Olleo Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 Zony Ford zaczal szarpac przy przyspieszaniu. Mialem kilka razy w zyciu w roznych samochodach objawy problemow z kablami WN, wiec nie myslac wiele zakupilem nowe (NGK), wymienilem... i dalej to samo. Szarpanie jest nieregularne, wyczuwalne w zakresie obrotow niskich i srednich, niezalezne od stopnia rozgrzania silnika (1.8 benzyna, Mondeo MK3) i paliwa (tak samo na benzynie i gazie). Na wolnych obrotach chodzi rowno, nic nie trzesie. Swiece (oczywiscie to jeszcze sprawdze) mialy byc wymienione podczas montazu gazu jakies 2-3kkm temu - dalem nowiutenkie pudeleczko NGK montazystom razem z filtrem powietrza. 1. Ile kosztuje cewka i jest jakis problem z samodzielna szybka wymiana? 2. Jakie jest prawdopodobienstwo, ze to moze byc dwumasa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 A w sumie sobie moze sam chyba odpowiem - nie zauwazam zadnych objawow podczas puszczania sprzegla, czy wysprzeglania, to chyba o dwumase moge byc spokojny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 Dwumasa puka na luzie , podczas zmiany biegów , bądź czasami jak na biegu puści się gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > A w sumie sobie moze sam chyba odpowiem - nie zauwazam zadnych objawow podczas puszczania sprzegla, > czy wysprzeglania, to chyba o dwumase moge byc spokojny? A w benzynie jest dwumasa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 Jest.. i to w niejednej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > Jest.. i to w niejednej.. To wie, ale nie myślałem, że w Mondku mk3 Wynalazek szatana w każdym razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 Wymiana cewki to krotka pilka jest wystarczy tylko zapamietac kolejnosc przewodow bo nie wszystkie e sa opisane. Dwumas w mdo no pb raczej nie zajezdzisz przy normalnym uzytkowqniu auta tak wiec szukaj przyczyny w innm miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 24 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2014 > To wie, ale nie myślałem, że w Mondku mk3 > Wynalazek szatana w każdym razie w benzynach nie siada tak jak w dieslach. Moment idzie liniowo i nie jest z samego "dołu". Dwumasy w benzynach spokojnie żyją tyle ile sam silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 25 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > Wymiana cewki to krotka pilka jest wystarczy tylko zapamietac kolejnosc przewodow bo nie wszystkie > e sa opisane. Dwumas w mdo no pb raczej nie zajezdzisz przy normalnym uzytkowqniu auta tak > wiec szukaj przyczyny w innm miejscu ok, to zaczne od swiec. A jakby co, to jaki jest nr seryjny cewki do 1.8 125KM z 2002? Wiele plikow banknotow trzeba naszykowac? p.s. ma ktos pod reka, jak sprawdzic bledy w Mondeo, bo sie zonie wczoraj change engine zaswiecil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > ok, to zaczne od swiec. A jakby co, to jaki jest nr seryjny cewki do 1.8 125KM z 2002? Wiele plikow > banknotow trzeba naszykowac? W katalogu intercars od około 200 złotych więc pewnie gdzieś taniej znajdziesz > p.s. ma ktos pod reka, jak sprawdzic bledy w Mondeo, bo sie zonie wczoraj change engine zaswiecil? "Check" no chyba że chcesz od razu cały silnik "change" Chyba tylko podpięcie pod kompa da radę - inaczej raczej błędów nie odczytasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 25 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2014 > Zony Ford zaczal szarpac przy przyspieszaniu. Mialem kilka razy w zyciu w roznych samochodach > objawy problemow z kablami WN, wiec nie myslac wiele zakupilem nowe (NGK), wymienilem... i > dalej to samo. Szarpanie jest nieregularne, wyczuwalne w zakresie obrotow niskich i srednich, > niezalezne od stopnia rozgrzania silnika (1.8 benzyna, Mondeo MK3) i paliwa (tak samo na > benzynie i gazie). Na wolnych obrotach chodzi rowno, nic nie trzesie. Swiece (oczywiscie to > jeszcze sprawdze) mialy byc wymienione podczas montazu gazu jakies 2-3kkm temu - dalem > nowiutenkie pudeleczko NGK montazystom razem z filtrem powietrza. > 1. Ile kosztuje cewka i jest jakis problem z samodzielna szybka wymiana? > 2. Jakie jest prawdopodobienstwo, ze to moze byc dwumasa? Dam Ci radę - pojedź z tym do mechanika, a wydasz mniej kasy, jak sam zaczniesz wymieniać co popadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.