szastan Napisano 6 Października 2013 Udostępnij Napisano 6 Października 2013 to mi się podobają. Można potraktować to jako żal-wątek, w końcu pierwszy raz stanąłem twarzą w twarz z Chargerem i jeszcze bardziej sie w nim zabujałem. Żeby jeszcze tylko warunki i $$ do utrzymania tego były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 6 Października 2013 Udostępnij Napisano 6 Października 2013 ceny 3 generacji są jeszcze do zniesienia koło 70 tys za niezły egzemplarz... 2 generacja jest jednak piękniejsza i droższa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 6 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2013 tak jak pisałem, kupno to nie problem a 3-cia mi się najbardziej podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > to mi się podobają. Można potraktować to jako żal-wątek, w końcu pierwszy raz stanąłem twarzą w > twarz z Chargerem i jeszcze bardziej sie w nim zabujałem. Żeby jeszcze tylko warunki i $$ do > utrzymania tego były charger mnie nigdy jakoś specjalnie nie interesował... coś z mojej kolekcji foto: jakbym miał iść w MC, to tylko Camaro 67-69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > tak jak pisałem, kupno to nie problem a 3-cia mi się najbardziej podoba gazior zamontujesz i będziesz sobie popylał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > gazior zamontujesz i będziesz sobie popylał paliwo to też nie problem, co ty z tymi najniższymi kosztami wyjeżdżasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > charger mnie nigdy jakoś specjalnie nie interesował... > coś z mojej kolekcji foto: > jakbym miał iść w MC, to tylko Camaro 67-69 tak jak mówi rejestracja, awesome Camaro jest badass, ale Charger jest większy, szczególnie ass i to mnie w nim urzeka że to największa landara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 On jest z RodZ Factory , fajnie furki tam mają https://www.facebook.com/rodzfactory/photos_stream Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 7 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > On jest z RodZ Factory , fajnie furki tam mają > https://www.facebook.com/rodzfactory/photos_stream ano, Corvette i Ranchero też były Korweta miała problem, straciła prąd po małym zwarciu przy próbie ruszenia zblokowanego rozrusznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > On jest z RodZ Factory U don't say! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 > U don't say! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 7 Października 2013 Udostępnij Napisano 7 Października 2013 Nie no, bez urazy, po prostu mowisz o tym Gdanszczanom i to mnie rozbawilo . Od paru lat obserwowalem z okna swojego pokoju jak na sasiednim podworku rodzil sie ten potworek. Na poczatku byl taka poczwarka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 > paliwo to też nie problem, co ty z tymi najniższymi kosztami wyjeżdżasz A o jakich kosztach mówisz - poza spalaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 > A o jakich kosztach mówisz - poza spalaniem? też mi się wydaje, że serwis to będzie banalny jeśli egzemplarz jest zadbany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 > też mi się wydaje, że serwis to będzie banalny jeśli egzemplarz jest zadbany Takie przyjąłem założenie - sprzęt albo w bdb stanie, albo po odbudowie. Duże, niewysilone motory, mechaniczne automatyczne skrzynie, podejrzewam, ze w zawiasie cuda też nie siedzą... , Wiadomo, że opony, klocki, tarcze, etc. droższe, ale chyba to nie robi takiej różnicy. Takie moje gdybanie - może właściele/użyszkodnicy się wypowiedza? Kiedyś chyba w temacie był gnWasyl (czy jakoś tak). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 > to mi się podobają. Można potraktować to jako żal-wątek, w końcu pierwszy raz stanąłem twarzą w > twarz z Chargerem i jeszcze bardziej sie w nim zabujałem. Żeby jeszcze tylko warunki i $$ do > utrzymania tego były wóz mojego znajomego pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 8 Października 2013 Udostępnij Napisano 8 Października 2013 > Takie przyjąłem założenie - sprzęt albo w bdb stanie, albo po odbudowie. > Duże, niewysilone motory, mechaniczne automatyczne skrzynie, podejrzewam, ze w zawiasie cuda też > nie siedzą... , > Wiadomo, że opony, klocki, tarcze, etc. droższe, ale chyba to nie robi takiej różnicy. > Takie moje gdybanie - może właściele/użyszkodnicy się wypowiedza? > Kiedyś chyba w temacie był gnWasyl (czy jakoś tak). gn11 i tak siedzę w tym, części i serwis jest tańszy niż większości europejczyków i japońców, blachy sporo kosztują ale sama eksploatacja czy nawet większe naprawy w robocie i częściach zazwyczaj wychodzą taniej. na przykładzie Corvette C3 '78 mojego brata: - tarcze hamulcowe (tarczopiasty) komplet na cały wóz: 600 PLN, robota ok 100 PLN - klocki hamulcowe (EBC) na cały wóz 300 PLN, robota ok 80 PLN - końcówki kierownicze kpl 4. 