Skocz do zawartości

nowe stare auto


angrius

Rekomendowane odpowiedzi

> W nawiązaniu do wątku o mazdach z 85'- jest gdzies jakies miejsce, portal gdzie można kupic auta z

> lat 80-90 w stanie fabrycznym?

Teraz pomyśl sobie jaki sens by miało trzymanie auto 20-30-40 lat niewiem.gif Jeśli to oczywiście nie jakiś baaardzo nietypowy egzemplarz.Czasem się zdarzy coś -np te mazdy ,albo poloneza którego trzymali w hali na Żeraniu.Ale to raczej pojedyncze przypadki.Inna sprawa to sprawność techniczna tego auta,bp zapewne te mazdy były jako ciekawostki ,przeglądów nie przechodziły etc aż trafił się sprytny Miras z PL. smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Watek zalozylem z ciekawości. Ktos moze akurat sobie kupic do trzymania w garażu. Różni są ludzie.

Eee, raczej jakiś "zapomniany" dealer. Kiedyś już krążyły fotki/artykuły na AK o starych_nowych autach. ok.gif

edyta - na szybko z googla ok.gif

> Zapewne jakby zsczelo się normalnie użytkować ten samochód to po roku raczej byłby to trup...

> Przynajmniej tak mi się wydaje

Dlaczego? blush.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eee, raczej jakiś "zapomniany" dealer. Kiedyś już krążyły fotki/artykuły na AK o starych_nowych

> autach.

> edyta - na szybko z googla

> Dlaczego?

A kto zapłacił za te autka? Zostały wyprodukowane wstawione do salonu i co dalej?

Producent zapomniał że nie sprzedało się X sztuk? spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eee, raczej jakiś "zapomniany" dealer. Kiedyś już krążyły fotki/artykuły na AK o starych_nowych

> autach.

> edyta - na szybko z googla

> Dlaczego?

Bo wszystkie elementy gumowe raczej się rozpadną ze starości. Nie wiadomo tez jak blachy by wytrzymaly po pierwszej zimie z solą. Przynajmniej tak mi się wydaje ale moze jestem w błędzie. Na pewno trzeba na początku sporo kasy wpakowac w elementy eksploatacyjne typu hamulce, plany itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo wszystkie elementy gumowe raczej się rozpadną ze starości. Nie wiadomo tez jak blachy by

> wytrzymaly po pierwszej zimie z solą. Przynajmniej tak mi się wydaje ale moze jestem w

> błędzie. Na pewno trzeba na początku sporo kasy wpakowac w elementy eksploatacyjne typu

> hamulce, plany itp

Moje auto ma 20 lat i blachy nie rozpadają się w kontakcie z solą. A może uważasz, że 20 lat kontaktu z solą je zahartowało i przez to im sól nie groźna?

Podobnie co do gum itd. Węże pod maską mam oryginalne, przewody hamulcowe mam oryginalne, kable mam oryginalne... I się nie rozpadają.

Jedyne czym bym się martwił to pasek rozrządu i to co jest w misce olejowej po tym jak olej stał tam 20-25 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w twoim 20-letnim guma w uszczelnieniach cały czas pracowała, była poddana działaniu płynów, które uszczelniała. Część uszczelnień siłą rzeczy zmieniłeś na nowe. W tych mazdach pewnie 30 lat nic się nie działo a guma się starzała... starzała... jestem przekonany, że w zetknięciu z ruchem, gorącymi płynami i olejami, wszystkie uszczelnienia zaraz się skończą. Wymiana ich wszystkich to będzie mały majątek clown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo wszystkie elementy gumowe raczej się rozpadną ze starości. Nie wiadomo tez jak blachy by

> wytrzymaly po pierwszej zimie z solą. Przynajmniej tak mi się wydaje ale moze jestem w

> błędzie. Na pewno trzeba na początku sporo kasy wpakowac w elementy eksploatacyjne typu

> hamulce, plany itp

Od wiosny 2013 jeżdżę FOXem, który stał nieruszany od około 1999/2000 roku. Po wymianie płynów i rozruszaniu hamulców śmiga bezawaryjnie do dziś. ok.gif

Aż sam się zdziwiłem, bo podobnie liczyłem na jakieś uszczelniania i wymiany el. gumowych zawieszenia. niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w twoim 20-letnim guma w uszczelnieniach cały czas pracowała, była poddana działaniu płynów, które

> uszczelniała. Część uszczelnień siłą rzeczy zmieniłeś na nowe. W tych mazdach pewnie 30 lat

> nic się nie działo a guma się starzała... starzała... jestem przekonany, że w zetknięciu z

> ruchem, gorącymi płynami i olejami, wszystkie uszczelnienia zaraz się skończą. Wymiana ich

> wszystkich to będzie mały majątek

Otóż to. Dokladnie tak samo mysle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od wiosny 2013 jeżdżę FOXem, który stał nieruszany od około 1999/2000 roku. Po wymianie płynów i

> rozruszaniu hamulców śmiga bezawaryjnie do dziś.

> Aż sam się zdziwiłem, bo podobnie liczyłem na jakieś uszczelniania i wymiany el. gumowych

> zawieszenia.

IMO bez przesady to nie polonez czy duzy fiat. Kolega stara Carina tak jezdzi po dziadku i oprocz rdzy nic jej nie dolega. Wymienil aku plyny i lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W nawiązaniu do wątku o mazdach z 85'- jest gdzies jakies miejsce, portal gdzie można kupic auta z

> lat 80-90 w stanie fabrycznym?

Jest i to całkiem niedaleko w Rosji.

Nową Ładę 2107, 2104, Nive i Samare kupisz od ręki, a tani rubel zachęca do zakupów.

Łada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W nawiązaniu do wątku o mazdach z 85'- jest gdzies jakies miejsce, portal gdzie można kupic auta z

> lat 80-90 w stanie fabrycznym?

w Krakowie jest typ który zamurował w dużym pokoju 40 lat temu Wołgę GAZ-24. Auto jest nowe. Nie do sprzedania. Jak to kiedyś ktoś przejmie i wystawi to zgarnie gruby hajs zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.