Skocz do zawartości

Najpopularniesze Auta 2014 - Ranking


marzenaew

Rekomendowane odpowiedzi

> Eee no bez przesady, Superb az taki wybitny to nie jest, szczególnie jakość w środku nie powala.

> Jest bardziej obszerny, ale dlaczego uważasz, że rozjeżdża Insignie?

Jeśli o mnie chodzi to:

- Superb jest ładniejszy - zwłaszcza kombi

- Superb ma lepiej zaprojektowane wnętrze, zarówno pod kątem ergonomii jak i wyglądu (nie lubię na maksa udziwnionych wnętrz)

- Superb jest przestronniejszy

- Superb jest tańszy

- Cena wyposażenia w Oplu przeraża

Owszem, Superb wybitny nie jest, a jakość w środku... moim zdaniem lepsza niż w Insignii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli o mnie chodzi to:

> - Superb jest ładniejszy - zwłaszcza kombi

Eeeee? Przecież Superb to trochę pokraka. Za duże zwisy, za niski, za długi. Akurat Insignia wygląda przy nim jak modelka obok klocka drewna.

I nie "zwłaszcza kombi" bo poza kombi to na Superba już w ogóle się nie da patrzeć.

> - Superb ma lepiej zaprojektowane wnętrze, zarówno pod kątem ergonomii jak i wyglądu (nie lubię na

> maksa udziwnionych wnętrz)

Przecież tam nie ma wyglądu. Jest powsadzane wszystko co było na półce VW bez specjalnego zastanawiania się i z głowy.

Insignia akurat ma przemyślaną deskę. Można dyskutować czy dobrą czy złą ale widać, że ktoś nad tym pracował.

I a propos ergonomii: wyświetlacz nawigacji na wysokości kolana to jest Twoim zdaniem ergonomia?

> - Superb jest przestronniejszy

To prawda. Insignia jest przeraźliwie ciasna.

> - Superb jest tańszy

Niekoniecznie. IMO biorąc pod uwagę rabaty, które Skoda raz daje a raz nie to można mieć Insignię czasem taniej niż Superba.

> - Cena wyposażenia w Oplu przeraża

Ale z ceną końcową już nie. Bo najpierw dodajesz wszystkie extrasy i robi się przerażająco a potem liczą rabat. I już jest dobrze.

> Owszem, Superb wybitny nie jest, a jakość w środku... moim zdaniem lepsza niż w Insignii

A jechałeś obydwoma autami? IMO akurat w kwestii jakości Opel wygrywa. Jego największą wadą jest tak naprawdę tylko ciasnota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eeeee? Przecież Superb to trochę pokraka. Za duże zwisy, za niski, za długi. Akurat Insignia

> wygląda przy nim jak modelka obok klocka drewna.

> I nie "zwłaszcza kombi" bo poza kombi to na Superba już w ogóle się nie da patrzeć.

Tutaj oczywiście się nie dogadamy bo na końcu i tak pojawi się konkluzja o guście i tylnej części ciała.

> Przecież tam nie ma wyglądu. Jest powsadzane wszystko co było na półce VW bez specjalnego

> zastanawiania się i z głowy.

> Insignia akurat ma przemyślaną deskę. Można dyskutować czy dobrą czy złą ale widać, że ktoś nad tym

> pracował.

To moim zdaniem niekoniecznie mu wyszło. W Skodzie wszystko jest pod ręką. Włącznik świateł tam gdzie go szukasz, podgrzewanie foteli tam gdzie powinno być, żadnych joysticków, touchpadów etc... Obsługa auta jest wręcz intuicyjna - przyznaję, miałem kilka samochodów z grupy VAG i może zwyczajnie zawsze jest podobnie. W Oplu muszę główkować, gdzie, co jest...

> I a propos ergonomii: wyświetlacz nawigacji na wysokości kolana to jest Twoim zdaniem ergonomia?

Drugi wyświetlacz jest między zegarami i z niego korzystam. Po wprowadzeniu danych do nawigacji i tak przełączam na szybkie wybieranie zestawu głośnomówiącego. Tak się składa, że ekran w Superbie jest dotykowy, można w nim ustawiać radio, wybierać telefon etc. Jego umiejscowienie jest jak najbardziej wygodne do uzycia w czasie jazdy wszystkich jego funkcji.

> To prawda. Insignia jest przeraźliwie ciasna.

