Lysy1980 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Przy ilu na minusie nie zaciągacie go na noc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 ja ni zaciągałem od jesieni do wiosny, a latem też rzadko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Przy ilu na minusie nie zaciągacie go na noc ? Po co zaciągać ręczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 U mnie sie zaciąga automatycznie za każdym razem. Nie wiem czy konstrukcja jest taka sama ale to nie technologia kosmiczna. Co prawda w nocy auto stoi w garażu ale jak w dzień było po -30 stopni i auto stało na mrozie ponad 8 godzin to nic sie z nim nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Całą poprzednią zimę działał u mnie automatycznie, a u znajomych tych zim już było kilka i nic się nie stało. Ja wychodzę z założenia, że ręczny jest po to aby go używać. Czy ręczny ręczny czy automatyczny. Zawsze w każdym aucie używałem i nigdy nie było problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Całą poprzednią zimę działał u mnie automatycznie, a u znajomych tych zim już było kilka i nic się > nie stało. > Ja wychodzę z założenia, że ręczny jest po to aby go używać. Czy ręczny ręczny czy automatyczny. > Zawsze w każdym aucie używałem i nigdy nie było problemu. jop jop ale nawet w instrukcji by było napisane że przy mrozach żeby nie zaciągać go na noc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Po co zaciągać ręczny? u nas się automatycznie zaciąga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > ja ni zaciągałem od jesieni do wiosny, a latem też rzadko to automatycznie się nie zaciągał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prebek Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > u nas się automatycznie zaciąga pierwszy rok sie zaciągał i odblokowywał sam - bez problemu. Po wyłączeniu tej opcji przez kompa. tak jak pisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > pierwszy rok sie zaciągał i odblokowywał sam - bez problemu. > Po wyłączeniu tej opcji przez kompa. tak jak pisałem jak na razie nie widzę sensu żeby nie zaciągał się sam fajna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Ja nigdy nie miałem z ręcznym problemów. Wg mnie to jest najmniej awaryjna rzecz w scenicu. Chociaż zdarzają się przypadki, że ktoś miał zonka na skrzyżowaniu,bo ręczny nie puścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Po to jest linka w bagażniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Ja nigdy nie miałem z ręcznym problemów. Wg mnie to jest najmniej awaryjna rzecz w scenicu. > Chociaż zdarzają się przypadki, że ktoś miał zonka na skrzyżowaniu,bo ręczny nie puścił. a czemu by miał się zaciągnąć ? u mnie chyba tylko jak dam na P i na N jak zgaszę silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Przy ilu na minusie nie zaciągacie go na noc ? Przy - 35 A tak poważnie ja bym nie zaciągać jeżeli auto miałoby stać nieruszane przez dłuższy czas, powiedzmy powyżej 5 dni. Ale ze względu na przyrosniecie klocków do tarcz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > u nas się automatycznie zaciąga To do bani. Bo o ile w suche dni i w suchym klimacie to i może nic się nie wydarzy, o tyle z wilgotnym klimacie jaki mamy nad morzem... Powiem tak, nie pamiętam zimy bym nie miał problemu z zamarzającym ręcznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > To do bani. Bo o ile w suche dni i w suchym klimacie to i może nic się nie wydarzy, o tyle z > wilgotnym klimacie jaki mamy nad morzem... > Powiem tak, nie pamiętam zimy bym nie miał problemu z zamarzającym ręcznym. W jakim aucie? Bo w SC miałem non stop problem z ręcznym a w Clio oraz Megane nigdy. Słyszałem od ludzi którzy mają elektryczny ręczny że działa super i nie narzekają, a ludzie którzy nie mieli pisali że to beznadziejne i musi być awaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > W jakim aucie? Bo w SC miałem non stop problem z ręcznym a w Clio oraz Megane nigdy. > Słyszałem od ludzi którzy mają elektryczny ręczny że działa super i nie narzekają, a ludzie którzy > nie mieli pisali że to beznadziejne i musi być awaryjne. Problem miałem w każdym z fiatów (126 -SC- Palio). Problem występował Fieście (dwa rożne roczniki i modele), w Hondzie, ba , nawet Corolla e11 przymarzła. Tyle że u mnie jest wilgotniej, bo mam kałużę 500m w linii prostej od domu. Po jednym przypadku jak nie pojechałem do roboty, oduczyłem się zaciągać. Zostawiam na wstecznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Kumpel zostawił fabie na ręcznym na ponad tydzień, a było to jakoś późną jesienią. Po powrocie laweta i na serwis. Nie szło ruszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 Linka przymarzała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Kumpel zostawił fabie na ręcznym na ponad tydzień, a było to jakoś późną jesienią. Po powrocie > laweta i na serwis. Nie szło ruszyć. Ale nie piszemy tu o ekstremalnych przypadkach , raczej o używaniu na codzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Linka przymarzała? Albo linka albo i same rozpieraki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Ale nie piszemy tu o ekstremalnych przypadkach , raczej o używaniu na codzień. Ale co masz na myśli? To, że się popsuje, czy ze przymarznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Ale co masz na myśli? To, że się popsuje, czy ze przymarznie? Przymarznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Przymarznie Będę testował tej okrutnej zimy, na wiosnę zdam relację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > Przy ilu na minusie nie zaciągacie go na noc ? zawsze świadomie nie zostawiam na ręcznym. no chyba, że na 10 minut. w pozostałych przypadkach tylko na biegu, z kołami skręconymi w krawężnik. i jakby kto nie wiedział - żeby zwolnić ręczny nie trzeba odpalać silnika jak to robią fachoffcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 > zawsze świadomie nie zostawiam na ręcznym. no chyba, że na 10 minut. w pozostałych przypadkach > tylko na biegu, z kołami skręconymi w krawężnik. > i jakby kto nie wiedział - żeby zwolnić ręczny nie trzeba odpalać silnika jak to robią fachoffcy Skręcać kół też się nie powinno że względu na blokadę kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2014 jeden obrót w zupełności wystarcza i jest jak najbardziej bezpieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alibaba Napisano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 > Przy ilu na minusie nie zaciągacie go na noc ? miałem w automacie jak go kupilem w 2009. było super do czasu jak na lekkiej górce pod kościołem się nie zwolnił ,ani ręczne zwolnienie nie zadziało,zmagałem się z 1 h wreszcie puściło. Od tamtej pory kumpel wyłączył i jest ok. Ale jak zaciągam ręcznie to nadal mam dreszcz emocji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 13 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2014 > miałem w automacie jak go kupilem w 2009. > było super do czasu jak na lekkiej górce pod kościołem się nie zwolnił ,ani ręczne zwolnienie nie > zadziało,zmagałem się z 1 h wreszcie puściło. > Od tamtej pory kumpel wyłączył i jest ok. > Ale jak zaciągam ręcznie to nadal mam dreszcz emocji a powiedz mi który rok ? po akcji serwisowej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alibaba Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > a powiedz mi który rok ? po akcji serwisowej ? 2005 po akcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 14 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 > 2005 po akcji słabo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2014 Dlatego ja wyłączyłem automatyczne zaciąganie ręcznego. Znaczy przełączyłem na "kraje o zimnym klimacie". Lubię jak ja "rządzę". Ale od czasu do czasu go sam ręcznie zaciągam na postoju, co by się przesmarował... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelli40 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Przy ilu na minusie nie zaciągacie go na noc ? trzeba używać cały czas wówczas nie będzie żadnych z nim problemów. Na pewno przy - 20 C nie ma żadnych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > trzeba używać cały czas wówczas nie będzie żadnych z nim problemów. > Na pewno przy - 20 C nie ma żadnych problemów używam automatycznie a dzisiaj jedno koło się zmroziło dziwnie i nie odpuściło ale zaciągnąłem jeszcze raz zwolniłem przejechałem 1m i odpuściło i serwisy się pogasiły od ABS , ASR ciekawe jak będzie dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2014 > używam automatycznie a dzisiaj jedno koło się zmroziło dziwnie i nie odpuściło > ale zaciągnąłem jeszcze raz zwolniłem przejechałem 1m i odpuściło i serwisy się pogasiły od ABS , > ASR ciekawe jak będzie dalej będzie tylko gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2014 > będzie tylko gorzej wydaje Ci się ja wierze że będzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alibaba Napisano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2014 > Dlatego ja wyłączyłem automatyczne zaciąganie ręcznego. Znaczy przełączyłem na "kraje o zimnym > klimacie". Lubię jak ja "rządzę". Ale od czasu do czasu go sam ręcznie zaciągam na postoju, > co by się przesmarował... właśnie tak też zrobiłem,czasami jak potrzeba to zaciąga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2014 > wydaje Ci się ja wierze że będzie ok jestem zdania że jednak Tobie sie wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > ASR ciekawe jak będzie dalej wjedź na kanał/najazd, zostaw na biegu - odblokuj ręczny. ZANIM BĘDZIE ZA PÓŹNO pooglądaj końcówki linek, tam gdzie chowają się w pancerz: 1) dokładnie oczyść końce 2) sprawdź czy nie zaczęła się strzępić otulina z tworzywa, która ochrania samą linkę metalową. ona lubi przeszkadzać w odblokowaniu 3) generalnie trzeba wziąć szczotkę drucianą, odtłuszczacz w sprayu i raz na kilka lat poczyścić to wszystko na kole tylnym (mechanizmy, dźwignię), uważając by szczotka nie zniszczyć tej otuliny. najlepiej niczym tego nie smarować, bo smar łapie brud, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 20 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > wjedź na kanał/najazd, zostaw na biegu - odblokuj ręczny. ZANIM BĘDZIE ZA PÓŹNO pooglądaj końcówki > linek, tam gdzie chowają się w pancerz: > 1) dokładnie oczyść końce > 2) sprawdź czy nie zaczęła się strzępić otulina z tworzywa, która ochrania samą linkę metalową. ona > lubi przeszkadzać w odblokowaniu > 3) generalnie trzeba wziąć szczotkę drucianą, odtłuszczacz w sprayu i raz na kilka lat poczyścić to > wszystko na kole tylnym (mechanizmy, dźwignię), uważając by szczotka nie zniszczyć tej > otuliny. najlepiej niczym tego nie smarować, bo smar łapie brud, a to jutro może podjadę do mojego mechanika jak na razie wszystko ok i dziwne bo problem nie istniał w tym że problem był w ręcznym bo on się odblokował i nie pokazywał problemu tylko tak jak by zaciski nie puściły i wydaje mi się że bardziej tu powinienem przeczyścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 zawsze w trakcie zmian kół (zimowe/letnie) myję wszystko sprayem do hamulców i obstukuję młotkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 20 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 > zawsze w trakcie zmian kół (zimowe/letnie) myję wszystko sprayem do hamulców i obstukuję młotkiem tu akurat nie robię bo nie mam gdzie a że w miarę nowy nabytek to nie pomyślałem o tym gdzie można kupić od ręki taki spray ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2014 zawsze używam tego, bo dużo i tanio http://allegro.pl/k2-brake-cleaner-zmywacz-do-hamulcow-600ml-spray-i3858959701.html polejesz i za chwilę wszytko wysuszone, młoteczkiem postukasz i syfki odpadną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.