Glaca Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 Sprzęgło klasyczne, pchane. Przy 350Nm uślizguje się. Czy można "czymś" zastąpić okładziny tarczy, żeby wytrzymało? Ma ktoś jakieś doświadczenia na tym polu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 > Sprzęgło klasyczne, pchane. Przy 350Nm uślizguje się. > Czy można "czymś" zastąpić okładziny tarczy, żeby wytrzymało? > Ma ktoś jakieś doświadczenia na tym polu? może popytaj w takich miejscach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 Tarcza organiczna, wzmocniony docisk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2014 > może popytaj w takich miejscach Wysłałem zapytanie Pytałem fachowca na miejscu w Lublinie ale jakiś był mało optymistycznie nastawiony... Paaanie, można nabić kewlaaaarem ale czy to coś daaa.... , dociski można wzmacniać ale nie każdy się daaaa Chyba go ta robota już nudzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 > Wysłałem zapytanie > Pytałem fachowca na miejscu w Lublinie ale jakiś był mało optymistycznie nastawiony... Paaanie, > można nabić kewlaaaarem ale czy to coś daaa.... , dociski można wzmacniać ale nie każdy się > daaaa > Chyba go ta robota już nudzi. hehe, tacy są najgorsi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 Tu jeszcze może zapytać: http://www.sprzegla.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 > Tu jeszcze może zapytać: > http://www.sprzegla.com Tak BTW do zdjęć na tej stronce... Czy ktoś wie z jakiego powodu sportowe sprzęgła mają nieciągłą okładzinę tylko małe klocki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 > Tak BTW do zdjęć na tej stronce... Czy ktoś wie z jakiego powodu sportowe sprzęgła mają nieciągłą > okładzinę tylko małe klocki? Żeby się chłodziły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 > Żeby się chłodziły. Tak podejrzewałem... a nacinane i nawiercane dociski są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 > Sprzęgło klasyczne, pchane. Przy 350Nm uślizguje się. > Czy można "czymś" zastąpić okładziny tarczy, żeby wytrzymało? > Ma ktoś jakieś doświadczenia na tym polu? Ja wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 10 Września 2014 Udostępnij Napisano 10 Września 2014 jakie masz sprzęgło. dane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > Sprzęgło klasyczne, pchane. Przy 350Nm uślizguje się. > Czy można "czymś" zastąpić okładziny tarczy, żeby wytrzymało? > Ma ktoś jakieś doświadczenia na tym polu? w lublinie jest jakiś dobry fachowiec spytaj na fejsie ludzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > Sprzęgło klasyczne, pchane. Przy 350Nm uślizguje się. > Czy można "czymś" zastąpić okładziny tarczy, żeby wytrzymało? > Ma ktoś jakieś doświadczenia na tym polu? Kewlar ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > Tak podejrzewałem... a nacinane i nawiercane dociski są? Docisków nie widziałem, ale widziałem koło zamachowe nawiercane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > Docisków nie widziałem, ale widziałem koło zamachowe nawiercane. Tak, chodzi mi o tę tarczę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > Tak, chodzi mi o tę tarczę... nabic tarcze okladzina kevlerowa ~200zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > w lublinie jest jakiś dobry fachowiec spytaj na fejsie ludzi Jeśli na Jodłowej to właśnie z nim rozmawiałem - jego mi polecali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 11 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > jakie masz sprzęgło. dane?? Takie jak do cromy turbo szło seryjnie. 228,6mm pchane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 11 Września 2014 Udostępnij Napisano 11 Września 2014 > Takie jak do cromy turbo szło seryjnie. 228,6mm pchane. to tarcze masz wystarczającą i nabicie okładziny organika/kevlaru nie wiele może pomóc. Problemem jest za słaby docisk. A wzmacnianie go w Fiacie nie ma sensu gdyż trzeba przerabiać cały mechanizm sterujący bo jest za słaby. Ale jest model auta który ma mocniejszy docisk i zmieści się do skrzyni która masz jak coś to priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.