mAbZ Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 Zapowiedź nowego Type-Ra, filmik zatytułowany "Druga strona Hondy". Jak dla mnie, to jedyna strona Hondy - inne mogą nie istnieć Filmik powoduje, że zaczynam się czuć niewygodnie ze złożoną sobie obietnicą, że następne kupione przeze mnie auto będzie RWD Koniecznie włączyć głośniki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > że następne kupione przeze mnie auto będzie RWD A jednak P.S. Ja znowu myślę o tym że następne będzie AWD. Jednak się to nawet na Florydzie przydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 Nice... oczekiwana cena i kiedy w salonach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Zapowiedź nowego Type-Ra, filmik zatytułowany "Druga strona Hondy". To już finalna wersja? W sumie wyglądem niewiele się różni od konceptu pokazanego w Genewie. No i bardzo ciekawe, jaka będzie cena w PL - jak wycenią ją na ~140 kzł to będę mile zaskoczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Nice... oczekiwana cena i kiedy w salonach? Niecale 30k funtow w bazie, polowa 2015. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Zapowiedź nowego Type-Ra, filmik zatytułowany "Druga strona Hondy". > Jak dla mnie, to jedyna strona Hondy - inne mogą nie istnieć > Filmik powoduje, że zaczynam się czuć niewygodnie ze złożoną sobie obietnicą, > że następne kupione przeze mnie auto będzie RWD > Koniecznie włączyć głośniki! Tyl jest arcymistrzowski, reszta srednio mi lezy. Ale jesli bedzie jezdzil tak jak zapowiadaja to wyglad bez znaczenia Moze bede mogl wrocic do Hondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Tyl jest arcymistrzowski, reszta srednio mi lezy. Ale jesli bedzie jezdzil tak jak zapowiadaja to > wyglad bez znaczenia > Moze bede mogl wrocic do Hondy Też tak uważam Chociaż co najmniej dwóch dobrych kolegów zapowiada, że kupi - więc może nie będę musiał kupować własnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > A jednak Tak. Bardzo dużo jeżdżę gokartami i dużo własnym autem po torach- zawsze z wyłączoną elektroniką. Ciągła potrzeba przestawiania się na różne style jazdy zaczęła mi przeszkadzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Tak. > Bardzo dużo jeżdżę gokartami i dużo własnym autem po torach- zawsze z wyłączoną elektroniką. > Ciągła potrzeba przestawiania się na różne style jazdy zaczęła mi przeszkadzać. RWD cie przed takimi zmianami nie uchroni...chyba, ze kupisz cos w stylu Elise Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > RWD cie przed takimi zmianami nie uchroni...chyba, ze kupisz cos w stylu Elise I to z zaspawaną szperą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Zapowiedź nowego Type-Ra, filmik zatytułowany "Druga strona Hondy". > Jak dla mnie, to jedyna strona Hondy - inne mogą nie istnieć > Filmik powoduje, że zaczynam się czuć niewygodnie ze złożoną sobie obietnicą, > że następne kupione przeze mnie auto będzie RWD > Koniecznie włączyć głośniki! no włączyłem. brzmi jak R4 na pierdzących wydechach? zgadłem? słabizna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > no włączyłem. brzmi jak R4 na pierdzących wydechach? zgadłem? słabizna Wielu właścicieli V8 cierpi na podobną wadę słuchu. Żadne inne dźwięki im się już nie podobają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Wielu właścicieli V8 cierpi na podobną wadę słuchu. Żadne inne dźwięki im się już nie podobają Nie ma w tym nic dziwnego Wygląda drapieżnie i nawet mi się podoba a coś było z nią na torze nurburgring nieoficjalnie i miały być poprawki jest już jakiś nowy oficjalny czas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Wielu właścicieli V8 cierpi na podobną wadę słuchu. Żadne inne dźwięki im się już nie podobają ja bardzo lubię R4 ale w motocyklach poza tym lubię V6, V10 i V12 tak samo jak V8 (bo moje V8 to takie lewe V8 troche, nie bulgoce). