Ecotec Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Proszę o opinie i ocenę tego malca, planuję kupić jeszcze w tym roku jakiegoś fiacika bo po sprzedaży syreny nie mogę się pozbierać i nie mam co robić w garażu a bora w TDI się nie psuje http://tablica.pl/oferta/fiat-126p-650-f...html#e94db4d9a5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 drogo coś? ostanio ktoś kupił ciekawego eleganta za 1200 PLN czytałeś opis sprzedającego? "Stan auta oceniam na bardzo dobry, z pewnością lepszy niż wielu golfów tedei od Pana Mirka." - ten malacz będzie lepszy jak Twoja BORA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Przez te naklejki wygląda badziewnie... Na zdjęciach stan wygląda na przyzwoity, pytanie czy nie kryje się w nim więcej niespodzianek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecotec Napisano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Dzwoniłem: luz na kierownicy, ręczny do poprawki, brak przeglądu, podobno podłoga zdrowa. Telefonicznie opuścił 300 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > Dzwoniłem: luz na kierownicy, ręczny do poprawki, brak przeglądu, podobno podłoga zdrowa. > Telefonicznie opuścił 300 zł. To i tak niewiele - zapewne wyjdzie sporo więcej. Strasznie psują wygląd te "dodatki" Jakby je pozdejmować, dać standardowe wloty powietrza, zrobić te dwa ogniska rdzy i przepolerować to nawet fajnie mógłby wyglądać. Jeśli prawdą jest to, że podłoga wyglada dobrze to po urwaniu jeszcze ze 200 PLN brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > To i tak niewiele - zapewne wyjdzie sporo więcej. > Strasznie psują wygląd te "dodatki" > Jakby je pozdejmować, dać standardowe wloty powietrza, czyli jakie, bo te są oryginalne dla tego rocznika >zrobić te dwa ogniska rdzy i przepolerować > to nawet fajnie mógłby wyglądać. > Jeśli prawdą jest to, że podłoga wyglada dobrze to po urwaniu jeszcze ze 200 PLN brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > czyli jakie, bo te są oryginalne dla tego rocznika Może się mylę, ale wydaje mi się że one nigdy nie były montowane fabrycznie. Były elementem takiego "tuningu" - miały lepiej "łapać" powietrze. Maluch rocznik 86' fabrycznie miał cienkie poziome. Potem weszły te szersze wloty poziome. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > Może się mylę, ale wydaje mi się że one nigdy nie były montowane fabrycznie. > Były elementem takiego "tuningu" - miały lepiej "łapać" powietrze. > Maluch rocznik 86' fabrycznie miał cienkie poziome. > Potem weszły te szersze wloty poziome. Mylisz się, fabrycznie odebrany maluch w 85 roku (pełen FL, wersja exportowa) miał takie wloty jak ten z ogłoszenia. To, że potem stosowali jeszcze wąskie z wcześniejszej wersji albo szersze z późniejszej - to norma - lata 85-88 to totalna składanka wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > Mylisz się, fabrycznie odebrany maluch w 85 roku (pełen FL, wersja exportowa) miał takie wloty jak > ten z ogłoszenia. OK - nie neguję. Pamiętam jak byłem z ojcem jak w grudniu 1986 odbierał w Polmozbycie na Łopuszańskiej Malucha. Klasyczna jak w tamtych czasach metoda wyboru auta czyli otwarcie drzwi i bieg do rozstawionych na hali ok. 30 samochodów. Każdy był inny: nie tylko kolor ale i sposób palenia, nowa/stara deska, jeden miał rozkładane siedzenie. Ale wloty wszystkie miały takie same - małe poziome. > To, że potem stosowali jeszcze wąskie z wcześniejszej wersji albo szersze z > późniejszej - to norma - lata 85-88 to totalna składanka wersji Później ojciec zakupił jako "lepsze" te pionowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > drogo coś? > ostanio ktoś kupił ciekawego eleganta za 1200 PLN To ja A tego z ogłoszenia to za sam opis bym skreślił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 > OK - nie neguję. > Pamiętam jak byłem z ojcem jak w grudniu 1986 odbierał w Polmozbycie na Łopuszańskiej Malucha. > Klasyczna jak w tamtych czasach metoda wyboru auta czyli otwarcie drzwi i bieg do rozstawionych na > hali ok. 30 samochodów. > Każdy był inny: nie tylko kolor ale i sposób palenia, nowa/stara deska, jeden miał rozkładane > siedzenie. > Ale wloty wszystkie miały takie same - małe poziome. > Później ojciec zakupił jako "lepsze" te pionowe. Pozwolę się się wtrącić... Wloty takie i takie były stosowane w połowie lat '80-tych. Poziome z reguły na rynek polski, pionowe na rynki zagraniczne. Ciekawostką jest, że w 1985 u nas mały, poziomy wlot łączony był z reguły z chromami, a w wersjach exportowych mały, pionowy wlot z szerokim plastykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 > Pozwolę się się