Kooboosh Napisano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 > źle kolektory zamontowane obydwa po prawej stronie musza byc. Jak bede montowal, to zerkne na schemat poki co wiem, ze gwint sie zgadza.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 > Jak bede montowal, to zerkne na schemat poki co wiem, ze gwint sie zgadza.. dokladnie, korektory na jedna strone, bo teraz wkrecone sa w ta sama sekcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 > dokladnie, korektory na jedna strone, bo teraz wkrecone sa w ta sama sekcje Schemat mowi na krzyz, tak, do zdjecia jest jedna sekcja, do montazu bedzie w dwie sekcje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2015 Ale to nie jest oryginalna pompa tylko jakiś zamiennik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 6 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 > no dobra, to tak to na przymiarkach mniej więcej wygląda: pompa locha w porownaniu z seria zrob foto porownanie wielkosci serwa PI i SC i dlugosci jego trzpienia... W trzpieniu serwa PI prawdopodobnie musisz nawiercic dodatkowy otwor jezeli jest dluzsze od trzpienia w serwie SC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 a tak Wam powiem z ciekawosci,ze ja swoj uklad odpalilem na seryjnej pompie przy 4 tlokach z przodu (brembo ar166) i tyle z ar145,i dziala prawidlowo,jedyne co to byl problem z jego odpowietrzeniem ale po uzyciu maszyny ktora generuje duze cisnienie temat ogarnolem,co prawda serwo z Punto 1 i pompe tez zakupilem,ale na razie nie bede zmienial poki nie przetestuje tej konfiguracji z ciekawosci,jedyne czego mi brakuje to zbiorniczek plynu pod pompe z P1,ktos kupowal nowy ostatnio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 święta świętami, ale wygospodarowałem chwilę, aby przysiąść do tematu. Porównanie pomp: i niech mi ktoś doradzi, jak to serwo wydostać na zewnątrz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 > święta świętami, ale wygospodarowałem chwilę, aby przysiąść do tematu. > Porównanie pomp: > i niech mi ktoś doradzi, jak to serwo wydostać na zewnątrz... Ja odkręcałem odważnik na wybieraku bo nie szło tego przepchnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 > Ja odkręcałem odważnik na wybieraku bo nie szło tego przepchnąć no chyba tak będzie trzeba, bo wszystkie biegi sprawdzałem i niestety nie idzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > no chyba tak będzie trzeba, bo wszystkie biegi sprawdzałem i niestety nie idzie... zobaczysz jaki będzie problem jak będziesz wkladal serwo P 1 Pamietaj Cierpliwość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > zobaczysz jaki będzie problem jak będziesz wkladal serwo P 1 Pamietaj Cierpliwość moze szybciej i latwiej wybierak wyciagnac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > zobaczysz jaki będzie problem jak będziesz wkladal serwo P 1 Pamietaj Cierpliwość Domyślam się, że teraz jest ta łatwiejsza część Mało czasu wczoraj miałem, to na szybko wszystko chciałem. Ale w tygodniu na spokojnie pokombinuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 > Domyślam się, że teraz jest ta łatwiejsza część > Mało czasu wczoraj miałem, to na szybko wszystko chciałem. > Ale w tygodniu na spokojnie pokombinuję zdejmij wybierak zawsze wiecej miejsca i nie wiem czy przejdzie ci kolo dolotu. ja musialem troche podgiąć ta blach nad serwem aby weszlo. Ja mam skrzynie c510 i hydrauliczne sprzeglo w miejscu linki sprzegla to musialem ciachnac przeciwage i lekko podgiac serwo bo inaczej nie weszlo by Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2015 nie lepiej motor z 2 poduszek opuscic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 Słabe z was majstry, wyjąłem to serwo bez żadnych kombinacji, a to z Punto opuściłem silnik na jednej łapie i ładnie weszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2015 > Słabe z was majstry, wyjąłem to serwo bez żadnych kombinacji, a to z Punto opuściłem silnik na > jednej łapie i ładnie weszło. wystarczyło odkręcić ten odważnik - wyszło. Na włożenie nowego nie starczyło mi już czasu, ale dziergam jak mogę. Dla porównania, jak Karan prosił: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > Słabe z was majstry, wyjąłem to serwo bez żadnych kombinacji, a to z Punto opuściłem silnik na > jednej łapie i ładnie weszło. Dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > Słabe z was majstry, wyjąłem to serwo bez żadnych kombinacji, a to z Punto opuściłem silnik na > jednej łapie i