nfsmw1 Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 Witam . jestem na kupnie clio IV z silnikiem 1,2 75 km. prosze Kolegów którzy mieli do czynienia lub mają z takim autem o opinie jak radzi sobie silnik z masą auta. w podstawowej wersji jakie są położenia pracy wycieraczek?z góry dzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 Silnik daje radę, zwłaszcza jak mu się depnie na niskim biegu . Rewelacja to nie jest, ale przeciętny poziom dla miejskiego heczbeka trzyma. Ogólne wrażenie zależy od tego, czym jeździłeś poprzednio . A z tymi wycieraczkami o co dokładnie chodzi? Wycieraczki i spryskiwacze w tym modelu to akurat porażka i dla mnie motoryzacyjna wtopa dekady . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 > Silnik daje radę nie. silnik 1.2 nie dawał rady w CLIO III a co dopiero w cięższej budzie... kupujesz na własne ryzyko, potem będziesz narzekać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietro_M Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 Ten silnik w miarę sprawdza się w lżejszym Twingo, z Clio może mieć problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrG_m1111 Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 > nie. > silnik 1.2 nie dawał rady w CLIO III a co dopiero w cięższej budzie... > kupujesz na własne ryzyko, potem będziesz narzekać.. 4 jest lzejsza na 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrG_m1111 Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 > Witam . jestem na kupnie clio IV z silnikiem 1,2 75 km. prosze Kolegów którzy mieli do czynienia > lub mają z takim autem o opinie jak radzi sobie silnik z masą auta. w podstawowej wersji > jakie są położenia pracy wycieraczek?z góry dzieki i pozdrawiam jedz do lokalnego dealera i zrób jazde próbną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kranu Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 Gdy po jeździe próbnej tym Clio wróciłem do mojego Seicento 1.1 to poczułem się jak w fomule Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 > Gdy po jeździe próbnej tym Clio wróciłem do mojego Seicento 1.1 to poczułem się jak w fomule Chyba tylko dlatego, że jest tak głośno w środku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 > nie. > silnik 1.2 nie dawał rady w CLIO III a co dopiero w cięższej budzie... Clio IV jest lżejsze od III o ponad sto kilogramów i gołe waży mniej niż tonę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 Daje radę chociaż ma tylko 73km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 > Chyba tylko dlatego, że jest tak głośno w środku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 > Daje radę chociaż ma tylko 73km Nawet 75 . Trzeba się tylko nauczyć tym jeździć . Ja się przesiadłem z Lanosa 1,6/16V z linką gazu i tam wyglądało to inaczej. Clio się tak nie da . Do tego trzeba się oswoić z wyświetlaczem chwilowego i średniego spalania , bo to jest w tym samochodzie największy przymulacz , a z butem w podłodze i tak nie wyjdzie ponad 6 litrów . 5,4 czy 5,9 - co za różnica?, a radocha i dźwięk wysoko kręconego silnika bezcenny , tym bardziej, że oszczędzili na wytłumieniu komory . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kranu Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 > Chyba tylko dlatego, że jest tak głośno w środku... a możliwe, ale subiektywnie tak było i przy tym drugim doładowanym silniku 0,9 już było lepiej tylko miał znowu dużą turbodziurę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kratylos Napisano 24 Marca 2014 Udostępnij Napisano 24 Marca 2014 > nie. > silnik 1.2 nie dawał rady w CLIO III a co dopiero w cięższej budzie... > kupujesz na własne ryzyko, potem będziesz narzekać.. c4 jest lżejsze od c3.. tak na marginesie dyskusji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.