Skocz do zawartości

lexus is350 jest sens ?


pondelek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam do kupienia takiego lexusa z 2008 r wyczytałem, że te silniki posiadają bezpośredni wtrysk benzyny i potrzebna instalacja która jednocześnie pali troszkę benzyny ( no właśnie ile tej benzyny % spala na każde 100 km? ) żeby schładzać wtryskiwacze.

I teraz pytanie bo na forum lexusa ostatnie wątki są z 2013 roku i piszą , że nikt nie chcę się jeszcze tego podjąć.

FSI już robią od dawna wiec podejrzewam , że te też się da ? smile.gif

Był bym wdzięczny za jakiekolwiek informacje

-cena instalacji

-ile to to wytrzyma ( robię jakies 3-4 tyś kilometrów miesięcznie )

- spalanie dodatkowego PB

- i wszystko inne co powinienem wiedziec

Możecie zniechęcać wink.gif

z góry dziękuje 20.GIFyay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja pozniechęcam zlosnik.gif

Zobacz ile to pali benzyny. Bezpośredni wtrysk to powinno być znośnie. Policz ile wyniosą oszczędności. Do tego potencjalne problemy - przy eksperymentowaniu zawsze są. I zastanów się czy warto. Ja już przerabiałem eksperyment i odradzam każdemu. Kupa problemów i niewielkie oszczędności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Mam do kupienia takiego lexusa z 2008 r wyczytałem, że te silniki posiadają bezpośredni wtrysk

> benzyny i potrzebna instalacja która jednocześnie pali troszkę benzyny ( no właśnie ile tej

> benzyny % spala na każde 100 km? ) żeby schładzać wtryskiwacze.

> I teraz pytanie bo na forum lexusa ostatnie wątki są z 2013 roku i piszą , że nikt nie chcę się

> jeszcze tego podjąć.

> FSI już robią od dawna wiec podejrzewam , że te też się da ?

> Był bym wdzięczny za jakiekolwiek informacje

> -cena instalacji

> -ile to to wytrzyma ( robię jakies 3-4 tyś kilometrów miesięcznie )

> - spalanie dodatkowego PB

> - i wszystko inne co powinienem wiedziec

> Możecie zniechęcać

> z góry dziękuje

Zapytaj na http://lpg-forum.pl/

Są tam fachowcy co instalują do bezpośredniego wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W IS 350 masz chyba 2 wtryskiwacze na cylinder(bezpośredni+MPI), więc nie bardzo widzę kontroler LPG, który byłby w stanie to ogarnąć.

IS 250 miał tylko wtrysk bezpośredni, więc tam byłoby łatwiej - BRC SDI powinno dać radę przy stosunkowo małym zużyciu benzyny - tak z 15%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> W IS 350 masz chyba 2 wtryskiwacze na cylinder(bezpośredni+MPI), więc nie bardzo widzę kontroler

> LPG, który byłby w stanie to ogarnąć.

> IS 250 miał tylko wtrysk bezpośredni, więc tam byłoby łatwiej - BRC SDI powinno dać radę przy

> stosunkowo małym zużyciu benzyny - tak z 15%.

Da sie zagazowac czesc posrednia, bezposrednia dziala i tak glownie przy malym obciazeniu ale oszczednosc taka sobie.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy niskiej RPM tak, ale powyżej jakichś 3000 RPM ten silnik idzie tylko na wtrysku bezpośrednim.

Kiedy nie, albo sa rozne rozwiazanei nie wiem. Ustawialem na autostradzie i wiekszosc zasilania przy duzym obciazeniu to posredni, wolne bezposredni, pozniej oba, OL posredni. Poszukam oscylogramu jutro w robocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.