swienty Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Do wydania maksymalnie 15kzł. Mile widziane 12-13kzł. Wymagania: Trochę szybsze niż panda w gazie. Powiedzmy poniżej 8s 0-100. Ilość furtek i nadwozie bez znaczenia. Najbardziej pasuje mi A4 B5 kombi z końcówki produkcji. Moje obecne typy: - A4 B5 2.8 quattro - Passat 2.8 4motion - E46 2.8 - da się kupić w tej cenie? 4/5 furtek Na co jeszcze zwrócić uwagę? Obecnie jestem bez auta, i muszę zacząć czegoś szukać. A4 i Passata wybrałem ze względu na silnik i napęd. Od 2 tygodni przeglądam ogłoszenia i nic mi się nie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 > Najbardziej pasuje mi A4 B5 kombi z końcówki produkcji. > Moje obecne typy: > - A4 B5 2.8 quattro Dlaczego 2,8 a nie 1,8T?! > - Passat 2.8 4motion Haldex tam przypadkiem nie siedzi? > A4 i Passata wybrałem ze względu na silnik > i napęd. dziwi mnie że wolisz 2,8 zamiast 1,8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 > dziwi mnie że wolisz 2,8 zamiast 1,8. 2.8 ma fajny dźwięk. 1.8T w sumie nie wiem ale wersja 180KM nie jest głupia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Ładnej e46 nie kupisz. W automacie wchodzą w grę?Dziś oglądałem S80 200KM w automacie w całkiem przyzwoitym stanie z LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 > Ładnej e46 nie kupisz. No to będę musiał żyć ze starą A4. > W automacie wchodzą w grę? Z automatem to tylko Accord Coupe 3.0 Ale ten model odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 > Do wydania maksymalnie 15kzł. > Mile widziane 12-13kzł. > Wymagania: Trochę szybsze niż panda w gazie. Powiedzmy poniżej 8s 0-100. > Ilość furtek i nadwozie bez znaczenia. > Najbardziej pasuje mi A4 B5 kombi z końcówki produkcji. > Moje obecne typy: > - A4 B5 2.8 quattro > - Passat 2.8 4motion > - E46 2.8 - da się kupić w tej cenie? 4/5 furtek > Na co jeszcze zwrócić uwagę? > Obecnie jestem bez auta, i muszę zacząć czegoś szukać. A4 i Passata wybrałem ze względu na silnik > i napęd. > Od 2 tygodni przeglądam ogłoszenia i nic mi się nie podoba. audi 90 cabrio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 A nie chcesz Celicy z giełdy? W budżecie i nietuzinkowe auto. Acha....i szybsze niż Panda z LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 > A nie chcesz Celicy z giełdy? W budżecie i nietuzinkowe auto. Acha....i szybsze niż Panda z LPG. Nie chcę, za ciasne w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Dokładnie w tym budżecie kupiłem E39 530d touring. Miejsca sporo, choć bez rewelacji, cisza, spokój, a jak trzeba to 8s do setki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Dokładnie w tym budżecie kupiłem E39 530d touring. Miejsca sporo, choć bez rewelacji, cisza, > spokój, a jak trzeba to 8s do setki. W porządku, ale nie chcę diesla. Po prostu nie. Wolę benzyniaka, trochę pojeżdżę i jak wszystko będzie ok to zamontuję gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > W porządku, ale nie chcę diesla. Po prostu nie. > Wolę benzyniaka, trochę pojeżdżę i jak wszystko będzie ok to zamontuję gaz. No to 540i e39. Tanie są, bo chleją niemiłosiernie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > No to 540i e39. Tanie są, bo chleją niemiłosiernie. E39 jest fajna, ale poliftowa z m-pakietem a na to nie wystarczy. Jak widać jest ciężko coś dopasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > W porządku, ale nie chcę diesla. Po prostu nie. > Wolę benzyniaka, trochę pojeżdżę i jak wszystko będzie ok to zamontuję gaz. Po zakupie auta z quattro mam takie wrażenia: 1. trzyma się jak przyklejony drogi, stąd jeśli nie ma śniegu to zapomnij o lataniu bokiem i jakichś harcach... RWD dałoby więcej frajdy na mokrym, zapewne Q da więcej na śniegu... 2. 1.8T napędza auto dość sprawnie, chociaż efektu z diesela w postaci wgniatania w fotel to jakoś nie uświadczam, a pomimo tego wskazówka prędkościomierza bardzo żwawo idzie do przodu :-) Pewnym minusem rzutującym na osiągi jest masa auta i moc: 1650kg vs fabrycznie 190KM (póki co nie wiem czy wszystkie są czy gdzieś pouciekały). Stąd jak tylko wyprowadzę auto na prostą z różnymi detalami to będzie chip na ~200-220KM i ~300Nm. Wtedy powinno w miarę jechać. 3. na spalanie też musisz być przygotowany, bo jednak taka lokomotywa jak moja swoja zjeźć musi :-D Grunt, że można to bez większych problemów zagazować, a wtedy kosztowo będzie taniej niż diesel spalający 5.5/100km. Przy Q i 1.9TDI spalanie trzeba przyjąć jako 7-8l/100km, czyli sporo drożej wyjdzie niż 1.8T + LPG. Za 15kPLN kupisz spokojnie B5 1.8T+Q i zostanie na pakiet startowy, n B6 będzie sporo za mało. PS. 1.8T nie jest wcale prostym silnikiem, niestety. Ma kilka swoich bolączek, niektóre dość kosztowne. Trzeba być na to przygotowanym. Plusem jest, że np. sprzęgło czy dwumas pasuje od 1.9TDI, a więc nie zabijają kosztem, a dwumas ma lżejsze życie niż w TDI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Pewnym minusem rzutującym na osiągi jest masa auta i moc: 1650kg Mowa o A4 czy A6? > Za 15kPLN kupisz spokojnie B5 1.8T+Q i zostanie na pakiet startowy, n B6 będzie sporo za mało. Dlatego ma być B5, ale teraz