draco40 Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 Witam. Mili Panstwo mam pytanko, jako ze powoli zmierzam do zmiany autka na ciut wieksze (obecnie fabia 1 combi) pod uwage biore opla astre 2 lub 3. budzet do 20 000 tys. Silnik koniecznie pod lpg nadwozie combi. w przewidzianym budzecie dosc łatwo znalesc astre 2 lub 3, i teraz pytanko jakie mankamenty dziela oba auta, jakiego silnika szukac, na co zwracac uwage przy zakupie itd. z góry dziekuje za wszelkie sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 > w przewidzianym budzecie dosc łatwo znalesc astre 2 lub 3, i teraz pytanko jakie mankamenty dziela > oba auta, jakiego silnika szukac, głównie to jest róznica epokowa pomiędzy AG i AH a silniki do gazu Z14XEP (90 KM) Z18XE (125 KM) a że to kombi to chyba lepiej tego drugiego szukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 W tym budżecie szukałbym AG z końcówki produkcji. Jeśli chodzi o AH to w tych pieniądzach będzie to golas i najprawdopodobniej z 1.4 pod maską, bo 1.8 już stosunkowo ciężko kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 Podłącze się pod temat...jaki będzie najlepszy silnik występujący w AG do gazu? Szwagier szuka auta do 10kzł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 Praktycznie każdy oprócz Z16XEP, z tego co jeszcze pamiętam to X18XE1 średni jest do gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 10 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2014 > z tego co jeszcze pamiętam to X18XE1 średni jest do gazu. eee dlaczego? przecież to klasyczny silnik, z jedną sondą lambda, zwykłą przepustnicą na linkę, do tego fajnie sie wkręca na obroty, do A-G jest idealny pod względem kompromisu osiągi/spalanie, brat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulex Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Witam. > Mili Panstwo mam pytanko, jako ze powoli zmierzam do zmiany autka na ciut wieksze (obecnie fabia 1 > combi) pod uwage biore opla astre 2 lub 3. > budzet do 20 000 tys. > Silnik koniecznie pod lpg nadwozie combi. > w przewidzianym budzecie dosc łatwo znalesc astre 2 lub 3, i teraz pytanko jakie mankamenty dziela > oba auta, jakiego silnika szukac, na co zwracac uwage przy zakupie itd. > z góry dziekuje za wszelkie sugestie Kup taki jak kupiłem ja i jeszcze 14 Ci zostanie - auto w podpisie z 2001 roku Gdybym tym autem miał jakos rodzinie jeździc szukałbym z klimą i elektryką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > W tym budżecie szukałbym AG z końcówki produkcji. Jeśli chodzi o AH to w tych pieniądzach będzie to > golas i najprawdopodobniej z 1.4 pod maską, bo 1.8 już stosunkowo ciężko kupić. patrząc na ogłoszenia do 20 tys jest spory wybór astr H zarówno z 1.4 jak i 1.6 i 1.8 - i powiem ze silnik 1.4 jak dla mnie byłby optymalnym (chyba 90KM z tego co patrze.) natomiast martwi mnie jedno, astra H będzie pewnie z okolic roku 2007, oczywiście patrząc na ogłoszenia większość przebiegi magiczne 130-150 tys. (pomijając faktyczny przebieg) jak te silniki sprawują się z gazem, czy powiedzmy sa to jednostki z tych pancernych czy cierpia już na jakies niedoróbki i trzeba liczyc się ze skarbonka? druga sprawa jak ksztaltuja się koszty podstawowych czynności serwisowych typu rozrząd itd. Pytam celowo bo drugim autem które gdzies tam biore pod uwagę jest Octawia (która jest dla mnie znanym autem i przewidywalnym do "bólu") jednak znowu za astra przemawia raczej milszy dla oka wygląd, a ze z oplami nigdy nie miałem styczności pojawia się sporo pytan... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Gdybym tym autem miał jakos rodzinie jeździc szukałbym z klimą i elektryką Nie wiem o co chodzi w tym zdaniu, dbajmy o to aby to co piszemy było jasne i czytelne. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Kup taki jak kupiłem ja i jeszcze 14 Ci zostanie - auto w podpisie z 2001 roku > Gdybym tym autem miał jakos rodzinie jeździc szukałbym z klimą i elektryką ja mam obecnie skode fabie combi 2002r, wiec autko bardzo porównywalne z którego jestem bardzo zadowolony (i pewnie gdyby nie brak klimy jezdizłoby jeszcze długo z nami bo jest bezawaryjne), jednak z racji małego dzieciaka szukam powoli czegos nowszego/minimalnie wiekszego i koniecznie z klima (1 rok już przemeczylismy się jazda bez klimy). Natomiast, owszem biore astre G tez pod uwagę z końcowych lat produkcji bo tez wydaje się być autem pancernym jak fabia i minimalnie większym.