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > To już finalna wersja? W sumie wyglądem niewiele się różni od konceptu pokazanego w Genewie. No i > bardzo ciekawe, jaka będzie cena w PL - jak wycenią ją na ~140 kzł to będę mile zaskoczony. To jest filmik z czerwca na razie nie wiadomo jak bedzie wygladala produkcyjna, bo z jednej strony jest concept 2 z drugiej strony foty zamaskowanego w okolicy Nurburgringu i tyl juz nie wyglada tak fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > z drugiej strony foty zamaskowanego w okolicy Nurburgringu > i tyl juz nie wyglada tak fajnie Z tego co pamiętam te maskowane to nadwozia z diesla do których zaimplantowano nowy silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Niecale 30k funtow w bazie, polowa 2015. Czyli w Niemczech pewnie w okolicy 35-38 tys euro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > ja bardzo lubię R4 ale w motocyklach > poza tym lubię V6, V10 i V12 tak samo jak V8 (bo moje V8 to takie lewe V8 troche, nie bulgoce). Jak dla mnie nie musi bulgotać jak v8 - wystarczy żeby waliło w wydech przy redukcjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Z tego co pamiętam te maskowane to nadwozia z diesla do których zaimplantowano nowy silnik. To sa najnowsze foty, widac, ze buda to juz model 2015, ale pewnie jak wiekszosc wolalbym zeby wersja produkcyjna byla jak concept Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > To sa najnowsze foty, widac, ze buda to juz model 2015, ale pewnie jak wiekszosc wolalbym zeby > wersja produkcyjna byla jak concept wiem, że to najnowsza buuda, śledze temat na bieżąco. mimo to cos mi się obiło o uszy, że auto to formalnie nadal jest słabsza wersja (według VIN) z doczepionym mocniejszym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > wiem, że to najnowsza buuda, śledze temat na bieżąco. mimo to cos mi się obiło o uszy, że auto to > formalnie nadal jest słabsza wersja (według VIN) z doczepionym mocniejszym silnikiem. Oby! bo bylby marketingowy strzal w stope, gdyby pokazywali te concepty i potem wypuscili kasztana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Oby! bo bylby marketingowy strzal w stope, gdyby pokazywali te concepty i potem wypuscili kasztana zauważ, że tył różni się tylną klapa. Spoiler, światła itd. to elementy które sa na klapie. Szkoda, że najprawdopodobniej nie będzie takich kozackich poszerzeń. Szkoda, że raczej nie ma szans na takie kozackie poszerzenia tylnych błotników. Realnie jest szansa na wyloty powietrza w tylnym zderzaku. nastawiłbym się na mocno rozbudowany body-kit oparty o te elementy które są dokręcone czyli: zderzaki, przednie błotniki, tylna kapa i światła. Na nic więcej bym nie liczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > zauważ, że tył różni się tylną klapa. Spoiler, światła itd. to elementy które sa na klapie. > Szkoda, że najprawdopodobniej nie będzie takich kozackich poszerzeń. Szkoda, że raczej nie ma szans > na takie kozackie poszerzenia tylnych błotników. Realnie jest szansa na wyloty powietrza w > tylnym zderzaku. > nastawiłbym się na mocno rozbudowany body-kit oparty o te elementy które są dokręcone czyli: > zderzaki, przednie błotniki, tylna kapa i światła. Na nic więcej bym nie liczył. Tez tak mysle, ze to co jest dokrecone albo z tworzyw bedzie zmienione, zasadnicze blachy nie. Przy FN2 wersja produkcyjna praktycznie wizualnie była 1:1 do konceptu, ale on nie byl tak odjechany jak obecny. Czas pokaze. Zobaczymy jeszcze kiedy faktycznie auto trafi do salonow. Na poczatku byla mowa o wiosnie, teraz jest mowa o polowie 2015. