maagog Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 Patrze i zaczynam z aprobata potakiwac glowa. Az nagle... co myslicie o takiej kratce nawiewu? Nie mowie o trzech okraglych, tylko tym pojedynczym, po drugiej stronie wlacznika awaryjnych. Niby bzdura, ale gdybym do pracy przyszedl dzis tak... ...to nic dobrego by z tego nie wyniklo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiastekD Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Nie mowie o trzech okraglych, tylko tym pojedynczym, po drugiej stronie wlacznika awaryjnych. Ale to żadna nowość, CHoćby Toyota Supra tak ma jak i wiele innych samochodó, że jeden nawiew jest różny od drugiego, mimo, że są centralne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Ale to żadna nowość, > CHoćby Toyota Supra tak ma jak i wiele innych samochodó, że jeden nawiew jest różny od drugiego, > mimo, że są centralne Ktora generacja Supry? Ostatnia miala 2 x kierowca i 2 x pasazer. Mysle, ze tak ewidentnego faulu jak z CX3 jeszcze nie bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiastekD Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Ktora generacja Supty? Ostatnia miala 2 x kierowca i 2 x pasazer. > Mysle, ze tak ewidentnego faulu jak z CX3 jeszcze nie bylo. tu np. Kierowcy jest okrągły a pasażera już kwadratowy Oczywiście nie aż tak wykoszone, że 3 taki a 4. inny ale nadal oddziela kokpit kierowcy od pasażera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > ...co myslicie o takiej kratce nawiewu? Bardzo fajne rozwiązanie. Ponoć symetria estetyką idiotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Bardzo fajne rozwiązanie. > Ponoć symetria estetyką idiotów? W samochodzie trudno mowic o symetrii, ale mnie cieszy, jak wszytsko ma swoj sens i jest uporzadkowane. Co jest fajnego w rozwiazaniu Mazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > W samochodzie trudno mowic o symetrii, ale mnie cieszy, jak wszytsko ma swoj sens i jest > uporzadkowane. > Co jest fajnego w rozwiazaniu Mazdy? A co jest fajnego jezeli sa identyczne? IMHO drobiazg bez znaczenia, chyba ze ktos ma nerwice natrectw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 ... > Co jest fajnego w rozwiazaniu Mazdy? Jest harmonia przy braku monotonii i przewidywalności. Coś jak złoty podział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > A co jest fajnego jezeli sa identyczne? > IMHO drobiazg bez znaczenia, chyba ze ktos ma nerwice natrectw W Matizie były na środku 2 okrągłe, ale dużo właścicieli w lewy wsadzało obrotomierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Ktora generacja Supty? Ostatnia miala 2 x kierowca i 2 x pasazer. > Mysle, ze tak ewidentnego faulu jak z CX3 jeszcze nie bylo. To popatrz na Volvo S60. Tam chyba w ogóle o kratce zapomnieli i ratowali się w ostatniej chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > To popatrz na Volvo S60. Tam chyba w ogóle o kratce zapomnieli i ratowali się w ostatniej chwili. Przynajmniej jest wielka i obiecuje duzo ciepla/chlodu. Ta szparka w Mazdzie bedzie wydajna jak napelnianie basenu przez rurke do koktailu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 Po co ten tablet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Po co ten tablet? A co za różnica? Gdzie tam wkomponujesz taki ekran? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > A co za różnica? Gdzie tam wkomponujesz taki ekran? No wlasnie nie wiem po co robią takie duże ekrany. 10 lat temu ich nie było i wnętrza wygladaly pięknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 Zum Zum Ja wolę symetrycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > No wlasnie nie wiem po co robią takie duże ekrany. 10 lat temu ich nie było i wnętrza wygladaly > pięknie 10 lat temu nie było smartphonow i tez życie było piękne. Czasy się zmieniają, samochody również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 3 Marca 2015 Udostępnij Napisano 3 Marca 2015 > Patrze i zaczynam z aprobata potakiwac glowa. Az nagle... co myslicie o takiej kratce nawiewu? > Nie mowie o trzech okraglych, tylko tym pojedynczym, po drugiej stronie wlacznika awaryjnych. Nie ma co się czepiać, nie jest źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > No wlasnie nie wiem po co robią takie duże ekrany. 