tomata Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Panowie na placu boju zostały (chyba) te dwa typy. Jako ze ciężko o hh900 strasznie ciężko w dobrym stanie, jestem zmuszony szukać 600. Lepiej na wtrysku czy gaznik? Bandita miałem, ale mam do niego sentyment, byłbym w stanie do niego wrócić (650). Jeszcze jest kawa z750, ale w moim budżecie (10tys) jest w nieatrakcyjej dla mnie budzie. Na co stawiacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Też swego czasu stałem przed takim samym wyborem i ostatecznie wygrała Honda Póki co jestem zadowolony z wyboru (a to już czwarty sezon będzie ). Dla mnie ten motocykl ma tylko jedną wadę - brak centralnej stopki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Drag Star Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Drag Star armaturę mam w łazience. Styknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pucek250 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Hornet 600... moim zdaniem dużo ciekawszy sprzęt niż bandit W tym budżecie będzie gaźnik - PC36 Zjeździłem tym sprzętem bezawaryjnie 3 sezony... w tym niestety idzie pod młotek tylko dlatego, że zacząłem częściej jeździć z kobieta i brakuje miejsca inaczej bym się z nim nie rozstał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 W tym budżecie jest hh900 na wtrysku. Ale znalezienie pewnego to jak szukanie igły w stogu siana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin44 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Witam! kumpel miał kiedyś horneta 600, ja miałem możliwość okazyjnie nim pojeździć i stwierdziłem, że to całkiem przyjemny motocykl. Moto było zdaje się z roku 98 i było na gaźnikach. Problem z tym motocyklem jest taki, że ma mały bak a przy ostrej jeździe spalanie spore , więc tankowanie odbywa się w tym motocyklu dość często. Bandita z roku 2002 w wersji 600S chciałem kiedyś zakupić ale jakoś po obejrzeniu go u sprzedającego odpuściłem, stwierdziłem, ze chłodzenie olejem jest trochę chyba kłopotliwe w eksploatacji (nie ma to jak zwykły płyn chłodniczy dostępny na każdej stacji paliw). dałem sobie spokój z tym modelem. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Olejak nie wymaga żadnej dodatkowej obsługi. Po prostu silnik jest chłodzony powietrzem i chłodnicą oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 skoro miałeś bandita to hornet A Fazer niet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > skoro miałeś bandita to hornet > A Fazer niet? w tych pieniądzach fz6 mi się nie podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > w tych pieniądzach fz6 mi się nie podoba a bandzior 1200? Łatwiej powinien się dać znaleźć niż hornet 900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Panowie na placu boju zostały (chyba) te dwa typy. Jako ze ciężko o hh900 strasznie ciężko w dobrym > stanie, jestem zmuszony szukać 600. Lepiej na wtrysku czy gaznik? Bandita miałem, ale mam do > niego sentyment, byłbym w stanie do niego wrócić (650). Jeszcze jest kawa z750, ale w moim > budżecie (10tys) jest w nieatrakcyjej dla mnie budzie. Na co stawiacie? 900RR SC33 rocznik 99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Nie chce takiego kolosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Szerszeń - bandziora już miałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > 900RR SC33 rocznik 99 only naked Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golec20 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > only naked Bez owiewek tez jest boska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Nie chce takiego kolosa aha, a SV 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 a dlaczego stawiasz bandita obok horneta? dwa różne motocykle.. moim zdaniem gsr600 bliżej do horneta... silniki przeszczepione ze sportów. a bandit to moim zdaniem cos innego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Bo ciężko o gsr w tych pieniądzach. poza tym gsr odpada bo ma fajne oryginalne tłumiki (wizualnie), ale trudno o akcesoryjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 wczoraj sprzedalem 650. Nigdy wiecej nie kupie motpnga bez rzedowej czwórki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Olejak nie wymaga żadnej dodatkowej obsługi. Po prostu silnik jest chłodzony powietrzem i > chłodnicą oleju W Hornecie ogólnie chłodzenie silnika jest ciekawie rozwiązane. Jest normalna chłodnica płynu, jest też chłodnica oleju. Dodatkowo te dwa obiegi są ze sobą połączone, więc płyn na początku pracy silnika dogrzewa olej, a później również go chłodzi. Problemu to nie sprawia, a na pewno zapewnia lepsze warunki pracy i wydłuża pewnie również żywotność silnika. Jedyną upierdliwą rzeczą w tym silniku jest grzechoczące sprzęgło, ale taki już ich urok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Problem z tym motocyklem jest taki, że ma mały bak a przy ostrej jeździe spalanie spore , więc > tankowanie odbywa się > w tym motocyklu dość często. Fakt Hornet ma dosyć nietypową ramę, co niestety ogranicza pojemność baku do zaledwie 16 l... Ale przy spokojnej jeździe w trasie na 300 km powinno spokojnie wystarczyć (choć to zależy, jak ma się "ciężką" rękę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > wczoraj sprzedalem 650. >Nigdy wiecej nie kupie motpnga bez rzedowej czwórki Szybkie tryple czują się dyskryminowane i czekają na zauważenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Monowahacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Dodaj troszeczkę i kup R6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > wczoraj sprzedalem 650. Nigdy wiecej nie kupie motpnga bez rzedowej czwórki nawet boxera? R850 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > Panowie na placu boju zostały (chyba) te dwa typy. Jako ze ciężko