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Natomiast, owszem biore astre G tez pod uwagę z końcowych lat produkcji bo tez wydaje się być autem > pancernym jak fabia i minimalnie większym.. No uważam, że jednak znacznie większym. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulex Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Nie wiem o co chodzi w tym zdaniu, dbajmy o to aby to co piszemy było jasne i czytelne. > PZDR VEN Hmmm, kolega draco zrozumiał a to najważniejsze "Gdybym tym autem miał jakos rodzinnie jeździc szukałbym z klimą i elektryką" auto które kupiliśmy ma służyć tylko żonie, tylko na dojazdy kawałek do biura Jakbyśmy mieli nim jeździć na weekendy, imprezy rodzinne, zakupy, na wakacje 1500km w jedną stronę w cieplejsze rewiry i zasadniczo robić więcej niż 400km miesięcznie szukalibyśmy czegoś lepiej wyposażonego Zrozumiał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulex Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > No uważam, że jednak znacznie większym. > PZDR VEN Jeździłem też nieco młodszą fabia kombi ale pewnie ten sam model. W Astrach bagażnik moim zdaniem sporo większy i wygodniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > eee dlaczego? przecież to klasyczny silnik, z jedną sondą lambda, zwykłą przepustnicą na linkę, do > tego fajnie sie wkręca na obroty, do A-G jest idealny pod względem kompromisu osiągi/spalanie, > brat Widocznie musiałem coś pomylić Nie mniej jednak praktycznie każdy benzynowy w AG nadaje się do gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 1.4 raczej bezproblemowy. Moja mama ma rocznik 2006, przebieg nieco ponad 70kkm. Od nowości tylko akumulator padł. Znane są jednak przypadki, że trzeba było zmieniać rozrząd (jest na łańcuchu), więc nie jest on taki do końca wieczny. Trzeba pilnować wysokiego poziomu oleju. Poza tym silnik dobry, tylko że słaby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > "Gdybym tym autem miał jakos rodzinnie jeździc szukałbym z klimą i elektryką" > auto które kupiliśmy ma służyć tylko żonie, tylko na dojazdy kawałek do biura I ja do tego samego wniosku doszedłem i będę swoją poczciwinę ratował od rdzy co by spokojnie posłużyło jeszcze jakieś 4-5 lat na dojazdy w mieście, a na trasy duże, z dużym silnikiem, wygodne i z klimką. > Zrozumiał? No teraz to tak PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 dobra, o astrze 2 znam raczej większość pochlebnych opinii, gdzies tam pozostaje jako alternatywa. a jak wygląda z astra 3?? jakies typowe mankamenty, czego się wystrzegać, czego szukac czy generalnie zupełnie sobie odpuscic ten model?? przpominam mówimy o aucie z przedziału 2007-2009r zasilanym lpg w nadwoziu kombi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > przpominam mówimy o aucie z przedziału 2007-2009r zasilanym lpg w nadwoziu kombi w cenie do 20 000 PLN ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > w cenie do 20 000 PLN ? bez większego problemu, patrz allegro/otomoto/ itd. do wyboru do koloru (pomijam już faktyczny wybór i stan auta bo to można zweryfikować dopiero organoleptycznie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > bez większego problemu, patrz allegro/otomoto/ itd. > do wyboru do koloru (pomijam już faktyczny wybór i stan auta bo to można zweryfikować dopiero > organoleptycznie) no cóz w takim razie powodzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ksenomorf Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 Witam Przy zakupie w miarę "nowych" Astr G jest taki problem że są to bieda- wersje . W większości mimo to że jest klima niema regulacji wysokości foteli i regulacji kierownicy . Oprócz tego auto jest pozbawione większości wyciszeń ( wystarczy porównać zdjęcia na Allegro) , gorszej jakości tapicerka , tylko dwa głośniki w przednich drzwiach a w tylnych nawet niema przewodów. Brak relingów dachowych . Być może lepszym rozwiązaniem jest zakup nieco starszej Astry z zagranicy z mocniejszym silnikiem , klimatronikiem i w taką zainwestować zaoszczędzone pieniążki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 11 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2014 > Witam > Przy zakupie w miarę "nowych" Astr G jest taki problem