_jedrek_ Napisano 21 Października 2014 Udostępnij Napisano 21 Października 2014 witam czy ktos wlewał takei cudo do silnika ceramizator daje to coś czy raczej placebo? Jak sie to ma do DPF? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 21 Października 2014 Udostępnij Napisano 21 Października 2014 > witam > czy ktos wlewał takei cudo do silnika > ceramizator > daje to coś czy raczej placebo? Jak sie to ma do DPF? Jest kilka produktów na rynku, które mają jako-taką opinię oraz konkretne testy za sobą. Stronka przez Ciebie przytoczona wygląda na typowe usiłowanie wyłudzenia kasy, podobnie jak "boostery", czy inne "wygładzacze mocy" z niebieskim podświetleniem oferowane w necie. Napisz, jaki masz silnik, jaki przebieg i co chcesz osiągnąć wlewając taki preparat. Dyskusji na tym forum było na ten temat bez liku. W cuda nie wierz. Pozdro Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > witam > czy ktos wlewał takei cudo do silnika > ceramizator > daje to coś czy raczej placebo? Jak sie to ma do DPF? Xado 1 Stage działa, w zarżniętym MLu kumpla dało radę zaskakująco dobrze Komprechę podniósł, przestał dymić - już chyba z 20kkm jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 Ja wlałem polski ceramizer do silnika i do skrzyni. Gdyby mi ktoś wlał to, to pewnie bym nie zauważył, ale za to parametry w kompie troszkę się pozmieniały - spadło delikatnie obciążenie silnika na jałowym (obniżenie tarcia ) i ograniczyły się wahania obrotów na jałowym z ok. 20 do ok. 5obr/min (wyrównanie kompresji ). Autu nic nie dolegało, wlane z ciekawości i dla profilaktyki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > daje to coś czy raczej placebo? Było omawiane już wiele razy i skończyło się na tym, że działa tak samo jak biovital i prostamol na staruszków . Jedno jest pewne - nie szkodzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 Org ceramizer pomagał nie szkodził. Do clio wlałem dwusiarczek molibdenu liqui moly i ten sam efekt.... W trupie kolegi przeprowadziliśmy pełen lifting xado, podobnie skrzynia biegów poszło parę stówek ale silnik dwa lata bez remontu jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 22 Października 2014 Udostępnij Napisano 22 Października 2014 A możesz coś więcej powiedzieć? Co się działo i jakie były rezultaty. Pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > A możesz coś więcej powiedzieć? Co się działo i jakie były rezultaty. > Pzd zajeżdżony merc odzyskałsiły witalne a remont był równy cenie terenówki. Kiedyś opisywałem co i za ile wlewaliśmyu ale uczciwie mówie poszło koło tauzena na całą chemię bo my wlewaliśmy w dyfry itp specyfiki ale auto odżyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 Trupa nie zregenerujesz, jednak molibden wypełnia drobne ubytki i tworzy "film" na powierzchni współpracujacych części zmiejszając tarcie. Środek regularnie należy stosować, gdyż warstwa nie jest trwała i ulega ścieraniu. Efekt jest. Silnik cichszy, mniejsze opory tarcia i przez to niższa temp współpracujących części. Warstwa wypełnia ubytki, przywracając lub znacząco poprawiając na krótki okres, parametry współpracujących mechanizmów. Myślę że warto zaryzykować i stosować. Nawet profilaktycznie w zdrowych silnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stepien2 Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > zajeżdżony merc odzyskałsiły witalne a remont był równy cenie terenówki. Tylko czym się owe zajeżdżenie objawiało? Chlał 5 l oleju na 1000km czy kompresja poniżej wszelkiej krytyki? Pzd > Kiedyś opisywałem co i za ile wlewaliśmyu ale uczciwie mówie poszło koło tauzena na całą chemię bo > my wlewaliśmy w dyfry itp specyfiki ale auto odżyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KA_pl Napisano 23 Października 2014 Udostępnij Napisano 23 Października 2014 > Trupa nie zregenerujesz, jednak molibden wypełnia drobne ubytki i tworzy "film" na powierzchni > współpracujacych części zmiejszając tarcie. > Środek regularnie należy stosować, gdyż warstwa nie jest trwała i ulega ścieraniu. Efekt jest. > Silnik cichszy, mniejsze opory tarcia i przez to niższa temp współpracujących części. Warstwa > wypełnia ubytki, przywracając lub znacząco poprawiając na krótki okres, parametry > współpracujących mechanizmów. > Myślę że warto zaryzykować i stosować. Nawet profilaktycznie w zdrowych silnikach. Ale pewnie płukanka przed wymianami oleju z takimi dodatkami to jest już obowiązkowa. Bo coś czuję, że bez niej to z czasem mogą pojawić się różnorakie osady w silniku (o dużo większym nasileniu niż w przypadku stosowania oleju bez dodatków typu MoS2, WS2). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Myślę że warto zaryzykować i stosować. Nawet profilaktycznie w zdrowych silnikach. profilaktycznie, w zdrowym silniku, to się olej i filtr wymienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 24 Października 2014 Udostępnij Napisano 24 Października 2014 > Tylko czym się owe zajeżdżenie objawiało? Chlał 5 l oleju na 1000km czy kompresja poniżej wszelkiej > krytyki? > Pzd Auto stało 8 lat... Poleciała nafta w cylindry i czekaliśmy. Potem olej silnikowy celem nasmarowania gładzi. Dół otworzyliśmy i poszedł olej na panewki i gdzie się dało olej psikaliśmy po wszystkim co się dało. To samo pod pokrywą zaworów wszystko co się smarowaliśmy. Kompresja początkowo oscylowała wokół 6 na wszystkich 6 garach. BAk paliwa wyczyszczony i zalany świeżym opaliwem, filtry podmienione. Potem po odpaleniu auto chodziło i stosowaliśmy xado. Silnik byłmega zastały ale... części trzebaby ciągać z usa, kanady, japoni itp. Teraz toyotka super śmiga w terenie i kompresje ma koło 9, więc jak seria. Czyśliliśmy tak mosty, reduktor itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.