o hh900 strasznie ciężko w dobrym > stanie, jestem zmuszony szukać 600. Lepiej na wtrysku czy gaznik? Bandita miałem, ale mam do > niego sentyment, byłbym w stanie do niego wrócić (650). Jeszcze jest kawa z750, ale w moim > budżecie (10tys) jest w nieatrakcyjej dla mnie budzie. Na co stawiacie? ten na którym Ci wygodniej. Ale na hornecie tylko siedziałem. odrzucilem z listy wlasnie przez pozycję - przy 188 cm. na hornecie ewidentie jest pozycja bardziej "atakująca" przednie koło. czułem jakbym miał kierownicę nad kolanami... Bandit sprawia wrażenie bardziej neutralnego. ja bym poszerzył zakres modeli do wyboru skoro bandita miałeś, to po kiego Ci drugi albo chociaż 1200/1250 klon - czyli inazumę kupisz w tym budżecie albo ZRX 1200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pucek250 Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > W tym budżecie jest hh900 na wtrysku. Ale znalezienie pewnego to jak szukanie igły w stogu siana Właśnie! Ja przeleciałem przez 6 sztuk zanim kupiłem swojego... Nie jest salonowy, ale jest uczciwy Więc doskonale wiem co to jest szukanie czegoś zdatnego do użytku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woockush Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > wczoraj sprzedalem 650. Nigdy wiecej nie kupie motpnga bez rzedowej czwórki Jeśli miałeś SV650 to możesz się zawieść na rzędowej czwórce o pojemności tylko 600cm3. Szedłbym w stronę czegoś z 750-800cm3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > Jeśli miałeś SV650 to możesz się zawieść na rzędowej czwórce o pojemności tylko 600cm3. Szedłbym w > stronę czegoś z 750-800cm3. się szczypiesz 1000-1400. poważnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woockush Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > się szczypiesz 1000-1400. poważnie Nie szczypie się. Subiektywnie (!) HH600 muli do 8 tys obr w porównaniu do SV650 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > Nie szczypie się. Subiektywnie (!) HH600 muli do 8 tys obr w porównaniu do SV650 . no szczypiesz się, bo idealnym następcą SV będzie R4 ok litra. piszę z autopsji... do tego kopnięcia na dole łatwo przywyknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > no szczypiesz się, bo idealnym następcą SV będzie R4 ok litra. piszę z autopsji... do tego > kopnięcia na dole łatwo przywyknąć. co wy z tym kopnięciem macie? Jakoś nie czułem tego mega mocnego dołu o którym cały internet pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > co wy z tym kopnięciem macie? Jakoś nie czułem tego mega mocnego dołu o którym cały internet pisze no to popsute SV miales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > no to popsute SV miales raczej nie Ale wszyscy demonizują sv. Faktem jest ze w zakręcie odjęcie gazu skutkuje nieprzyjemnymi konsekwencjami czy nierozsadna redukcja biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woockush Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 Przykładowy obrazek z przebiegiem momentu. P.S. Nie chce rozpoczynać żadnej wojny i wysłuchiwać jaka SV650 jest wolna i ułożona, a S1000RR to dopiero szatan wcielony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > raczej nie > Ale wszyscy demonizują sv. Faktem jest ze w zakręcie odjęcie gazu skutkuje nieprzyjemnymi > konsekwencjami czy nierozsadna redukcja biegu no demonizują właśnie tymi "faktami", które sam przytaczasz. a to prawda TYLKO w gaźnikowcach. Wtrysk juz tak nie szarpie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 No ja miałem wtrysk Poza tym dużo się naczytałem na temat kopa w sv i może właśnie za bardzo się rozmarzylem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > No ja miałem wtrysk > Poza tym dużo się naczytałem na temat kopa w sv i może właśnie za bardzo się rozmarzylem? to troche jak w dieslu kop jest, ale szybko zdycha. aczkolwiek poza prowadzeniem ja dobrze ten moto wspominam. ale moj obecny przy tym (pomimo ze to "klon" bandita) jeździ jak bajka. SV jednak nerwowe... takze juz bym nie wrócił do niej. wibracje to inna sprawa:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 A musi być 600? Bo jak nie to może warto rozważyć GS500! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woockush Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > A musi być 600? > Bo jak nie to może warto rozważyć GS500! I koniecznie z ABS! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 nie myślałem o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > co wy z tym kopnięciem macie? Jakoś nie czułem tego mega mocnego dołu o którym cały internet pisze Eeeee, a odkręciłeś do końca? Bo może ja miętki jestem, ale jak tak zrobię na dwójce, to żołądek mi się odbija od nerek i kręgosłupa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > Eeeee, a odkręciłeś do końca? > Bo może ja miętki jestem, ale jak tak zrobię na dwójce, to żołądek mi się odbija od nerek i > kręgosłupa.... chyba do konca bo jakos te obroty sie szybko konczyły, a to tez było na minus bo nie da sie Vką pociągnąć do czerwonego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zieliniaczek Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 mam hornetke 900 i jestem bardzo zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > chyba do konca bo jakos te obroty sie szybko konczyły, a to tez było na minus bo nie da sie Vką > pociągnąć do czerwonego Napisze Ci w stylu mojego kolegi, "fanboya dizli". SV to trzeba umieć jeżdzić Przy zakupie SV650 07r dla kumpla, najeździłem się kilkunastoma egzemplarzami. Jego też jeździłem troszkę, na tyle, na ile kręgosłup pozwalał Kop jest,ale to z racji "charakterystyki". Nic, nic, nic, idzie, IDZIIEEEE, idzie...coś się popsuło, przestało iść, a do odcięcia jeszcze trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.