że są to bieda- wersje . W większości mimo > to że jest klima niema regulacji wysokości foteli i regulacji kierownicy . Oprócz tego auto > jest pozbawione większości wyciszeń ( wystarczy porównać zdjęcia na Allegro) , gorszej jakości > tapicerka , tylko dwa głośniki w przednich drzwiach a w tylnych nawet niema przewodów. Brak > relingów dachowych . Być może lepszym rozwiązaniem jest zakup nieco starszej Astry z zagranicy > z mocniejszym silnikiem , klimatronikiem i w taką zainwestować zaoszczędzone pieniążki. Jest wiele prawdy w tym co piszesz, jakbym ja miał wybierać to wziąłbym jakąś sztukę trochę starszą, pewnie taką z '03/'04, przynajmniej jako takie wyposażenie by miała. Inną sprawą jest, że AG za 20kpln to pewnie nawet ciężko by było znaleźć . AH w tych pieniądzach będzie jednak lepszym wyborem jak się dobrze poszuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulex Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > ... AG za 20kpln to pewnie nawet ciężko by było znaleźć . AH w tych pieniądzach będzie > jednak lepszym wyborem jak się dobrze poszuka Tylko że H będzie np 3 lata młodsza i 2-3 razy droższa. Warto? Dla mnie auto ma jeździc i być tanie w eksploatacji a wygląd ma niewielkie znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Tylko że H będzie np 3 lata młodsza i 2-3 razy droższa. Warto? Dla mnie auto ma jeździc i być tanie > w eksploatacji a wygląd ma niewielkie znaczenie to jest twój światopogląd a druga osoba może mieć inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrulex Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > to jest twój światopogląd a druga osoba może mieć inny tak, oczywiście ale zarówno ja jak i druga osoba może go tu wyrazić dodawać i dzielić mam nadzieję każdy potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > tak, oczywiście ale zarówno ja jak i druga osoba może go tu wyrazić ale czy ja komuś cos zabroniłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > Tylko że H będzie np 3 lata młodsza i 2-3 razy droższa. Warto? Dla mnie auto ma jeździc i być tanie > w eksploatacji a wygląd ma niewielkie znaczenie Akurat w moim odczuciu o ile z zewnatrz AH wyglada ladnie o tyle w srodku cos im jednak nie wyszlo . Wiec nie o wyglad tu chodzi. Poza tym kupujac teraz AG za 20 kpln za 3-4 lata bedzie to warte z 10 tys jezeli wogole za ta kwote bedzie sprzedawalne . AH bedzie jednak lepsza inwestycja jesli o to chodzi bo cene jako tako trzymac jeszcze bedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 12 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2014 > bez większego problemu, patrz allegro/otomoto/ itd. > do wyboru do koloru (pomijam już faktyczny wybór i stan auta bo to można zweryfikować dopiero > organoleptycznie) Napisze Ci tak. Mialem Fabie 1 kombi 1,4 16V 75KM. Astra H HB z 1,4 90KM nie dorownuje osiagami tej Fabce (odczucie, nie mierzylem). Rok temu bardzo dlugo szukalem AH kombi (same padla widzialem, albo ceny mocno powzyej zakladanych przez Ciebie) i w koncu kupilem HB 1,4 90KM z 2009r. Prawie golas, bo poza elektryka szyb przod, lusterek i klimy nie ma nic. Dalem za niego 27, wydawal sie byc w dobrym stanie i prawdziwym niskim przebiegiem i chyba faktycznie tak bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > Napisze Ci tak. > Mialem Fabie 1 kombi 1,4 16V 75KM. > Astra H HB z 1,4 90KM nie dorownuje osiagami tej Fabce (odczucie, nie mierzylem). > Rok temu bardzo dlugo szukalem AH kombi (same padla widzialem, albo ceny mocno powzyej zakladanych > przez Ciebie) i w koncu kupilem HB 1,4 90KM z 2009r. > Prawie golas, bo poza elektryka szyb przod, lusterek i klimy nie ma nic. > Dalem za niego 27, wydawal sie byc w dobrym stanie i prawdziwym niskim przebiegiem i chyba > faktycznie tak bylo. nooo to teraz poproszę o głęboką relacje jak się ma astra do fabki może jakies krótkie porównanie?? ilość miejsca/wielkość obu aut?? koszty eksploatacji / spalanie itd.?? ogólnie jest faktycznie jakiś skok pomiędzy przesiadka z fabki na astre?