już nie wiem czy lepsze 2.8 czy 1.8T. > PS. 1.8T nie jest wcale prostym silnikiem, niestety. Ma kilka swoich bolączek, niektóre dość > kosztowne. Trzeba być na to przygotowanym. Plusem jest, że np. sprzęgło czy dwumas pasuje od > 1.9TDI, a więc nie zabijają kosztem, a dwumas ma lżejsze życie niż w TDI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Do wydania maksymalnie 15kzł. > Mile widziane 12-13kzł. > Wymagania: Trochę szybsze niż panda w gazie. Powiedzmy poniżej 8s 0-100. > Ilość furtek i nadwozie bez znaczenia. Mazda MX5 i BMW Z3 Jak ma być tanie, to niech przynajmniej będzie fajne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Mowa o A4 czy A6? > Dlatego ma być B5, ale teraz już nie wiem czy lepsze 2.8 czy 1.8T. Zdecydowanie 1.8T. Było o tym wielokrotnie pisane. W 2,8 jedynie dźwięk silnika przemawia na + za to w 1.8 łatwo podniesiesz moc i jak założysz BOV to masz +100pkt do lansu Bez wahania wziął bym 1.8T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 A może Subaru Impreza GC GT? Może być ciężko trafić w tym budżecie, ale czasem się coś pojawi. Jakoś w połowie grudnia mój kolega kupił poniżej 12kzł i póki co zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Mazda MX5 i BMW Z3 > Jak ma być tanie, to niech przynajmniej będzie fajne Z3 jest nie do kupienia w budzecie 13-15 tys. A jesli ktos sprzedaje, to chetnie kupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Z3 jest nie do kupienia w budzecie 13-15 tys. A jesli ktos sprzedaje, to chetnie kupie. Już to gdzieś pisałem, ale strasznie poszły w cenę. Jak szukałem ze dwa lata temu, to ceny roadster'a zaczynały się od 3k zł, za 6k można było wyrwać przyzwoity egzemplarz; coupe stały od 8k do 15k zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Już to gdzieś pisałem, ale strasznie poszły w cenę. Jak szukałem ze dwa lata temu, to ceny > roadster'a zaczynały się od 3k zł, za 6k można było wyrwać przyzwoity egzemplarz; coupe stały > od 8k do 15k zł Mowisz o zl i cenach w Polsce? Chyba nierealne, aczkolwiek jak interesowalem sie 1-2 lata temu, to ceny byly faktycznie bardziej do przelkniecia. Teraz 20-30 tys zl krzycza za silnik 4 cylindrowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Mazda MX5 i BMW Z3 > Jak ma być tanie, to niech przynajmniej będzie fajne Ale to nie dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 kilka furmanek w zyciu mialem, wiekszosc to fwd mialem 3 rwd e36 320 e39 528 oraz e46 318 118KM i nawet tym slabeuszem uritowalo wlanczanie sie do ruchu jak popadalo , a jak snieg byl to w ogole tyle tylko ze jak juz ruszylo to mozna bylo latwo sie poslizgac. w 528 bylo jeszcze gorzej przed e46 mialem g....niany naped bo haldex, dolancza sie w zakrecie, mozna se krzywe zrobic itd;) mi krzywdy nie chcial zrobic a za to kiedy chcialem gaz wciskalem auto jechalo bez mielenia kolami czy bylo sucho czy nie. na codzien, awd, polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cbr Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > audi 90 cabrio Ani quattro ani rwd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Ani quattro ani rwd. Przecież były Cabrio Quattro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Zastanawiam się dlaczego nie wziąłem wcześniej pod uwagę Audi A3 8L. Silnik jaki mnie interesuje to wyłącznie 1.8T 180KM. No i teraz pytanie, lepiej szukać z haldexem czy zwykłego fwd? Miałem jeszcze niedawno Colta który miał tylko 113KM ale 945kg wagi i wkurzało mnie to że na mokrym ciężko było ruszyć z miejsca. W takim A3 quattro chyba nie powinno być z tym problemu. Co polecacie? Dobre jest takie bida-quattro, czy lepsza zwykła, przewidywalna ośka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cbr Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > Przecież były Cabrio Quattro W B4 nie, później w A4 już tak. http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=57719 A Pixel pisał o 90 cabrio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 jeep tu masz ciekawe auto, 4x4 stały, bardzo dobre osiągi na poziomie celici TS z giełdy, super gang, a i w błocku można się potaplać, i w śniegu bokami latać i w ogóle czad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > jeep > tu masz ciekawe auto, 4x4 stały, bardzo dobre osiągi na poziomie celici TS z giełdy, super gang, a > i w błocku można się potaplać, i w śniegu bokami latać i w ogóle czad Tylko, że - nawet w wersji europejskiej (ze sztywniejszym zawieszeniem) - na autostradzie względnie przyjemnie podróżuje się z prędkościami do 120km/h a każdy szybszy łuk na drodze ekspresowej pokonujesz z duszą na ramieniu A tutaj mamy wersję amerykańską z podniesionym zawieszeniem To jest trochę paradoks Jeep'a - masz pierdylion koni i niutonometrów które z prędkością mają coś wspólnego jedynie podczas wyciągania Ferrari z błota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > jeep > tu masz ciekawe auto, 4x4 stały, bardzo dobre osiągi na poziomie celici TS z giełdy, super gang, a > i w błocku można się potaplać, i w śniegu bokami latać i w ogóle czad I za rok wyda drugie tyle na serwisowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.