ghost2255 Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > o, nie bralem pod uwage. Obejrze > Jezdzi to jakos czy po obecnym aucie bede mial odruch pedalowania? Ja się przesiadłem z A4 na VW up! Ale ja robię 95% przebiegu w mieście i 70% jeżdżę sam. Te nowe autka mają całkiem żwawe silniczki, więc nie sądzę, że będzie jakoś tragicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > o, nie bralem pod uwage. Obejrze > Jezdzi to jakos czy po obecnym aucie bede mial odruch pedalowania? Moim zdaniem na pewno będziesz miał ten odruch Niezależnie od tego jakie osiągi to auto oferuje w porównaniu z Twoim obecnym, to skrzynia CVT powoduje że masz wrażenie że auto nie przyśpiesza Obroty auta są zupełnie niezależne od tego jaka jest prędkość. Przy bucie do podłogi, obroty są non stop na maks, a auto jakoś się zbiera, ale wrażenie jest jakby ledwo jechało Jest też inna strona medalu. Przy jeździe miejskiej, obroty właściwie nigdy nie przekraczają 1500obr/min. Zazwyczaj to jest około 1200obr/min. Tak, to jest wolnossąca benzyna To oznacza wrażenia z jazdy elektrykiem, bo jest cisza i tylko odgłosy toczenia. No i samemu nie chcesz też wcale deptać, bo wiesz że będzie kara......obroty wzrosną i będzie głośno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > Np. Fabią 1.2 TSI z DSG > Gwarancja na 4 lata, a koszt przeglądów w ASO przez najbliższe 119.999 km to jakieś 2000-2500 zł Zmieniać Lagunę na Fabię? Różnica komfortu jazdy go powali. Wiem że pisze że komfort nie jest priorytetem, ale jednak za duża różnica. Wiem co pisze bo prywatnie ma L3 a służbowo Rapida 1,2 TSI 105 KM. Pod względem prowadzenia te auta dzieli przepaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > Zmieniać Lagunę na Fabię? Różnica komfortu jazdy go powali. Wiem że pize że komfort nie jest > priorytetem, ale jednak za duża różnica. Wiem co pisze bo prywatnie ma L3 a służbowo Rapida > 1,2 TSI 105 KM. Pod względem prowadzenia te auta dzieli przepaść. Ktoś wyżej pisze, że zamienił A4 na Up! więc w czym problem. Ma mało palić, mieć automat, tani serwis i jeszcze jako tako jechać. Wypisz wymaluj mój typ Hardcorowa wersja to właśnie Citigo/Up! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > Ktoś wyżej pisze, że zamienił A4 na Up! więc w czym problem. > Ma mało palić, mieć automat, tani serwis i jeszcze jako tako jechać. > Wypisz wymaluj mój typ > Hardcorowa wersja to właśnie Citigo/Up! Jestem hardkorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > wlascicielom paskow w tedeiku wlos na glowie sie jezy > to oni maja monopol na sciemnianie Zapraszam na obejrzenie paragonów z zapisanym przebiegiem przy każdym tankowaniu, z kart flotowych ze 150kkm. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > ma dpf i automat? DPF tak ale skrzynia ręczna. Tylko zobacz jaki to kredens i jakie opory powietrza... Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > DPF tak ale skrzynia ręczna. Tylko zobacz jaki to kredens i jakie opory powietrza... > Pozdrawiam. waga pewnie podobna. Najmniej jak mi sie udalo zejsc to 7.6. Jezdzac normalnie raczej nie przebija 8 wiec sie nie mecze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > Jestem hardkorem To auto wcale nie jest takim hardcorem To auto wypożyczyłem jakiś czas temu na 2 dni. Całkiem komfortowe jeździdełko. Wcale mnie specjalnie nie wytrzęsło No i mało palił. Średnio wyszło 5/100 Problem był z dynamiką. To nie przyśpieszało na żadnym biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > Jestem hardkorem Ja miałem być, ale chyba czekam na Fabię III Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > Zapraszam na obejrzenie paragonów z zapisanym przebiegiem przy każdym tankowaniu, z kart flotowych > ze 150kkm. > Pozdrawiam. ale ze to nie ASB to nie napisales ja odnosilem sie do tej skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 > To auto wcale nie jest takim hardcorem > To auto wypożyczyłem jakiś czas temu na 2 dni. Całkiem komfortowe jeździdełko. Wcale mnie > specjalnie nie wytrzęsło > No i mało palił. Średnio wyszło 5/100 > Problem był z dynamiką. To nie przyśpieszało na żadnym biegu Rok temu stałem przed podobnym dylematem jak autor wątku. Dodatkowo ja uparłem się na nowe prosto z salonu. W cenie ok 40-45tys. Nie było dużego wyboru. A dynamika A4 1.8 z 4-ro biegowym automatem wcale nie powala, wiec nie było szoku po przesiadce. Teraz leje benzynę a jeżdzę taniej, niż Audi na LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > o, nie bralem pod uwage. Obejrze > Jezdzi to jakos czy po obecnym aucie bede mial odruch pedalowania? Jakoś jeździ, tylko że inaczej. Wg mnie oszczędny nie jest. Poza tym o ile pamiętam do LPG trzeba było specjalną wersję zamawiać. Może Prius? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 hmm ale większość z nowoczesnych benzyn nie bardzo nadaje się do LPG... więc za dużego pola do wyboru mieć nie będziesz Może inaczej, nadaje się ale spala w cyklach i LPG i noPb na raz więc oszczędności znikome plus koszta instalki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RederOr Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 Fajnie, ale zmiana na mniejsze auto będzie się wiązała ze spadkiem komfortu. Laguna III to auto z gatunku tych bardziej komfortowych (wygodne, ciche, dobre materiały w środku), jeżeli będziesz chciał zachować ten poziom i mieć mniejszy samochód to pozostaje Ci poszukiwanie klasy C, ale premium (BMW, Alfa Romeo), a w żadnym z tych przypadków naprawy nie będą tanie i z pewnością nie zrekompensują niższego spalania (o ile takie będzie). Przesiądziesz się do np. Megane III to zapłaczesz po pierwszych 100 km jazdy za swoją Laguną (będzie głośno, ciasno i "dziwnie"). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > hmm ale większość z nowoczesnych benzyn nie bardzo nadaje się do LPG... EMdzej kup dzisiejszy Motor. Byc moze bede musial odszczekac to co napisalem o silnikach benzynowych w L3. Polecaja benzyniaka 2.0 t 204 kunie ale manual i do lpg. Jest tez wersja 17x KM z automatem turbodoladowana ale nie wiem czy do lpg sie nada. Obadaj sprawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > EMdzej kup dzisiejszy Motor. Byc moze bede musial odszczekac to co napisalem o silnikach > benzynowych w L3. Polecaja benzyniaka 2.0 t 204 kunie ale manual i do lpg. Jest tez wersja 17x > KM z automatem turbodoladowana ale nie wiem czy do lpg sie nada. Obadaj sprawe Się nada Tam wsadzali tylko pośredni wtrysk i ładnie się gazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > EMdzej kup dzisiejszy Motor. Byc moze bede musial odszczekac to co napisalem o silnikach > benzynowych w L3. Polecaja benzyniaka 2.0 t 204 kunie ale manual i do lpg. Jest tez wersja 17x > KM z automatem turbodoladowana ale nie wiem czy do lpg sie nada. Obadaj sprawe Ja obadałem, na otomoto 2.0 T , 3 latki, znalazłem 6 szt, w tym 5 to Coupe i tylko 3 z automatem. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Ja obadałem, na otomoto 2.0 T , 3 latki, znalazłem 6 szt, w tym 5 to Coupe i tylko 3 z automatem. > Powodzenia 3 sztuki łatwiej obadać niż. 500 paśnilow w tdi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > 3 sztuki łatwiej obadać niż. 500 paśnilow w tdi gorzej jak po tych 3 szt. skończą się pomysły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Października 2013 Udostępnij Napisano 15 Października 2013 > Ja obadałem, na otomoto 2.0 T , 3 latki, znalazłem 6 szt, w tym 5 to Coupe i tylko 3 z automatem. > Powodzenia to samo bylo jak szukalem obecnej. Po 3 miesiacach przegladania ogloszen przyjechala z salonu w DE. U nas jest malo automatow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.