stalan Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 Ostatnio rozpocząłem poszukiwania samochodu z większym bagażnikiem(mam Astrę G HB). Przeczytałem wczoraj ogłoszenie o okazyjnej sprzedaży Hondy FR-V, byłem tam dziś po południu,niestety ktoś mnie ubiegł.Ale w tym samym komisie było to auto Astra , sprzedawca proponował mi jazdę próbną, stwierdziłem że szkoda czasu ,1,3 w dość sporym samochodzie nie ma racji bytu. Teraz w domu zacząłem się jednak zastanawiać . Pięć lat temu kupiłem w tym samym przy salonowym komisie moją obecną Astrę 1,4 Twinport(jestem z niej baaardzo zadowolony),mimo że na wstępie wydawała mi się strasznie mulasta(efekt przejścia ze 133 KM na 90 KM) ,to dziś wydaje się całkiem OK. Jakby za punkt odniesienia wziąć moją obecną 1,4, to jak na tym tle wypada 1,3 CDTI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 > Jakby za punkt odniesienia wziąć moją obecną 1,4, to jak na tym tle wypada 1,3CDTI. tragicznie... odpuść AH z tym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmitradj Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 > tragicznie... > odpuść AH z tym silnikiem. ja bym powiedzial ,zeby wogole odpuscil ten motor - patologia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 Jeżeli już diesel to tylko i wyłącznie 1,7. Może i 1.9 jest bystrzejszy ale 1,7 o niebo mniej problemowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stalan Napisano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 > ja bym powiedzial ,zeby wogole odpuscil ten motor - patologia Dość lakoniczne stwierdzenie,co jest w nim złe ?- osiągi, awaryjność ,trwałość ?. Czy jest na sali jakiś użytkownik Astry H z tym silnikiem ? , czy tylko ktoś, gdzieś coś słyszał?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 >Czy jest na sali jakiś użytkownik Astry H z tym silnikiem ? marea_de , pogadaj z nim o rozrządzie, egrze, skrzyni 6 biegowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmitradj Napisano 6 Maja 2014 Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 > Dość lakoniczne stwierdzenie,co jest w nim złe ?- osiągi, awaryjność ,trwałość ?. Czy jest na sali > jakiś użytkownik Astry H z tym silnikiem ? , czy tylko ktoś, gdzieś coś słyszał?. mialem 1.3 cdti w comboC z 2007 roku szybcie sprzedlem niz kupilem. /niekonczace sie story z oprzyrzadowaniem silnika, pad pompy vacum, wycieki paliwa za plastykowych zlaczkach, I wielele wiele innych ktorych juz dzisiaj nawet nie chce pamietac. Wiem tylko ,ze przez 6 miesiecy ciagle cos robilem przy tym obesranym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 6 Maja 2014 Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 > niekonczace sie story z > oprzyrzadowaniem silnika, pad pompy vacum, wycieki paliwa za plastykowych zlaczkach, I wielele > wiele innych To prawie jak w moim 1.9, jeszcze bym dodał wymiana egr, o klapach w kolektorze nie wspomnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 6 Maja 2014 Udostępnij Napisano 6 Maja 2014 > To prawie jak w moim 1.9, jeszcze bym dodał wymiana egr, o klapach w kolektorze nie wspomnę ja od jakiegoś czasu zauważyłem (znaczy kontrolka pokazywała ) ubytki chłodniczego, ze szklanka na 2 miesiące. Sączy się spod tego pieprzonego koreczka na magistrali wodnej przed silnikiem, bałem sie że korozja na rurze ale chyab nie - póki co z czuciem dokręciłem korek i sucho. Znajomy w ogóle to zaspawał i nie ma problemu, po co to guano? może tylko po to żeby się wygrzało i zaczęło przepuszczać płyn No ale to nie wszystko: właśnie (21:45 ) wymieniłem - po dwóch latach - skraplacz klimy, dziurawy (kol: Bodzlo: za diagnozę). GM(=Valeo) zmieniłem w 2012 na Valeo, Valeo po 2 latach wygląda jak złom, na spodzie ciemna plama. Może kamień może nie, lamelki sypią się nienormalnie jak na 2lata. Założyłem chińczyka skoro i tak na 2 lata. 1.9: silnik super, osprzęt: gorzej. Co do 1.3: Żona śmiga, Teściu śmiga, i mają 20% kosztów Vectry Auta zaraz po 200tys będą miały. Rozrząd nie dzwoni, turbo nie gwiżdże, oliwa na czas i wio. Piszę o silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemekb22 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 to jak na tym tle wypada 1,3 > CDTI. Odpuść sobie ten silnik. Lepiej poszukaj 1.7. W zupełności jest wystarczający. Pali niewiele więcej niż 1.3, a na pewno mniej od 1.9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > > 1.9: silnik super, osprzęt: gorzej. Dokładnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Ja osobiście wziąłbym Z19DT(L), albo Z17DTH. Ten 1.3 to wg mnie jest za słaby. Poczekajcie aż te Z17DTJ/R trochę pojeżdżą, dopiero będzie koszt, jak to jest Denso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stalan Napisano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Nie chcę tworzyć następnego wątku , a co sądzicie o tym 1,7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 > Nie chcę tworzyć następnego wątku , a co sądzicie o tym 1,7 dość tanio jak na ten rocznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 7 Maja 2014 Udostępnij Napisano 7 Maja 2014 Cena normalna, ja jak kupowałem swoja a było to jakieś 2 lata temu tez tyle płaciłem, więc względem wieku cena normalna. Przebieg wygląda prawdziwie, auto ładne. Po zdjęciach niewiele widać ale wygląda ok. Prawdopodobnie po flotowy, zresztą jak mój. Przynajmniej jest pewność że serwisowany i z przebiegiem nie kombinowane. Ja polecam. Sam taki kupiłem i odpukać 1,5 roku bezawaryjnej jazdy. A kupowałem z dużo większym przebiegiem. Ogólnie moje zdanie na temat aut z tym silnikiem jest jak najlepsze. Ja mam, wspólnik w firmie tez taki ma i obaj chwalimy. Z17DTH z diesli to chyba najmniej problemowy z silników. Zarówno osprzęt jak i sama jednostka są naprawdę spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.