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > nooo to teraz poproszę o głęboką relacje jak się ma astra do fabki To jezdzi i to jezdzi, Fabie zmienilem tylko ze wzgledu na brak klimy. > może jakies krótkie porównanie?? Nie mam talentu OZIego (a szkoda). > ilość miejsca/wielkość obu aut?? AH jst w srodku wieksza, a przynajmniej mam takie odczucie, bagaznik niestety mam mniejszy ale Astry HB-ki, a Fabka kombi byla. > koszty eksploatacji / spalanie itd.?? Fabka lykala pod moim butem srdnio ok 9l LPG/100km, Astra niewazne czy 1,4 czy 1,6 trzeba liczyc 10. Jak jest mozliwosc wziecia innego silnika niz 1,4 to polecam, moje 115KM z 1,6l odpycha sie zupelnie inaczej niz 90KM z 1,4l (nie mowiac juz co sie dzieje z wlaczona klima, choc jezdzic sie da i wbrew temu co zwykle pisza na Ak wyprzedzic czasem tez). > ogólnie jest faktycznie jakiś skok pomiędzy przesiadka z fabki na astre?? Glownie jesli chodzi o "prowadzenie sie", ale Fabke mialem na zyletkach, a nie oponach. AH jest tez dosc glosna przy predkosciach 100+, chyba glosniejsza od Fabki (na poczatku ciezko bylo mi sie przyzwyczaic). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes123 Napisano 14 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2014 Hej, miałem Astre G i H obydwie miałem full wypasione, każda miała swoje plusy jak i minusy. W obecnej chwili znowu mam Astre G. Moge powiedzieć od siebie, że jak chcesz mieć auto ciut tańsze w utrzymaniu i nie zależy Ci na wodotryskach tylko na prostocie to weż G. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astroman Napisano 14 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2014 > a jak wygląda z astra 3?? Wygląda OK. Zawias taki sam jak w Astrze G czyli pancerny i prosty jak budowa cepa. Silnik 1.4 jest dobry do gazu o ile nie przeszkadza Ci jego dychawicznosć która na podtlenku LPG jeszcze sie uwydatni. Latem z klimą może być bardzo słabo. Gdybym miał wybierać między Astrą 1.4 Octavią to mimo wszystko poczekałbym, dozbierał kasy i szukał czegoś takiego http://otomoto.pl/skoda-octavia-klimatronik-gaz-sekwencja-dsg-C32043556.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 > Hej, miałem Astre G i H obydwie miałem full wypasione, każda miała swoje plusy jak i minusy. W > obecnej chwili znowu mam Astre G. Moge powiedzieć od siebie, że jak chcesz mieć auto ciut > tańsze w utrzymaniu i nie zależy Ci na wodotryskach tylko na prostocie to weż G. to co sadzisz o tym wnalazku?? jakiś tekst rozumiem ze silnik bedzie wspolpracowal z lpg?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyprin Napisano 15 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 > to co sadzisz o tym wnalazku?? > jakiś tekst > rozumiem ze silnik bedzie wspolpracowal z lpg?? Słabiutko wyposażony, nawet kierownica zwykla gumowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 15 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 > Słabiutko wyposażony, nawet kierownica zwykla gumowa. No i na wiele więcej w tym roczniku bym się nie spodziewał . Wyżej było już o tym pisane. A co do silnika w tym egz to do lpg dobry, z tego co wiem to kolega 51cent ma ten sam i musi mu to śmigać, bo zawszę wszyscy na drodze jadą wolniej od niego Edit: chociaż teraz zauważyłem, ze ta wyżej ma tego twinporta, a on z tego co pamiętam ma zwykłe 1.4 16V. Ale do gazu i ten, i ten będzie dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 > No i na wiele więcej w tym roczniku bym się nie spodziewał . Wyżej było już o tym pisane. > A co do silnika w tym egz to do lpg dobry, z tego co wiem to kolega 51cent ma ten sam i musi mu to > śmigać, bo zawszę wszyscy na drodze jadą wolniej od niego A inaczej' patrzac na foto mozna juz cos wstepnie powiedziec? Moze znawcy cos doradza? Czy przebieg juz gwarantuje wydatki czy jakos to sie troche pokula? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyprin Napisano 15 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 > A inaczej' patrzac na foto mozna juz cos wstepnie powiedziec? > Moze znawcy cos doradza? Czy przebieg juz gwarantuje wydatki czy jakos to sie troche pokula? Jeszcze pewnie sie pokula Mnie drażni jeszcze brak relingów (często z tego korzystam) oraz brak regulacji wysokosci fotela kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 > Jeszcze pewnie sie pokula > Mnie drażni jeszcze brak relingów (często z tego korzystam) oraz brak regulacji wysokosci fotela > kierowcy. A jak silnik i konfiguracja z gazem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 15 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 > > Edit: chociaż teraz zauważyłem, ze ta wyżej ma tego twinporta, a on z tego co pamiętam ma zwykłe > 1.4 16V. tez ma twinporta Z14XEP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 15 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 Na pewno lepszy twinport 1.4 niż 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 15 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 > A inaczej' patrzac na foto mozna juz cos wstepnie powiedziec? > Moze znawcy cos doradza? Czy przebieg juz gwarantuje wydatki czy jakos to sie troche pokula? Ze zdjęć widać tyle, że niczego mu nie brakuje jak na ten rocznik . Emblematy na swoim miejscu jak w oryginale, relingów mieć nie powinien, na upartego można by się doczepić do lewego przedniego błotnika, ale to może być wina zdjęcia . Ogólnie mam tą samą kierownicę i po "niemieckim przebiegu 220kkm" jest dużo bardziej wytarta więc te 157 kkm może być faktycznie realne. Daleko nie masz więc jeśli wyposażenie to dla Ciebie dalszy plan to może warto byłoby się przyjżeć temu z bliska? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyprin Napisano 15 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 > na upartego można by się doczepić do lewego > przedniego błotnika, ale to może być wina zdjęcia . To samo zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes123 Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > to co sadzisz o tym wnalazku?? źle nie wygląda, zastanawia mnie ten lewy błotnik, jak dla mnie to przydała by się regulacja fotela kierowcy (góra/dól) plusem kupna od Kanclerza jest to, że Ci Panowie powiedzą wszystko o tym aucie od A do Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Na pewno lepszy twinport 1.4 niż 1.6 no ba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > tez ma twinporta Z14XEP Czyli da sie spokojnie gazowac? W ogole czemu kazdy raczej odradza twinporty? To faktycznie kiepskie siniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Ze zdjęć widać tyle, że niczego mu nie brakuje jak na ten rocznik . Emblematy na swoim miejscu jak > w oryginale, relingów mieć nie powinien, na upartego można by się doczepić do lewego > przedniego błotnika, ale to może być wina zdjęcia . Ogólnie mam tą samą kierownicę i po > "niemieckim przebiegu 220kkm" jest dużo bardziej wytarta więc te 157 kkm może być faktycznie > realne. Daleko nie masz więc jeśli wyposażenie to dla Ciebie dalszy plan to może warto byłoby > się przyjżeć temu z bliska? Podjade zerknac tylko patrzac na inne ogloszenia cena raczej z tych Wyzszych i przebieg tez dosc spory - z drugiej strony jezeli auto serwisowane powinno byc jakos tam pewne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > źle nie wygląda, zastanawia mnie ten lewy błotnik, jak dla mnie to przydała by się regulacja fotela > kierowcy (góra/dól) plusem kupna od Kanclerza jest to, że Ci Panowie powiedzą wszystko o tym > aucie od A do Z Wyposazenie owszem bida, obecnie w fabii z 2002 r mam Wiecej' ale ... fabia robi sie za mala i podstawa brak klimy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hansior Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Czyli da sie spokojnie gazowac? Ten silnik spokojnie zagazujesz > W ogole czemu kazdy raczej odradza twinporty? > To faktycznie kiepskie siniki? Pierwsze slysze zeby ktos odradzal te silniki z powodu jakichs wad wrodzonych . Ogolnie 1,4 ma hyrdauliczna reg zaworow, 1,6 ma natomiast regulacje przez wymiane szklanek co podwyzsza koszta eksploatacji jezeli bylaby potrzebna regulacja przy lpg . Podsumowujac oba silniki sa dobre ale jezeli do lpg to 1,4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes123 Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 Mój ojciec ma od nowości 1.4 Twinporta obecnie 90tyś nalatane. Spalanie przy jego emeryckiej jedzie w granicach 6,5l. Przez okres 8 lat było robione - wymiana stacyjki(gwarancja)łączniki stabilizatora, raz tarcze i klocki przód, poduszka silnika przednia, olej co 10tyś o dziwo chłodnica klimy jeszcze oryginał ma się dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 16 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2014 > Czyli da sie spokojnie gazowac? > W ogole czemu kazdy raczej odradza twinporty? > To faktycznie kiepskie siniki? da sie gazować bez problemów bo ma hudrauliczną kompensację luzu zaworowego a czemu odradzają twinporty, bo mają twinporta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.