kojdus Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 Ruszyli,RK 7 po testowym, przejechał trzy razy. Jaki wynik obstawiacie? Chciałbym zeby była pierwsza dziesiątka bez rally2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubczyk Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 Patrząc na testy i to jak zapierdzielał na nich to naprawdę chciałbym, żeby w ogóle dojechał bez przygód... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 Meta to będzie lux, meta bez rally2 to będzie kawiorek, a jak będzie meta to będzie i dobry wynik, albo bardzo dobry Czas start za niedługo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colin Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Meta to będzie lux, meta bez rally2 to będzie kawiorek, a jak będzie meta to będzie i dobry wynik, > albo bardzo dobry > Czas start za niedługo Można zobaczyć gdzieś online? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bednar Napisano 31 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 > Można zobaczyć gdzieś online? Tutaj ponoć ma być sporo materiału na żywo: plus.wrc.com, ale dostęp płatny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2014 dziewiaty czas na os1. Niech jedzie swoje i bedzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 Właśnie w radio podali, że znowu dzwonek. Najprawdopdobniej koniec rajdu. Trudno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 KLIK M-Sport: Robert i Maciek wypadli z trasy 1,6 km po starcie OS5. Załoga OK, ale koniec jazdy na dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 Ręce mi trochę zaczynają opadać. Mógł by w końcu przejechać jakiś rajd bez dzwona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > Ręce mi trochę zaczynają opadać. Mógł by w końcu przejechać jakiś rajd bez dzwona jak zwykle w wywiadzie "bez napinki swoim tempem" a pozniej wiadomo ze jedzie 105% o 5 za duzo :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
murzynek Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 ale progres jest , mniejsze zniszczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 "Niestety około półtora kilometra po starcie na dość szybkiej partii wyszedł błąd w opisie zakrętu. Było "lewy-sześć-plus-długi-szczytem" i wjechałem w niego na pełnym gazie przy dużej prędkości. Zabrakło informacji, że odciąża samochód. Auto się odkleiło od nawierzchni i wyszedłem zbyt szeroko. Pojechałem trochę po trawie i nic by się nie stało, gdyby był kawałek prostej, ale zaraz potem droga szła prawo, a my znaleźliśmy się głęboko po wewnętrznej. W prawym zakręcie wyniosło nas na lewo i uderzyliśmy lewym przodem. Wykonaliśmy pełny obrót w powietrzu i wylądowaliśmy po drugiej stronie drogi. Na szczęście uszkodzenia nie były zbyt wielkie, ale nie dało się dalej jechać. Największym problemem było to, że ten szczyt odciążał auto. Tego nie zauważyłem podczas zapoznania, a dopiero po wjechaniu w zakręt. Bardzo trudno jest ocenić takie niuanse. Nie mam na tyle doświadczenia, żeby wiedzieć na pewno, który szczyt podbija. Z drugiej strony - jeśli chcesz podróżować w dobrym tempie, to trudno jest tu zwalniać i zostawiać sobie duży margines przed każdym szóstkowym zakrętem, ponieważ jest ich bardzo dużo. Najbardziej szkoda tych wszystkich straconych kilometrów. Wczoraj nie podejmując żadnego ryzyka, jechaliśmy bardzo dobrze. Dziś robiąc to samo zakończyliśmy o wiele za wcześnie. Jutro będziemy jechać zgodnie z wcześniejszymi założeniami. Robert" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 czyli klasycznie: Prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 1 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2014 > czyli klasycznie: Prędkość była dobra tylko zakręt za ciasny prędkość wejścia w zakręt byłą dobra... za wysoka była jedynie prędkość wyjścia z zakrętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.