ładnie weszło. dobrze mówisz ale u karana przepustnica jest po innej stronie ja juz sprawdzalem i jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > Dziekuje to po prawej co światło odbija, to zbiornik? Zostawiłeś oryginał? robiłeś w końcu otwór dodatkowy w serwie na pedał? masz jakieś foto, w którym miejscu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > to po prawej co światło odbija, to zbiornik? Zostawiłeś oryginał? > robiłeś w końcu otwór dodatkowy w serwie na pedał? masz jakieś foto, w którym miejscu? Pewnie zrobił, ja jednak tez zrobilem i o wiele lepiej jest naciskac Wiertło 10 i wiercisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > to po prawej co światło odbija, to zbiornik? Zostawiłeś oryginał? > robiłeś w końcu otwór dodatkowy w serwie na pedał? masz jakieś foto, w którym miejscu? sbiornik z SC ABS na wezach i nypelkach przeniesiony Moritz skladal...wiercil trzpien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 dziergania ciąg dalszy, na obecną chwilę zrobione tak: wszelką racjonalną krytykę przyjmę, do alfy i omegi mi daleko, a to w końcu układ hamulcowy pedał się trochę podniósł, ale do przyjęcia. Przy okazji nowe nakładki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > dziergania ciąg dalszy, na obecną chwilę zrobione tak: > wszelką racjonalną krytykę przyjmę, do alfy i omegi mi daleko, a to w końcu układ hamulcowy > pedał się trochę podniósł, ale do przyjęcia. Przy okazji nowe nakładki powiem ci ze dziwnie wysoko masz ten pedl, ja mam tez sie ak wywiercony ten pręt i mam o wiele nizej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > powiem ci ze dziwnie wysoko masz ten pedl, ja mam tez sie ak wywiercony ten pręt i mam o wiele > nizej. tak strasznie wysoko nie jest, może zdjęcie tak pokazuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 Zrobiłem parę kilometrów... strach hamulca dotykać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 > Zrobiłem parę kilometrów... strach hamulca dotykać A nie mówiłem....seryjna pompa jest dobra do....seryjnych hampli tylko Będzie dla potomnosci ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 > A nie mówiłem....seryjna pompa jest dobra do....seryjnych hampli tylko > Będzie dla potomnosci ;-) tylko zamiast robienia otworu na końcu, odciąłbym kawałek wałka wystającego z serwa, nagwintował i założył takie cuś . Pozwoliło by to ustawić wysokość pedała, bo faktycznie mam wysoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 > tylko zamiast robienia otworu na końcu, odciąłbym kawałek wałka wystającego z serwa, nagwintował i > założył takie cuś . > Pozwoliło by to ustawić wysokość pedała, bo faktycznie mam wysoko Tylko jak będziesz kupował kiedyś taką końcówkę, pamiętaj, że są z gwintem prawym lub lewym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 > Tylko jak będziesz kupował kiedyś taką końcówkę, pamiętaj, że są z gwintem prawym lub lewym na razie nie będę, bo nie chce mi się już tego wyciągać póki co... A element podałem dla przykładu, aby wiadomo było o co mi chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 Panowiem mam pytanie. Probowal ktos wkrecac te korektory z punto bezposrednio w cylinderki z tylu lup pomiedzy przewod elastyczny na wahaczu z przewod hamulcowy ?? Bo z tego co mi sie wydaje ciezko bedzie zmiescic te korektory na seryjnej pompie i seryjnym zbiorniczku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 > Panowiem mam pytanie. Probowal ktos wkrecac te korektory z punto bezposrednio w cylinderki z tylu > lup pomiedzy przewod elastyczny na wahaczu z przewod hamulcowy ?? Bo z tego co mi sie wydaje > ciezko bedzie zmiescic te korektory na seryjnej pompie i seryjnym zbiorniczku Ja mam założone w wahacz miedzy elastyczny a miedzialny i jest dobrze. w cylinderek nawet nie próbowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 > Ja mam założone w wahacz miedzy elastyczny a miedzialny i jest dobrze. > w cylinderek nawet nie próbowałem. czyli chyba tez tak zrobie, bo 90zl za 2szt to nie jest duzo a spokoj czlowiek ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 > Panowiem mam pytanie. Probowal ktos wkrecac te korektory z punto bezposrednio w cylinderki z tylu > lup pomiedzy przewod elastyczny na wahaczu z przewod hamulcowy ?? Bo z tego co mi sie wydaje > ciezko bedzie zmiescic te korektory na seryjnej pompie i seryjnym zbiorniczku Do seryjnej pompy od seja może być ciężko, a wręcz niemożliwie. Do tej większej pompy wchodzi jak ulał. PS. Polecam zbiorniczek