kubussss Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 Witajcie, myślałem że problem powoduje "popuszczający" reduktor LPG, jednak problem występuje również po zakręceniu dopływu gazu. A mianowicie... od czasu do czasu nie mogę zapalić. Auto kręci normalnie, akumulator naładowany, błędów nie zgłasza. Nie wiem o co chodzi? Co o tym myślicie? Pozdrawiam kubussss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzelub Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 Czy aby nie padła Ci pompa paliwa? Jeżeli często jeździłeś ze stanem paliwa (benzyny) w okolicach zera lub wogóle z pustym zbiornikiem to może być spalona pompa w zbiorniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 20 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 Mam zawsze około połowy zbiornika benzyny Także to odpada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 > Witajcie, > myślałem że problem powoduje "popuszczający" reduktor LPG, jednak problem występuje również po > zakręceniu dopływu gazu. A mianowicie... od czasu do czasu nie mogę zapalić. Auto kręci > normalnie, akumulator naładowany, błędów nie zgłasza. Nie wiem o co chodzi? > Co o tym myślicie? > Pozdrawiam > kubussss Czujnik położenia wału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelW Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 > Witajcie, > myślałem że problem powoduje "popuszczający" reduktor LPG, jednak problem występuje również po > zakręceniu dopływu gazu. A mianowicie... od czasu do czasu nie mogę zapalić. Auto kręci > normalnie, akumulator naładowany, błędów nie zgłasza. Nie wiem o co chodzi? > Co o tym myślicie? U mnie było to coś z przepustnicą, bo jak tak czasem kręcił bezskutecznie to pomagało wciśnięcie pedału gazu, wtedy od razu łapał. Problemu nigdy nie zdiagnozowałem ani nie wyeliminowałem, przejechałem tak 60kkm i zdarzało się sporadycznie, zawsze na ciepłym silniku np po tankowaniu na stacji. Nawet czyszczenie przepustnicy na to akurat specjalnie nie pomogło. W pewnym momencie olałem, jak widziałem że za długo kręci to gaz w podłogę i wio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 > Czujnik położenia wału? Pytanie czy przy kręceniu jest Lose Connection ? JEsli padnie GMP to wlasnie taki blad sie pokażę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubussss Napisano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 U mnie przy kręceniu rozrusznika nie ma żadnych błędów. FES też jest czysty, a jednak nie chce zapalić. Problem występuje głównie przy zimnym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veganfamily Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > U mnie przy kręceniu rozrusznika nie ma żadnych błędów. FES też jest czysty, a jednak nie chce > zapalić. Problem występuje głównie przy zimnym silniku. Jak nie chce zapalić to spróbuj go przepchnąć o metr lub 2 i zobacz wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 > U mnie przy kręceniu rozrusznika nie ma żadnych błędów. FES też jest czysty, a jednak nie chce > zapalić. Problem występuje głównie przy zimnym silniku. Chyba ze trzy lata wstecz zimą też nie mogłem odpalić. Akumulator ładowałem,wymieniałem nic nie pomagało.Trwało to kilka tygodni.Ustaliłem wizytę w zakładzie żeby to urządzenie naprawić.Po przejechaniu ok 100 m na holu włączyłem 3-ci bieg i silnik zagadał.Od tamtej pory pracuje,zapala. Co mu było nie wiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 > Witajcie, > myślałem że problem powoduje "popuszczający" reduktor LPG, jednak problem występuje również po > zakręceniu dopływu gazu. A mianowicie... od czasu do czasu nie mogę zapalić. Auto kręci > normalnie, akumulator naładowany, błędów nie zgłasza. Nie wiem o co chodzi? > Co o tym myślicie? Można zacząć od dolania specyjału do czyszczenia układu paliwowego i pojeżdżenia na benzynie. Ja rozwiązałem u siebie podobny problem w ten sposób. Kupiłem taki specyfik, który dolewa się do prawie pustego zbiornika i uruchamia się silnik aby popracował około 10 minut na biegu jałowym. Nazwy nie pamiętam. Jak ręką odjął... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.