Skocz do zawartości

Amortyzatory


Piterus_123

Rekomendowane odpowiedzi

> czy przednie amortyzatory rozna sie stronami, pacjent to peugeot 206, wierzyc mi sie nie chce ale

> tak mi w sklepie powiedzieli i zglupialem

Zerknij do samochodu i zobaczysz. Na pewno beda roznic sie uchwytami, ktora musza byc lustrzanym odbiciem, lub siedziskiem spreżyny.

Pewnie znajda sie specjalisci co beda potrafic zalozyc jeden typ na obie strony smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy przednie amortyzatory rozna sie stronami, pacjent to peugeot 206, wierzyc mi sie nie chce ale

> tak mi w sklepie powiedzieli i zglupialem

Różnią się.Inaczej może być mocowanie wyprofilowane (L lub P) oraz jakieś uchwyty.Czyżbyś chciał wymienić jeden?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy przednie amortyzatory rozna sie stronami, pacjent to peugeot 206, wierzyc mi sie nie chce ale

> tak mi w sklepie powiedzieli i zglupialem

W jednych samochodach sie roznia, w innych nie. Kwestia konkretnego modelu auta albo i amortyzatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> noo zebym sie nie zdziwil, nie mam dobrego zdania o sprzedawcach z alle

wyślij pytanie przed zakupem czy ma oba i przy 2.szt. wysyła L+P, będziesz wiedział czy ogarnia temat.

Sprawdź sobie w katalogu producenta nr dla L i P jak przyjdą to sprawdzisz czy wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A sprężyny nie można obrócić w łożysku amora, żeby pasowała do siedzenia?

> No chyba że zaraz się dowiemy, że sprężyny L i R też się różnią, bo jedna jest lewo skrętna, a

> druga prawo skrętna...

A mowilem ze zaraz znajda sie specjalisci grinser006.gif

Tak jak pisali inni, sa amory uniwersalne i są amory dopasowane pod strone pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mowilem ze zaraz znajda sie specjalisci

> Tak jak pisali inni, sa amory uniwersalne i są amory dopasowane pod strone pojazdu.

no jasne i są sprężyny prawoskrętne i lewoskrętne, do tego każda z nich ma inną charakterystykę ponieważ z reguły po lewej stronie jest skrzynia biegów i w związku z czym większy ciężar czyli sprężyna lewa jest twardsza, a co za tym idzie amor też jest inny...

cyrki zaczynają się przy silnikach położonych wzdłużnie......pewnie kolorami są oznaczone strony.... screwy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no jasne i są sprężyny prawoskrętne i lewoskrętne, do tego każda z nich ma inną charakterystykę

> ponieważ z reguły po lewej stronie jest skrzynia biegów i w związku z czym większy ciężar

> czyli sprężyna lewa jest twardsza, a co za tym idzie amor też jest inny...

> cyrki zaczynają się przy silnikach położonych wzdłużnie......pewnie kolorami są oznaczone

> strony....

Nie przesadzajmy 270751858-jezyk.gif różnią się najczęściej mocowaniem do czujników, albo łącznika stabilizatora wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mowilem ze zaraz znajda sie specjalisci

> Tak jak pisali inni, sa amory uniwersalne i są amory dopasowane pod strone pojazdu.

Ale Romano11 dobrze napisał. Jeśli producent stosuje amortyzator lewy i prawy, to jest to spowodowane mocowaniem pod łącznik stabilizatora lub czujnik ABS, przewód hamulcowy. Oczywiście nawet w takich przypadkach producenci tańszych zamienników potrafią zrobić amortyzator uniwersalny, bo co za problem dospawać drugie ucho przy produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no jasne i są sprężyny prawoskrętne i lewoskrętne, do tego każda z nich ma inną charakterystykę

> ponieważ z reguły po lewej stronie jest skrzynia biegów i w związku z czym większy ciężar

> czyli sprężyna lewa jest twardsza, a co za tym idzie amor też jest inny...

> cyrki zaczynają się przy silnikach położonych wzdłużnie......pewnie kolorami są oznaczone

> strony....

Rozumiem, że cały Twój post to był żart, a ja nie zrozumiałem ironii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie przesadzajmy różnią się najczęściej mocowaniem do czujników, albo łącznika stabilizatora

Czasami bywa jeszcze zintegrowane (wspawane) ramię zwrotnicy. Takich to już nawet kowal bezpiecznie się nie przerobi.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.