Wręcz klaustrofobiczna

> Niekoniecznie. IMO biorąc pod uwagę rabaty, które Skoda raz daje a raz nie to można mieć Insignię

> czasem taniej niż Superba.

> Ale z ceną końcową już nie. Bo najpierw dodajesz wszystkie extrasy i robi się przerażająco a potem

> liczą rabat. I już jest dobrze.

Zakładasz, że Opel daje rabaty częściej niż Skoda i czasem się trafi tańszy Opel. Kupowałem swoją Skodę poza okresem rabatów i przy takiej konfiguracji wszyscy dali oferty korzystniejsze niż Opel. Nawet VW na Passata.

> A jechałeś obydwoma autami? IMO akurat w kwestii jakości Opel wygrywa. Jego największą wadą jest

> tak naprawdę tylko ciasnota.

Jechałem. Opel był prawie nowy i nie poraził mnie jakością i nie wiadomo jakim wykonaniem.

Mój Superb ma aktualnie 45kkm. Nic nie skrzypi, nic nie puka. Przy wyłączonym radiu irytuje mnie pracująca tafla szkła w dachu, ale podobno nawet w Mercedesie to słychać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą jakością Opla Insigni bym nie przesadzał ale umiejscowienie nawigacji wyżej jest akurat dobre. Wg mnie oczywiście. Bo to wszystko zależy od tego co się komu podoba.

Tak samo czy Golf czy Octavia. I który ładniejszy. Każdy będzie miał inne zdanie o tych autach. Octavia ma dużą przewagę dzięki wielkości bagażnika.

Ale już jak miał bym rozważać oba modele w kombi, to raczej bym wybrał kombi.

Kwestia jeszcze ceny. Bo nie oszukujmy się.. dlaczego przeciętny Polak kupuje Skodę? Bo jest tańsza.

I nie piszcie o rabatach. A dlaczego?

Bo w większości przeciętny Polak idzie do salonu i za bardzo się nie targuje. Zadowala się darmowymi dywanikami albo czujnikami cofania itp.

Na szczęście się to już zmienia.

W czym Golf jest lepszy od Octavii nie wiem, może jakością materiałów w środku, wykonaniem. Czym Octavia jest lepsza od Golfa.. wielkością wnętrza?

Myślę, że tu bardziej decyduje cena i wyposażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tą jakością Opla Insigni bym nie przesadzał ale umiejscowienie nawigacji wyżej jest akurat dobre.

> Wg mnie oczywiście. Bo to wszystko zależy od tego co się komu podoba.

Obiektywnie jest lepiej bo mniej czasu masz wzrok poza drogą.

> Tak samo czy Golf czy Octavia. I który ładniejszy. Każdy będzie miał inne zdanie o tych autach.

> Octavia ma dużą przewagę dzięki wielkości bagażnika.

> Ale już jak miał bym rozważać oba modele w kombi, to raczej bym wybrał kombi.

> Kwestia jeszcze ceny. Bo nie oszukujmy się.. dlaczego przeciętny Polak kupuje Skodę? Bo jest

> tańsza.

> I nie piszcie o rabatach. A dlaczego?

> Bo w większości przeciętny Polak idzie do salonu i za bardzo się nie targuje. Zadowala się

> darmowymi dywanikami albo czujnikami cofania itp.

Przeciętny Polak nie kupuje nowej Insigni ani nowego Superba. Przeciętnego Polaka stać co najwyżej na nową Octavię w podstawowej wersji.

> Na szczęście się to już zmienia.

> W czym Golf jest lepszy od Octavii nie wiem, może jakością materiałów w środku, wykonaniem. Czym

> Octavia jest lepsza od Golfa.. wielkością wnętrza?

Wielkością bagażnika przede wszystkim. Skoro u nas kompakty robią za auta rodzinne to gdy trzeba jechać na wakacje bagażnik ma kluczowe znaczenie. Do Octavii spakujesz rodzinę, do Golfa nie.

> Myślę, że tu bardziej decyduje cena i wyposażenie.

Auta z wyposażeniem podstawowym lub jako-takim (a to jest gros sprzedaży) różnią się ceną jednak istotnie. Dopiero przy wielkim wypasie zaczyna się to zacierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tutaj oczywiście się nie dogadamy bo na końcu i tak pojawi się konkluzja o guście i tylnej części

> ciała.