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Tez tak mysle, ze to co jest dokrecone albo z tworzyw bedzie zmienione, zasadnicze blachy nie. > Przy FN2 wersja produkcyjna praktycznie wizualnie była 1:1 do konceptu, ale on nie byl tak > odjechany jak obecny. > Czas pokaze. Zobaczymy jeszcze kiedy faktycznie auto trafi do salonow. Na poczatku byla mowa o > wiosnie, teraz jest mowa o polowie 2015. Mnie bardziej martwi cena niż data premiery. FN2 było jednym z najdroższych modeli na rynku (nie licząc rynku UK) a to się wyraźnie przełożyło na sprzedaż. Jak Honda nie zagra bardzo agresywnie ceną to nie wróżę sprzedaży idącej w miliony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Mnie bardziej martwi cena niż data premiery. FN2 było jednym z najdroższych modeli na rynku (nie > licząc rynku UK) a to się wyraźnie przełożyło na sprzedaż. Jak Honda nie zagra bardzo > agresywnie ceną to nie wróżę sprzedaży idącej w miliony. A po co miała by agresywnie grać ceną? Celem jest maksymalizacja zysku, a czasem opłaca sprzedać się mniej, ale z większym zyskiem jednostkowym niż dużo, ale z małym zyskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Mnie bardziej martwi cena niż data premiery. FN2 było jednym z najdroższych modeli na rynku (nie > licząc rynku UK) a to się wyraźnie przełożyło na sprzedaż. Jak Honda nie zagra bardzo > agresywnie ceną to nie wróżę sprzedaży idącej w miliony. FN2 się nie sprzedawała bo była gorsza od poprzednika- po prostu. Cena wcale nie była jakaś specjalnie wysoka- wiem bo w swoim czasie nosiłem się z zamiarem przesiadki z EP3. Czego oczywiście, jak 90% użytkowników nie zrobiłem, lecz zmieniłem markę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Szkoda, że raczej nie ma szans na takie kozackie poszerzenia tylnych błotników > nastawiłbym się na mocno rozbudowany body-kit oparty o te elementy które są dokręcone czyli: > zderzaki, przednie błotniki, tylna kapa i światła. Na nic więcej bym nie liczył. Ford mógł zrobić poszerzanie błotniki, to może i Honda- czemu nie? Ale i dokręcany body kit wygląda ok, jak w Megane RS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 8 Października 2014 Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > FN2 się nie sprzedawała bo była gorsza od poprzednika- po prostu. > Cena wcale nie była jakaś specjalnie wysoka- wiem bo w swoim czasie nosiłem się z zamiarem > przesiadki z EP3. > Czego oczywiście, jak 90% użytkowników nie zrobiłem, lecz zmieniłem markę. Ja mam przeciwne wrazenie. Nie znam liczb sprzedazy, ale patrzac po rynku uzywek, zdecydowanie wiecej widac FN2 niz EP3. A przynajmniej w Polsce, EP3 w 2001 roku kosztowala nominalnie tyle ile FN2 w 2011 roku, czyli w granicach 100k PLN. Moze tez troche inna klientela, EP3 w przedlifcie przeciez w serii nie miala nawet klimy! Byla "promocja dealerska" - w 2001 roku auto za 100k. To bylo wiecej niz Accord. Kupowali je bardziej pasjonaci. FN2 miala full wypas - ksenon, dwustrefowa klima, sterowanie radiem z kierownicy itp. I czesc ludzi kupowalo je jako dynamiczne auto a nie jakiegos wariata na tor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 8 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2014 > Ja mam przeciwne wrazenie. Nie znam liczb sprzedazy, ale patrzac po rynku uzywek, zdecydowanie > wiecej widac FN2 niz EP3. A przynajmniej w Polsce, U mnie jest ich mniej wiecej tyle samo, ale EP3 lepiej trzymają cenę i niejedna EP3 jest droższa od parę lat młodszej FN2. > EP3 w 2001 roku kosztowala nominalnie tyle ile FN2 w 2011 roku, czyli w granicach 100k PLN. Zgadza się. > Moze tez troche inna klientela, EP3 w przedlifcie przeciez w serii nie miala nawet klimy! Na szwedzkim rynku miała, więc podejrzewam że PL była wyjątkiem. > FN2 miala full wypas - ksenon, dwustrefowa klima, sterowanie radiem z kierownicy itp. I czesc ludzi > kupowalo je jako dynamiczne auto a nie jakiegos wariata na tor. Racja. Tylko że FN2 było w porownaniu słabo dynamiczne cięższe, a ledwo 1 KM więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > [mabz] Filmik powoduje, że zaczynam się czuć niewygodnie ze > złożoną sobie obietnicą,że następne kupione przeze mnie auto będzie RWD yyyyyyyy .... czy tylko ja zauwazylem ze poza dzwiekiem z wydechu na luzie to w zasadzie nic na filmiku nie ma czym moznaby sie podniecac? > FN2 było w porownaniu (z EP3) słabo dynamiczne cięższe, a ledwo 1 KM więcej. pamietamy jak Clarkson sie z tego nabijal, zreszta tu akurat mial racje > [daniel I]jak wycenią ją na ~140 kzł to będę mile zaskoczony. <CIACH> > [filipfm] EP3 w 2001 roku