rwIcIk Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 2006-2013 2,4 V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > 2006-2013 2,4 V8 Teraz będą proekologiczne kosiarko-popierdułki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > 2006-2013 2,4 V8 ostatnia okazja zeby uslyszec ten odglos, pozniej dzwiek bedzie przypominal prace odkurzacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > ostatnia okazja zeby uslyszec ten odglos, pozniej dzwiek bedzie przypominal prace odkurzacza. na szczęście ma to być zdaje się V6 ... ale tylko 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Teraz będą proekologiczne kosiarko-popierdułki jestem ciekawy niezawodnosci. ciekawe jak redbull zalatwi sprawe aero oraz grzania sie motorka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > jestem ciekawy niezawodnosci. ciekawe jak redbull zalatwi sprawe aero oraz grzania sie motorka? Podejrzewam, że w 1 roku może być masakra z niezawodnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
doominik Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 A oprócz silników jakie będą zmiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > A oprócz silników jakie będą zmiany? Coś mówili, że przednie skrzydło ma być mniej rozbudowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bananan Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > A oprócz silników jakie będą zmiany? Za SokolimOkiem z Facebooka: http://www.auto-motor-und-sport.de/video/f1-technik-reglement-2014-im-video-7913407.html I wybiegając jeszcze bardziej w przyszłość: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > ostatnia okazja zeby uslyszec ten odglos, pozniej dzwiek bedzie przypominal prace odkurzacza. Przy obrotach rzędu 10 krpm i wyższych nie ma znaczenia ilość, czy układ cylindrów. Do dźwięku, jaki słyszymy bardziej przyczynia się moc wydobyta z cylindra. Porównaj chociażby z litrowym 4-ro cylindrowym silnikiem z motocykla, który ma odpowiedni wydech. Przy 12 krpm miód dla ucha porównywalny z dźwiękiem silnika F1. Na żywo w F1 fajnie słychać tylko na okrążeniu zjazdowym po GP, kiedy wszyscy jadą na obrotach rzędu 4 krpm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Przy obrotach rzędu 10 krpm i wyższych nie ma znaczenia ilość, czy układ cylindrów. Do dźwięku, > jaki słyszymy bardziej przyczynia się moc wydobyta z cylindra. Porównaj chociażby z litrowym > 4-ro cylindrowym silnikiem z motocykla, który ma odpowiedni wydech. Przy 12 krpm miód dla ucha > porównywalny z dźwiękiem silnika F1. Na żywo w F1 fajnie słychać tylko na okrążeniu zjazdowym > po GP, kiedy wszyscy jadą na obrotach rzędu 4 krpm. Brzmienie mercedesa 2014 Brzmienie hondy 2014 brakuje tych najwyzszych jazgotliwych rejestrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Podejrzewam, że w 1 roku może być masakra z niezawodnością. To mi się wydaje bardzo prawdopodobne. Kompletnie nowe konstrukcje, zbudowane od 0 i niezbyt duże możliwości ich dobrego, wszechstronnego przetestowania. Ze względu na tą zmianę mistrzostwa mogą być ciekawe, a wyniki nie do przewidzenia. Logicznie biorąc FIA powinna rozważyć przynajmniej na 1 sezon zwiększenie limitu silników przysługujących jednemu kierowcy (w tym roku to było 8 silników), bo końcówka sezonu może być bardzo ciężka i kary za dodatkowe silniki będą się sypać hurtem. Szkoda że FIA postanowiłą inaczej i w nowym sezonie limit silników na 1 kierowcę zmniejszono do zaledwie 5 i to przy większej liczbie wyścigów w sezonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Brzmienie mercedesa 2014 > Brzmienie hondy 2014 > brakuje tych najwyzszych jazgotliwych rejestrow. mogły by chociaż sapać zawory upustowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 Trzeba jeszcze wspomnieć o limicie paliwa jaki narzuciła FIA od 2014 roku ma być to 100 KG na wyścig z tąd mogą pojawić sie główne różnice między silnikami i swobodnym rozwijaniem duuużych mocy Dodam jeszcze że w 1985 roku z 1,492cc pojemności potrafiono wycisnąć 1400 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mily1979 Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Brzmienie mercedesa 2014 > Brzmienie hondy 2014 to jest straszne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > to jest straszne Mnie też się nie podoba może być jeszcze gorzej... bo chcą zjechać z obrotami jeszcze bardziej...w przyszłości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Trzeba jeszcze wspomnieć o limicie paliwa jaki narzuciła FIA od 2014 roku ma być to 100 KG na > wyścig z tąd mogą pojawić sie główne różnice między silnikami i swobodnym rozwijaniem > duuużych mocy ciekawe jak to bedzie wygladalo, czy co niektore bolidy nie beda stawaly klika okrazen przed koncem wyscigu. > Dodam jeszcze że w 1985 roku z 1,492cc pojemności potrafiono wycisnąć 1400 KM a ile wtedy te silniki wytrzymywaly? byly limity ilosci silnikow ? wtedy na kwalifikacje zakladano silnik co mial wytrzymac 2-3 okrazenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > to jest straszne na pocieszenie: (sluchac glosno!!!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > Coś mówili, że przednie skrzydło ma być mniej rozbudowane. F1 zapedzila sie za daleko z aero. Imponujace, ale jednak slepa uliczka utrudniajaca sciganie. Powzdychac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > ciekawe jak to bedzie wygladalo, czy co niektore bolidy nie beda stawaly klika okrazen przed koncem > wyscigu. > a ile wtedy te silniki wytrzymywaly? > byly limity ilosci silnikow ? > wtedy na kwalifikacje zakladano silnik co mial wytrzymac 2-3 okrazenia. Zgadza się Ogólnie zapowiada się ciekawie, sporo nowości i niewiadomych... tylko ten dzwięk nowych silników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > na pocieszenie: > (sluchac glosno!!!) Coś jeszcze wygrzebałem 1200 KM "na co dzień" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 23 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2013 > F1 zapedzila sie za daleko z aero. > Imponujace, ale jednak slepa uliczka utrudniajaca sciganie. > Powzdychac... mi tylko te ostatnie się nie podobają pakiety aero (wąskie tylne skrzydło, szeroka patelnia z przodu i garbaty nos ) z ostatnich lat najbardziej podobało mi się BMW SAUBER Robka: (jeżeli chodzi o aero, natomiast jeżeli chodzi o malowanie to najbardziej kozackie z ostatnich lat to żółto-czarne Renówki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 Za f1fanklub.pl: HONDA Honda zdradza tajemnice silników V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > Coś jeszcze wygrzebałem jakiś tekst > 1200 KM "na co dzień" I ta scena! Teraz się już takich manewrów nie ogląda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > I ta scena! > Teraz się już takich manewrów nie ogląda... Teraz kontry są błyskawiczne i prawie niezauważalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 W rajdowym stylu ale pięknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 28 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2013 > I ta scena! > Teraz się już takich manewrów nie ogląda... Ayrton nie zawsze byl najszybszy, ale dziwi, ze w takiej sytuacji od razu sie nie zrewanzowal. Nawet w Lotusie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2013 > Ayrton nie zawsze byl najszybszy, ale dziwi, ze w takiej sytuacji od razu sie nie zrewanzowal. > Nawet w Lotusie. Nie wiemy co było dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.