Darczi Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 Pacjent to mój espace 1,9dcia sprawa sie ma tak. Otóż ubywa mi płynu chłodniczego, czasamijest mokre pod korkiem a czasami na wezyku dochodzącym do zbiorniczka, innych wycieków nie zauważyłem. Acha, płynu ubywa tylko i wyłącznie wtedy kiedy jest włączony nawiew, niewazne jaka temperatura bedzie cy 17 czy 26, po jakims czasie płynu ubędzie tyle że znajdzie się grubo pod stanem minimalnym. Gdzie szukać przyczyny? UPG? nagrzewnica? p.s. to sie zaczeło dziać od dnia kiedy moja nalała tak zwanego uszczelniacza do chłodnic, moze to miec jakiś związek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi39 Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 po co lala uszczelniacz? skoro tylko na nawiewie ja obstawiam nagrzewnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 > po co lala uszczelniacz? skoro tylko na nawiewie ja obstawiam nagrzewnice chciala pomóc, bo akurat wtedy nie było płynu (poprzedni właściciel to jakis knur ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi39 Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 ja bym upg nie obstawial obejrzyj nagrzewnice dalej chłodnice i węże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 > ja bym upg nie obstawial obejrzyj nagrzewnice dalej chłodnice i węże myslalem o nagrzewnicy...tylko że w środku pod dywanikami jest sucho, w nastepnym tygodniu jadę na płukanie całego układu plus sprawdzenie szczelnosci, zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 9 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2013 Gdyby to była nagrzewnica to czuć byłoby płyn kiedy ogrzewanie działa . Jesli nie ma objawów UPG czyli masełka pod korkiem/ przegrzewania się itp to poszukałbym białych zacieków w okolicach silnika/ węży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 10 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 Wymień korek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 > Gdyby to była nagrzewnica to czuć byłoby płyn kiedy ogrzewanie działa . Jesli nie ma objawów UPG > czyli masełka pod korkiem/ przegrzewania się itp to poszukałbym białych zacieków w okolicach > silnika/ węży. masełka nie ma ale jest ten cholerny osad, pozostałość po tym uszczelniaczu, bede szukał dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 > Wymień korek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 10 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 długo nim jeździsz ? jak się spisuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 10 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 > długo nim jeździsz ? jak się spisuje ? clio - megane - megane scenic - espace ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 10 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 > długo nim jeździsz ? jak się spisuje ? 2 miesiące, na poczatku bylo ok, potem male problemy z czujnikami połozenia wału i wałka rozrzadu, poza tym jakis magik tam grzebal przy elektronice i trzeba bylo poprawiać. Jak widzisz oprócz tego o czym pisalem wyzej oraz tego tematu auto sprawuje sie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 10 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 > 2 miesiące, na poczatku bylo ok, potem male problemy z czujnikami połozenia wału i wałka rozrzadu, > poza tym jakis magik tam grzebal przy elektronice i trzeba bylo poprawiać. Jak widzisz oprócz > tego o czym pisalem wyzej oraz tego tematu auto sprawuje sie dobrze zawsze mi się podobał i zawsze mnie dziwiło że one takie tanie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 10 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 > clio - megane - megane scenic - espace ? Bo to prawidłowy tok zakupowy Tylko jeszcze w dwóch ostatnich powinno być Grand Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 10 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 > clio - megane - megane scenic - espace ? nieee jak coś to raczej Scenic II po lifcie albo Scenic III Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 10 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2013 > Bo to prawidłowy tok zakupowy > Tylko jeszcze w dwóch ostatnich powinno być Grand jakoś nie podobał mi się i nie czułem że potrzebuje aż tak duży ale za to dzisiaj jak do mojego wsiadłem zobaczyłem że mam podgrzewane fotele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PannaDzika Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 ale dodam, układ ponoć był czyszczony, tak panowie twierdzili kiedy auto oddawaliśmy i jakiś czas było dobrze, dzieję się tak samo jak przed czyszczeniem, więc albo nagrzewnica ew. termostat ? Czasami z nawiewów zamiast ciepłego leci zimne powietrze, a może układ jest zapowietrzony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Wymień korek A co ma korek wspólnego z ubywaniem płynu z układu tylko podczas załączonej nagrzewnicy?? Pytam, bo mam bardzo podobny objaw tylko w innym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > ale dodam, układ ponoć był czyszczony, tak panowie twierdzili kiedy auto oddawaliśmy i jakiś czas > było dobrze, dzieję się tak samo jak przed czyszczeniem, więc albo nagrzewnica ew. termostat ? > Czasami z nawiewów zamiast ciepłego leci zimne powietrze, a może układ jest zapowietrzony ? Pewnie zanim ktoś tego nie rozbierze i nie zobaczy w jakim stanie tam wszystko jest to takie bez sensu gadanie. Ja pewnie bym wymienił ten termostat na start a jak by nie pomogło to wyciągnął chłodnice i nagrzewnice i zobaczył czy tam jakiegoś syfu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PannaDzika Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > Pewnie zanim ktoś tego nie rozbierze i nie zobaczy w jakim stanie tam wszystko jest to takie bez > sensu gadanie. Ja pewnie bym wymienił ten termostat na start a jak by nie pomogło to wyciągnął > chłodnice i nagrzewnice i zobaczył czy tam jakiegoś syfu nie ma. tak nam właśnie gościu powiedział że droga eliminacji zobaczy co mu dolega, no a ewentualnie nas potem zastrzeli upg nie ma to jak fiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > tak nam właśnie gościu powiedział że droga eliminacji zobaczy co mu dolega, no a ewentualnie nas > potem zastrzeli upg > nie ma to jak fiat nie jak Fiat tylko nie trzeba było syfu wlewać i zabijać samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2013 > A co ma korek wspólnego z ubywaniem płynu z układu tylko podczas załączonej nagrzewnicy?? > Pytam, bo mam bardzo podobny objaw tylko w innym aucie. To że korek reguluje w pewnym sensie cisnienie w układzie. Układ działa w nadciśnieniu, więc jak korek nie trzyma to może być problem z grzaniem, a jak nie puszcza to w końcu w najsłabszym punkcie ciśnienie wywali płyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > To że korek reguluje w pewnym sensie cisnienie w układzie. Układ działa w nadciśnieniu, więc jak > korek nie trzyma to może być problem z grzaniem, a jak nie puszcza to w końcu w najsłabszym > punkcie ciśnienie wywali płyn. no tak ale taka sama sytuacja powinna wystąpić również latem, a nie tylko zimą. załączenie nagrzewnicy nie ma wpływu na działanie korka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > no tak ale taka sama sytuacja powinna wystąpić również latem, a nie tylko zimą. > załączenie nagrzewnicy nie ma wpływu na działanie korka Ale korek mógł zdefektować akurat teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 13 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2013 > Ale korek mógł zdefektować akurat teraz? nie wiem jak u autora wątku ale u mnie sytuacja powtarza się każdej zimy. Latem płynu nie ubywa, tylko podczas grzania nagrzewnicą zimą. Dodam że wycieków nie zaobserwowałem a i brak również jakiś niepokojących zapachów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.