Skocz do zawartości

Stop&Go, a klimatyzacja.


zolu

Rekomendowane odpowiedzi

> Logiczniej było by chyba gdyby przełączał się na obieg wewnętrzny.

Hmmm, w sumie to chyba nawet tak jest hmm.gif

Bo przy trybie auto klimy mam zawsze włączoną funkcję kontroli jakości powietrza - powoduje to prace w układzie zamkniętym i tylko od czasu do czasu auto jest 'wietrzone'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jestem normalnym kierowcą i wcale mnie to nie wkurza więc nie wystawiaj takich jednoznacznych

> osądów

> Do ekooszłomów też mi daleko i 'godziny dla świata' też zazwyczaj olewam

No dobra, o ile mniej pali auto z tym systemem, od identycznego

auta bez tego systemu? Najlepiej jakby porównać (ale nie wg katalogów!)

dwa identyczne modele tego samego producenta, jeden z tym, a drugi

bez tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No dobra, o ile mniej pali auto z tym systemem, od identycznego

> auta bez tego systemu? Najlepiej jakby porównać (ale nie wg katalogów!)

> dwa identyczne modele tego samego producenta, jeden z tym, a drugi

> bez tego.

Trudno porównać bo wszystkie Cruzy 1.4T mają s/s niewiem.gif

Ale wydaje mi się że spalanie na poziomie 7.0l/100km w 140 konnej benzynie to nie jest źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja lubię dbać o auto, może nie we wszystkich aspektach, ale ciśnienie

> to akurat jest ważne.

Kiedyś pisałeś, że jak jedziesz w lewo, to na łukach musisz kierę trzymać lekko w prawo. Wobec tego to dbanie o ciśnienie w oponach ma się do dbania o auto jest garbaty do ściany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Inni nie sprawdzają. A -0,2 to już masz "flaka" a +0,2 to jedziesz jak

> po lodzie, obrazowo...

no... w kazdym aucie. Jakie masz wg plakietki/instrukcji normalne cisnienie w przednich kolach? Bo u mnie jest 2.6 (a w zasadzie przedzial poprawnego cisnienia ale o tym moze pozniej). Rozumiem, ze z tego co piszesz przy wyjsciowym cisnieniu 2.6 i ubytku 0.2 nie da sie normalnie jezdzic? Czy sytuacja bedzie taka sama jak ktos ma kola gdzie powinien miec normalnie 2.2 i tez ubedzie mu 0,2? Dla kazdej szerokosci opony i wielkosci kola tez bedzie tak samo?

Po przejechaniu kawalka katowickiej z przepisowa predkoscia w normalnej temperaturze powietrza czujniki potrafia pokazac +0.1. Podczas jazdy tez mierzysz cisnienie?

Jesli lekki ubytek albo zwiekszenie cisnienia w kolach powoduje u Ciebie jezdzenie jak po lodzie to polecam natychmiast warsztat. To nie jest normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zdecydowanie... i potem jest problem jak ktos przeklada kola na zimowe, bo albo ma blad albo musi

> sobie przekodowac na drugi zestaw czujnikow

Po cztery stówki sztuka skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślałem że odkąd wpadli na pomysł z czujnikami ABS, fizyczny

> czujnik ciśnienia to przeżytek, myliłem się

Zależy co chcesz osiągnąć. Czujnik liczący z ABS jest spoko, ale nie powie Ci ile masz konkretnie ciśnienia w gumie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.