kosztowala nominalnie tyle ile FN2 w 2011 roku, czyli w granicach 100k PLN. czyzby az taka byla inflacja 40% w ciagu 4 lat? Oczywiscie wiem ze z tymi 140k to gdybamy, ja chetnie widzialbym nadal ok 100k ale chyba nie ma na to co liczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > czyzby az taka byla inflacja 40% w ciagu 4 lat? Oczywiscie wiem ze z tymi 140k to gdybamy, ja > chetnie widzialbym nadal ok 100k ale chyba nie ma na to co liczyc cena CTRa trzymala sie stabilnie przez blisko 10 lat produkcji EP3 i FN2, a ceny "cywilnych" wersji rosły. Faktycznie, doniesienia sa, ze nowy CTR bedzie w okolicach 30kGBP. Trzeba chyba to odniesc do do cen cywilnych wersji na wyspach. CTR - 30 Top 1.6 EX - 26,5 1.8 EX manual - 25,3 1.8 EX auto - 26,5 Entry 1.4 S - 17 u nas wygląda to tak. Top 1.6 EX - 105 1.8 Manual - 93,5/87 (cennik/promo) 1.8 Ex auto - 97,5/93 Entry 1.4 comfort - 64,5/60 Wiec pytanie jak sie zachowa cena CTRa w PL. Jezeli zachowac proporcje z UK, to powinien kosztowac miedzy 113 a 118k co byloby petarda cenowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > I to z zaspawaną szperą? Hahahah, to niekoniecznie Nawet z otwartym dyfrem jest zaskakujaco blisko prowadzenia gokarta, wlacznie z podsterownoscia na wolnych zakretach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > A po co miała by agresywnie grać ceną? Celem jest maksymalizacja zysku, a czasem opłaca sprzedać > się mniej, ale z większym zyskiem jednostkowym niż dużo, ale z małym zyskiem. Zwlaszcza, ze raczej wolumen nie bedzie specjalnie duzy. Najbardziej hardkorowe HH nigdy sie nie sprzedaja w milionach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Jak dla mnie nie musi bulgotać jak v8 - wystarczy żeby waliło w wydech przy redukcjach Kazdy silnik wali w wydech przy redukcjach, zwlaszcza z miedzygazem. Niestety seryjne wydechy w 99% to wyciszaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Hahahah, to niekoniecznie Nawet z otwartym dyfrem jest zaskakujaco blisko prowadzenia gokarta, > wlacznie z podsterownoscia na wolnych zakretach To zależy od klasy gokarta i opon. Np. w klasie S2000 z silnikiem 35 KM podsterowności nie uświadczysz, jest za to ekstremalnie duża narowistość tyłu. Byłem wieziony Exigem Cup 260 na torze. Nieźle było ale sam dojazd na tor do wygodnych na pewno nie należy. Zero wygłuszeń, w środu czysta blacha, czuć wibracje jakby poduszek silnika w ogóle nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > To zależy od klasy gokarta i opon. > Np. w klasie S2000 z silnikiem 35 KM podsterowności nie uświadczysz, > jest za to ekstremalnie duża narowistość tyłu. Niestety, pojezdzic takim w PL nielatwo. > Byłem wieziony Exigem Cup 260 na torze. > Nieźle było ale sam dojazd na tor do wygodnych na pewno nie należy. > Zero wygłuszeń, w środu czysta blacha, czuć wibracje jakby poduszek silnika w ogóle nie było Hahah, jakbym czytal o moim po wymianie poduszek silnika Wlasnie na exigowskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 Kupujesz auto dla dźwieku wydechu? Auto ma "jechać" - dawać frajdę z trakcji i jej maxymalnej kontroli bez elektroniki. To jest własnie adrenalina! Jak rajcuje cie dxwiek to dokup za 20$ przystawke do radia - volume na full i masz pod maska rasowe V8 . Nawet w F126p... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Kupujesz auto dla dźwieku wydechu? No nie, kupiłem przecież Megane RS które fabrycznie jest wyposażone w brak dźwięku wydechu Dlatego zaraz wydech zmieniłem A tak poważnie, to pisałem przecież że nie lubię zbyt głośnych wydechów. > Auto ma "jechać" - dawać frajdę z trakcji i jej maxymalnej kontroli bez elektroniki. To jest > własnie adrenalina! Oczywiście > Jak rajcuje cie dxwiek to dokup za 20$ przystawke do radia - volume na full i masz pod maska rasowe > V8 . Nawet w F126p... Ale tu to pierdzielisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Oby! bo bylby marketingowy strzal w stope, gdyby pokazywali te concepty i potem wypuscili kasztana Z drugiej strony daleko idące