsze niż otwór strzelniczy powstały w wyniku otwarcia drzwi na wąskim miejscu parkingowym. Tu drzwi idą w górę odsłaniając więcej przestrzeni do wyjścia ale jednocześnie patrząc od czoła auta nie zabierają dużo miejsca z boku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeszcze linia nadwozia jest ładna i jak na sportowe auto przystało "szybka" to do momentu

> otwierania drzwi mi się podobało. Gwoździem do trumny był subtelny prze malutki nocnik na

> środku maski...

> Już sobie wyobrażam wysiadającego kierowcę na naszych polskich parkingach

Bmw I8 brzmi jak procesor Intela no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W rzeczy samej, o 850i które miało 7,4 do setki z automatem czyli o sekundę więcej niż dzisiejszy

> Dwulitrowy diesel w kompakcie nawet bez chipa.

To prawda że wyścig mocy i osiągów trwa - obecnie kompakty mają lepsze przyspieszenia do setki niż pojazdy supersportowe z czasów kiedy jeszcze zbieraliśmy katalogi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.