250 PLN, robota 80 PLN - łączniki stabilizatora 56 PLN, robota 50 PLN - filtr oleju 35 PLN, robota z olejem 100 PLN -tuleje drążków kierowniczych 2 szt, 100 PLN - amortyzatory Monroe na cały wóz 550 PLN, robota 250 PLN chyba tanio jak na stary wóz a da się taniej jak się ze mną pogada miło pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2013 > A o jakich kosztach mówisz - poza spalaniem? Czy wy uważacie ze takie auta są bezobsługowe a części zamienne dostępne są jak do Pandy? Kolejna sprawa to garazowanie, wymiary są mocno niestandardowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2013 > gn11 > i tak siedzę w tym, części i serwis jest tańszy niż większości europejczyków i japońców, blachy > sporo kosztują ale sama eksploatacja czy nawet większe naprawy w robocie i częściach zazwyczaj > wychodzą taniej. na przykładzie Corvette C3 '78 mojego brata: > - tarcze hamulcowe (tarczopiasty) komplet na cały wóz: 600 PLN, robota ok 100 PLN > - klocki hamulcowe (EBC) na cały wóz 300 PLN, robota ok 80 PLN > - końcówki kierownicze kpl 4. 250 PLN, robota 80 PLN > - łączniki stabilizatora 56 PLN, robota 50 PLN > - filtr oleju 35 PLN, robota z olejem 100 PLN > -tuleje drążków kierowniczych 2 szt, 100 PLN > - amortyzatory Monroe na cały wóz 550 PLN, robota 250 PLN > chyba tanio jak na stary wóz a da się taniej jak się ze mną pogada miło > pzdr Podajesz koszt elementów eksploatacyjnych, napisz co z częściami do np silnika, skrzyni, co w przypadku uwalenia mostu itd. Nie porwał bym sie na kupno MC bez odpowiedniego zaplecza finansowego przeznaczonego na utrzymanie / konserwacje auta. Zwyczajnie było by mi szkoda maszynę zaniedbywac :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2013 > wóz mojego znajomego > pzdr Przewiózłby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 9 Października 2013 Udostępnij Napisano 9 Października 2013 > Czy wy uważacie ze takie auta są bezobsługowe Jak wyżej napisałem - uważam, że ze względu na konstrukcję są mniej awaryjne, niż współczesne auta. > a części zamienne dostępne są jak do Pandy? Dlaczego popadasz w skrajności? Kolega wyżej podał jakieś przykładowe kwoty - tyłka nie urywają. > Kolejna sprawa to garazowanie, wymiary są mocno niestandardowe Z tym damy rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2013 > Jak wyżej napisałem - uważam, że ze względu na konstrukcję są mniej awaryjne, niż współczesne auta. > Dlaczego popadasz w skrajności? Kolega wyżej podał jakieś przykładowe kwoty - tyłka nie urywają. > Z tym damy rade. tez wyżej napisałem, o częściach eksploatacyjnych możemy rozmawiać, ale nie uwierzę w to, że tego typu auta nie trzeba serwisować ponad to. Choćby spójrz na zdjęcie, które wkleił Spavatch. Troszkę $ i pracy trzeba włożyć żeby doprowadzić to do zadowalającego stanu. Oczywiście, są zapewne egzemplarze zadbane, które przynajmniej na początku nie wymagają wkładu finansowego, tylko ile one kosztują to raz, a dwa ile ten stan się będzie utrzymywać? Z garażem oczywiście że damy radę, ale to są kolejne $$ do wydania miesiąc w miesiąc Chętnie bym się przekonał że się mylę, ale to by musiał właściciel takiego pojazdu faktycznie skrobnąć ile kasy władował na start i ile wkłada rok do roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 9 Października 2013 Udostępnij Napisano 9 Października 2013 Kolor rodyjski. Wolalbym jednak cos ciut mniejszego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 9 Października 2013 Udostępnij Napisano 9 Października 2013 > Przewiózłby? pogadam i dam znać pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 9 Października 2013 Udostępnij Napisano 9 Października 2013 > Podajesz koszt elementów eksploatacyjnych, napisz co z