Skocz do zawartości

Bravo 1,9 8v z dość dużym przebiegiem - opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Przymierzałem się do sprzedania swojego s60 i w kręgu aut które rozważam na jego następcę mam Bravo.

I tak się składa, że koleżanka sprzedaje Bravo 1,9 8v 120KM - wersja Emotion.

Auto ma od nowości (2007r), przebieg 245tkm.

Chce za niego 18.000, ale pewnie z 1000 jeszcze zrzuci.

I teraz pytania:

1) Czy 245tkm to duży przebieg ?

2) czy przy takim przebiegu jest jeszcze szansa na chip i w miarę pewną jazdę po nim ? Przyzwyczaiłem się do moich 200KM i jakoś sama myśl na połowę obecnej mocy mnie smuci

3) czy są jakieś VIN decodery, abym mógł rozszyfrować wyposażenie ?

Czy jest sens pakowania się w to auto i jazdy 2-3 lata - 60-80tkm ?

Wiem, że większość aut sprowadzonych z DE / IT ma duże przebiegi, ale tutaj pls o Waszą opinię.

Z góry dzięki za chęć pomocy smile.gif

PS. Ile trzeba by było położyć $ za dobre 2.0 mjet ?

GL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I teraz pytania:

> 1) Czy 245tkm to duży przebieg ?

dla 8v to żaden problem , ale osprzęt typu wtryski , pompa cr , turbo , dwumas , mogą o sobie dać znać , z drugiej strony tu masz chyba pewne auto , bo znasz ? , a sprowadzony może być po dzwonie , z zapewne cofniętym budzikiem z takich właśnie 250tys km

> PS. Ile trzeba by było położyć $ za dobre 2.0 mjet ?

czyli moje skromny.gif - 34 tys pln za 57 tys przebiegu , dokładnie tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki !

Mam budżet do ~30000 brutto, ale chętnie kupię na fvat 23%.

Jestem w stanie znaleźć coś takiego z przebiegiem do 120.000km - tzn 1,9 mjet.

2.0 mjet to jednak nie mój budżet, chociaż pewnie można go @ na 200KM wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć!

> Przymierzałem się do sprzedania swojego s60 i w kręgu aut które rozważam na jego następcę mam

> Bravo.

> I tak się składa, że koleżanka sprzedaje Bravo 1,9 8v 120KM - wersja Emotion.

> Auto ma od nowości (2007r), przebieg 245tkm.

> Chce za niego 18.000, ale pewnie z 1000 jeszcze zrzuci.

> I teraz pytania:

> 1) Czy 245tkm to duży przebieg ?

> 2) czy przy takim przebiegu jest jeszcze szansa na chip i w miarę pewną jazdę po nim ?

> Przyzwyczaiłem się do moich 200KM i jakoś sama myśl na połowę obecnej mocy mnie smuci

> 3) czy są jakieś VIN decodery, abym mógł rozszyfrować wyposażenie ?

> Czy jest sens pakowania się w to auto i jazdy 2-3 lata - 60-80tkm ?

> Wiem, że większość aut sprowadzonych z DE / IT ma duże przebiegi, ale tutaj pls o Waszą opinię.

> Z góry dzięki za chęć pomocy

> PS. Ile trzeba by było położyć $ za dobre 2.0 mjet ?

> GL

Pytanie ile i co było robione z autem: sprzegło/dwumas/wtryskiwacze.

Czy olej było robiony co 10kkm - jesli nie pytanie w jakim stanie turbo...

Generalnie ja mam 1.9jtd 115 -> zmodowane na 166km a na liczniku juz 204kkm i silnikowo nie ma żadnych problemów. To są trwałe i sprawdzone jednoski. Osprzęt nie jest wieczny ale to jak w każdym samochodzie... Jeśli dobry stan techniczny t obrać. Ze 120KM zrobisz moda na 150KM spokojnie... (jeśli silnikownia jest zdrowa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1) Czy 245tkm to duży przebieg ?

1,9 mj pojeździ dłużej, ale osprzęt na pewno może powoli się sypnąć, dolicz więc zapas 5-6k pln na awarię turbo lub wtrysków etc/

> 2) czy przy takim przebiegu jest jeszcze szansa na chip i w miarę pewną jazdę po nim ?

Na pewno, poło ludzi wirusuje auta, które mają więcej przejechane, a mniej na liczniku. Jednak sprzęgło jak seryjne siedzi to licz się z wymianą.