10 lat temu ich nie było i wnętrza wygladaly > pięknie 10 lat temu miałeś radio (jeżeli miałeś) z jednorzędowym wyświetlaczem i jeżeli miałeś w samochodzie jakieś wyposażenie, to do obsługi tego było ze 100 przycisków. Dziś w samochodzie masz miliard tryliard ustawień, których kiedyś nie było. To co było pod przyciskami i to co doszło w ostatnich latach ustawiasz na ekranie. Dodatkowo często masz nawigację. Mi się tam podobają te "tablety" . IMO taki sterczący tablet umieszczony wysoko na desce jest dużo lepszy dla kierowcy niż ekrany umieszczane kilka lat temu w okolicach drązka zmiany biegów - nie odrywasz wzroku od drogi, żeby na niego zerknąć. Np dużo bardziej mi odpowiada sterczący (chowany) tablet w nowym A3, niż to co kiedyś było w A4 B6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > 10 lat temu miałeś radio (jeżeli miałeś) z jednorzędowym wyświetlaczem i jeżeli miałeś w > samochodzie jakieś wyposażenie, to do obsługi tego było ze 100 przycisków. Dziś w samochodzie > masz miliard tryliard ustawień, których kiedyś nie było. To co było pod przyciskami i to co > doszło w ostatnich latach ustawiasz na ekranie. Dodatkowo często masz nawigację. Mi się tam > podobają te "tablety" . > IMO taki sterczący tablet umieszczony wysoko na desce jest dużo lepszy dla kierowcy niż ekrany > umieszczane kilka lat temu w okolicach drązka zmiany biegów - nie odrywasz wzroku od drogi, > żeby na niego zerknąć. Np dużo bardziej mi odpowiada sterczący (chowany) tablet w nowym A3, > niż to co kiedyś było w A4 B6. Tyle że (pomijając nawigację) wcale nie ma potrzeby się na te ekrany gapić. Nie przekazują one żadnych potrzebnych informacji. To jest takie błędne koło, że wymyśla się im funkcje uzasadniające sens ich istnienia zamiast na odwrót. W dodatku często świecą w nocy prosto w oczy zbyt jasnym światłem a ich obsługa jest absolutnie nieintuicyjna bo nie trafisz bez odrywania wzroku od drogi w guzik na wyświetlaczu. Zwykłe przyciski/pokrętła można było obsługiwać po omacku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Tyle że (pomijając nawigację) wcale nie ma potrzeby się na te ekrany gapić. Nie przekazują one > żadnych potrzebnych informacji. > To jest takie błędne koło, że wymyśla się im funkcje uzasadniające sens ich istnienia zamiast na > odwrót. > W dodatku często świecą w nocy prosto w oczy zbyt jasnym światłem a ich obsługa jest absolutnie > nieintuicyjna bo nie trafisz bez odrywania wzroku od drogi w guzik na wyświetlaczu. Zwykłe > przyciski/pokrętła można było obsługiwać po omacku. No nie wiem - MID'a w Astrze F sobie bardzo chwaliłem. Zresztą w tym stylu rozwiązanie w Oplu ciągnie się do dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Co jest fajnego w rozwiazaniu Mazdy? Gdyby w miejscu tego wąskiego nawiewu dać okrągły, to ekran musiałby znaleźć się wyżej niż jest teraz. A fajne jest to, że dzięki temu nie jest wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Tyle że (pomijając nawigację) wcale nie ma potrzeby się na te ekrany gapić. Nie przekazują one > żadnych potrzebnych informacji. Poza nawigacją, to faktycznie, spogląda się na nie sporadycznie > W dodatku często świecą w nocy prosto w oczy zbyt jasnym światłem W wielu modelach się przyciemnia, albo mozna nawet go zgasić w nocy, ale fakt - czytałem o samochodach, których projektant nie uwzględnił tego co się dzieje w nocy > - a ich obsługa jest absolutnie > nieintuicyjna bo nie trafisz bez odrywania wzroku od drogi w guzik na wyświetlaczu. Zwykłe > przyciski/pokrętła można było obsługiwać po omacku. Dlatego, żeby nie odrywać wzroku od drogi wlepiajac go w ekran i nie odrywać rąk od kierownicy żeby macać ekran.. teraz masz w wielu modelach, w opcji ,sterowanie głosowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 > Gdyby w miejscu tego wąskiego nawiewu dać okrągły, to ekran musiałby znaleźć się wyżej niż jest > teraz. A fajne jest to, że dzięki temu nie jest wyżej. Można było dać nawiewy szerzej niż monitor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.