wtrącić... Wloty takie i takie były stosowane w połowie lat '80-tych. Poziome z > reguły na rynek polski, pionowe na rynki zagraniczne. Ciekawostką jest, że w 1985 u nas mały, > poziomy wlot łączony był z reguły z chromami, a w wersjach exportowych mały, pionowy wlot z > szerokim plastykiem. Maluch mojego ojca z grudnia 86' - nowa deska - palony z podłogi - wąskie plastikowe zderzaki - poziome cienkie wloty - rozkładane skajowe siedzenia - brak dmuchawy - ogrzewana szyba - cienka kierownica - alternator - kolor zomo blue Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 > Maluch mojego ojca z grudnia 86' > - nowa deska > - palony z podłogi > - wąskie plastikowe zderzaki > - poziome cienkie wloty > - rozkładane skajowe siedzenia > - brak dmuchawy > - ogrzewana szyba > - cienka kierownica > - kolor zomo blue Maluch mojego ojca, potem mój z 1985 - nowa deska - palony z klucza - szerokie plastikowe zderzaki - pionowe małe wloty - brak dmuchawy - ogrzewana tylna szyba - gruba kierownica (ze znaczkiem FSM na przycisku sygnału) - kolor burgund Dodatkowo: - uchylne tylne szybki - alternator - kładzione oparcie tylne - tapicerka siedzeń i drzwi materiałowa (w odcieniu szarości) - rozkładane przednie fotele - małe kołpaki felg (ze znakiem fsm) - opony Michelin - podwójna cewka (brak palca rozdzielacza w aparacie zapłonowym) Był to tzw odrzut z eksportu - ze względu na wady lakiernicze, które ujawniły się po ok. 2 latach. Podczas mycia (ręcznego - nie było myjni karcher ) od szyb w górę, czyli słupki i dach robiły się matowe a szmata była koloru lakieru . Ale dzięki temu ojciec wywalczył w '88 przekładkę karoserii - nowa była w kolorze szałwiowym i przed uzbrojeniem została zawieziona do MPT przy dawnej Wery Kostrzewy w W-wie (teraz Bitwy Warszawskiej 1920r ) i tak zasmarowana środkiem konserwującym w profile zamknięte, że ten nawet po 3 latach wypływał, gdy maluch postał na słońcu. Ale do czasu mojej stłuczki w 1994r nie było na nim grama rdzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob3rt Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 Mój z '89 miał: zderzaki p4,palony z linki,alternator,sztywne fotele,duże wloty,brak dmuchawy,szyba ogrzewana,metalowe kołpaczki FIAT,alternator,brak zapalniczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 > Mój z '89 miał: zderzaki p4,palony z linki,alternator,sztywne fotele,duże wloty,brak > dmuchawy,szyba ogrzewana,metalowe kołpaczki FIAT,alternator,brak zapalniczki. Brak zapalniczki to chyba aż do Eleganta był standardem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 > Brak zapalniczki to chyba aż do Eleganta był standardem A w Elegantach były seryjne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 > Maluch mojego ojca z grudnia 86' > - nowa deska > - palony z podłogi > - wąskie plastikowe zderzaki > - poziome cienkie wloty > - rozkładane skajowe siedzenia > - brak dmuchawy > - ogrzewana szyba > - cienka kierownica > - alternator > - kolor zomo blue Dla porównania Maluch dziadka, aktualnie mój z lipca 86' - stara deska - palony z podłogi - wąskie plastikowe zderzaki - poziome cienkie wloty - nierozkładane skajowe siedzenia - brak dmuchawy - brak ogrzewanej szyby - cienka kierownica - prądnica - kolor biały Bianco Corfu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 8 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2013 > A w Elegantach były seryjne?? Nie wiem - szczerze mówiąc w Elegancie to tylko w salonie siedziałem - w życiu nie jechałem/prowadziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 > Nie wiem - szczerze mówiąc w Elegancie to tylko w salonie siedziałem - w życiu nie > jechałem/prowadziłem. Jeździ tak samo jak inne kaszle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 > Jeździ tak samo jak inne kaszle Szczerze?? Bzdura!! Ja odczuwam różnicę między EL, a FL, o ST nawet nie wspomnę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecotec Napisano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 Kupiłem dzisiaj fiacika z 1980 roku, piszta co checeta dostałem dużo części sporo wartych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 10 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 > Szczerze?? Bzdura!! > Ja odczuwam różnicę między EL, a FL, o ST nawet nie wspomnę... Miałem wszystkie możliwe. Jakie różnice? Osiągi? Prowadzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gardi1 Napisano 10 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 > Kupiłem dzisiaj fiacika z 1980 roku, piszta co checeta dostałem dużo części sporo wartych ile Cię taki zestaw kosztował - maluch zacny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecotec Napisano 11 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > ile Cię taki zestaw kosztował - maluch zacny 3500 zł. Maluch po lakierowaniu, piaskowane felgi + sporo części np. 2 nowe błotniki przód, 4 zderzaki, rozrusznik, felga, uszczelki, lampy, bębny, zwrotnice, obudowę skrzyni begów, pokrowce z epoki, nową plandekę do przykrycia itd. Jest tego dużo, autko ma kilka dupereli do zrobienia ale po to kupiłem aby grzebać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Miałem wszystkie możliwe. Jakie różnice? Osiągi? Prowadzenie? Komfort jazdy pomiędzy ST84 jest zupełnie inny niż w FL94 i całkiem różny od EL99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > 3500 zł. Maluch po lakierowaniu, piaskowane felgi + sporo części np. 2 nowe błotniki przód, 4 > zderzaki, rozrusznik, felga, uszczelki, lampy, bębny, zwrotnice, obudowę skrzyni begów, > pokrowce z epoki, nową plandekę do przykrycia itd. Jest tego dużo, autko ma kilka dupereli do > zrobienia ale po to kupiłem aby grzebać Więcej fotek daj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Komfort jazdy Że co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Komfort jazdy pomiędzy ST84 jest zupełnie inny niż w FL94 i całkiem różny od EL99 No ale czym tak naprawdę miałoby się to różnić ? Akurat w Maluchu w tym zakresie (komfortu) wiele nie zmieniono Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > No ale czym tak naprawdę miałoby się to różnić ? > Akurat w Maluchu w tym zakresie (komfortu) wiele nie zmieniono Wspomnę tylko o innym rodzaju wytłumień, stosowaniu mas na łączeniach blach , regulowanych fotelach, regulacji nawiewu, podświetlenia instrumentów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Że co? Porównaj np. do osinobusa i jeszcze raz zabierz głos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Wspomnę tylko o innym rodzaju wytłumień, stosowaniu mas na łączeniach blach , Ciekaw jestem czy te pierwsze dziurkowane tapicerki, które schodziły jeszcze na tylne słupki były lepsze (lepiej tłumiły) niż późniejsza wykładzina na dykcie przyklejona do dachu > regulowanych > fotelach, To oczywiste... >regulacji nawiewu, W zasadzie jedyna zmiana to przeniesienie od FL-a środkowych nawiewów spod deski na deskę. > podświetlenia instrumentów... No tutaj to pojechałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Porównaj np. do osinobusa i jeszcze raz zabierz głos Widzę twój fanatyzm ale daj sobie spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Ciekaw jestem czy te pierwsze dziurkowane tapicerki, które schodziły jeszcze na tylne słupki były > lepsze (lepiej tłumiły) niż późniejsza wykładzina na dykcie przyklejona do dachu To pojechałeś. Na samym początku była malutka podsufitka klejona do dachu. Później weszła ta większa, która zawsze opadła... Ta dziurkowana była rzemieślnicza. > To oczywiste... Nooo > W zasadzie jedyna zmiana to przeniesienie od FL-a środkowych nawiewów spod deski na deskę. A elektowentylator kolego?? A przeniesienie włącznika ogrzewania spod tylnej kanapy na tunel?? > No tutaj to pojechałeś Podświetlenie zegarów w FLu jest dużo lepsze nż w ST, a EL ma jeszcze lepsze zegary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Widzę twój fanatyzm ale daj sobie spokój To nie jest fanatyzm... Bądźmy sprawiedliwi. Ludzie mieli kiedyś wybór autobus, osinobus, własne nóżki albo 126p. Ludzie marzyli o 126p i latami okładali pieniądze... A że zwyczajnie się zestarzał i nie nadąża na nowoczesnymi autami to inna kwestia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > To nie jest fanatyzm... To przeczytaj swoje wcześniejsze wypowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > To pojechałeś. Na samym początku była malutka podsufitka klejona do dachu. Później weszła ta > większa, która zawsze opadła... Ta dziurkowana była rzemieślnicza. Zaraz, zaraz - ja kojarzę dziurkowaną (biały, a w każdym razie jasny skay) z Maluchów <80' Nie sądzę żeby to była rzemieślicza robota. > Nooo > A elektowentylator kolego?? OK - to dawało kolosalną różnicę, bo w ogóle ruch powietrza się odbywał. > A przeniesienie włącznika ogrzewania spod tylnej kanapy na tunel?? Tylko i wyłącznie zmiana położenia dźwigni - sama klapka nadal była w tym samym miejscu tunelu. > Podświetlenie zegarów w FLu jest dużo lepsze nż w ST, a EL ma jeszcze lepsze zegary Tak naprawdę to różnicą jakościową w stosunku do Malucha był Bis. Inny silnik (jednak był cichszy), "normalne" ogrzewanie. O dwubiegowej dmuchawie czy tylnej wycieraczce nie wspomnę. Tak naprawdę Maluch nigdy nie doczekał się (poza wspomnianym Bisem) żaden gruntownej