> Przyzwyczaiłem się do moich 200KM i jakoś sama myśl na połowę obecnej mocy mnie smuci

Mnie też by smuciło, nie oczekuje wow przy sporej masie w bravo, ten silnik po wirusie dla mnie był optymalny w grande punto, osiągi wtedy miało jak Twoje volvo

> 3) czy są jakieś VIN decodery, abym mógł rozszyfrować wyposażenie ?

wyguglujesz eper online i po wpisaniu vin będziesz miał info co do wyposażenia, historia auto tylko od ludzi z ASO

> Czy jest sens pakowania się w to auto i jazdy 2-3 lata - 60-80tkm ?

Sam musisz sobie odpowiedzieć

> PS. Ile trzeba by było położyć $ za dobre 2.0 mjet ?

25k za 144kkm dałem, na fakturę do 30 brutto zapomnij coś sensownego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogłoszenie

To jest właśnie to autko smile.gif

Jak się sprzeda, to trudno - dla mnie cena to 17.000,-

Była robiony dwumas w 2013.

Co do 2,0mjet to trochę obawiam się, że nie będzie tak pancerny jak 1,9...

Jako osoba która wie dużo o fiatach, co byś zrobił na moim miejscu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ogłoszenie

> To jest właśnie to autko

> Jak się sprzeda, to trudno - dla mnie cena to 17.000,-

\

Jedynie miras i skręci grinser006.gif nikt normalny w PL nie kupuje fiata z przebiegiem 200+kkm co innego gdyby to był paśnik w tedeiku palacz.gif

> Była robiony dwumas w 2013.

Wraz ze sprzęgłem?

> Co do 2,0mjet to trochę obawiam się, że nie będzie tak pancerny jak 1,9...

> Jako osoba która wie dużo o fiatach, co byś zrobił na moim miejscu ?

Ja dużo? świeżak we fiatach jestem zlosnik.gif Zależy czego oczekujesz, jak chcesz but.gif i wirusować to imho dość ryzykowne, ja nie mam tyle czasu, żeby co chwilę grzebać przy aucie. Co do pancerności na pewno 1.9mj jest bardziej odporny vs 2.0, choćby wtryskiwacze dłużej wytrzymają. Samo w sobie auto jednak jest średnio odporne, im nowsze tym gorsze. Jeżeli masz czas na robienie drobnostek i nie będziesz mocno męczył auta + świadomie zostawić budżet na drobne rzeczy to brałby, tym bardziej, że znasz historię auta, w innym wypadku dopłaciłbym 10k i poszukał innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do 2,0mjet to trochę obawiam się, że nie będzie tak pancerny jak 1,9...

> Jako osoba która wie dużo o fiatach, co byś zrobił na moim miejscu ?

1.9 jest zywotniejszy i do tego mniej pokombinowany konstrukcyjnie. Projektantow od 2.0 czy 1.6 MJ powinno sie opier.... za niektore rozwiazania techniczne, chociazby umiejscowienie filtra powietrza. Nie pamietam jak z olejowym w 2.0, ale w 1.6 MJ wyjac go to trzeba miec zdolnosci ginekologiczne albo dostawac sie od zakola.

Dla porownania 1.9 oraz 1.6 MJ wystepuja tez w Grande Punto i mimo tego, ze auto mniejsze to wiele rzeczy latwiej zrobic, np: wymienic w/w filtr oleju czy powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.9 jest zywotniejszy i do tego mniej pokombinowany konstrukcyjnie. Projektantow od 2.0 czy 1.6 MJ

> powinno sie opier.... za niektore rozwiazania techniczne, chociazby umiejscowienie filtra

> powietrza. Nie pamietam jak z olejowym w 2.0, ale w 1.6 MJ wyjac go to trzeba miec zdolnosci

> ginekologiczne albo dostawac sie od zakola.

potwierdzam, 1.6 to masakra, nawet z zaślepieniem EGR...wymiana oleju tez nie należy do przyjemności...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedynie sensowne rozwiazanie to sprawdzenie autka pomimo "pewnosci" kabelek + komp + fes/mes = ogolne parametry doladowanie, cisnienie paliwa, i b wazne korekcje na wtryskiwaczach> mocne odchyly + sklaniaja do dodatkowych kosztow = regeneracja lub wymiana na nowe, i ogolny wyglad > czyli zapocenia olejowe, nieszczelnosci itp,

ale 245tysi to poczatek wydatkow z osprzetem> mimo 2008 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takich przebiegach w polskich warunkach gdzie paliwo to wielka niewiadoma - szczególnie system zasilania paliwem może być jedna wielką zagadką - zepsuć może się wszystko.

do tego osprzęt- rozrusznik altek, turbo, skrzynia biegów sprzęgło- może się okazać studnią bez dna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.