koNik Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 czy ktoś z Was kojarzy, poza Renault 5 turbo i Fuego Turbo itp które to używały gaźnika Solex 32DIS inny samochód gaźnikowy z Turbo? http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=3&t=124447 Potrzebuję podobny gaźnik ale do większej pojemności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > czy ktoś z Was kojarzy, poza Renault 5 turbo i Fuego Turbo itp które to używały gaźnika Solex 32DIS > inny samochód gaźnikowy z Turbo? > http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=3&t=124447 > Potrzebuję podobny gaźnik ale do większej pojemności tu coś stoi że jeszcze R9, 11 zobacz ZENIT-a 32 IF, to coś można w nófce wyrwać a jak się nie mylę to jest P&P z tym solexem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 ... > inny samochód gaźnikowy z Turbo? Daihatsu Charade Turbo G11 i G100 z silnikami CB-50, 51, 60, 61, lata 1983 - 1988. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > czy ktoś z Was kojarzy, poza Renault 5 turbo i Fuego Turbo itp które to używały gaźnika Solex 32DIS > inny samochód gaźnikowy z Turbo? > http://www.shoptalkforums.com/viewtopic.php?f=3&t=124447 > Potrzebuję podobny gaźnik ale do większej pojemności Każdy gaźnik może pracować z doładowaniem, ale pod warunkiem, że go zamkniesz w szczelnej puszce i do tej puszki będziesz tłoczył powietrze. Nie zapomnij dodać odpowiedniej pompy paliwowej i regulatora cisnienia paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 Austiny Montego i Allegro Turbo tez miały chyba gażniki z turbo. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 Zrób tak, jak w Ładach kiedyś robili - wstaw turbosprężarkę między gaźnikiem a kolektorem dolotowym. Wtedy możesz dać każdy gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > Zrób tak, jak w Ładach kiedyś robili - wstaw turbosprężarkę między gaźnikiem a kolektorem > dolotowym. Wtedy możesz dać każdy gaźnik a wiesz co będzie jak kajś będzie nieszczelność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > ... > Daihatsu Charade Turbo G11 i G100 z silnikami CB-50, 51, 60, 61, lata 1983 - 1988. Szkarada to raczej mniejszy silniczek miała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > a wiesz co będzie jak kajś będzie nieszczelność? Chyba to samo, jak przy układzie gażnik za turbosprężarką-wszystko zależy, gdzie ona będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > Szkarada to raczej mniejszy silniczek miała... 993cm3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
106 Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > 993cm3 Wiem...A koNik szuka gaźnika do silnika większego niż 1.4.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 Na racingforum jest gość który zaturbił tylnosilnikową Skodę 120S na gaźnikach motocyklowych, wystarczyło tylko chyba zaślepienie przelewów i uszczelnienie gaźników. LINK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Na racingforum jest gość który zaturbił tylnosilnikową Skodę 120S na gaźnikach motocyklowych, > wystarczyło tylko chyba zaślepienie przelewów i uszczelnienie gaźników. LINK o kurde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.