Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

> pewnie zrostowany ale nie zaszkodzi zadzwonić

ponoć zrostowane doły drzwi i progi, brak tylnych hamulców (zaślepione przewody) Resztę trzaby zobaczyć, może się szurnę, ale znając te auta to pewnie zgnity na wylot zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ponoć zrostowane doły drzwi i progi, brak tylnych hamulców (zaślepione przewody) Resztę trzaby

> zobaczyć, może się szurnę, ale znając te auta to pewnie zgnity na wylot

no pewnie tak smile.gif szkoda ze części brak frown.gif będzie rzeźba

ale egzemplarz tak w ogóle ciekawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale znając te auta to pewnie zgnity na wylot

Hmmm.... okolice roku '86 w PSA to był pewien przełom, kiedy postanowili solidnie zaczęli zabezpieczać blachy.

Skrajnym przykładem jest BX, przedliftowy rdzewiał jak FSO, poliftowe były wzorem nierdzewności (podwójne ocynki, powłoka PCW na całym podwoziu)

Miałem takiego '92 nastolatka i naprawdę - grama rdzy nie uświadczyłeś

No ale nie wiem jak dokładnie było z CX-ami i jaka jest historia akurat tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.