częściami do np silnika, skrzyni, co w > przypadku uwalenia mostu itd. Nie porwał bym sie na kupno MC bez odpowiedniego zaplecza > finansowego przeznaczonego na utrzymanie / konserwacje auta. Zwyczajnie było by mi szkoda > maszynę zaniedbywac :/ ok. wszystko nowe dla Chevroleta Corvette 1978, Mopary parę procent droższe, Fjordy podobnie jak Chevy : SILNIK komplet tłoków seria 8 sztuk - 750 PLN pierścienie tłokowe kpl na 8 - 350 PLN popychacze zaworowe 16 szt - 300 PLN wałek rozrządu 500 PLN komplet zaworów 32 szt - 350 PLN komplet uszczelek na cały silnik 340 PLN remont silnika max 3000 PLN robocizna SKRZYNIA zestaw naprawczy kompletny 700 PLN, robocizna do 3000 PLN konwerter 900 PLN, wymiana ok 300 PLN filtr oleju skrzyni 90 PLN MOST zestaw naprawczy mostu (komplet uszczelek, uszczelniaczy i łożysk) 580 PLN, robocizna do 500 PLN przełożenie (atak + talerz) 1700 PLN, robocizna do 1500 PLN pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2013 > ok. wszystko nowe dla Chevroleta Corvette 1978, Mopary parę procent droższe, Fjordy podobnie jak > Chevy : > SILNIK > komplet tłoków seria 8 sztuk - 750 PLN > pierścienie tłokowe kpl na 8 - 350 PLN > popychacze zaworowe 16 szt - 300 PLN > wałek rozrządu 500 PLN > komplet zaworów 32 szt - 350 PLN > komplet uszczelek na cały silnik 340 PLN > remont silnika max 3000 PLN robocizna > SKRZYNIA > zestaw naprawczy kompletny 700 PLN, robocizna do 3000 PLN > konwerter 900 PLN, wymiana ok 300 PLN > filtr oleju skrzyni 90 PLN > MOST > zestaw naprawczy mostu (komplet uszczelek, uszczelniaczy i łożysk) 580 PLN, robocizna do 500 PLN > przełożenie (atak + talerz) 1700 PLN, robocizna do 1500 PLN > pzdr No i to sa koszty które trzeba założyć imho raz na jakiś czas, ale fakt faktem teoretycznie tragicznie nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2013 > pogadam i dam znać > pzdr petarda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 > ok. wszystko nowe dla Chevroleta Corvette 1978, Mopary parę procent droższe, Fjordy podobnie jak > Chevy : > SILNIK > komplet tłoków seria 8 sztuk - 750 PLN > pierścienie tłokowe kpl na 8 - 350 PLN > popychacze zaworowe 16 szt - 300 PLN > wałek rozrządu 500 PLN > komplet zaworów 32 szt - 350 PLN > komplet uszczelek na cały silnik 340 PLN > remont silnika max 3000 PLN robocizna a gdzie obróbka głowic? to jest po 600 PLN sztuka nie wierze ze wszystkie uszczelki to tylko 340 PLN. przecia jest masa oringów, flansz itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 > No i to sa koszty które trzeba założyć imho raz na jakiś czas, ale fakt faktem teoretycznie > tragicznie nie jest Przede wszystkim liczy sie to, ze czesci w ogole sa dostepne, a nie tak jak z co bardziej wymyslna wloszczyzna, ze nawet tarcze hamulcowe musisz przetaczac z innego modelu/marki aby podpasowaly . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 11 Października 2013 Udostępnij Napisano 11 Października 2013 > ok. wszystko nowe dla Chevroleta Corvette 1978, Mopary parę procent droższe, Fjordy podobnie jak > Chevy : A jak z dostepnością i cenami blach oraz wszelkiego rodzaju galanterii (szyby, listewki, plastiki, uszczelki, itp.)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > A jak z dostepnością i cenami blach oraz wszelkiego rodzaju galanterii (szyby, listewki, plastiki, > uszczelki, itp.)? do najbardziej popularnych modeli sa i cenowo spoko, nawet w PL używki można już mieć pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > a gdzie obróbka głowic? to jest po 600 PLN sztuka no ja płace mniej za sztukę ale to i tak przypadłość V-ek ze takie rzeczy x 2, nie ma róży bez kolców choć te wydają się dość małe i nieszkodliwe na tle bmw, vw i innych mercedesów > nie wierze ze wszystkie uszczelki to tylko 340 PLN. przecia jest masa oringów, flansz itp. proszę niewierny Tomaszu: VICTOR REINZ Part # FS1178VK without Cylinder Head Bolts; Contains Cylinder Head Gasket; Exhaust Pipe Gasket not Included cena: $71.79 = 236 PLN (detal przy kursie dolara 3.3 bez kosztów sprowadzenia) uszczelki wydechu VICTOR REINZ Part # MS7110X cena: $4.51 = 14.8 PLN (detal przy kursie dolara 3.3 bez kosztów sprowadzenia) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 > no ja płace mniej za sztukę ale to i tak przypadłość V-ek ze takie rzeczy x 2, nie