donPablito Napisano 12 Marca 2014 Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 Pany, potrzebuję "za" i "przeciw" wywalenia ogrzewania przepustnicy - kwestie ekologia/ekonomia pomińmy... Myślałem też, żeby przewód na którym jest odpowietrznik chłodnicy wpiąć bezpośrednio do zbiorniczka wyrównawczego - będzie tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jbl Napisano 12 Marca 2014 Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 Jak na paradzie czinkus sie gotowal zawsze mozna bylo schlodzic nagrzewnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 12 Marca 2014 Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 od kilku lat mam to zaślepione i nie dostrzegam wad ani zalet ale to zwykłe auto miejskie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 12 Marca 2014 Udostępnij Napisano 12 Marca 2014 > Pany, potrzebuję "za" i "przeciw" wywalenia ogrzewania przepustnicy - kwestie ekologia/ekonomia > pomińmy... > Myślałem też, żeby przewód na którym jest odpowietrznik chłodnicy wpiąć bezpośrednio do zbiorniczka > wyrównawczego - będzie tak?? Miałem odpiete i powiem tak latem nie widziałem róznicy zimą dłużej chodził na ssaniu poza tym nic wiecej nie stwierdziłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Jak na paradzie czinkus sie gotowal zawsze mozna bylo schlodzic nagrzewnica 2 osobne sprawy. Podgrzewanie przepustnicy mam wywalone od wielu lat i nie ma żadnych minusów z tego tytułu. Co do plusów... hmm po co podgrzewać powietrze przed wlotem do silnika ? To się mija z ideą zimnego dolotu. Pewnie zysk tyle co nic, ale szukamy wszędzie szmocy prawca ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donPablito Napisano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > 2 osobne sprawy. > Podgrzewanie przepustnicy mam wywalone od wielu lat i nie ma żadnych minusów z tego tytułu. Co do > plusów... hmm po co podgrzewać powietrze przed wlotem do silnika ? To się mija z ideą zimnego > dolotu. Pewnie zysk tyle co nic, ale szukamy wszędzie szmocy prawca ? O moc mi w ogóle nie chodzi i wątpię aby nawet cokolwiek to dało. Chodzi mi o wywalenie zbędnych "rzeczy" które mogą być awaryjne - dodatkowe dwa wężyki mogą pęknąć itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prami Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > 2 osobne sprawy. > Podgrzewanie przepustnicy mam wywalone od wielu lat i nie ma żadnych minusów z tego tytułu. Co do > plusów... hmm po co podgrzewać powietrze przed wlotem do silnika ? To się mija z ideą zimnego > dolotu. Pewnie zysk tyle co nic, ale szukamy wszędzie szmocy prawca ? Tu nie chodzi o podgrzewanie powietrza tylko lepsze odparowanie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kita_ Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 Panowie, a może to nie tyle chodzi o jej podgrzewanie, co może, jak silnik jest mocno nagrzany, a tym samym i przepustnica, o jej chłodzenie... luźno myślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Panowie, a może to nie tyle chodzi o jej podgrzewanie, co może, jak silnik jest mocno nagrzany, a > tym samym i przepustnica, o jej chłodzenie... luźno myślę. dolot się ma niby nagrzać do temp większej niż 90-100C żeby go płynem chłodzącym o tej temp trzeba było chłodzić?? powietrze zasysane przez przepustnice ma max w lecie 50C, gdy się ciągnie prosto spod aszfaltu, teraz ma raptem 10-14C, co lepiej schłodzi przepustnicę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donPablito Napisano 13 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > Tu nie chodzi o podgrzewanie powietrza tylko lepsze odparowanie paliwa. Dokładnie, grzanie przepustnicy było dodatkiem w celu poprawy odparowania paliwa, ponoć miało się efektywniej spalać, przez co auto miało mniej palić, i mieć mniej toksyczne spaliny - tylko co z tego jak wtrysk podaje paliwo poniżej przepustnicy (1.2 mpi) ot takie wynalazki ekologów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jbl Napisano 13 Marca 2014 Udostępnij Napisano 13 Marca 2014 > 2 osobne sprawy. > Podgrzewanie przepustnicy mam wywalone od wielu lat i nie ma żadnych minusów z tego tytułu. Co do > plusów... hmm po co podgrzewać powietrze przed wlotem do silnika ? To się mija z ideą zimnego > dolotu. Pewnie zysk tyle co nic, ale szukamy wszędzie szmocy prawca ? Nie wiem jak ja to czytalem ale przeczytalem zamiast przepustnicy "nagrzewnicy" .Przepustnicy owszem jeszcze nigdy nie podlaczalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.