modyfikacje nadwozia są kosztowne - inne zderzaki, plastikowe poszerzenia, itp. to raczej standard, ale tył konceptu IMO za mocno odbiega od "zwykłej" wersji, żeby został dokładnie w takiej postaci: inne blachy dla auta produkowanego w relatywnie niewielkich ilościach podnoszą koszty. Gdzieś widziałem informację, że mają być co najmniej dwie konfiguracje zawieszenia - jedna dedykowana do codziennej jazdy i druga, bardziej radykalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Ale tu to pierdzielisz. Ależ nie bierz tego do siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Z drugiej strony daleko idące modyfikacje nadwozia są kosztowne - inne zderzaki, plastikowe > poszerzenia, itp. to raczej standard, ale tył konceptu IMO za mocno odbiega od "zwykłej" > wersji, żeby został dokładnie w takiej postaci: inne blachy dla auta produkowanego w > relatywnie niewielkich ilościach podnoszą koszty. > Gdzieś widziałem informację, że mają być co najmniej dwie konfiguracje zawieszenia - jedna > dedykowana do codziennej jazdy i druga, bardziej radykalna. Najbardziej odbiega poszerzonymi blotnikami. Bo juz wyloty powietrza to zderzak, spoiler tez wpasowuje sie w oryginalne miejsca na lampy. Zobacz jak daleko siega lampa spoiler sie tu wpasowuje A co do zawieszenia to wg info prasowego Quote: Innovative new four-point adaptive damper system delivers ultimate handling for enthusiastic driving (...)Furthermore, a new four-point Adaptive Damper System has been developed specifically for the Civic Type R. It automatically adjusts the front and rear suspension damping force stiffness in a split second, based on driving conditions. This allows the new Civic Type R to provide a comfortable ride during cruising, yet become firm and agile when high-performance handling is required. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Najbardziej odbiega poszerzonymi blotnikami. Tutaj np. były po prostu dołożone plastikowe poszerzenia: i takie rozwiązanie wydaje mi się bardziej prawdopodobne w samochodzie seryjnym, chociaż to oczywiście tylko gdybanie. > A co do zawieszenia to wg info prasowego Po prezentacji w Genewie czytałem jakiś artykuł, gdzie była mowa o dwóch wersjach: jedna z bogatszym wyposażeniem i bardziej komfortowym zawieszeniem - ale cięższa, i druga, dedykowana raczej do jazdy po torze; obie wersje miały się też różnić kołami, hamulcami i wnętrzem (np. fotelami) - ale być może to były tylko dywagacje autora. Ja do tej premiery wstrzymałem się ze zmianą auta - ale o tym, czy w ogóle się na jazdę próbną będę umawiał, zadecyduje cennik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 9 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Tutaj np. były po prostu dołożone plastikowe poszerzenia: No, to wygląda dość żałośnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > No, to wygląda dość żałośnie Są jeszcze takie zdjęcia: Zdjęcia zrobiono w Chorwacji - ale to wygląda jak "zwykły" Civic ucharakteryzowany tak, by przypominał koncept Type-R. W każdym razie w takiej wersji to skrzydło z tyłu wygląda dość kuriozalnie - i gdyby produkcyjne auto miało tak wyglądać, to raczej nie byłoby kupowane za wygląd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Są jeszcze takie zdjęcia: > Zdjęcia zrobiono w Chorwacji - ale to wygląda jak "zwykły" Civic ucharakteryzowany tak, by > przypominał koncept Type-R. W każdym razie w takiej wersji to skrzydło z tyłu wygląda dość > kuriozalnie - i gdyby produkcyjne auto miało tak wyglądać, to raczej nie byłoby kupowane za > wygląd. Przynajmniej ma właściwa ilość rur wydechowych, choc w sumie nie wiem po co tyle w samochodzie z 4 cylindrami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 9 Października 2014 Udostępnij Napisano 9 Października 2014 > Przynajmniej ma właściwa ilość rur wydechowych, choc w sumie nie wiem po co tyle w samochodzie z 4 > cylindrami? Zawsze to jakaś odmiana po trndzie na wydech osadzony na srodku zderzaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.