ma róży bez > kolców choć te wydają się dość małe i nieszkodliwe na tle bmw, vw i innych mercedesów > proszę niewierny Tomaszu: > VICTOR REINZ Part # FS1178VK > without Cylinder Head Bolts; Contains Cylinder Head Gasket; Exhaust Pipe Gasket not Included > cena: $71.79 = 236 PLN (detal przy kursie dolara 3.3 bez kosztów sprowadzenia) > uszczelki wydechu > VICTOR REINZ Part # MS7110X > cena: $4.51 = 14.8 PLN (detal przy kursie dolara 3.3 bez kosztów sprowadzenia) > pzdr jak ja nie lubie bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 > jak ja nie lubie bmw Widzisz - trzeba było siakiegoś hamerykanckiego bulgota kupić, a nie auto młodzieży wiejskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 > Widzisz - trzeba było siakiegoś hamerykanckiego bulgota kupić, a nie auto młodzieży wiejskiej. widze widze strasznie chętnie się nademną pastwisz podsumowując sobie budzet z 2 lat wydany na bmke (ciagle rośnie), to miałbym prawdziwego MC pełną gębą w tej kasie... no ale cóż gdzie raz zrobione już by latało, bez pierdyliona komputerów, czujników, pstryków elektryków, które co chwila siadają to auto pochłania 2x wiecej kasy niż "normalne". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 > widze widze strasznie chętnie się nademną pastwisz To tak z sympatii. > podsumowując sobie budzet z 2 lat wydany na bmke (ciagle rośnie), to miałbym prawdziwego MC pełną > gębą w tej kasie... no ale cóż gdzie raz zrobione już by latało, bez pierdyliona komputerów, > czujników, pstryków elektryków, które co chwila siadają > to auto pochłania 2x wiecej kasy niż "normalne". Ja cały czas myślę o caprice... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 > To tak z sympatii. > Ja cały czas myślę o caprice... To dobrze myślisz, taki na TBI robi robotę, a i gumę umi spalić pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 > To dobrze myślisz, Wiem. > taki na TBI robi robotę, Możesz jasniej. > a i gumę umi spalić Eeee, bardziej chodzi o majestatyczne pływanie po okolicy z zimnym łokciem. > pzdr Również! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Października 2013 Udostępnij Napisano 16 Października 2013 > To tak z sympatii. > Ja cały czas myślę o caprice... ja kcem czarną impale z 67. i zrobić ją tak jak ta z Supernatural czyli w sumie tylko felunek te drzwi bez słupków - mega jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
honza Napisano 24 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2013 > To dobrze myślisz, taki na TBI robi robotę, a i gumę umi spalić > pzdr Bylem w tamtym tygodniu na powsinskiej na pierwszej robocie z ptakiem. Dostal nowe przewody paliwowe a irytujacy swierszcz spod maski okazal sie brakiem plynu we wspomaganiu ale co to dla niego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2013 > to mi się podobają. Można potraktować to jako żal-wątek, w końcu pierwszy raz stanąłem twarzą w > twarz z Chargerem i jeszcze bardziej sie w nim zabujałem. Żeby jeszcze tylko warunki i $$ do > utrzymania tego były A jak to sie stalo, ze ja taka imperzke przegapilem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2013 > to mi się podobają. Można potraktować to jako żal-wątek, w końcu pierwszy raz stanąłem twarzą w > twarz z Chargerem i jeszcze bardziej sie w nim zabujałem. Żeby jeszcze tylko warunki i $$ do > utrzymania tego były A co powiecie o tym http://www.motorhouse.info/katalog/index...449&iType=1 http://www.mobile.de/pl/marka/ford/model/mustang/vhc:car,pgn:2,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:ford,mdl:mustang,prx:10001/pg:vipcar/186488163.html'>2 http://www.mobile.de/pl/marka/ford/model/mustang/vhc:car,pgn:3,pgs:50,srt:date,sro:desc,mke:ford,mdl:mustang,prx:10001/pg:vipcar/159698979.html'>3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 1 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2014 > A jak to sie stalo, ze ja taka imperzke przegapilem.... na gdmoto był anons ps. popraw linki, najlepiej przy pomocy czegoś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2014 > na gdmoto był anons > ps. popraw linki, najlepiej przy pomocy czegoś takiego siem edit skonczyl-dziieki za tiny - ale przeca u nas jak sie wkleja to "jakis tekst" wyskakiwal a link "ukryty/podaliasowany byl) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.