modernizacji. Mimo, że zmian zapewne był setki tak naprawdę po rozebraniu budy do goła Maluch (blachy konstrukcyjne) to praktycznie niezmieniona konstrukcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 Praktycznie tak samo jak Polonez Goła buda to prawie to samo czy Borek czy Plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Praktycznie tak samo jak Polonez Goła buda to prawie to samo czy Borek czy Plus I zgodzę się i nie zgodzę W Polonezie duża część konstrukcji i oblachowania nadwozia była całkowicie niezmieniona przez cały okres produkcji np. drzwi. W związku z tym drzwi z najwcześniejszego "borewicza" można wstawić do ostatniego Plusa Zmiany jak to niestety było w polskiej produkcji samochodowej były robione "po taniości". Ale jednocześnie w Polonezie było kilka znaczących zmian, których np. w Maluchu nie było (za to Maluchowi wygładzono blachy). - rozkładana tylna kanapa (może ktoś nie pamięta, ale przez pierwsze kilka lat kanapa była w stylu Dużego Fiata - czyli wygodnie zachodzące boki oparcia, ale niestety na stałe - dodatkowe okienko w "akwarium" - usunięcie progu bagażnika i wydłużenie klapy w "przejściówce" Z mechanicznych należy wspomnieć o różnych silnikach (mocniejsze wersje 82KM, później standardowy 1.6), wspomaganie (najpierw jako opcja, później jako standard), opcjonalna klimatyzacja, elektryka, czy na samym końcu zmieniona deska. Oczywiście w obecnych czasach takie zmiany budzą uśmiech politowania ponieważ zakres zmian z kiludziesięciu lat produkcji jest mniejszy niż obecnie lifting jednego modelu współczesnego samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 To była rzemieślnicza podsufitka... Maluch kosztował na tyle nieduża kasę, że nie warto było go modernizować stąd nieielkie zmiany. Zmian tych było jednak na tyle dużo, że można siedzieć godzinami i opowiadać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > To przeczytaj swoje wcześniejsze wypowiedzi Fanatyzmem byłoby mówienie, że 126p to najlepsze auto na świece... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecotec Napisano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > Więcej fotek daj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 fajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 Fajny!! Jeżeli pod lakierem nie jest nic spartaczone, tzn. grube warstwy szpachli, to dobra baza do dalszych prac... Na dzień dobry do wywalenia kondomy z reflektorów, a do wymiany klamki i wycieraczki (ramiona z piórami) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > Fajny!! > Jeżeli pod lakierem nie jest nic spartaczone, tzn. grube warstwy szpachli, to dobra baza do > dalszych prac... > Na dzień dobry do wywalenia kondomy z reflektorów, a do wymiany klamki i wycieraczki (ramiona z > piórami) Skoro już lecimy z klasyką czy przednia i tylna uszczelka szyby była w najstarszych Maluchach ze srebrnym klinem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecotec Napisano 12 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 Rozumiem że wycieraczki powinny być w chromie a klamki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JustRalf Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > Rozumiem że wycieraczki powinny być w chromie a klamki ? Klamki też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > Skoro już lecimy z klasyką czy przednia i tylna uszczelka szyby była w najstarszych Maluchach ze > srebrnym klinem ? Tak. Nie wiem, do którego rocznika, ale 1978 na pewno taki klin miał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOM_NIK Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > Tak. Nie wiem, do którego rocznika, ale 1978 na pewno taki klin miał 79 już nie miał uszczelek z klinem więc ten też nie powinien mieć klamki wycieraczki chrom jak najbardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemosabe Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > Kupiłem dzisiaj fiacika z 1980 roku, piszta co checeta dostałem dużo części sporo wartych Jakbym widział naszego starego. I rocznik się zgadza i kolor. Tylko my mieliśmy 600-tkę. Piękny Wróciły wspomnienia... Że też go sprzedaliśmy pod koniec lat '90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 12 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2013 > Z mechanicznych należy wspomnieć o różnych silnikach (mocniejsze wersje 82KM, później standardowy > 1.6), wspomaganie (najpierw jako opcja, później jako standard), opcjonalna klimatyzacja, > elektryka, czy na samym końcu zmieniona deska. Dla mnie jedną z najważniejszych modyfikacji był szeroki zawias a w zasadzie cały MR 93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.