z p1. Pasuje jak ulał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 Panowie a wie ktos moze czym roznia sie montowane juz tutaj korektory ATE 03.0101-0032.2 od ATE 03.0101-0031.2 ?? Bo leza takie na polce w sklepie obok za 50zl obydwa nowe ale bez mozliwosci zwrotu. W katalogu zauwazylem tylko ze te juz stosowane tutaj maja jakis parametr 3/25 a te znalezione przezemnie maja 3/30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 2 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 Panowie a wie ktos moze czym roznia sie montowane juz tutaj korektory ATE 03.0101-0032.2 od ATE 03.0101-0031.2 ?? Bo leza takie na polce w sklepie obok za 50zl obydwa nowe ale bez mozliwosci zwrotu. W katalogu zauwazylem tylko ze te juz stosowane tutaj maja jakis parametr 3/25 a te znalezione przezemnie maja 3/30Rozkminił ktoś może te parametry korektorów? Które puszczają wieksze ciśnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 3 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2015 Mam pytanie do znawców pomp i serw Możecie mi zmierzyć obwód bądź średnicę serwa z Punto I oraz z Seicento oraz całkowitej długości cięgna (od puszki serwa do końca) Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 4 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2015 (edytowane) Mam pytanie do znawców pomp i serw Możecie mi zmierzyć obwód bądź średnicę serwa z Punto I oraz z Seicento oraz całkowitej długości cięgna (od puszki serwa do końca) Z góry dziękuję Serwo P I ma 22cm, trzpień 139mm, SC 20cm, trzpień 126mm Edytowane 5 Lipca 2015 przez rafi278 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 5 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2015 Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Panowie mam pytanie o te korektory oplowskie. Starym bolidzie dałem je pomiędzy przewód elastyczny a przewód sztywny na wahaczu. Trochę mało estetycznie to wyglądało. Teraz przy okazji wymiany wszystkich przewodów hamulcowych chciałbym te korektory włożyć w miejscu łączenia łączenia przewodów centralnych z przednimi. Jeżeli chodzi o lewą stronę to nie ma problemu, ale korektor wkręcony w prawą stronę będzie wkręcony pod prąd (tak są oryginalne przewody zrobione). Nie wiem jaka jest dokładnie budowa tych oplowskich korektorów. Czy ktoś może już to sprawdzał?? Pozd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 Kierunek musi być zachowany Zastosuj takie łączniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 yyyy mamy m12x1 tak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 yyyy mamy m12x1 tak ?? Raczej m10x1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Października 2015 Udostępnij Napisano 5 Października 2015 i wlasnie dlatego sie pytam bo cos mi nie pasilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 Odkopię trochę temat, w CC, seryjna pompa ma 19.05 tłoczek. Tak zeby nie zmieniać serwa są pompy które pochodzą prawie zamiennie (takie samo mocowanie do serwo) z UNO i podobnych o średnicy tłoczka 20.65 Da to jakiś wzrost skuteczności hamowania? Cienki - cztery tarcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 13 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2016 Wyedytowałem, bo znalazłem odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2016 Podepnę się pod temat. Czy jest sens montować pompę i serwo z punto przy seryjnych hamulcach (przód brembo nacinane + ferodo, tył nowa seria)? Czy coś taki zabieg poprawi jeśli chodzi o reakcję na hamulec i skuteczność hamowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Podepnę się pod temat. Czy jest sens montować pompę i serwo z punto przy seryjnych hamulcach (przód brembo nacinane + ferodo, tył nowa seria)? Czy coś taki zabieg poprawi jeśli chodzi o reakcję na hamulec i skuteczność hamowania? Odkopie temat. U mnie na razie całkiem seria ale po niewielkim przebiegu ( zaciski i cała reszta ) a właśnie serwo i pompa z punto i daje radę szybsza reakcja po naciśnięciu na hamulec i nie trzeba tak cisnąć jak na standardowym zestawie, wreszcie normalnie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 Odkopie temat. U mnie na razie całkiem seria ale po niewielkim przebiegu ( zaciski i cała reszta ) a właśnie serwo i pompa z punto i daje radę szybsza reakcja po naciśnięciu na hamulec i nie trzeba tak cisnąć jak na standardowym zestawie, wreszcie normalnie działa. Czyli samo zamontowanie pompy i serwo to również przeróbka warta zachodu, dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.