Nie trzeba się specjalnie przyglądać żeby zauważyć, że z tym tyłem jest coś nie tak.

Skoda_Superb_28.jpg

> To moim zdaniem niekoniecznie mu wyszło. W Skodzie wszystko jest pod ręką. Włącznik świateł tam

> gdzie go szukasz, podgrzewanie foteli tam gdzie powinno być, żadnych joysticków, touchpadów

> etc... Obsługa auta jest wręcz intuicyjna - przyznaję, miałem kilka samochodów z grupy VAG i

> może zwyczajnie zawsze jest podobnie. W Oplu muszę główkować, gdzie, co jest...

No nie wiem. Ja nie mam Opla a w Insigni bez główkowania wszystko znajduję. W Superbie zresztą też. Więc remis.

> Drugi wyświetlacz jest między zegarami i z niego korzystam. Po wprowadzeniu danych do nawigacji i

> tak przełączam na szybkie wybieranie zestawu głośnomówiącego. Tak się składa, że ekran w

> Superbie jest dotykowy, można w nim ustawiać radio, wybierać telefon etc. Jego umiejscowienie

> jest jak najbardziej wygodne do uzycia w czasie jazdy wszystkich jego funkcji.

A jak Ci się używa tempomatu? Ja próbując wcisnąć "cancel" zwykle go wyłączam co jest megaupierdliwe.

cruise_control_retrofit_kit_golf_mk5_Part_No._1K0054690A.jpg

> Wręcz klaustrofobiczna

> Zakładasz, że Opel daje rabaty częściej niż Skoda i czasem się trafi tańszy Opel. Kupowałem swoją

> Skodę poza okresem rabatów i przy takiej konfiguracji wszyscy dali oferty korzystniejsze niż

> Opel. Nawet VW na Passata.

Opel daje 15% od ręki bez upominania się. To całkiem sporo jak na dzień dobry.

> Jechałem. Opel był prawie nowy i nie poraził mnie jakością i nie wiadomo jakim wykonaniem.

> Mój Superb ma aktualnie 45kkm. Nic nie skrzypi, nic nie puka. Przy wyłączonym radiu irytuje mnie

> pracująca tafla szkła w dachu, ale podobno nawet w Mercedesie to słychać

To żadne kryterium. Nawet Lacetti po 200kkm nie skrzypiało i nie pukało. Te czasy już się skończyły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem pewną prawidłowość.

Jeśli chcemy poznać najpopularniejsze auta na długo przed opublikowaniem jakichkolwiek rankingów wystarczy poczytać internetowe fora.

Te auta na które najwięcej ludzi będzie "k..wić" to samochody najpopularniejszezlosnik.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eeeee? Przecież Superb to trochę pokraka. Za duże zwisy, za niski, za długi. Akurat Insignia

> wygląda przy nim jak modelka obok klocka drewna.

Ludzie o inaczej skalibrowanych gustach stwierdziliby, że trochę baryłkowata ta modelka.

I nie żebym bronił szczególnie superba (okazem piękna na pewno nie jest), ale zwisy to akurat insignia ma większe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A potem idziesz do salonu i w VW mogą ci dorzucić co najwyżej dwyaniki za 200 do cennika, a w

> Skodzie cennik to start do rozmów na temat upustów.

Właśnie zakupiłem VW CC.

Dostałem ponad 20% upustu (model 2014). Wiec z tymi dywanikami nie przesadzaj, chyba że nie znasz się na nego.

Zapewne w Skodzie rabaty zaczynają się od 20% po nego, ale przecież muszą czymś zachęcić Klienta do zakupu właśnie Skody a nie VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie zakupiłem VW CC.

> Dostałem ponad 20% upustu (model 2014). Wiec z tymi dywanikami nie przesadzaj, chyba że nie znasz

> się na nego.

> Zapewne w Skodzie rabaty zaczynają się od 20% po nego, ale przecież muszą czymś zachęcić Klienta do

> zakupu właśnie Skody a nie VW.

Octavie wydaje mi się że można porównać do Golfa ale do Golfa VARIANT - przeceiz zwykły jest dużo mniejszy więc w sumie nie wiem czemu się tak na tego Golfa uparliście. Variant zaczyna się od 67 000 a octavia 60 000 w tym wypadku wybrałabym na bank Varianta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.